Beoordelingen over Hôtel Revotel Nancy Centre Gare 2-sterren

41-43 rue Raymond Poincaré, 54000 Nancy, Frankrijk

#11 van de 26 hotels in Nancy

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

prima hotel voor kort verblijf in Nancy
    • Superior Een- of Tweepersoonskamer

kamer is niet groot maar alles, incl. airco isaanwezig en proper. prima parkeergelegenheid op het terrein van het hotel en place Stanislau is op slechts 10 min. lopen

Hadden meer verwacht van de kamers
    • Standaard Een- of Tweepersoonskamer

Erg kleine kamer. Zaten op de beneden verdieping dus raam open laten terwijl je slaapt geen optie. Vloerbedekking erg vies en bij binnenkomst hotel rook het naar hond.Voor iets minder geld hebben we beter overnacht.

Ontbijt was prima. Koffie minder

Redelijk goed, maar echt te klein voor een hotelkamer, ook al is het goedkoop.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer en de badkamer waren extreem klein. Er was geen loopruimte tussen bed en muur. Het raam bleef niet open staan.

Kamer en beddengoed waren goed schoon.

Vriendelijke personeel.
    • Standaard Een- of Tweepersoonskamer

Vriendelijke personeel. Dichtbij het centrum van de stad maar op heerlijke rustige lokatie. Eigen parkeerplaats. kleine compacte kamers maar alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Het was goed zo.
    • Standaard Een- of Tweepersoonskamer

De omvang van de kamer. Als je de kamer met nog een persoon zou moeten delen, dan moet je wel heel erg van de andere persoon houden want je zit echt op elkaars lip.

Het ontbijt was karig, de kamer heeft minimale afmeting, de locatie prima, de parkeermogelijkheid prima.

Uitstekend. Voor herhaling vatbaar.

Op de 2 persoons kamer geen waterkoker + koffie. deze was wel op de 3 persoons aanwezig.

Alles is keurig verzorgd en compleet. Midden in het centrum en op loopafstand van eet gelegenheden. Parkeren is uitstekend.

Aangenaam maar krap
    • Standaard Een- of Tweepersoonskamer

Ik vond de kamers te klein. Voor een eenpersoonskamer had er ook wel een eenpersoonsbed mogen staan. Dan was er wat meer bewegingsruimte overgebleven. Een stoel had er dan ook een plek kunnen krijgen. Ik vind het gebruik van plastic wegwerpbekertjes niet passend voor een dergelijk hotel.

Geschikte ligging op loopafstand van centrum en station. Je kunt makkelijk even tussendoor naar het hotel op en neer voor een rustpauze. Rustige ligging omdat het hotel op een soort binnenterrein ligt en dus niet direct aan de straat. Parkeergelegenheid (tegen betaling) op eigen terrein. Ontbijt ook geheel naar wens met zelfbedieningsbuffet.

Prima voor het doel.
    • Standaard Een- of Tweepersoonskamer

Mijn schoonmoeder is slecht ter been. We kregen kamers op de eerste verdieping aangeboden, maar konden die zonder probleem ruilen voor twee naast elkaar gelegen kamers op de begane grond.

De mevrouw van de receptie is beslist klantonvriendelijk.
    • Standaard Een- of Tweepersoonskamer

De mevrouw van de receptie is beslist klantonvriendelijk. Ze blijft uren bellen en laat je wachten. Ook is ze van haar post weg en kun je haar niet vinden. Ze reageert niet op de bel.

Short break Nancy
    • Standaard Een- of Tweepersoonskamer

Hotel was voor ons moeilijk te vinden, we hebben 2 rondjes gegaan alvorens door te hebben dat je de parkeerplaats moet inrijden om hotel te kunnen zien. We hadden eerst een kamer welke niet geschoond (bed niet opgemaakt, prullenbak was niet leeg, bekers voor tandenpoetsen waren gebruikt) was, vervolgens terug naar receptie en gevraagd voor een andere kamer.

Locatie is goed!!! Locatie is op loopafstand van winkels zoals Printemps. Hotel heeft een eigen parkeerplaats voor €4 per dag. Haardroger kun je bij receptie lenen.

gratis afsluitbare fietsenstalling, 10 minuten lopen naar...
    • Superior Een- of Tweepersoonskamer

gratis afsluitbare fietsenstalling, 10 minuten lopen naar centrum, Nancy is een hele mooie en gezellige stad. Voor 7,50 euro kun je het ontbijt erbij nemen, ontbijt was ok, Kamer aan de kleine kant maar ok

Gemengde gevoelens, niet echt slecht maar ook niet zo goed dat we nog eens terug gaan.
    • Standaard Driepersoonskamer

Ontbijt is teleurstellend. Geen lift dus voor mensen die slecht ter been zijn. Wij hadden 's-morgens brandalarm en moesten hotel vanaf 2 hoog (zonder lift dus) met al onze bagage ontvluchten terwijl ze beneden gewooon rustig zaten te ontbijten. Bij latere navraag wist niemand ons iets te vertellen. Zeer vreemd.

Ligging tov centrum en parkeren. Kamers voor 3 personen schoon maar te krap onder het schuine dak. Wel prettig is de airco.

Ontbijt (€ 7,50) verrassend van kwaliteit.
    • Superior Een- of Tweepersoonskamer

Ontbijt (€ 7,50) verrassend van kwaliteit. Ligging op loopafstand van het centrum. Parkeervoorziening voor heel weinig geld. Eenvoudige kamer, schoon. Prima prijs-kwaliteitverhouding.

Prima hotel voor doorreisovernachting.
    • Standaard Een- of Tweepersoonskamer

Kamers waren wat klein maar schoon. Ontbijt was vrij uitgebreid voor € 7,50. Ligging uitstekend, eigen parkeerterrein goed te bereiken, ligging hotel stukje van doorgaande weg dus geen straatlawaai.

Prima locatie en nette kamers

Het ontbijt had beter gekund

Ontbijt was redelijk, stokbrood niet echt vers, en een eitje er bij zou mooi zijn geweest. De locatie was prima, lekkker rustig en met tien tot vijftien minuutjesnlopen op t stanislasplein,

Prima kamer, klein en schoon.
    • Standaard Een- of Tweepersoonskamer

De kamer is wel echt heel klein, geen plek voor je koffer.

Prima kamer, klein en schoon. Parkeren op de eigen parkeerplaats is erg fijn. Aardig personeel, alleen niet goed op de hoogte van de openingstijden van winkels/restaurants op feestdagen (er bleek wel van alles open te zijn, dus dat viel mee).

• Standaard Een- of Tweepersoonskamer

iets grotere badkamer was keurig schoon maar de douche was een beetje klein maar in verhuoding tot de prijs zeur ik er niet over

ontbijt was simpel maar goed

Hotel op loopafstand van Place Stanislas en het...
    • Standaard Driepersoonskamer

Hotel op loopafstand van Place Stanislas en het winkelgebied/centrum (10 minuten lopen). Gratis parkeren op de parkeerplaats voor de deur. Poort in de avond/nacht afgesloten. Kost €2 per dag. Eenvoudig ontbijt. Mooie badkamer. Goede bedden.

Prima.
    • Standaard Driepersoonskamer

De airco werkte niet (was ook niet echt nodig, maar toch).

De ligging, midden in de stad: alles op loopafstand. De uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding

In eerste instantie wat teleurgesteld : donkere gangen,...

Ruimte, licht. Medewerkers waren niet erg gastvrij.

In eerste instantie wat teleurgesteld : donkere gangen, donkere kamer( rolgordijnen waren dicht) . Tweepersoonskamer klein. Kortom wat benauwend. De vierpersoonskamer biedt door de indeling privacy. De prijs die we voor twee kamers betaalden is vergelijkbaar met Formule 1. En als je het hiermee vergelijkt, krijgt het hotel een goede beoordeling vanwege de locatie : loopafstand van stad en plein Stanlislas. En je hebt je eigen badkamer. Bedden zijn goed. Het is heel schoon! Niet zo sfeervol, naar wel alles wat je nodig hebt voor een nachtje goed slapen.

Proberen te slapen en zo snel mogelijk weg wezen
    • Superior Een- of Tweepersoonskamer

We hebben nog nooit zo'n vies hotel gehad. We wisten dat we voor deze prijs geen luxe moesten verwachten maar ook niet dat er vlekken in het bed zouden zitten, scheuren in de lakens, schimmel in de douche en gele kussens van het vocht. We hebben een handdoek om het kussen heen gedaan en zijn zonder te douchen de volgende ochtend weer vertrokken. We hadden het gevoel dat we viezer uit de douche zouden komen dan dat we er in gingen. Het ontbijt was zeer karig en in een ongezellige kantine en de wandjes tussen de kamers zijn zeer dun maar dat nemen we voor die prijs wel voor lief. Maar hoe goedkoop een hotel ook is, schoon moet het wel zijn!

Het was niet duur

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Goeie mindervalide kamer.
    • Standaard Een- of Tweepersoonskamer

Temperatuur buiten was 20 graden en toch benauwd warm op de kamers. Geen airco aanwezig. Slecht sluitende ramen.

Zeer goeie mindervalide kamer( nr 23) en badkamer. Fijne overnachtingsplek in het centrum en toch dicht bij snelwegen (4km) en parkeerplaats bij het hotel voor 2 euro p/d. Geen stadsgeluiden in het hotel hoorbaar.

Hotel REVOTEL is een ideaal doorreishotel; minder verblijfshotel.

nihil

Dit is een goed en voordelig hotelletje voor 1 of 2 overnachtingen op doorreis in Frankrijk. De stad Nancy is daarbij een ideale plaats om de reis naar het zuiden te onderbreken. De kamers zijn ok en het ontbijt voldoende als 'doorreishotel'. De parkeermogelijkheid binnen het hotelterrein is mooi meegenomen.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Echt alleen maar voor 1 nachtje.
    • Superior Een- of Tweepersoonskamer

De hygiëne is zeer ondermaats. De badkamer had veel schimmel. De kussens waren smerig. Gehorige kamers. Ten slotte een zeer krappe draai om met een grote auto van de parkeerplaats af te rijden. Wij gebruikten dit hotel als doorreis hotel terug naar Nederland, maar wij komen hier niet weer.

Goedkoop parkeren, centraal gelegen

Goede prijs kwaliteit, niet erg speciaal.
    • Standaard Een- of Tweepersoonskamer

Kamers zijn wel erg krap. Maar de vraag is wat je voor de prijs kunt verwachten. Ligging was immers goed en het bedcomfort was ook prima.

Ligging was goed en de prijs was goed. Verder erg sober maar dat was op voorhand ook al wel duidelijk. Goede prijs kwaliteit.

leuk hotel, ondanks de kleine minpuntjes komen we zeker terug.
    • Standaard Een- of Tweepersoonskamer

geen airco op kamer, kamer zeer klein.

Het hotel is is zeer goed gelegen, zeer rustig, het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt zeer goed en voor die prijs zeer uitgebreid. De kamer is zeer proper.

Uitstekende prijs/prestatie-verhouding
    • Standaard Een- of Tweepersoonskamer

Er is geen lift, een dingetje om rekening mee te houden omdat er twee etages zijn. Er zijn ook kamers op de begane grond. De douche is minder geschikt voor 'grote' Nederlanders.

Parkeren kon op eigen terrein. De ontvangst was vriendelijk. De kamer was modern en comfortabel ingericht. Het ontbijt was goed verzorgd.

• Standaard Een- of Tweepersoonskamer

Geen bijzonderheden. Alles liep zoals verwacht.

Goede ligging van het hotel, dicht bij het toeristische centrum. Eenvoudig docht goed proper twee sterrenhotel. Democratische prijs.

Prima hotel voor een tussenstop op weg van of naar Zuid Europa.
    • Standaard Een- of Tweepersoonskamer

De kamer was klein. Door het warme weer moesten we met open raam slapen (wat op zich niet erg is natuurlijk), maar vanaf half 6 was er geluid op de binnenplaats en sloeg buiten een afzuiging o.i.d. aan die met tussenpozen weer uit ging. Dus dat was niet zo bevorderlijk voor de nachtrust...

Nette kamer voor een goede prijs. Ontbijt was simpel, maar wel lekker!

Goede mogelijkheid om te parkeren en de ligging van het...
    • Standaard Een- of Tweepersoonskamer

Kamer: met moeite kon je bewegen tussen de muur en het bed, voor een persoon dus niet vriendelijk. Het zou ook aardig zijn als er voor 2 personen stoelen waren.

Goede mogelijkheid om te parkeren en de ligging van het hotel is gunstig voor het centrum. Vriendelijke ontvangst van de receptie.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

Prima bed,
    • Superior Een- of Tweepersoonskamer

Vloerbedekking was zeer vies. Vol vlekken. niet prettig om de baby over de grond te laten kruipen. Badkamer was niet goed schoon. Veel schimmel tussen de tegels. Haren op de muur.

Prima bed, ruimte van de kamer was ook prima. Geen last van herrie. Prima hotel voor een nachtje.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Geen ruimte.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was zo klein, dat we nauwelijks bij het tweede bed konden komen. De binnenzijde van de badkamerdeur was ronduit smerig. Als dit een tweepersoonskamer moet voorstellen............................... NOOIT MEER!

Het ontbijt.

• Beoordeeld op: 17 september 2016

Prima overnachtingsplek.
    • Standaard Een- of Tweepersoonskamer

Prima overnachtingsplek. Kamer klein maar schoon. Uitgebreid ontbijt. Ruime parkeergelegenheid op binnenterrein. Vriendelijk personeel. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Centrum op loopafstand. Tussenstopmotel.

• Beoordeeld op: 16 september 2016

Blij dat we eindelijk een goed hotel hebben gevonden in Nancy.
    • Superior Een- of Tweepersoonskamer

Eigenlijk niks, dit is het 3e hotel wat we bezochten in Nancy, de vorige 2 waren namelijk niets, maar naar deze gaan we de volgende keer zeker terug. Beslist een aanrader.

Kamer is klein maar netjes, zeker voor de prijs die wij betaalde.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Prima hotel, leuke stad
    • Standaard Driepersoonskamer

Prima hotel voor doorreis. Dame van de receptie heeft ons een plattegrond gegeven en zodoende liepen wij in ongeveer 7 minuten van het hotel naar een gezellige straat met heel veel restaurantjes. Nancy is een mooie stad! Hotelkamer schoon en redelijk groot. Parkeerplaats speciaal bij het hotel. Prijs kwaliteit heel goed.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Kleine kamers, geen airco, wel een raam wat geheel open kon,...
    • Standaard Een- of Tweepersoonskamer

Kleine kamers, geen airco, wel een raam wat geheel open kon, maar hier kwam door de locatie geen wind of frisse lucht naar binnen waardoor het snik heet was in de kamer

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

De locatie van het hotel was perfect.
    • Standaard Een- of Tweepersoonskamer

Het ontbijt viel erg tegen. De koffie en de sappen waren erg vies. Daarnaast was de kamer te klein voor twee personen

De locatie van het hotel was perfect. Dichtbij het centrum voor een goede prijs

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

prima voor één nacht!
    • Standaard Een- of Tweepersoonskamer

Ontbijtzaal is erg ongezellig (grote tv hard aan).Kamertje (met schuine wand)en badkamertje erg klein maar zeer praktisch ingericht. Onpersoonlijke sfeer.

Erg vriendelijk personeel, praktische inrichting en perfecte locatie. Eigen parkeerplaats midden in de stad!

goed voor één nacht
    • Standaard Een- of Tweepersoonskamer

grootte van de kamer: we konden nauwelijks rond het bed! Raam gaf uit op parking: geen veilig gevoel

de ligging

Perfecte plaats voor 1 overnachting.
    • Superior Een- of Tweepersoonskamer

Propere kamer. Goed bed. Rustig gelegen. Prive parking was top.

prijs/kwaliteit

prijs/kwaliteit

Prima hotel voor overnachting op doorreis en zeker de moeite waard om ook Nancy te bezoeken!

De kleine kamer

De ligging en parkeergelegenheid, goede hygiëne en prima bed

Goede ligging, kleine kamers
    • Standaard Een- of Tweepersoonskamer

Te kleine kamer en het ontbreken van airconditioning

Centrale ligging en parkeerplaats

Kleine kamer maar uitstekend voor deze prijs.
    • Standaard Een- of Tweepersoonskamer

Aardige dame aan receptie, nette kamer

6,0
    ontbijt was goed

Kamer VEEL te klein

ontbijt was goed

Als doorgangsovernachting is dit een goed prijs/kwaliteit hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ruimte is wel erg klein. Twee koffers uitleggen op de grond is nagenoeg onmogelijk.

Kamers zijn erg klein. Echt een zakenhotel. Hygiëne uitstekend!

In het centrum gelegen.
    • Superior Een- of Tweepersoonskamer

In het centrum gelegen...maar toch rustig gelegen. Privé parkeerplaats

Prima doorreis hotel

Kleine kamer

Centraal gelegen in de stad

Prim verblijf
    • Standaard Een- of Tweepersoonskamer

Prima verblijf in centrum. Vriendelijk personeel.

Prijs, schoon, prima bed en douchen veilige parkeermogelijkheid.

Aan de kleine kant.Pp

Ontbijt goed. Bed goed. Douche goed. Kamer en badkamer klein.

Aanrader

Aan het centrum

Voor een nacht op doorreis acceptabel, verder echt niet
    • Superior Een- of Tweepersoonskamer

Hygiëne vloerbedekking vies. Bed hard en klein. Buitendeur niet op slot. Ontbijt magertjes.

Locatie prima. 10 minuten lopen van Stanislaw plaats

Prachtige ligging, te weinig accomodatie om echt tevreden te zijn.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer is piepklein, de badkamer idem.

De ligging van het hotel is prima, midden in het stadscentrum.

het is ok

geen lift

al met al goede stopplaats op reis!
    • Standaard Een- of Tweepersoonskamer

Kamer zonder schuine kap!

Lokatie

Ben niet geweest door ziekte geveld!
    • Standaard Een- of Tweepersoonskamer

Ben niet geweest door ziekte geveld!

Goede locatie voor Nancy te bezoeken
    • Standaard Een- of Tweepersoonskamer

Loopafstand van het centum en parkeerplaats

Efficiënt hotel in het centrum met een goede parkeergelegenheid
    • Standaard Een- of Tweepersoonskamer

WiFi was niet geheel stabiel

Locatie, parkeerplek voor mijn fiets

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Locatie en prijs

Locatie en prijs

• Beoordeeld op: 14 april 2018

centraal en rustig

centraal en rustig

Voldoende
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg weinig ruimte in de kamer

Ontbijt was goed

We sliepen hier op doorreis, en namen geen ontbijt.

We sliepen hier op doorreis, en namen geen ontbijt. Prima etappehotel.

Heel fijn
    • Standaard Een- of Tweepersoonskamer

Het uitzicht..midden tussen huizen en muren maar niet erg storend

Fijne bedden en schone kamers

ok hotel en kloppende prijs-kwaliteit verhouding. budget keuze.

hele kleine kamer

prima ontbijt en stille locatie

redijk/matig
    • Standaard Een- of Tweepersoonskamer

De grootte van de kamer, geen stoelen om op te zitten, heel klein krukje...

Parkeren en dicht bij het centrum.

Prima hotel op loopafstand van de binnenstad.
    • Standaard Een- of Tweepersoonskamer

schone kamer, nieuw sanitair, mogelijkheid om thee te zetten. Parkeerplaats bij het hotel. Goed ontbijt.

Dichtbij het centrum;

Geen lift aanwezig.

Dichtbij het centrum; parking

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Schoonmaak was men vergeten in de badkamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Schoonmaak was men vergeten in de badkamer. De klapstoel onder de douche was purper van de bijna schommelende zeep resten.

Perfecte prijs-kwaliteit verhouding
    • Standaard Een- of Tweepersoonskamer

Prijs-kwaliteit verhouding, parkeren (€4 voor 2 dagen), locatie.

Onverwacht Prettig en comfortabele overnachting (op doorreis)
    • Standaard Een- of Tweepersoonskamer

Niks. Voor die prijs! Beetje gehorig.

De lokatie, hygiëne en de kamers.

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Lekker dichtvbij uitgaanscentrum en goed bereikbaar

Lekker dichtvbij uitgaanscentrum en goed bereikbaar

Prima voor 1 overnachting
    • Standaard Een- of Tweepersoonskamer

Misten de fohn. Croissantjes niet erg vers.

Goede ligging bij centrum. Mooi afgesloten parkeerterrein. Kamer klein, maar goed ingericht.

Hele mooie stad, super locatie, vriendelijk personeel en goed parkeren
    • Standaard Een- of Tweepersoonskamer

Te weinig gras voor onze (kleine) honden.

Parkeren

goede stop op doorreis

?

prima kamer en gerenoveerde badkamer (ziet er goed uit)

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Bus voor de deur die heel vaak per uur naar het centrum ging...
    • Standaard Een- of Tweepersoonskamer

Bus voor de deur die heel vaak per uur naar het centrum ging en restaurantje vlakbij op de hoek voor heerlijke shoarma en andere dingen.