Beoordelingen over ibis Styles Bourges 3-sterren

Zac De L'échangeur A71 3, Rue Aristide Auxenfans, 18000 Bourges, Frankrijk

#4 van de 21 hotels in Bourges

niet voor herhaling vatbaar

Zeer krappe kamer (nr 25 hadden wij) Ontbijt werkelijk minimaal, kwaliteit zeer matig Duur voor wat je krijgt

Vlak aan de snelweg, voor de deur parkeren.

Extra vakantiedag door goede hotel

We hadden specifieke kamers gevraagd en die waren helaas aan andere gegeven. Maar het personeel was heel vriendelijk en hebben ons verder goed geholpen

Is prima hotel! Kamers schoon en lekker koel. Heerlijk ontbijt en zwembad is super!

Geen.

Het zijn goed ingerichte kamers met airconditioning dicht bij de snelweg met een afgesloten parkeerterrein. Naast het hotel zijn verschillende restaurants te vinden. Het ontbijt is prima met verse jus d'orange en is inbegrepen in de kamerprijs. De prijs-kwaliteitsverhouding is uitstekend. De volgende keer gebruik ik dit hotel in Bourges weer als tussenstop van en naar Spanje.

Fijne, uitstekende overnachtingsplek!
    • Standaardsuite (2 volwassenen + 2 kinderen tot 16 jaar oud)

Zwembad, ligging met eetgelegenheden, super familiekamer en de vele (gratis) extra faciliteiten als badminton, tafeltennis, koffie en frisse drankjes.

Algeheel prima bedden zeer comfortabel

Niets prima hotel buiten de stad maar wel heerlijk rustig. Vriendelijk behulpzaam personeel spreken prima meerdere talen. Restauranten op loopafstand voor Franse begrippen prima

Algeheel prima bedden zeer comfortabel

Fijn hotel voor een overnachting onderweg, langs de snelweg"

Er is weinig personeel voor bar en receptie. Daardoor moet je soms even wachten.

Zeer dicht bij de snelweg, afgesloten parkeerterrein. Fraaie kamer, leuke inrichting. Comfortabel. Heerlijk zwembad, prettig terrasje. Fijn ontbijt. Airco op de kamer. Restaurants op korte loopafstand.

Goed voor doorreis
    • Standaardsuite (2 volwassenen + 2 kinderen tot 16 jaar oud)

In de gang alsook in de kamer, hing er een vreemd geurtje. Ramen onmiddellijk opengegooid.

Vriendelijk personeel, ontbijt was goed. Heerlijke bedden, duplex kamer vonden de kinderen leuk.

Super hotel met buitenzwembad en faciliteiten voor kinderen.
    • Standaardsuite (2 volwassenen + 2 kinderen tot 16 jaar oud)

Dat er maar 1 toilet beneden was voor man/vrouw.

Dit is een leuk en goed hotel, niet enkel voor een overnachting op doorreis. De kamer had een beneden- en bovenverdieping wat vooral met een gezin erg leuk is daar de kinderen veilig boven kunnen slapen (er is een stevig traphekje). Verder goede bedden, boven en beneden airconditioning alsmede 2 televisies. Kleine badkamer, maar alles is aanwezig. Er is in de hal van het hotel een speelhoek voor de kinderen met o.a. 3 spelcomputers. Ook kan er buiten gezwommen worden, wat fijn is na een lange reis. Er is een tafeltennistafel en een pool-tafel. Daarnaast kan je gratis koffie en thee pakken. Wij vonden het ontbijt prima in orde, er is keus genoeg. Voor de kinderen zijn er bijvoorbeeld Franse crêpes. Het personeel spreekt ook Engels. De inrichting van het hotel doet strak en modern aan, hoofdkleur is groen. Daar moet je van houden maar wij zouden zeker terugkeren als we weer naar het zuiden gaan.

Fijn doorreis hotel mét zwembad & kindvriendelijk
    • Standaardsuite (2 volwassenen + 2 kinderen tot 16 jaar oud)

De matrassen van de bedden waren voor ons te zacht. Voor 1 nacht geeft dit niet zo'n probleem....

Lekker ontbijt, leuk en proper zwembad, gratis biljart, gratis pingpong, klein speelhoekje voor de kinderen.

Geweldig voor doorreis en in de omgeving lekker eten met zelfs een kortingsbon vanuit het hotel.
    • Standaardsuite (2 volwassenen + 2 kinderen tot 16 jaar oud)

Goede services niets was te veel gevraagd ook niet voor onze tiener kinderen en de zaken die het hotel op hun web site aan gaf, zoals een verwarmd zwembad, waren ook netjes met ruime openingstijden beschikbaar van 09.00 tot 21.00 uur en zelfs de badlakens lagen klaar!! Dat zien wij als vast ervaringsdeskundige vakantiegangers echt wel eens anders! Complimenten!

Fijn voor tussenstop, maar aandacht voor schoonmaak nodig
    • Standaardsuite (2 volwassenen + 2 kinderen tot 16 jaar oud)

Schoonmaak mag iets meer letten op stofplekken zoals bij de deur en schimmel in hoeken in badkamer. Geen kluisje.

Prima als tussenstop lokatie, fijne familiekamers. Zwembad fijn om even af te koelen Prima ontbijt

Prima hotel als je op doorreis bent!
    • Standaardsuite (2 volwassenen + 2 kinderen tot 16 jaar oud)

Familie kamer voor 4 personen bestaat uit een goed twee persoons bed en een slaapbank. Slaapbank niet erg comfortabel.

Direct aan de snelweg. Ideaal als je op doorreis bent. Zwembad, lekker na een dag rijden. Verschillende eetgelegenheden binnen honderd meter. Heerlijke mosselen bij Leon!

Prima voor overnachting tussenstop

Ijkoud bij binnenkomst kamer door de airco.

Wij stoppen hier steeds op onze terugweg en telkens is dit prima voor ons. Gewoon goed hotel voor 1 nachtje.

Prima etappe hotel, heel tevreden over familiekamer!
    • Standaardsuite (2 volwassenen + 2 kinderen tot 16 jaar oud)

Geen opmerkingen, voor een etappe hotel prima!

Super grote kamer (2 verdiepingen), mét airco, onze kinderen vonden het fantastisch. Goed ontbijt. Leuk dat er een zwembad was (niet gebruikt).

Mooi, ruim hotel op goede doorreis locatie
    • Standaardsuite (2 volwassenen + 2 kinderen tot 16 jaar oud)

Als we dan toch iets te zeuren moeten hebben, zou je kunnen zeggen dat het hotel niet op een hele mooie locatie ligt. Dit kun je ook direct tegenspreken door te zeggen dat het erg goed aan te rijden is.

Prijs/kwaliteit. Je krijgt hier heel veel voor heel weinig. Ruime kamer met vide voor 4 personen. Vermaak is ook prima: tafeltennis, zwemmen, biljart en leuk veldje om bijv. te badmintonnen. Kortom een toppertje.

Heerlijk in Ibis-Styles Bourges. Volgende keer weer naar hier!

Niets, alles was goed!

Fantastisch ontbijt, met vers fruitsap en gekookte eitjes! Super! Lekkere kamer, suite. De zoon kon boven slapen , dus die had ook een lekker plekje voor zichzelf. Top. De prijs was hetzelfde als Ibis -Styles in Clermont- Ferrand, maar daar was het waardeloos! Daar was prijs-kwaliteit voor Ibis-Budget, geen Styles

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Voor één nacht als tussenstop ok.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zoals in ieder hotel zijn de invalide kamers te weinig voorzien van handvaten om de transfers te maken naar wc en douche. Ook aan het bed mankeert er overal een papegaai handgreep boven het bed. Verlamde mensen kunnen zich niet zelf draaien zonder een hulpmiddel in bed.

goed ontbijt

Prachtig hotel, wel gehorig
    • Standaardsuite (2 volwassenen + 2 kinderen tot 16 jaar oud)

Het is behoorlijk gehorig, zeker wanneer de buren de trap oplopen of dat de deuren dicht vallen. Meerdere keren wakker geschrokken hierdoor.

Mooi hotel, prachtige familiekamer met tot onze verrassing een bad! 2 tv's, kinderbedje boven gezet zodat iedereen rustig kon slapen. Uitgebreid ontbijtbuffet met ruime tijden.

Een goede overnachting maar alleen voor 1 nacht
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

we waren hier ook op de heenreis en hadden we een kamer op de begane grond en die was veel groter en beter dus de kamer op de 1e verdieping viel erg tegen

De kamer was Klein maar wel functioneel de bed den goed maar ontbijt was minder dan de 1e keer

Aangenaam vertoeven

De badkamer is erg klein. Een nachtverlichting erin zou praktisch zijn. Het verkeer van de snelweg zou niet meer hoorbaar zijn indien er dubbele ramen waren zoals we, de nacht tevoren in Clermont Ferrand, hadden.

Vriendelijke ontvangst, groot bed, prima ontbijt, rustig hotel.

Voor overnachting bij doorreis ideale ligging.

De slechte geur en het irritant steeds weer kerend geluid in de kamer. Reeds meerdere keren hier verbleven en alle kamer zijn anders. Dit maal was een mindere keer.

Ligging vlak bij autostrade. Perfecte ligging voor doorreis. Verbetering van Wifi !!

De slaap en badkamer waren netjes en schoon simpel maar...

Weinig keus aan eten kwa vleeswaren alleen maar ham en geen vers fruit voor iemand mee n een allergie is er weinig keus

De slaap en badkamer waren netjes en schoon simpel maar prima voor doorreis

Prima ligging, goed verzorgd hotel en vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Deze keer een mooie familiekamer gekregen voor maar 2 personen. Prima bed en goede badkamer. Goed ontbijt. Prima parking Heel goed doorreis hotel.

We komen terug maar dan zonder geur in de kamer .
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Toen we de airco op onze kamer aanzette ( verwarming ) kwam er een zeer onaangename reuk in onze kamer . ( natte dweil ? ) . Het stoorde ons enigszins dat er 3 honden rondliepen van klanten waarvan een zelf vrij vies .

ontvangst, lekker ontbijt , snelle bediening , perfect

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Uitstekende stopover

Als stopover: geen enkel negatief punt te melden

Zeer goede locatie, vlakbij de A71 Hotelparking zonder meerkost Diverse resto’s op wandelafstand (Courtepaille, Léon de Brux, ...). Noteer wel dat hotel en resto's zich op een bedrijventerrein bevinden, niet in een romantisch stadscentrum. Geen probleem voor een stopover. Goed ontbijt Zag niet onmiddellijk het verschil met Ibis Budget (een wat ruimere kamer en badkamer en een bureauhoekje in de kamer?)

prima voor overnachting onderweg, maar door vieze geur zou ik niet nogmaals boeken...

Er hing een onaangename indringende (chemische) geur in de hotelkamer, konden niet achterhalen waar dit vandaan kwam. Hotel is ook gehorig..piepende deuren van de naastgelegen kamers....

makkelijk aan te rijden vanuit het zuiden, goede parkeergelegenheid, vriendelijk personeel, goed ontbijt

Tegenvaller
    • Standaardsuite (2 volwassenen + 2 kinderen tot 16 jaar oud)

Bedden een schande , slechte matrassen , zetel dat bed werd ook slechte veringen en lawaai tot voorbij middernacht !

Accommodatie top spijtig van het slechte weer

Prima overnachtingshotel
    • Standaardsuite (2 volwassenen + 2 kinderen tot 16 jaar oud)

Ontbijt was goed maar er is niks voor allergieën (zowel gluten als lactose geen aparte mogelijkheden).

Zeer ruimte familie kamers met een aparte verdieping. Goede bedden

beantwoorde volledig aan de verwactingen

iets meer eetgelegenheid in de buurt. Restaurant Courtepaille vlakbij was overbevolkt maar toch vriendelijke service met nog lekker eten op de koop toe.

Vriendelijke ontvangst en vlotte, snelle afhandeling. Bar was gezellig naast het onthaal maar het "barmeisje" had weinig/geen ervaring in het tappen van lekkere Belgische trappist die dan nog tot 17.00 u aan de helft van de prijs werd aangeboden. Klantvriendelijk initiatief nochtans.! Heel efficiente en vriendelijke dame bij het ontbijt.

Prima doorreis hotel.

Badkamer had een riool luchtje, na het doorspoelen van alle putjes werd dit gelukkig wel minder. Wij zaten op de begane grond. Nadeel is dat Je alles hoort wat er boven je gebeurd, voetstappen en deuren die dicht slaan. Wij zijn een camping en tent gewend dus dan maakt het niet zoveel uit. Voor de rustige slaper wel een dingetje. Vond in vergelijking met andere hotels voor 115,- (117,50 incl belastingen) wel aan de prijzige kant.

Erg fijne locatie langs de tol weg met gemoeg restaurantjes op loop afstand. Mossel tentje is aanrader! Als je de voucher van het hotel mee neemt krijg je 15% korting! Samen met mijn vriendin 52 euro afgerekend voor hoofd, nagerecht en drankjes. Hotel voldeed aan alle eisen. Ontbijt was prima, was wel even zoeken waar alles stond (3 hoeken waar verschillende dingen staan), tip om dit samen te voegen!

Leuke stop op weg naar vakantieverblijf
    • Standaardsuite (2 volwassenen + 2 kinderen tot 16 jaar oud)

Ik kan niets bedenken dat tegenviel.

Personeel was heel vriendelijk. Verantwoordelijke voor het ontbijt was super vriendelijk en had oog voor alles. Hotel niet te groot, heel leuk ingericht. Kids vonden het ook top. Heerlijk verblijf na lange autorit. Zeer lekker gegeten vlakbij hotel bij Léon de Bruxelles. Ook een aanrader met kinderen.

zeer leuk doorreishotel met kids

geen opmerkingen

Leuk met zwembad. prijs/kwaliteit zeer goed zeer goed als doorreishotel rond de accommodatie verschillende mogelijkheden om te eten (reductie van het hotel in de restaurantjes) super ontbijt.

Ideaal voor één nacht op doorreis.
    • Standaardsuite (2 volwassenen + 2 kinderen tot 16 jaar oud)

Kamer voor vier viel heel goed mee (duplex, kinderen van 4 en 6 sliepen 'boven' en vonden dit fantastisch, een hek boven zorgt voor de veiligheid).

Goed hotel ook met kinderen
    • Standaardsuite (2 volwassenen + 2 kinderen tot 16 jaar oud)

Geen avondeten beschikbaar in het hotel. Gelukkig was er in de heel nabije omgeving wel genoeg

Leuke familiekamer Airco Ideaal doortrekhotel. Gemakkelijk te parkeren ook met caravan,... Verzorgd ontbijt

Goed voor overnachting op doorreis

Deze keer was onze kamer een communicerende kamer met als gevolg dat door de tussen deur van beide kamer er toch enige geluidsoverlast was. Men kan alles horen wat er in de kamer ernaast gaande is. We hadden nogthans een rustige kamer gevraagd. De badkmer die geschikt is voor mindervaliden niet optimaal. De douche was gewoon op de grond en een veel te korte douchegordijn waardoor de hele ruime badkamer onder water stond bij het douchen. ( Er stond wel een aftrekker om het water weg te trekken. ) Dit kan veel beter! Onthaal is niet echt hartelijk.

Perfecte ligging, prima parking, ontbijt ok, Perfect voor een overnachting op dooreis.

Vlak bij de snelweg, diverse restaurants binnen kruipafstand.
    • Standaardsuite (2 volwassenen + 2 kinderen tot 16 jaar oud)

Ligging buiten de stad op soort industrieterrein (volkomen verwacht). Niet geschikt om hier vakantie te vieren, wel prima voor doorreis.

Vlak bij de snelweg, diverse restaurants binnen kruipafstand. Ideaal voor overnachting met gezin op weg naar Zuid-Frankrijk. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Een leuk en uiterst geschikt tussenstop hotel richting zuiden.
    • Standaardsuite (2 volwassenen + 2 kinderen tot 16 jaar oud)

Er was airconditioning op de kamer maar wij hebben deze niet kunnen regelen en dit was wel een minpunt gezien hij toch vrij koud was ingesteld.

Het is een rustig hotel, met een leuk zwembadje. Perfect voor een tussenstop richting vakantie.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

We hadden al een jaar op voorhand een familiekamer geboekt...
    • Standaardsuite (2 volwassenen + 2 kinderen tot 16 jaar oud)

We hadden al een jaar op voorhand een familiekamer geboekt voor ons vier. Toen we aankwamen kregen we een duplexkamer in plaats van de gevraagde familiekamer! Dit houd in dat er 2 personen op een slaapzetel moesten liggen en dat is geen cadeau.... De vering in de matras was heel goed voelbaar en er stond een stoel in de kamer die stuk was. De lavabo in de badkamer was nog vuil. Dit kan niet.... Spijtig want al de vorige keren was het altijd super!!!

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Prima accommodatie voor onderwe
    • Standaardsuite (2 volwassenen + 2 kinderen tot 16 jaar oud)

Kinderbedden waren op verdieping met vrij gevaarlijke trap. Trap kon wel afgesloten worden met een poortje maar ons zoontje van 4jaar kon het openen. Toch wel opletten dus.

Prachtige ruime kamer. Proper, verduistering aan de ramen is meerwaarde met jonge kinderen, twee televisies, ruime badkamer. Prima om te overnachten onderweg naar je vakantiebestemming,heel dicht bij de snelweg.

Perfecte ligging vlak bij de autostrade.

Het onthaal kon wel wat vriendelijker. Hoewel vorige keren met ander personeel heel hartelijk. Kamer ijskoud bij binnenkomst.

Perfecte ligging vlak bij de autostrade. Prima parking. Restaurants in loopafstand van hotel. Kamer vrij basiq maar ok voor doorreis hotel. Basiq ontbijt inclusief.

heel comfortabel bedden, zwembad is niet groot maar was voor...
    • Standaardsuite (2 volwassenen + 2 kinderen tot 16 jaar oud)

er is maar 1 lift voor het hele gebouw, als je in het andere deel zit moet je een hele eind stappen, vermelden bij de boeking dus als je slecht te been bent

heel comfortabel bedden, zwembad is niet groot maar was voor de kinderen een leuke ontspanning na een lange rit. Je mag tot 12u op de kamer blijven, zo konden de kinderen 's morgens ook nog eens zwemmen en daarna een douche nemen

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

te warm
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zeer langzaam en slecht internet. Vele mensen met mij hebben hier al over geklaagd, maar hier iets over schrijven heeft blijkbaar totaal geen zin nl. de temperatuur in het hotel. Er wordt geadverteerd met airconditioning, maar deze is totaal niet te regelen door de gasten. Het is ons al herhaalde malen overkomen dat het in voor-of najaar nog zeer warm was en dat het in de kamers en de ontbijtruimte bloedheet was zonder dat er iets in te stellen was aan de airco. Van slapen komt met deze hitte niets. Het raam kan maar 10 cm open, dus dat helpt ook niet. Het zou toch zeer prettig zijn als het hotel hier iets aan ging doen.

Goede bedden, goed ontbijt.

Ontbijt was uitstekend, verse jus d'orange, eitje en...

Het hotel is pas gemoderniseerd. De lijnvlucht van de pvc vloer was zeer hinderlijk aanwezig waardoor er gezondheidsproblemen optraden. Voor mensen met longklachten het komende jaar niet aan te bevelen. Jammer!

Ontbijt was uitstekend, verse jus d'orange, eitje en geitenkaas ipv alleen maar koemelkkaas. Modern, ruim opgezet hotel.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Veel comfort voor redelijke prijs
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er is geen restaurant voor avondeten maar in de buurt zijn er wel de gewone eetgelegenheden van een commerciele zone

Goed gelegen voor doorreis en goede ruime kamers Het uitgebreide ontbijt inclusief is een pluspunt

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Hotel een veredeld formule 1 accommodatie met prima bedden en kleine badkamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel zoeken met lengte en breedte graad geeft een afwijking van 50 kilometer. 1 stoel op de kamer is te weinig. Badkamer erg klein.

De bedden erg goed

niet denderend
    • Standaardsuite (2 volwassenen + 2 kinderen tot 16 jaar oud)

Ontbijt goed Kamer voor dat geld veels tejklein

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Netjes en mooie grote kamers

Bedden waren erg hard

Netjes en mooie grote kamers

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Top hotel voor een nacht
    • Standaardsuite (2 volwassenen + 2 kinderen tot 16 jaar oud)

Heerlijk grote familiekamers. Prima ontbijt voor Franse begrippen.

Geweldige locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geweldige locatie. Rustig. Restaurants en croissanterie vlakbij.

kamer was zeer proper

ontbijt zeer beperkt.

kamer was zeer proper

Restaurant in de buurt.

Kleine badkamer

Restaurant in de buurt. Zalige bedden

alles ok juis dat lawaai

biven ons was na 22u nog steeds veel lawaai van kinderen spelen ben naar receptie geweest

Kamer was prima.
    • Standaardsuite (2 volwassenen + 2 kinderen tot 16 jaar oud)

Het ontbijt was erg karig.

Kamer was prima. Zwembad ook fijn na een lange dag in de auto met kids.

ok

ok

Goede overnachtingsplaats onderweg van of naar het zuiden,
    • Standaardsuite (2 volwassenen + 2 kinderen tot 16 jaar oud)

Goed ontbijt en een heerlijk zwembad.

Fijn hotel voor doorreis

Veel goede faciliteiten, ook voor kinderen. Zeer goed ontbijt! Dicht bij de snelweg!

Goed ontbijt en zeer luxe familiekamer.

Restaurants in de omgeving

Goed ontbijt en zeer luxe familiekamer.

Praktische tussenstop, nette kamers, goed ontbijt.
    • Standaardsuite (2 volwassenen + 2 kinderen tot 16 jaar oud)

Praktische tussenstop, nette kamers, goed ontbijt.

goede ligging voor tussenstop naar zuiden/ noorden.

kamer relatief klein evenals badkamer. gedateerde inrichting.

goede ligging voor tussenstop naar zuiden/ noorden.

Het zwembad, de ruime kamer en de eetgelegenheden rondom...
    • Standaardsuite (2 volwassenen + 2 kinderen tot 16 jaar oud)

Het zwembad, de ruime kamer en de eetgelegenheden rondom het hotel

De locatie en verschillende restaurants in de buurt.
    • Standaardsuite (2 volwassenen + 2 kinderen tot 16 jaar oud)

De bedden. Dit was gewoon een slaapbank. Niet comfortabel.

De locatie en verschillende restaurants in de buurt.

Goed ontbijt en behulpzaam personeel.

Alles prima

Goed ontbijt en behulpzaam personeel.

Personeel was meer dan vriendelijk!

Geen

Personeel was meer dan vriendelijk! Schone kamer en fantastische ontbijt. We komen hier zeker weer terug.

Alles als voorzien. Top voor een overnachting.

Top. Mooie frisse kamers. Ontbijt goed verzorgd en meer dan voldoende. Mooi zwembad om af te koelen na een autoreis. Ideaal.

voldeed aan onze verwachting
    • Standaardsuite (2 volwassenen + 2 kinderen tot 16 jaar oud)

leuke familiekamer, proper en netjes,zeer uitgebreid ontbijtbuffet, vriendelijk personeel.

Goed gelegen hotel Ruime kamers Zwembad aanwezig Lekker ontbijt met ruime keuze

prima hotel !!

prima ontbijt, verse sinaasappelsap, je kan zelf koffie pakken, zwembad heerlijk rustig en schoon

Een leuke rustplek.
    • Standaardsuite (2 volwassenen + 2 kinderen tot 16 jaar oud)

Alles wat je nodig hebt!

Heel goede locatie voor een overnachting tijdens de doorreis...
    • Standaardsuite (2 volwassenen + 2 kinderen tot 16 jaar oud)

Heel goede locatie voor een overnachting tijdens de doorreis naar het Zuiden. Restaurants vlakbij, dus geen zoektocht nodig.

Lekker zwembad , goed ontbijt ,goede bedden

Lekker zwembad , goed ontbijt ,goede bedden

Een aanrader . Volgend jaar op terugkeer van onze vakantie naar Spanje komen we zeker terug

Prachtige kamer met verzorgde en moderne badkamer . Zwembad deed deugd . Ontbijt was uitgebreid en heerlijk

Prima voor doorreis naar vakantiebestemming

kamer was wel erg klein

Locatie, vlakbij snelweg

Ideaal als tussenstop

Alles was zeer goed

Kamers

Zeer goed.

Alles ok!

Een goed doorreishotel

Een fijn hotel aan de rand van Bourges, met een aantal restaurants op loopafstand.