Beoordelingen over Hotel Alhambra 3-sterren

13 Rue De Malte, 11e Arrondissement, 75011 Parijs, Frankrijk

#601 van de 1.578 hotels in Parijs

Perfecte lokatie , 50 meter van de metro.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Perfecte lokatie , 50 meter van de metro. Brandschoon en super bedden. Goed verzorgd ontbijt.en een heerlijke tuin om even lekker bij te komen van een dag Parijs.

Prima hotel.
    • Superior Driepersoonskamer

Het hotel is absoluut een aanrader. Vriendelijke ontvangst, verzorgde kamers, buffetontbijt met verse producten en met de glimlach aangebracht. Uitstekende ligging voor metroreizigers en meerdere drank- en eetgelegenheden in de omgeving.

Prima locatie: , knus en goed georganiseerd hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets, grootte van de kamer en lift, passend bij een kleinschalige franse locatie.

Prima ontbijt, met mogelijkheid tot in de tuin zitten. Hele fijne kamer, schoon, airco, goede badkamer. Prima locatie, in leuke buurt.

Knusse kamers, maar perfecte locatie!

De kamer was behoorlijk klein. Een tweepersoonsbed en een inbouwkast was alles wat we tot onze beschikking hadden. We verbleven slechts een weekend, dus meer hadden we ook niet nodig.

Goede locatie naast metrostation Oberkampf!

Uitstekende locatie, net hotel, prijs/kwaliteit ok maar heel klaine kamer.

De kamer was bijzonder klein, kleiner dan in de meeste andere gelijkaardige hotels die we reeds bezochten. Op zaterdagmorgen was er veel lawaai vanuit de binnenruimte.

Het ontbijt was heel goed, de locatie was werkelijk uitstekend.

Schone kamer maar geen balkon!
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Dat we volgens de omschrijving van de reservering een balkon hadden moeten hebben. Er was echter geen balkon. Jammer, zeker gezien het feit dat onze kamer heel klein was..

Schone kamer!

eerste en laatse keer, te duur, ook voor Parijse begrippen als het niet is wat men 'verkoopt'

geen wifi dekking in het gehele hotel! antwoord van de receptie: jammer maar de wifi is gratis.... Maar ik wil een kamer met wifi dat werkt! kan niet, maar na enig aandringen uiteindelijk een andere kamer gekregen. Dat lijkt een goede service maar de medewerkers waren gewoon onvriendelijk, geen spoor van gastvrijheid te ontdekken, integendeel.

Goede locatie, een prettig en mooi hotel.

Klein liftje, maar de trap was weer behoorlijk breed. Bed was wat aan de harde kant.

Goede locatie, een prettig en mooi hotel. Prachtige binnentuin! De kamer was schoon en groot genoeg. Fijne douche. Op de eerste dag sloot de deur niet af en dat werd meteen opgelost, het personeel is behulpzaam en vriendelijk.

Weekend trip

Alles zag er keurig uit en op een 3 persoons kamer nog een gezellig zitje met bank tafel en TV .Op 20 meter van het hotel een heel gezellig restaurant met terras en gelijk een ingang van de Metro. Rondom genoeg winkeltjes en supermarktje Ideaal voor een weekend trip.

Prima ligging hotel, kort bij metro.

De plek waar het ontbijt wordt staat uitgestald is erg klein .

Kamers zeer netjes niet aan de grote kant maar is absoluut geen probleem. Straat is rustig. Mooi binnentuintje waar je kunt ontbijten

Een locatie om van harte aan te bevelen: gastvrijheid,...

eigenlijk viel niets tegen; het is een aanbevelingswaardig hotel

Een locatie om van harte aan te bevelen: gastvrijheid, kamers, hygiene, omtbijt, locatie waren allemaal perfect.

heel goed hotel, rustig, schoon, modern, ruime kamer (vooral...
    • Superior Driepersoonskamer

de badkamer was heel mooi, schoon en nieuw. helaas was de waterstraal van de douche mini-minimaal.

heel goed hotel, rustig, schoon, modern, ruime kamer (vooral voor Parijs) en prima lokatie. Contact vooraf per email ging heel vlot.

Stille kamer, heerlijke bedden, uitstekend geslapen dus.
    • Superior Driepersoonskamer

Stille kamer, heerlijke bedden, uitstekend geslapen dus. Binnentuin zag er ook goed uit. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Buurt is prima, niet bijzonder touristisch, leuke bars en eetgelegenheden dichtbij.

Wij hebben ontbeten bij een bakker om de hoek, een stuk...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onze kamer was eigenlijk te klein voor 2 volwassenen, met mijn neefje van 12 was het net te doen.

Wij hebben ontbeten bij een bakker om de hoek, een stuk goedkoper en hartstikke lekker.

2de verblijf

Klein beetje gehorig. Koffie bij ontbijt niet lekker.

Top locatie in gezellige wijk en nog geen minuut lopen van metro Oberkampf. Kleine maar praktische kamers. Nette douche met goede straling. Gevarieerd ontbijt. 2de keer dat we hier verbleven. Gewoon goed hotel.

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Goede mogelijkheid om handdoeken op te hangen ontbrak, rest was prima gerenoveerd.

Prima lokatie van waaruit je ook lopend het niet toeristische Parijs kunt ondergaan, daarbij uiters vriendelijk geholpen door jong en oud als je uit de koers raakt.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Comfortabel hotel met goede prijs-kwaliteit verhouding

Het hotel ligt vlakbij de metro, vanwaar je alles in Parijs vlot kan bereiken. De buurt heeft veel cafés en restaurants maar de kamers zijn toch heel rustig. De kamer was niet zo groot maar heel modern en proper. De badkamer was voorzien van alle comfort. Het personeel is ook heel vriendelijk en behulpzaam. We hadden geen ontbijt genomen, er zijn genoeg bakkers en cafés in de buurt waar je lekker kan ontbijten.

Kom zeker terug

Niets alleen parkeren

Keurig verzorgd kom al voor de tweede maal hier. Dicht bij mijn plaats van bestemming. Alleen parkeren is een probleem zoals overal in Parijs of heel duur.

Kleine kamer in rustig hotel op zeer goede locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers zijn erg klein, maar dit wisten we al door eerdere reviews. We kregen ook erg weinig handdoeken. 2 kleine handdoekjes en 1 grote badhanddoek voor 2 personen, wat betekent dat de grote handdoek gedeeld moet worden.

De locatie. Een rustige straat in de buurt van erg leuke brunch-, diner,- en koffiezaakjes (Le Marais), op wandelafstand van Centre Pompidou en Île de la Cité. De metrohalte Oberkampf ligt op enkele tientallen meters van het hotel. Het personeel was ook erg vriendelijk. Ontbijt hebben we niet genomen, maar ik zou zeker aanraden om in de locale restaurantjes in het hotel te gaan ontbijten!

geslaagd weekend!

kamer was eigenlijk te klein voor 2 personen:geen bergplaats noch in kamer of in badkamer-met 2 heel weinig bewegingsruimte-prima voor 1 persoon

ligging kan niet beter-stille kamers-vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Prima hotel op mooie lokatie vlak bij de Marais en République.

Uitstekende kamer, modern ingericht, goede airco/verwarming, fijne badkamer, prima bed. Hotel op steenworp afstand van metrostation Oberkampf, drie haltes van Gare du Nord. Goed ontbijt, uitgebreid, vers en telkens aangevuld. Vriendelijke ontvangst bij de receptie, bagage opslag na uitchecken mogelijk. Aanrader!

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Aangenaam!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was lekker. De mensen aan de receptie waren zeer vriendelijk. Wij hadden waardevolle voorwerpen gekocht en de receptionist heeft deze zeer voorzichtig behandeld.

Hotel Alhambra Parijs

Eerder een klein kamertje, maar perfect voldoende!

Net en leuk ingericht hotel! Goede ligging + mooie kamer en badkamer. Goede handdoeken en beddengoed. Wifi werkt perfect!

Fijn hotel in een fantastische, trendy wijk. Wij komen graag nog een keer terug!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Schoonmaakpersoneel blokkeerde vaak de lift, dan namen wij de trap, voor ons geen probleem vanaf de 4e etage , maar voor oudere mensen wellicht vervelend

Nette, schone kamer met fantastisch Frans balkon! Personeel achter de receptie zeer vriendelijk. Super ligging tov de metro, maar een paar stappen Geweldige buurt, overal restaurants en kleine leuke boetiekjes. Ontbijt prima en vers

Een bijzonder prettig verblijf!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk niets, maar je moet niet te voluptueus zijn: kamers zijn nogal klein.

Het is een klein "hip"hotel. De aankleding is uitstekend. Wij zaten aan de achterkant en hadden een prachtig uitzicht over de herfst tuin. Met het prachtige weer dan ook een goed kopje koffie gedronken in de tuin.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

dit moet beter kunnen

De ligging aan een galerij, de kamer was zeer klein, als er iemand in de tuin rookte, merkte je dat in de kamer. De psychedelische belichting van het bed kon gelukkig uitgezet worden. De ventilator in de douche draaide de hele tijd door met luid geruis.

Dit is de tweede keer dat ik in dit hotel was. De eerste keer had ik een kamer op de tweede verdieping met uitzicht op de tuin, dat was in orde. Hoewel ik om een soortgelijke kamer had gevraagd, kreeg ik er nu één die in de tuin stond, aan een galerij, waardoor er dus mensen voor mijn enige raam langsliepen, wat hoogst onprettig was. Het enige wat goed beviel was de ligging van het hotel.

Comfortabel hotel met goed personeel

Prijs/kwaliteitverhouding van het ontbijt

Kamer klein, maar prima. Personeel erg vriendelijk. Erg blij dat ze goed Engels praten (behalve bij het ontbijt)

Aanrader!

Ontbijtplaats bevindt zich in de kelder, bij mooi weer kan je evenwel buiten, in de groene binnenplaats zitten.

Geweldige kamer, heel licht, mooi uitzicht. Comfortabel bed en sanitair.

Goede ruime kamer, vriendelijk en behulpzaam personeel,

Goede ruime kamer, vriendelijk en behulpzaam personeel, geweldige binnentuin om te ontbijten bij mooi weer, Ligging is een perfecte uitvalsbasis om de stad te verkennen. Al met al hebben we een perfect verblijf gehad met een goede prijs/kwaliteit verhouding en komen we graag terug

Heel goede bedden, hygiëne, rust, ontbijt in de tuin, wifi...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers zijn wat klein, maar ja, dit is Parijs! Suggestie: ook platte kaas voorzien voor ontbijt?

Heel goede bedden, hygiëne, rust, ontbijt in de tuin, wifi is heel goed geworden!

Top !

Prijs kwaliteit een aanrader ! Hotelkamer zeer proper. Goede ligging in "Le Marais", de gezelligste regio van Parijs. Op 100 meter van het hotel vind je cafés waar je kan ontbijten.

• Superior Vierpersoonskamer

Niet dat de receptie nu dingen niet goed deed, maar pro-activiteit, interesse en klantvriendelijkheid was wel heel basis tot nihil.

Locatie prima voor kort verblijf in Parijs

Top locatie en prima hotel
    • Superior Driepersoonskamer

Kamers zijn klein voor gezinnen. Ontbijtzaal in de kelder is ook niet erg groot. Maar met mooi weer kun je in de binnentuin eten. Jammer dat ze geen bar hebben!

De ligging was ideaal, op 50 meter van metro Oberkampf. Op 10 min lopen van de leuke wijk Marais. Hotel is schoon, modern en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wij kregen onverwacht een upgrade naar een suite. Bij een volgend bezoek gaan wij hier zeker naar terug.

We hebben het hier heel fijn gehad
    • Superior Vierpersoonskamer

Weinig water uit regendouche. 4e bed op de kamer was veel te hard.(matrasje erop zou fijn zijn) Maar 1 haak om handdoeken op te hangen.

Vriendelijke manager aan de receptie. Alles fris en schoon. Elke dag schone handdoeken. Airco in de kamer werkte perfect. Wifi werkte goed op de kamer.

Vlakbij het metrostation.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De receptieruimte oogt wat mistroostig.

Vlakbij het metrostation. Nette kamer en badkamer. Prima bedden. Heerlijk en uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel.

Alhhambra is een fris, modern hotel met een mooi entree.

De eerste kennismaking was wat stug en zakelijk, pas na 24 uur werd de gastheer veel vriendelijker.

Alhhambra is een fris, modern hotel met een mooi entree. Er is een prachtige kleine, rustige tuin bij met veel bloeiende planten. Ook naast de ingang aan de muur hangen op een zeer originele manier veel hangplanten in allerlei soorten. De kamer is fris modern, praktisch ingericht met een heerlijke badkamer met prima badhanddoeken. De kamer is geluidsdicht en dat is echt fijn. Geen koffie of thee faciliteiten of een koelkastje c.q. minibar. De temperatuur is heerlijk op de kamer centraal geregeld. Niet te koud en niet te warm. We hebben niet ontbeten, we waren op bezoek bij onze dochter en schoonzoon, die vlakbij het hotel wonen.

Geweldige buurt en een comfortabel hotel

Onze kamer was vrij klein, maar dat is vrij normaal in Parijs. Zeer kleine bagageopslag, onze koffers hebben we de laatste dag in de hal moeten zetten.

De metro is letterlijk 20 meter van het hotel en het hotel bevindt zich in een levendige buurt met veel leuke horeca en winkels. Om de hoek zit een bakkertje met heerlijke croissants. De tuin maakt het hotel heel charmant. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Een echte aanrader!

Kleine kamer, maar dat is gewoon in Parijs.

Het ontbijt was prima. Mooie kamers, leuke badkamer met aangename inloopdouche! Onze kamer gaf uit op de heerlijke binnentuin! Heel rustig en toch centrum Parijs, vlakbij Metro Oberkampf!

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Prima, ook met kids

Om je auto te parkeren moest je buiten in de straten een plekje zien te vinden wat vrijwel onmogelijk was.

Vriendelijk personeel dat bereid is net iets meer voor je te doen, erg schoon en prima centraal gelegen.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Prima hotel én voor herhaling vatbaar!

Alles was zoals het hoort dus ik heb geen opmerkingen.

De vriendelijkheid van de man bij de receptie,..de mooie gezellige binnentuin waar we ontbeten, de locatie, de netheid, de kwaliteit van het bed, .... Ik kan niets vinden wat me tegenviel, echt niet.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Nette kamers, goede bedden en een prima ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Nette kamers met fijne bedden. Het ontbijt was erg lekker. De badkamer is klein maar vrij nieuw en heerlijk schoon. De metro is om de hoek. Prima hotel voor een goede prijs.

Met vier zussen genoten van de stad en heerlijk geslapen, ontbeten en gerelaxed in de binnentuin.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel was vriendelijk, de kamers goed verzorgd, de bedden heerlijk, de omgeving rustig, de afstand tot de metro klein, de lounge zoals op de foto's en de binnentuin een geweldige relaxplek. Voor onze zussen-stedentrip een ideale uitvalsbasis.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Zeer aangenaam en in alle opzichten bevredigend
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers zijn niet groot, maar hebben alle comfort en zijn netjes. Het ontbijt was royaal en aangenaam, de binnentuin is prachtig. De receptie is vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

goeie locatie met mogelijkheid te ontbijten in het groen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Weinig opbergruimte in de badkamer. Weinig verluchting in de kamer. Wanneer de venster openstond kon je nog moeilijk uit het bed stappen. Klikramen zouden een oplossing zijn ipv deuren.

Ontbijt zeer goed. Aangename tuin. Binnen erg klein . Niet voor mensen met claustrofobie. Eeg benepen gevoel. Bijna geen doorgang aan koffiemachine. De nabijheid van de metro was zeker een pluspunt en de stilte in de kamer en op het terras waar het ontbijt kon genoten worden.

ideale locatie voor citytrip

kamer was klein maar perfect in orde, vriendelijk onthaal, na het uitchecken konden we onze bagage nog tot s'avonds daar laten, ontbijt was ok, leuke binnentuin

• Beoordeeld op: 15 april 2017

aanrader

Kamers hebben Parijse maten. Mooie tuin, maar weinig zon, dus toch binnen ontbijten in de kelder.

Zeer vriendelijke en behulpzame staf, frisse uitstraling en perfecte ligging, leuke buurt, cafeetjes met leuke mix van locals en toeristen, om de hoek van metrostation

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Voldoende voor een nacht
    • Superior Vierpersoonskamer

De kamer was veel kleiner dan de foto´s deden vermoeden. We waren met twee volwassenen en twee tieners (13 en 16 jaar). De familiekamer bestond uit 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed. Het vierde ´bed´was meer een soort stretcher. Erg oncomfortabel voor kinderen ouder dan ca. 10 jaar. De badkamer was prachtig, er ontbraken alleen hangertjes en/of plankjes waarop je kleding of handdoeken kon leggen als je wilde douchen. Niet praktisch. Prijs/kwaliteit verhouding viel uiteindelijk erg tegen.

De locatie was perfect. Metro om de hoek. Op loopafstand wat restaurantjes waar je heerlijk kon ontbijten. Prima omgeving, rustig en veilig gevoel.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Een aanrader.

Reeds wat sleet in de badkamer, aan het meubilair- en een bevend tvscherm. 2 jaar geleden was alles nog in goede staat...

Een correct onthaal - een goede kamer - rustig hotel.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

AANBEVELEN
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De persoon aan de receptie neemt bijna niet de moeite je te woord te staan is met je aan het praten en spreekt tegelijkertijd met een ander. Dit is drie maal gebeurt. beetje onbeleefd. Rest was SUPER

Alles was goed ligging, comfort, schoon, ontbijt de prijs !

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Heerlijk rustig aan de binnenplaatszijde.

Ontbreken van service als strijkplank op de kamer. Trage internetverbinding.

Heerlijk rustig aan de binnenplaatszijde. Leuke wijk. Makkelijk bereikbaar vanaf Gare du Nord.

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Prima plek, vriendelijk personeel en nette kamers.

Ruimte in kamer was beperkt. Weinig kastruimte. Koelkastje zou fijn zijn.

Vrij nieuw qua inrichting. Rustige kamers, geen geluid van de 'buren'. Goed gelegen bij metro en voorzieningen.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Vriendelijk personeel, fijne ligging, drama wifi

De wifi is dramatisch traag

Super vriendelijk personeel, schone kamer, ligging perfect naast metrostation Oberkampf en op 5, 10 minuutjes lopen vanaf Republique

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

De kamers zijn niet geluiddicht, zoals aangegeven.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geluiddichte kamers, te kleine kamers, wat achterstallig onderhoud. (Verlichting, ventilator)

De kamers zijn niet geluiddicht, zoals aangegeven. De ventilator in de badkamer bleef constand draaien. Na beklag werd er niks aan gedaan. Kamers voor de prijs wat te klein.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Toplocatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Iets gehorig - naast gelegen kamers

Hotel op een toplocatie, leuke barretjes en restaurantjes om de hoek, maar geen overlast van drukte. Kamer is niet heel ruim, maar fris en netjes. Het bed ligt heerlijk.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

wijhebben een geweldige tijd gehad !

wij zijn vrij lang , een bed van 180cm is dan aan de korte kant, maar dat was ook het enige. super lieve mensen en service !

prachtige kamer , wel klein maar super netjes ! en schoon, lieve mensen

Perfect gelegen.

Prijs. Parijs is uiteraard erg duur.

Perfect gelegen. Eerste kamer was wat klein maar we vroegen upgrade (met bijbetaling uiteraard ).Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

perfecte hotel voor een weekendje shoppen

Niets. Af en toe hoor je in de verte de metro trillen, maar ja je kiest niet voor niets een hotel zo dicht bij een metrostation.

Top locatie bij metrostation Oberkampf. Mooi startpunt voor een wandeling door het leuke Le Marais. Veel eetgelegenheden. Kamer is klein, maar netjes en stijlvol ingericht. Ontbijt is goed. Vers en veel keuze. Je betaald er wel 13 euro voor, maar in een restaurant betaal je 7 euro voor alleen een croissant met koffie. Ideaal voor een shop tripje naar Parijs. Voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 26 november 2016

redelijke prijs voor kleine kamer

Helaas was het niet zo geluidsarm als in andere recensies beschreven wordt, zowel herrie van buiten (tuinzijde) na middernacht als herrie van de buren 's ochtends door de wandjes heen. De wifi was niet snel genoeg. De matras was helaas hard en de dekens waren te dun om het warm genoeg te hebben.

Prima locatie in het levendige 11e arrondisement. De douche was heerlijk. De kamer was -zoals verwacht- klein, maar nuttig ingericht.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer goede plek voor het bezoeken van Parijs. Dichtbij de metro en zonder overstap naar Gare du Nord. Kleine kamer maar zeer verzorgd en ook de badkamer is precies wat je nodig hebt. Je kunt er goed ontbijten maar in de buurt zijn ook cafés om dat te doen. Zeer aan te bevelen voor wie alleen een goede slaapplek wil.

Prima hotel, vriendelijk personeel.

Prima hotel, vriendelijk personeel. Goede locatie. Schoon. Precies wat we zochten

• Beoordeeld op: 12 september 2018

prima ligging t.o.v. Gare du Nord, met een directe metroverbinding. leuke, authentieke buurt.
    • Superior Vierpersoonskamer

Leuk, fris hotel, met moderne kamers in een gezellige buurt. Verrassende mogelijkheid om buiten tussen het groen te ontbijten.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Ruime kamers

Ruime kamers

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Mooie kamer, heel goede ligging en een lekker ontbijt!

Mooie kamer, heel goede ligging en een lekker ontbijt!

Plek, kamer, hygiene

Plek, kamer, hygiene

Het ontbijt werd regelmatig bijgevuld en was gevarieerd.

Het ontbijt werd regelmatig bijgevuld en was gevarieerd. De airco was prettig.

Heel vriendelijk personeel en super locatie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamers wat klein maar je bent toch héél de dag weg....dus ok

Heel vriendelijk personeel en super locatie

prima plek om Parijs te verkennen en goede service personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

zeer attent en vriendelijk personeel

De TV - enkel Franse zenders

De TV - enkel Franse zenders

Perfecte lokatie, dichtbij Place de la République, rustig...

Had een double room gereserveerd en kreeg twee aparte bedden.

Perfecte lokatie, dichtbij Place de la République, rustig straatje.

• Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Uitstekende locatie, prettig en comfortabel hotel. Kamers zijn niet zo groot maar mooi ingericht.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Tuin is echt geweldig. Daar kun je met mooi weer heerlijk ontbijten. Binnen zit je in de kelder, dat is wat minder.

Heel ontspannen en plezierig.

n.v.t.

De mooie tuin voor het ontbijt.

Kamer bedden locatie personeel prima prima ontbijt goed

prima locatie (centraal, vlakbij metro)

geen bar(retje)

Mooie tuin, prima kamer.

Aanrader voor stedentrip

Prima kamer, uitstekende locatie, uitgebreid ontbijt.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Alhambra