Beoordelingen over ibis Styles Nancy Centre Gare 3-sterren

3, Rue De L'armée Patton, 54000 Nancy, Frankrijk

#13 van de 26 hotels in Nancy

Parking, eenvoudig maar verzorgd ontbijt, vriendelijk...

Eenvoudig hotel, goed als tussenstop. Er lag plastiek onder het deken wat heel onaangenaam was.

Parking, eenvoudig maar verzorgd ontbijt, vriendelijk personeel

Prima verblijf voor op doorreis!

Geen opmerkingen aangezien we de locatie alleen 1 nacht voor doorreis hebben gebruikt.

Dat er een eigen parkeergarage is! Prima locatie t.o.v. de stad!

Goede prijs/kwaliteitverhouding en uitstekende locatie voor een bezoek aan Nancy.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Fruitvliegjes om de, overigens prima, verse jusmachine; beetje plakkende vloer eromheen. Ontbijt verder prima.

Locatie op 10 minuten lopen van Place Stanislas was voortreffelijk. Parkeren uitstekend geregeld, wel tegen betaling van € 9,- per dag, maar dat was van te voren bekend. Kamer schoon en functioneel.

Ligging ideaal in centrum, ruim hotel wat je aan de...
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Bijna was de reservering via Booking niet goed doorgekomen (aparte ict-systemen), maar gelukkig bleek er nog wel een kamer beschikbaar.

Ligging ideaal in centrum, ruim hotel wat je aan de buitenkant niet zou verwachten, prima ontbijt die bij prijs inzit. Fijne parkeergelegenheid zonder gekke gangen of kelders

Zeer ontgoochelend, tolereerbaar als doorgangshotel, doch niet voor langer verblijf

Het ontbijt was ondermaats. Op zondag kon er worden ontbeten van 7.30- 11u. Bij onze aankomst om 9.30u was de kaas, hesp en confituur reeds op. Bestek werd niet bijgevuld, mensen moesten aan andere (niet afgeruimde tafels) op zoek. Er werden alleen croissants bijgevuld, niets anders. Op zondag ook zeer onbeleefd personeel. Klachten werden gewoon weggelachen met "vous avez terminé?'. Bij inchecken was een babybedje beloofd alsook een ruimere kamer om het bedje in te kunnen zetten. We kregen noch een ruime kamer (door plaatsing van het bedje kon de deur van onze wc niet meer open) noch een bedje dat werkte zoals het hoorde. Voorts was er schimmel in de badkamer. Opgelet toeristen, vraag een kamer I de nieuwe vleugel, niet in de oude!

De ligging niet ver van het centrum.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Locatie is prima, 10 min lopen naar Place Stanislas.
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

De kamers zijn klein. Je kan er net je tas kwijt, maar dan houd het ook op. De kamers zijn overigens wel schoon. De lift is net groot genoeg voor 2 personen, zonder tassen.. Ontbijt wordt niet/slecht aangevuld. We hebben om 9 uur ontbeten, maar toen was er al bijna niets meer.

Locatie is prima, 10 min lopen naar Place Stanislas. Eigen parkeerplaats achter het hotel voor €9 per overnachting.

Hadden meer verwacht.

Kregen mindervalidekamer, toilet was kapot, gemeld toen opnieuw andere mindervalide kamer. Slechte afwatering douche, alles stond onder na douchen. Heel veel scholieren, met veel geluidsoverlast in hotel. Was blijkbaar hotel voor grote groepen studenten op studiereis. Ontbijt werd niet aangevuld, geen borden, uit vuistje gegeten. Jusorange is vers, maar machine lekt behoorlijk waardoor een flinke plakkerige, glibberige vloer ontstaat.

Ligging op loopafstand van centrum.

warmte en slecht functionerende airco drukte de volledige beleving.
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

vervang de airco (zie bovenstaand) en zorg dat indien kamers worden verhuurd deze zijn gelucht of gekoeld ...

ontbijt zeer prima, locatie ook. Hotel was schoon en verzorgt echter gedateerd. (leek qua inrichting jaren 90 te zijn). prijs/kwaliteit voor gezinskamer eigenlijk zeer prima en personeel behulpzaam en vriendelijk. grote tegenvaller was de onwijs warme kamer die door een slecht functionerende airco ook niet af te koelen leek. Hierdoor drukte dit enorm de beleving van ons verblijf omdat hele gezin (kids) niet konden slapen door de warmte en pas laat in de avond/begin nacht : "uitgeput"in slaap vielen. Hierdoor niet uitgerust de doorreis vervolgt.

Prima voor een nachtje
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Airco was slecht te regelen waardoor het te koud wordt.

Lekker ontbijtje, prima locatie, leuke inrichting, grote kamers (voor gezin). Je kan goed in de omgeving parkeren (goedkoper dan bij hotel).

We kwamen voor de art nouveau en dat was prachtig!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De grootte va n de kamer.

Ontbijt was prima. De kamer was te klein. Doucheafvoer was niet o.k. en nu moesten we de douche steeds even uitzetten om water weg te laten lopen.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

De ligging dicht bij het Place Stanislas was prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ligging dicht bij het Place Stanislas was prima. Wij hadden op voorhand om een parkeerplaats gevraagd. We hadden die vraag via booking.com gesteld en kregen een antwoord terug welk adres we moesten volgen om de priveparkeerplaats te kunnen bereiken. Dat was niet hetzelfde adres als het adres van het hotel zelf. Euro 9,- voor een nacht vonden wij niet duur.

Op de foto‘s zie je de leuke ruimtes van het hotel. Locatie is beter aan andere zijde station

PRIJS/kwaliteit

Ontbijt was ok, hoewel gasten steeds weer moesten vragen om het ontbijt aan te vullen. In Nancy ligt elk hotel centraal, maar andere zijde station is toch veel aantrekkelijker

Prima voor deze prijs!
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

We werden naar de verkeerde plaats gestuurd door de receptionist, onze kamer bleek onvindbaar.... Om 22u 's avonds met vermoeide kinderen was dit wat ongelukkig. Graag de volgende keer ook een woordje uitleg over het vierde bed.

Verzorgd ontbijtbuffet met veel keuze, vers fruitsap bv. Frisse, moderne uitstraling van gemeenschappelijke ruimtes. Zeer scherpe prijs!

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Het dekbed van het 4de bed (matras vanonder een bed) was een...
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Het dekbed van het 4de bed (matras vanonder een bed) was een gewoon deken, in de herfst/winter is dit te koud. Geef een volwaardig dekbed zeker voor dat bed.

Het hotel is perfect voor doorreis, beter dan de andere IBIS...
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Het hotel is perfect voor doorreis, beter dan de andere IBIS hotels in de buurt. Omdat het hotel relatief goedkoop is hadden we een 3 persoons-kamer geboekt zodat we net iets meer ruimte hadden voor onze bagage. Het personeel is vriendelijk en het ontbijt is lekker. Het is een stukje (15 min) lopen naar het centrum maar dat vonden wij niet erg.

Helemaal niets!
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Hygiene. Schimmel, spinnenwebben, stofnesten en wij hadden bedbugs (foto)! Oud hotel die met een kleurtje gepimpt is tot IBIS Styles. Structureel niet schoongemaakt. Bah!

Helemaal niets! Het was ronduit smerig!

Goed voor een overnachting bij een doorreis
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Er moet nog € 10,00 betaald worden voor de parkeergelegenheid achter het hotel. hierover wordt niet gesproken in de reservering

Kwaliteit/prijsverhouding is redelijk in verhouding. Bedden waren goed.

Er is nog een Ibis hotel in Nancy, met bijna dezelfde naam, 100 meter verderop. Die had ik per ongeluk geboekt op de heenreis, balen, want die is stukken minder.

Er is een afgesloten parkeerplaats, heel fijn al je op doorreis bent!

Prima hotel voor 1 nachtje midden in het centrum.
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

De kámer en badkamer waren heel erg klein voor 4 personen. We moesten over elkaars bed klimmen om op de badkamer te komen. Het was heel erg warm op de kamer, de airco werkte niet.

De centrale ligging. Prijs/kwaliteit en een parkeerplek. De bedden lagen comfortabel.

Prima hotel met parkeermogelijkheid, niet ver van het centrum. Betaalbaar, schone en nette kamers.
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Door een dubbele boeking was de familiekamer niet beschikbaar bij aankomst, prima opgelost door twee kamers naast elkaar aan te bieden.

Prima en uitgebreid ontbijt, goede en veilige parkeerplek. Rustig. Bereikbaarheid centrum.

Uitstekende verhouding van prijd en kwaliteit.
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Kamers zijn wat aan de krappe kant.

De centrale ligging (+/- 800 mtr van het Stanislas plein) en de moderne inrichting. Fijn dat het hotel een eigen parking heeft. En het personeel is uitermate vriendelijk.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Goede tussenstop
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Geen eigen restaurant, dus als je op doorreis bent met de kinderen moet je nog op prospectie. Een nachtje met vier op de familiekamer ging nog wel, maar wat aan de kleine kant voor langere bezoeken.

Goed gelegen hotel, zowel voor een doorreis als voor een kort verblijf in Nancy. Ontbijt was zeker in orde. Groot afgesloten terras waar je de kinderen zorgeloos even buiten kan laten spelen.

Goed met kanttekeningen
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Een van de twee geboekte kamers stonk naar riool, de kamer die we daarvoor in de plaats kregen was de helft kleiner terwijl we een grote geboekt hadden, er was geen gelegenheid om te dineren in het hotel. We hebben wel een tegemoetkoming gekregen voor het parkeren ivm de tegenvallende kamer. Dat was erg netjes.

Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid, de bedden lagen lekker, prima parkeergelegenheid

goed en meer dan wij er zelf van hadden verwacht

wij waren op door reis en hadden geen echte tegenvallers voor deze ene dag

Het ontbijt was boven verwachting en is echt top !! Dit maak je niet vaak mee in een 3 sterren hotel. Prijs/kwaliteit is dan ook uitstekend. Kamers simpel maar alles aanwezig en schoon.

Prima hotel voor doorreis en midden in het centrum.

Dat we moesten betalen voor het parkeren. Als dit bij boeking wordt vermeldt dan is het geen verrassing.

Goede parkeergelegenheid bij het hotel ondanks dat het midden in het centrum ligt. Keurige kamers met prima douche en bedden Ontbijt keurig en veel mogelijkheden qua keuze. Wij waren op doorreis naar Zuid Frankrijk en dit is een prima plek om te overnachten

Prima ligging, leuk hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mogelijk dat ze de vloeren eens met het juiste schoonmaakmiddel schoonmaken of met minder schoonmaakmiddel. De vloeren zijn schoon, echt, maar doordat er een filmlaagje op het linoleum komt lijken je schoenen aan de vloer vast te plakken. Erg onprettig. We zagen een groot verschil met de matrassen t o v een paar jaar geleden. Mogelijk zijn ze aan vervanging toe.

We zijn meerdere maken in dit hotel geweest. Jammer om te merken dat men niet alles op en top bij houdt. De kamers zijn niet erg groot, maar wel praktisch en leuk ingericht. Helaas, net als veel andere hotels wel gehorig. Het ontbijt is voor Franse begrippen ruim. Je kunt ook in de tuin ontbijten, leuk. De ligging is perfect, je loopt zo de stad in, je kunt er ook prima parkeren, waardoor het een prima doorgaanshotel is voor de vakantie. Goede prijs kwaliteitsverhouding.

De locatie nabij het centrum van Nancy en de...
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Hotel met een goede prijs-kwaliteit verhouding en vriendelijk en oplossingsgericht personeel. Prijsredelijk laag, dat betekent ook: Het ziet er beter uit, dan dat het feitelijk is.

De locatie nabij het centrum van Nancy en de prive-parkeergelegenheid. Goed ontbijt.

Het ontbijt was zeer goed .
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

er was niets dat tegen viel. goede bedden.

Het ontbijt was zeer goed . Het hotel ligt erg centraal , vlak bij het historisch centrum. De stad is erg mooi , je kunt er voor een goede prijs eten ook bij het bijzonder mooie plein in het centrum. Bijzonder fijn is de parkeergelegenheid van het hotel gelijk aan de achterkant, Nadat je je hebt aangemeld kom je een code op de binnenplaats.

Mooie tussenstop op weg naar of van het zuiden
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Er was geen parkeerruimte direct voor het hotel. Dus bij aankomst was het even zoeken naar een vrije (betaalde) plek in een van de zijstraatjes. Pas na inchecken konden we op het binnenterrein parkeren. Was handig geweest als men bij het reserveren al had aangegeven waar geparkeerd kan worden.

Prima hotel met goede prijs/kwaliteit verhouding. Op loopafstand van het centrum. Auto kan op binnenterrein worden geparkeerd.

Geen oog dicht gedaan door het slapen op een keihard matras!!
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Zie tekst hierboven. De bedden net een plank waar je op ligt!!!

Het hotel ligt prima, rustige ruime kamers. Maar de bedden zijn verschrikkelijk hard, net een plank waar je op ligt. Vandaar dat het cijfer lager uitvalt. Als de bedden lekker comfortabel/verend zouden zijn geweest een hoog cijfer. Terwijl ze wel adverteren met : 'de bedden zijn van grote comfort!'. Het ontbijt voldoende.

Goed!
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Het enige nadeel vond ik dat er vloerbedekking op de kamer lag, dat zag er niet zo schoon uit en vind ik niet zo hygiënisch.

Prima prijs kwaliteit verhouding! We zijn vanuit het Hotel zo het centrum ingelopen, de locatie is prima! De auto konden we bij het hotel parkeren. Het ontbijt was goed en de bedden ook.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

goed voor een paar nachten maar ook niet meer
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

op de site wordt beloofd dat er een tweepersoonsbed en twee eenpersoonsbedden waren maar een van de kinderen ( 16 en 15 jaar ) moest slapen op een 'uitschuifbare plank' die onder het bed zat De kamer was ook veel te klein voor 4

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Prima plek voor een redelijke prijs
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Harde bedden en moeite met vinden van de parkeerplaats. Deze zit aan de achterkant van het hotel, toegang via een andere straat.

Op loopafstand van het centrum. Het personeel was behulpzaam en gaf een plattegrond van de stad met de tip om de lichtshow op het stadhuis te gaan bewonderen.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Niet voor een tweede keer!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer keek uit op de parkeerplaats er was alleen een dakraampje, die je niet open kunt doen omdat de zon er vol op schijnt. Kleine kamer, beddengoed was niet schoon. Airco maakt lawaai en hangt pal boven je hoofd. Badkamer was smerig, vlekken op de muur, er hing een gebruikte handdoek met vlekken. Het bed was keihard je voelt de vering! Als je het toilet doortrok klotste het water tegen je benen aan. Ontbijt was erg karig. Uitgedroogde ham en een soort van brie, verder jam in potten waar geen lepel in zat. Kortom, geen aanrader.

Lag in centrum van Nancy, parkeerplaats was prima en veilig.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Perfecte plek voor overnachting vanuit zuid Frankrijk

Kamers moeten nog gerestyled vonden wij beetje oudbollig klein ,ontbijt prima echt genoeg ! Bijzonder vriendelijk personeel en Nancy zelf een echte must om te zien !

Hotel in een mooie stad

Eerste nacht geen airco en ontbijt werd maandag niet aangevuld. Geen kaas, vleeswaren, kuipje nutella. Alleen jam. Kwam vanwege de drukte in het weekend. Ook de dag ervoor geklungel met aanvullen van de voorraad. Croissants begonnen ze pas te bakken als de voorraad op is. In beginsel is het ontbijt goed mits de planning beter wordt geregeld. Door de tekortkomingen hoefde ik geen parkeergeld te betalen. Een onverwachte geste. Jammer dat op de site niet staat hoe je bij de parkeerplaats moet komen, zeker als voor het hotel al foutparkeerders staan. Neem geen grote koffers mee want daarvoor is op de kamer weinig ruimte.

Dicht bij oude centrum en toch heeft het hotel goede parkeerplaats. Bij het ontbijt verse jus d'orange en mogelijkheid van thee zetten gedurende de dag. Fijne binnentuin waar je kan ontbijten, comfortabel zittend op mooi design tuinmeubilair.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Prima voorzieningen, keurig hotel op loopafstand van het stadscentrum
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Het ontbijt was niet volledig; etenswaar werd niet tijdig aangevuld, tafeltjes werden niet tijdig schoongemaakt voor volgende gebruikers, borden en bestek was niet voldoende aanwezig etc.

Op 10 minuten loopafstand van het Place Stanislas en het stadscentrum van Nancy. Goede ontvangst, goede parkeervoorzieningen en aardig personeel.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Geweldig hotel met binnentuin, fijne kamers en top personeel!
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

De rustige binnentuin midden in de stad is geweldig. Net als het personeel: wij zaten vanwege een kapotte auto vast in de stad. Zij hebben ons geweldig geholpen toen het hotel vol zat en we met kleine kinderen nergens heen konden. Geweldige locatie. Kortom, boek zeker dit hotel!

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Prima hotel op prima locatie
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Vriendelijk personeel, super service dat we 's morgens al om 5.30 konden ontbijten! De familiekamer is niet groot maar prima voor een nachtje op doorreis. Hoewel midden in het centrum is het hotel makkelijk te bereiken. Wij hebben direct geparkeerd op het bijbehorende parkeerterrein (om de hoek).

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Prima hotel voor een bezoek aan Nancy!
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Het 4e bed in de gezinskamer is een uitschuifbed dat onder het 2-persoons bed geschoven wordt, Hierdoor wordt de ruimte in de kamer wel beperkt.

Zeer vriendelijk personeel. Zeker naar de kinderen. Uitgebreid ontbijt en afgesloten parkeerplaats aan de achterzijde van het hotel.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Aardig verblijf, maar nogal duur.
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Voor de betaalde prijs een uitgebreider ontbijt verwacht (met ei bijv.) en meer complete badkamer (thermostaatkraan, betere afscheiding douche, bad).

Lekker dicht bij het centrum met eigen parkeergelegenheid.Vriendelijke ontvangst en er werd goed Engels gesproken.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Uitstekend hotel dicht bij het stadscentrum van Nancy
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In een gangpad gelijkvloers is er een helling die niet goed zichtbaar is en waardoor ik ben gevallen. Als ze niet kan worden weggewerkt, moet ze ten minste goed zichtbaar gesignaleerd worden.

De uitstekende ligging tov het centrum, het heel gedienstige personeel, het feit dat het hotel twee kamers heeft voor personen met fysieke beperkingen. Privéparking voor een schappelijke prijs.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Prima voor 1 nacht.

De wc was een beetje klein en de badkamer had geen deur. Maar voor een doorreis is het prima te doen. Voor een langere tijd zou ik een ander hotel kiezen.

Het ontbijt was prima voor 1 nacht. Als je langer er wil zitten zou het uitgebtreider mogen

• Beoordeeld op: 31 augustus 2016

Vriendelijke en goed engels sprekende staf.
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Vriendelijke en goed engels sprekende staf. fraaie prijs/kwaliteit verhouding; prima parkeervoorziening en vooral de nabijheid tot het prachtige historische stadscentrum

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Perfecte kamer voor een tussenstop
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Voor de prijs die we betaalden kan het niet veel beter

Mooi hotel, goede bedden, vriendelijk personeel en vlakbij een van Europa's mooiste pleinen.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Bedden zijn super en ontbijt is prima.
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Airco werkt niet voldoende, je kan hem beter uitzetten en raam open.

Bedden zijn super en ontbijt is prima. Mooie locatie voor een tussenstop naar bv Spanje of Zuid-Frankrijk.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Matig hotel; geschikt voor doorreis maar niet langer verblijven dan noodzakelijk
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Tweepersoonsbedden zijn erg klein; airco maakt veel geluid. WiFi werkt alleen in openbare ruimte. Op kamer niet.

Ontbijt was prima; verse jus, koffietje, croissant. Alles zelfbediening.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Ligt vrij dicht tegen het centrum, wel in een stationsbuurt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dit hotel heeft heel dringend een opknapbeurt nodig !! Alles in de kamers is versleten.

Ligt vrij dicht tegen het centrum, wel in een stationsbuurt. De afgesloten parking is heel handig.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Hotel voldoet prima voor doorreis.

Het ontbijt.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Bij de receptie gelegenheid om koffie (oploskoffie uit een zakje weliswaar) en thee te zetten. Binnenplaats met tafels en stoelen waar dit ook genuttigd kan worden. Nette kamer.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Prima overnachtingslokatie
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Het tweede eenpersoonsbed was een bedbak, opgemaakt met een deken ipv een dekbed (wat anders was dan bij de andere bedden).

Wij sliepen met 2 kinderen in een prima kamer met badkamer, apart toilet, schoon, met airconditioning, op een goede lokatie in de stad. De kamer had een tweepersoons bed, een eenpersoons bed en een bedbak (naast het tweepersoons bed). De lokatie ligt goed bereikbaar vanaf de snelweg en nabij goede restaurants, vlakbij het prachtige plein Place Stanislas. Het ontbijt was uitstekend met verschillende soorten brood, vers fruit, vers sap, lekkere kazen. Het hotel heeft een eigen parkeerplaats, waar je voor 8 euro per dag kunt parkeren. Het zou handig zijn om het adres te vermelden in de beschrijving, zodat je hier meteen naar toe kunt rijden

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

“Prima doorreishotel op een goede locatie in een prachtige stad”

Enige minpunt: het ontbijt was an sich van voldoende niveau (basic: stokbrood, croissants, koffiebroodjes, yoghurt/muesli, beleg ham/kaas/zoet, fruit), maar werd niet goed aangevuld. Toen wij beneden kwamen waren de croissants en koffiebroodjes op en ondanks meerdere opmerkingen van ons en andere gasten kwamen er geen nieuwe. Dat werd dus vechten om een stukje stokbrood. Wel héél lekker stokbrood, dat scheelde...

Voor ons een ideaal doorreishotel. Pak je toch maar even mooi een leuke indruk van zo'n prachtige stad mee! Hartje centrum Nancy, dus na het eerste deel van de reis (we kwamen uit Spanje) lekker chillen in een leuk café en een hapje eten in één van de vele goede restaurants in de buurt. Personeel is aardig, het hotel is prima. Kleine niet al te spannende kamers, maar: modern, schoon en wauw met een HEERLIJK bed. Alles is voelbaar gericht op efficiency en daar is niks mis mee. Op de kamer stonden een gratis fles Evian water en snoepjes, leuk detail. Goede gratis wifi! Parkeren kan op eigen terrein, veilig achter een slagboom (fijn met een auto vol koffers en andere spullen), voor 8 euro.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

De ideale tussenstop!

Info over de parkeergelegenheid: dat de parkeerplaats is afgesloten is erg goed om te weten voor mensen die hier overnachten als tussenstop. Je kunt met een gerust hart de bagae in de auto laten. Dit kan een usp zijn dan sterker gecommuniceerd kan worden.

- De afgesloten parkeergelegenheid! - De lekkere citroencake bij het ontbijt! - Het bed was lekkerder dan op de foto's! (zeker na een week kamperen!) - Zeer schone kamer!

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

voldoende
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

we hadden gerekend op 4 losse bedden, nu moest er iemand in het onderschuif bed. Met 4 volwassene gaat dat niet. Eed deur naar badkamer is ook wel fijn. We wilden 's avonds nog even douchen maar dan is het niet fijn om in al die stoom ook nog te moeten slapen.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

De aanwezigheid van de binnentuin is fijn.
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

We hadden gereserveerd voor 4 personen (2 volwassenen en 2 kinderen), maar de kamer bleek niet aangepast aan het aantal personen: 4de bed moesten we zelf nog eerst zoeken en dan installeren. Er ontbrak een kussensloop (die hebben we wel gekregen op vraag). Ook het aantal handdoeken en bekers in de badkamer klopte niet.

De aanwezigheid van de binnentuin is fijn. Het hotel ligt ook op wandelafstand van het centrum van Nancy.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Comfortabel hotel met perfecte kamers in prachtige stad!
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

De ligging van het hotel en de indeling van de familiekamers zijn perfect! We hebben een heerlijke overnachting gehad in een hotel op 8 minuten gelegen van een prachtige stad! Daarnaast liggen de boxspringbedden koninklijk!

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Ontbijt was keurig.

Kamer was muf en ik had gewenst dat er een muggenhor voor het raam had gezeten. Hygiëne was prima.

Ontbijt was keurig. Personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Parkeren (betaald) op eigen terrein.
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Linnengoed voor 1 bed ontbrak, snel opgelost door de receptie. Geen douchegordijn.

Parkeren (betaald) op eigen terrein. Parkeerterrein heeft een ander adres dan het hotel: 40 Rue Raymond Poincaré. Hier kun je meteen parkeren en daarna inchecken. In de buurt van Place Stanislas.

• Beoordeeld op: 29 juli 2016

Ik zou niet meer teruggaan.

Kamer voor 4 maar 1 kind moest op een lade onder het 1 persoonsbed slapen waardoor je zelfs niet meer doorkon maar steeds over de bedden moest kruipen. Vloerbekleding matten, en alles enorm klein. Deze kamer zou zelfs voor 2 personen te klein zijn. Het ontbijt was echt simpel, zeker op maandag, toen was ze nog minder dan op zondag en steeds hetzelfde, niks van variatie. Gewoon brood, kaas en hesp...

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Ik zou verder kijken ipv dit hotel te boeken
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Keuzemogelijkheden bij ontbijt zeer matig, als stopover voor terugreis vanuit zuid-frankrijk mi ongeschikt omdat je het centrum in moet en je voor je op de parkeerplaats van het hotel terecht kunt eerst je auto ergens langs een drukke weg moet zien te parkeren. Parkeerplaats is onbewaakt en kost 8 euro. Kamer klein voor 4 personen en doucheput was verstopt.

Vriendelijk personeel, schone kamer, centrum op loopafstand

Ontbijt was magertjes

Ontbijt was magertjes

Goeie stop voor overnachting vlakbij centrum

Extra betalen voor parkeren 9 euro

Goed bereikbaar vanaf snelweg. Op loop afstand van centrum. Veel leuke plekjes om te eten.

personeel behulpzaam

kleine kamer voor 4 personen

personeel behulpzaam

Perfect op doorreis naar het zuiden.
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Dichtbij het centrum van Nancy. Leuke stad om even door te wandelen. Vriendelijke ontvangst personeel

Goed hotel, als tussen stop tussen Zuid Frankrijk en Nederland.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een paar gasten, die tot 24.00 zeer luidruchtig waren.

De ligging op loopafstand van het Stanislas Plein en de goede parkeer faciliteiten.er

goede locatie, helaas deze keer een slecht werkende aircondition

airconditioning werkte slecht

ontbijt goed

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Goed voor 1n nacht als tussen stop

Matig ontbijt Kleine kamers

Mooi en goed hotel
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Lekker dichtbij het centrum, afgesloten parkeerplaats.

Beneden verwachting. Ander ibis STYLES veel beter en met een geschiedenis.

Ontbijt zo-zo Zeeeer kleine kamers met een zeeeeeeeer smalle gang. Bij brand?

Eigen parkeerplaats ( tegen betaling )
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigen parkeerplaats ( tegen betaling ) Op 10 minuten loopafstand ligt een verschrikkelijk mooi centrum met veel kleine lekkere restaurants

5,5
    Voor overnachting gaat het
    • Standaard Suite met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Ontbijt. Na half 9 was er bijna niets meer te eten.!!!

Goed maar zeer jammer van het ontbijt

Het ontbijt en de badkamer

Locatie, de bedden en de airco

Wat gedateerd

Ligging Schoon

Douche

Ideale locatie

Goede plek voor overnachting op weg naar het zuiden

geen eieren bij het ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

geen eieren bij het ontbijt water in douche liep niet door