Beoordelingen over Alliance Lille - Couvent Des Minimes 4-sterren

17 Quai Du Wault, 59027 Lille, Frankrijk

#21 van de 53 hotels in Lille

Mooi hotel, maar mist wat afwerking...
    • Classic Tweepersoonskamer

Sommige kleine details in de kamer. Weinig verluchting. Geen airco in de kamer en in de openbare ruimtes. Onmogelijk tijdens de voorbije hete zomer. Het water van de douche was zeer heet en kon niet geregeld worden. Er was maar één lift die werkte. Personeel niet altijd vriendelijk...

De ligging en de algemene uitstraling van het gebouw. De keuken tijdens het diner. Lekker en licht. De ruimte van de kamers.

ideale lokatie om de oude stad te verkennen.
    • Classic Tweepersoonskamer

de prijs van de kamer is veel te hoog voor wat het is. Je betaalt bijna 300€ voor een kamer op zolder met een oude badkamer. Ontbijt buffet is te klein voor zo'n hotel. Je moest heel lang aanschuiven tijdens de rush hours

ideale lokatie om de oude stad te verkennen. Parkeerplaats. Diner in restaurant was zeker zijn geld waard en heel lekker

Een aardig hotel, maar niet voor die prijs!
    • Classic Tweepersoonskamer

Gedateerd in onderhoud (vieze kapotte douchecabine randen, vieze toiletpot door verkalking) Niet gemoderniseerd, bijvoorbeeld te weinig stopcontacten (oplaadpunten) en op onhandige plaatsen. Slechte onhandige fohn. Douchecabine waarin water niet goed wegloopt. Te warme kamer, waarin een staande ventilator 'uitkomst' moest bieden. Buiten koel, maar binnen te warm ondanks openstaande ramen!

WIFI was goed. Grote kamer en groot bed.

Bijzonder hotel, maar moderniseren is nodig!
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamers passen qua stijl niet bij de rest van het hotel. Ze zouden het echt moeten gaan moderniseren om er een volledig luxe hip hotel van te maken. De parkeerkosten bedragen 21 euro, was ik van tevoren niet bewust van. Fijn dat de auto veilig kan staan, maar als service van het hotel zouden geen of lagere kosten toch wel prettig zijn. Jammer dat er geen waterkoker met thee op de kamer is. De handdoeken vond ik wat muf ruiken... Wij waren er op een dinsdag en er was weinig levendigheid in het eet/zit gedeelte. Op de foto's zie je het zo mooi verlicht, maar daar kregen wij dus niets van mee. Boventerras was gesloten... Tot slot: Lille. Ons eerst bezoek en ook meteen ons laatste. We vinden het geen fijne stad, veel verval, amper sfeer, bedelaars. Wij komen hier niet meer terug.

Hartelijk ontvangst door personeel, we kregen zomaar een upgrade en hadden nu een kamer met airco! De kamers zijn ruim, met fijn breed bed en een sofa. Koelkastje een pré en ook badjassen is fijn. Parkeren kan bij het hotel en parking is goed verlicht ( wel prijzig!). De uitstraling van de bar/restaurant en het kloostergevoel zijn met name de pluspunten van dit hotel! De ligging is rustig en op loopafstand van het centrum. Ontbijt was prima, ook wat biologische producten dus dat is fijn.

Fijne ontvangst en mooie locatie midden in Lille.
    • Classic Tweepersoonskamer

Matrassen moeten nodig vervangen worden. Ontstaat een kuil als je met zn 2en slaapt en dat is niet relaxed 2e kamer had geen airco, is ook niet echt van deze tijd..

Fijne ontvangst en mooie locatie midden in Lille. Kamer zeer comfortabel!

Alles proper, goede bedden en een goed ontbijt.
    • Classic Tweepersoonskamer

Veel te warm in de bar en in de ontbijtruimte (dak is van glas, dus krijg je een serre-effect). Ze doen er alles aan om het af te koelen (ventilators), maar die helpen niet veel als het buiten warm is...

Alles proper, goede bedden en een goed ontbijt.

Parking aan hotel
    • Classic Tweepersoonskamer

Geen airco Beperkt ontbijt ( geen kaas, geen hesp) Tijdens hittegolf zou er koud water mogen zijn ipv warm bij het ontbijtbuffet

Parking aan hotel De ruimte

Prachtige ligging, historisch gebouw
    • Classic Tweepersoonskamer

Geen airco. Weinig licht in de kamers, wat wel bij de historiek van het gebouw hoort dus daar kies je voor.

Ligging vlakbij het park en op wandelafstand van het centrum. Interessant gebouw, historisch en toch modern. Zalige bedden.

Kan alles op loopafstand doen
    • Classic Tweepersoonskamer

Was erg warm en kon geen raam open op de kamer voor frisse lucht , dit gold ook voor de bar !! Weinig stopcontacten op de kamer , dat kan tegenwoordig echt niet meer

Kan alles op loopafstand doen

Minder dan de vorige keer
    • Classic Tweepersoonskamer

Ontbijt schoot tekort in bijna alle opzichten. Het was zeer beperkt. Zalm zag er onfris uit en was niet vers meer. Evenals de salade die erbij stond. De yoghurt was op en er was geen nieuwe meer. Er was bijna geen keuze in de kaas. Roerei was meer pap dan ei. Gekookte eieren kon je niet laten schrikken of koelen. Er zaten ook grote verschillen in het bedienend personeel. Door het glazendak was het binnen ongelofelijk warm. Er kon bijna niet worden geventileerd. Daardoor was het op de kamers ook benauwd en moest je de airco continu op de hoogste stand aan laten. De 'tuin' mag wel een opknapbeurt gebruiken en wat sfeervoller aangekleed worden.

Locatie nabij het park en net buiten het centrum op loopafstand. Hond vriendelijk.

Je zou zo het klooster in willen!
    • Classic Tweepersoonskamer

Het was een zeer warme periode qua weer. De klimatisering in het atrium liet nogal te wensen over. Erg warm voor personeel en gasten. Er was slechts 1 lift in gebruik; de andere had panne. Daarom werd die ene lift ook gebruikt door het personeel. Daardoor vaak lang wachten tot die kwam.

Architecture en de gehele ambiance inclusief bediening door het personeel. Prachtig, die gewelfde gangen!

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

2 nachten in mei-18
    • Classic Tweepersoonskamer

- gedurende het gehele verblijf hing er een urinelucht in de badkamer - de kamer was een beetje donker - het hang- en sluitwerk van het raampje was erg oud en deels kapot.

- op loopafstand van het centrum - voldoende parkeergelegenheid (weliswaar betaald) - sfeervol hotel

Ligging hotel en kwaliteit restaurant super, kamers 3de verdieping kwalitatief minder
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamers op de 3de verdieping eerder klein, geen airco, geen panoramisch zicht naar buiten. Parking hotel niet goedkoop. Waarschijnlijk eigen aan Franse hotels in de steden.

Ligging hotel, gastvrije en vriendelijke bediening, zeer culinaire keuken. Mooi restaurant en bar. Zeer rustig gelegen hotel.

Gewoon

Eten restaurant minder Badkamer douche en alles ondergelopen Kamers verouderd

Oude klooster. Bar binnen was mooi en gezellig en ontbijt was ok Rustige ligging

Mooie locatie voor uitgaan, minder handig met kids
    • Classic Tweepersoonskamer

We hadden vrij laat geboekt (onze fout), en hadden gevraagd om een dubbele kamer ivm de kinderen. Bij aankomst bleek dat we twee aparte kamers toegewezen kregen in de centrale ruimte. In de centrale ruimte (het is een oud klooster) zit zowel een restaurant / nachtclub als een champagne bar. De muziek dreunt overal doorheen, ook de dikke muren. De receptie was eerst resoluut in de toewijzing van de kamers maar we hadden bij de reservering aangegeven dat ze ons konden bellen of mailen. Daarom kregen we de (duurdere) suite toegewezen. Deze was rustiger en veel ruimer. Het interieur (m.n. de badkamer) was wel wat verouderd, vandaar de lagere prijs-kwaliteit verhouding.

De locatie is schitterend, aan een doodlopend kanaaltje midden in Lille, vlakbij het centrum en de zoo. Om de hoek zitten diverse kleine winkeltjes, bakkertjes, e.d. We hebben geen ontbijt genomen.

Oke
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamer was wel erg eenvoudig voor deze prijs. Verder waren de drankjes in de lobby erg duur (goedkoopste wijntje 9,-)

Het pand, dwz de algemene ruimte was prachtig! Personeel vriendelijk.

Prachtig hotel op een goede locatie
    • Classic Tweepersoonskamer

Hotel gevestigd in een prachtig oud pand, op loopafstand van de oude stad, direct grenzend aan het park van de Citadel. Europees ontbijt en heerlijk gedineerd. Personeel behulpzaam en vriendelijk.

D. totale ambiance
    • Classic Tweepersoonskamer

De technische staat. 2 lichtschakelaars die defect waren, de elektronische deuropener die het liet afweten. En dus personeel van de huishoudelijke dienst dat er niet op getraind is dit soort zaken na te lopen en defecten te melden bij een Technische Dienst.

D. totale ambiance

Een schoon en net hotel met dito kamers.

Een beetje oudbollig

Een schoon en net hotel met dito kamers. Goede service en goed gesitueerd: met slecht maximaal 10 minuten lopen ben je in het centrum van Lille.

Fijne sfeer!
    • Classic Tweepersoonskamer

Het was erg druk bij het ontbijt, waardoor we elke ochtend 10 minuten moesten wachten. Het ontbijt bleef niet langer open, daarnaast was erg veel op en werd er niet bijgevuld. Prijs kwaliteit viel tegen.

De sfeer van het gebouw was erg prettig, leuk dat er ‘s avonds piano gespeeld werd. De kamers voldeden aan de verwachting. Het hotel ligt op een fijne locatie.

Mooi hotel op wandelafstand van centrum.
    • Classic Tweepersoonskamer

Lift mag gerenoveerd worden. Kleine opknapbeurten zijn van toepassing.

Mooie ruime kamer. Het oude klooster een leuke setting, mooie renovatie. Ruime parking.

Geslaagd verblijf, maar volgende keer elders gaan eten !
    • Classic Tweepersoonskamer

De maaltijden in het restaurant moeten beter ! Bij zo'n accommodatie hoort een goede kok . Het ontbijt mag iets meer variatie geven .

goede ontvangst. vlot wifi . mooi atrium met bar en restaurant . life piano 's avonds . nette badkamer. parkeergelegenheid .

Ideaal hotel voor weekendtrip
    • Comfort Suite

- Geen automatische deur aan receptie. Met koffers niet gemakkelijk. - Ontbijt tot 10.30h, opruiming van het lekker buffet gebeurde ook om 10.30h. gasten die er pas waren hadden geen mogelijkheden meer tot ontbijten.

- Prachtige kamers, comfort suite was dik in orde. Mooie ruime badkamer met hall en ingemaakte kast. - Prachtig decor. - Ideaal gelegen, dicht van het oude centrum. - Rustig hotel

• Classic Tweepersoonskamer

Een reservatie is verplicht voor het nemen van het avondeten, maar dan moet je er wel op de hoogte van gebracht worden. Resultaat, vest aan en terug naar buiten want het hotel kon ons niet helpen. - Een zwevende bar is aanwezig maar niet toegankelijk wegens tekort aan personeel. Dit was 1 van de redenen waarom ik dit hotel boekte. - De meubels in de kamer waren verouderd en niet meer in een goede staat, Stoel viel bijna uiteen. -Onze kamer was eveneens niet 4 sterren waardig, ergens weggestoken in een hoekje, toch dacht ik geboekt te hebben voor een 4 sterren kamer. - Badkamer, douche, randen vol schimmel, bodem bad zwart - Als compensatie kreeg ik de parking gratis, maar dit lost het probleem en de service niet op

redelijk goed.
    • Classic Tweepersoonskamer

Beetje tochtig in de grote ruimte. Kamers niet echt viersterrenachtig. Prijs kwaliteit klopt niet helemaal. Dure drankjes.

Goed hotel, dichtbij centrum.

Prijzen in de bar zijn schandalig hoog.
    • Classic Tweepersoonskamer

Prijzen in de bar zijn schandalig hoog. Personeel aan de receptie doet niet de moeite iets rustiger te praten als ze merken dat je Frans niet geweldig is.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

De locatie is zeer goed, rustig, op loopafstand van het oude...

prijs van het ontbijt

De locatie is zeer goed, rustig, op loopafstand van het oude centrum en diverse bezienswaardigheden. Eigen Parking. Gezellige lounge en een restaurant. Vriendelijk personeel die evt info geven.

Goed hotel, minder goed ontbijt.
    • Classic Tweepersoonskamer

Ontbijt was wat minder. Wel veel keus, maar niet lekker.

Prachtig gebouw, zeer mooi oud klooster met prachtige binnen ruimte. Diner 's avonds was goed verzorgd en lekker.

Geen meevaller
    • Classic Tweepersoonskamer

De wat sombere sfeer van het hele hotel. Toen we in de lounge een koffie bestelden, bleef de ober maar praten over wat Lillie te bieden heeft: wij hadden er niet om gevraagd. Zelfs over het Louvre te Lens had hij het. Het omelet bij het ontbijt had warmer moeten zijn.

Wij hielden niet zeer van de hele sfeer in het hotel en, vooral in het restaurant en het salon heeft men het onaangename gevoel dat het er " trekt" ( een koele bries trekt door de ruimte). De kamer was nogal somber.

goed gelegen hotel bij het centrum van Lille in een historisch pand
    • Classic Tweepersoonskamer

er viel ons niets tegen een kleine opmerking : de badkamer was verzorgd, maar een heropfrissing kan wel nuttig zijn.

een schitterend voorbeeld van hoe een historisch gebouw kan worden omgevormd tot een prachtig hotel. De kamers zijn mooi ingericht en het is er zeer stil om te slapen. Het avondeten was gewoon lekker en het ontbijt heel uitgebreid en tiptop in orde. We waren met zeven personen en waren allen tevreden ! Goede ligging dicht bij het centrum.

Mooi herwerkt klooster met moderne uitstraling
    • Classic Tweepersoonskamer

De verwarming in het restaurant avonds was niet optimaal, veel tocht waar wij zaten. Ook de klassiek verwarming op de kamer bleek niet te werken maar er stond wel een elektrische bijverwarming die ok was

De binnen lounge en bar was prachtig ingericht en zeer sfeervol. Personeel zeer vriendelijk.

de prijs die we betaalden is véél te hoog voor de kwaliteit die we kregen!!

de tapijten in de gangen bevlekt, het diner 's avonds beneden alle peil! koud in de eetzaal! Ontbijt 's morgens kan veel beter : slappe baguettes (en dat in Frankrijk), onverschillig personeel!!

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Teleurstellende kwaliteit en zeker een upgrade had dan gratis aangeboden moeten worden.
    • Classic Tweepersoonskamer

Achterstallige investeringen in meubilair en onderhoud.

We hebben een upgrade naar een suite genomen voor een extra betaling. De kamer was ruim en rustig. Het meubilair is aan vervanging toe (alles behalve het bed). De douchekop bleef niet op hoogte en het water in het bad liep veel te langzaam weg. Ik heb dit gerapporteerd, maar daar is niets aan gedaan. De kluis werkte niet. Het internet werkte slechts sporadisch. Het verfwerk was achterstallig. Een van de twee liften was defect. Al met een al een matige ervaring, geen 4-sterren en een slechte prijs-kwaliteitsverhouding.

Aardig personeel, prachtige locatie op loopafstand van het...
    • Classic Tweepersoonskamer

Bij de boeking speciaal gevraagd om 2 aparte bedden. Bij het inchecken was dat nog niet geregeld en toen we aan het einde van de dag terugkwamen en de sleutel kregen, waren de bedden nog steeds niet gescheiden. Voor mijn oudere moeder was dit erg onhandig.

Aardig personeel, prachtige locatie op loopafstand van het oude centrum. Om het gedoe met de bedden goed te maken, mochten we gratis parkeren.

ontspannend verblijf in hartje Lille

hartelijke ontvangst en een mooi ingerichte kamer. Het hotel is op loopafstand van het centrum. De patio is bijzonder smaakvol, met een goede bar. Personeel is overal erg vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn ook erg rustig, geen overlast van buurt of kamers ernaast.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Toplocatie met al wat nodig is!
    • Classic Tweepersoonskamer

De hoofdkussens ruiken echt niet fris. Kamer mooi gerenoveerd, maar toch graag een deur id kast?!

Ligging en roomservice waren top. Parkeermogelijkheid is ook een pluspunt!

Het ontbijt was prima en de ambiance is geweldig.
    • Classic Tweepersoonskamer

ze stonden precies onder ons raam te roken, want daar was het rokersplekje buiten.

Het ontbijt was prima en de ambiance is geweldig. We kunnen het iedereen aanraden.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Prima voor korte tijd.

Deze kamer had allang gerenoveerd moeten zijn. Ontbijt veel te duur voor twee kleine eters

Faciliteitenniveau is goed en goed uitgevoerd. leuk ontbijtrestaurant om de hoek. Architectuur is bijzonder.

Prachtig hotel op loopafstand centrum Lille
    • Classic Tweepersoonskamer

Ik vind de prijs-kwaliteitverhouding wat scheef. Onze standaardkamer was prijzig, het ontbijt ook. Airco was er wel (en nodig), maar maakt teveel lawaai.

Het Couvent de Minimes is een mooi gerestaureerd oud klooster. De kloosterhof is prachtig overdekt en ingericht met restaurant en bar. Behulpzaam personeel, alles goed geregeld met parkeren e.d. Goede locatie, op loopafstand van de binnenstad van Lille.

leuk verblijf dat ecen<el nog beter had kunnen zijn
    • Classic Tweepersoonskamer

Twee minpunten evenwel: - de Wi-Fi is niet stabiel en liet me niet toe om normaal mijn mails te lezen. Een poging bij de receptie om het probleem op te lossen, leidde tot niets omdat het aan mijn instellingen zou gelegen hebben. Alleszins de eerste keer dat me dit gebeurde in een hotel - ondanks we een kamer gereserveerd hadden met airco, was de kamer die we kregen zonder airco, wat met de warme dagen van deze week wel een echt probleem was. Spijtig toch voor zo'n een mooi hotel......

Het hotel is ondergebracht in een oud klooster, gelegen op wandelafstand van de oude stad, perfect dus. Het gebouw is met veel smaak gerestaureerd en de kamers zijn prima. Van de binnenkoer is een mooi patio gemaakt waar het aangenaam zitten is. Allemaal uitstekend

Geen aanrader. Lijkt goed op internet maar is het niet.

Het hotel is wat verouderd. Niet fris meer. We hadden een superiorkamer en het bed was maar 1.60m. Te dikke synthetische donsdekens en dat in de zomer. Badkamer onfris en uitgeleefd.

Mooie locatie.d

Lekker voor een paar dagen Lille
    • Classic Tweepersoonskamer

Geen airco op de kamer en kleine twee eenpersoons bedden en uitzicht op de glazen kap van de binnenplaats

Locatie en de mooie binnenplaats met restaurant en champagnebar

Heel aangenaam en sfeervol.
    • Classic Tweepersoonskamer

Er was geen airconditioning in de kamers waarin wij sliepen (blijkbaar zijn er ook kamers met airco) die toch zeer warm waren, ondanks dat het buiten niet te warm was. De ventilatoren boden niet echt een oplossing.

Oorspronkelijke karakter van het gebouw, een oud klooster, is zeer mooi behouden. Ruime kamers en passend interieur. Ligging op wandelafstand van oude centrum van Lille. Super vriendelijk personeel.

Absoluut aan te raden! Neem aan dat andere kamers/ligging beter geventileerd kunnen worden
    • Classic Tweepersoonskamer

Onze kamer was te warm hoewel normale temperatuur buiten, geen airco, losse ventilator. Hoekkamer met 2 raampjes die uitkwamen op binnenplaats, waardoor weinig frisse lucht/wind

Prachtig hotel, heerlijk ontbijt. Goede ligging, prettig personeel

niet voor herhaling vatbaar
    • Classic Tweepersoonskamer

restaurant is matig, de hele sfeer van het hotel = much ado about little. Kamers aan de binnenruimte hebben geen frisse lucht, het is ook behoorlijk lawaaiig doordat het restaurant en de bar in deze binnenruimte zijn. Met zon erg benauwd. badkamer is sjofel.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Voor een overnachting op doorreis beviel dit hotel ons prima.

Inderdaad vloog er tijdens het diner plotseling wel een muisje over de vloer in de binnen court (hartelijk om moeten lachen - geen probleem / het zag er namelijk in zijn algemeenheid best keurig en schoon uit in dit complex).

Voor een overnachting op doorreis beviel dit hotel ons prima. We hadden een ruimere kamer genomen. Goed restaurant in het atrium met prettige bediening.

Zeer mooie en ruime kamer met een mooi uitzicht
    • Classic Tweepersoonskamer

Airco systeem was uitgeschakeld. Aangezien de kamer onder het dak zat en het buiten toch 26 graden was, was de kamer zeer warm. Wanneer men een hotel boekt met airco gaat men er van uit dat deze ook kan gebruikt worden!

Zeer mooie en ruime kamer met een mooi uitzicht

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Lekker aan de rand van het centrum van Lille. Maar wel duur.
    • Classic Tweepersoonskamer

Kamer was zeer standaard. Douche had geen deugdelijk scherm. Lunch was goed maar fantasieloos en duur. Kamer met uitzicht op een muur. Matige airco. Prijs accommodatie stond niet in verhouding tot de kamer.

Lobby was mooi en luxe. Personeel gastvrij. Ontbijt goed maar prijzig.

zeer aangename omgeving, dit oude klooster.
    • Classic Tweepersoonskamer

Het hoofdgerecht van het diner. De tonijn van uitgebakken, niet tegenstaande ze aangaven dat deze half rauw wordt geserveerd ( wat eigenlijk zou moeten ), waardoor ik de indruk kreeg dat deze vis niet vers was, maar diep-gevrozen.

Ontbijt was gevarieerd, maar niet uitgebreid.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Het ontbijt was zeer goed.
    • Classic Tweepersoonskamer

Een kleine kamer. de badkamer veroudert met soms een slecht reukend geurtje.

Het ontbijt was zeer goed. Het lag op wandelafstand van het oude stadsgedeelte.

Het personeel was vriendelijk en mooi concept
    • Classic Tweepersoonskamer

Kamer keek uit op restaurant , was geen verse lucht. Omdat We geen raam hadden naar buitentoe. Je kon de kamer niet voldoende verluchten en er was laat lawaai van restaurant en vroeg wakker door ontbijt. Dit was een groot minpunt. Douche was niet proper en oud .

Het personeel was vriendelijk en mooi concept

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

ideaal voor weekendje Rijsel
    • Classic Tweepersoonskamer

Ontbijt was vrij prijzig.

Handige parking bij hotel, mogelijkheid om 's avonds nog even te verpozen bij de pianobar in het weekend na een dag shoppen en musea. Ontspannen sfeer. Professionele ontvangst en bij uitchecken.

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Prima ontbijt.
    • Classic Tweepersoonskamer

Kwaliteit wifi is slecht. Ook het parkeren ging niet vlekkeloos. Op de booking.com pagina stond 'reserveren niet nodig' bij parkeren. De parkeerplaats was vol en parkeren in de omgeving is een hele klus.

Prima ontbijt. Mooi hergebruik van religieus erfgoed.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Dicht bij centrum, mooi hotel.
    • Classic Tweepersoonskamer

Badkamer: onder de kalk, stortdouche was gammel.

Mooie entourage. Fantastisch om lekker op de binnenplaats in de lobby te verblijven. Parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Prachtig hotel, mooi gelegen aan het water.
    • Classic Tweepersoonskamer

Ruime en comfortabele kamer, maar zou binnenkort wat mogen 'opgefrist' worden.

Prachtig hotel, mooi gelegen aan het water. Redelijk dicht bij het oude centrum. Uitgebreid en lekker ontbijtbuffet.

Prima uitvalsbasis om de stad te bezoeken.
    • Classic Tweepersoonskamer

Ontbijt was iets te prijzig. Geen vers sap en geen vers gebakken eitjes. Dat mag toch wel voor 19 euro. Er is wel een ruime keuze aan brood en beleg.

Prachtig gerenoveerd geheel. Ruime , mooie kamer met prima badkamer.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

renovatie van een oud klooster, goed bed, mooie inloopdouche.
    • Classic Tweepersoonskamer

kamer is geen 4 sterren waard. Verwarming kapot, electrisch kacheltje geplaatst. gordijnen los, kast kan niet opengeschoven,zodat kluisje niet kan worden gebruikt. sombere, rommelige indruk. bij receptie werd niet geinformeerd of alles naar wens is geweest. 2 keer moest worden gevraagd of een auto van het personeel kon worden weggehaald, die onze auto blokkeerde. Ondanks ijzel werd niet gestrooid op de oprit. Geen persoonlijke benadering.

renovatie van een oud klooster, goed bed, mooie inloopdouche.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

goed hotel
    • Classic Tweepersoonskamer

kamer was kleiner dan op foto getoond werd. geen airco, koffie in restaurant was wel erg duur... 2 kopjes koffie 9 euro. mmmmm....

hotel lag op goede lokatie. met eigen parkeerplaats (waar overigens wel voor betaald moest worden) mooie lounge/restaurant. ziet er zeer verzorgd uit

• Beoordeeld op: 25 november 2016

zakenbezoek
    • Comfort Suite

het restaurant ..diner en ontbijt waren geen 4sterren waard. Geen kwestie van te weinig , maar kwaliteit.

de vriendelijkheid van het personeel De ligging ,nabij het oude centrum.en de rust in het hotel.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Mooi gebouw, goede ligging, grote kamer

Keuken (ontbijt en diner) vielen tegen. De douche begon op willekeurige tijdstippen te lopen en de kamer mocht eens een grondige kuisbeurt krijgen (stofnetten en plekken op de gordijnen). Het bestelde dubbel bed was niet aanwezig.

Mooi gebouw, goede ligging, grote kamer

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Rijsel , vanuit Couvent Des Minimes ontdekken is een echte aanrader ...
    • Classic Tweepersoonskamer

De wifi werkte niet mijn kant van het bed ... maar ik kan ook al een keer een dagje zonder wifi ...

het ontbijt was goed verzorgd .. ruime keuze , mooie setting , mooi kader van het hotel .

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Mooi kader!
    • Classic Tweepersoonskamer

De temperatuur van het water in de douche (waar je door het schuine dak niet rechtop in kon staan) was heel wisselend.

De bar en het restaurant zijn heerlijk. Een heel mooi kader, vriendelijke bediening en heel lekker. Ook het ontbijt was zeer goed!

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

super sfeervolle mooie plek
    • Classic Tweepersoonskamer

badkamer was iets gedateerd. douchen in bad, slecht verlicht. kamer 2.11 ietwat weggestopt

perfecte locatie, vriendelijk baliepersoneel, goed ontbijt, eigen parkeergelegenheid, goede sfeer in t hotel, prachtig gerenoveerd

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Prima hotel in geweldige stad
    • Classic Tweepersoonskamer

Prijzen in hotelbar zijn zeer hoog vergeleken met de horeca in Lille. Ben gewend dat je iets meer betaalt, maar dubbel tarief vind ik wel erg veel.

Kamer was prima, netjes en ruim voldoende. Fijne stevige bedden. Locatie was prachtig en op fijne afstand van het centrum. Behulpzaam personeel.

Veel ruimte!

Veel ruimte!

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Gastvrij, uitstekende locatie, bij zee!
    • Classic Tweepersoonskamer

Gastvrij, uitstekende locatie, bij zee!

Overnachting bij onze WO 1 trip

Prima ligging. Goed ontbijt

voldoende

bedden waren niet geweldig

Ligging tov centrum. Ontbijt ook prima

Locatie en ontbijt en vriendelijk personeel
    • Classic Tweepersoonskamer

Geen airco bij zomerse temperatuur!

Locatie en ontbijt en vriendelijk personeel

Prachtig hotel met geweldige keuken
    • Classic Tweepersoonskamer

Het restaurant was super! Het gebouw op zich ook

Tip: renoveer dot hotel en verdubbel daarna de kamerprijs.
    • Classic Tweepersoonskamer

Dit hotel valt onder de categorie: reday for renovation.

Reuze aardige staf en een geweldige locatie, dat sowieso.

Kwaliteit van de kamer en de stilte op de kamer
    • Classic Tweepersoonskamer

Wifi werkte niet steeds goed. Ontbijt was te duur.

Kwaliteit van de kamer en de stilte op de kamer

Het restaurant eten was gewoon slecht.
    • Classic Tweepersoonskamer

Het restaurant eten was gewoon slecht. Geen aanrader.

Prima verblijf in een prachtig hotel.

De menukaart had beter gekund.

De inrichting van het hotel.Het personeel was vriendelijk en de hotelkamer was schoon.