Beoordelingen over Als Hôtel 3-sterren

Carrefour De La Vierge, 68490 Ottmarsheim, Frankrijk

#1 van de 1 hotels in Ottmarsheim

De locatie was perfect voor mij.

Bij het gebruik van de wifi kreeg ik alarmering van een mogelijke hack, maar dat zal niet het hotel te verwijten zijn. Om 20:00 was de receptie gesloten, iets te drinken alleen via een automaat.

De locatie was perfect voor mij. Alles netjes en correct.

Hotel is prima voor doorreis.
    • Gezinskamer - 1 tot 4 personen

Jammer was dat er onder het bed een gebruikte zakdoek lag. Blijkbaar wordt er tijdens de schoonmaak niet onder de bedden gekeken. Het nabij gelegen restaurant was armoedig.

Hotel is prima voor doorreis.

Ontbijt en restaurant ernaast.

Ontbijt en restaurant ernaast. Tourist trap. Geen keuze en niet lekker. En nog duur ook. Vooral restaurant bedoel ik dan. Ontbijt zijn we veel beter gewoon. Terras tafels bij ontbijt zijn vuil.

Prima hotel voor een enkele overnachting

Wij konden geen geschikt restaurant vinden in de buurt (wél in Neuenburg am Rhein!)

Vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt. Prima plek voor een overnachting op de heen- of terugreis naar Italië

Fijne kamer.
    • Gezinskamer - 1 tot 4 personen

Het naastgelegen restaurant is erop achteruit gegaan. Maar dit hoort niet bij het hotel zelf.

Fijne kamer. Voor het eerst de familiekamer geboekt. Heel handig de twee zitjes op de gang: kindjes konden hierdoor rustig in slaap vallen.

Juweeltje bij een hotel

Het is nogal sober, bijvoorbeeld maar 1 stoel.

Als tussenstop zeer gunstig gelegen en het dorpje herbergt een spectaculaire abdij uit de 11e eeuw, een topmonument dat het bezoeken sowieso verdient.

perfect hotel voor overnachting voor doorreis, al derde keer...

eigenlijk niks, misschien kwaliteit bedden, die zijn aan harde kant, maar ik slaap er toch altijd prima op.

perfect hotel voor overnachting voor doorreis, al derde keer dat ik hier ben geweest, goed bereikbaar, schoon, goed ontbijt, je kunt ook na 24.00 nog aankomen, via een code kom je dan binnen. Airco op de kamer, dus tijdens warme nachten toch verkoeling, ligt in een rustige omgeving, dus nachts ook stilte

Super vriendelijk personeel.

Ontbijt wat eentonig als je er meer dan enkele dagen verblijft.

Super vriendelijk personeel. Gratis parking. Dichtbij de bushalte en de bustickets kan je kopen in het hotel zelf.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Een ideaal doorreis hotel.

Aan het hotel, niets. Jammer dat het aanpalend restaurant gedurende gans het jaar in de weekends gesloten is van vrijdag tot en met maandag.

.Mooi rustig gelegen overnachtingshotel. Niet ver van de autostrade. Lekker ontbijt en voldoende om de volgende dag verder te kunnen reizen. Hulpvaardig personeel. We kregen adressen van restaurants.

Heerlijk overnachtingshotel

Heerlijk overnachtingshotel, op weg naar Italië. Slechts enkele kilometers van de snelweg. Eenvoudige, keurige kamers met lekker bed. Vriendelijk personeel dat je ook in duits of engels te woord wil staan. Prima en gevarieerd ontbijt. Ottmarsheim is een leuk stadje om doorheen te wandelen. Als je kans hebt, bezoek ook de abdij-kerk. Restaurant naast hotel heeft niet zo'n uitgebreide kaart, maar serveert een lekker diner.

fijn hotel om te overnachten, prima prijs-kwaliteit verhouding. Aanrader!

Je hoort eea vanaf de gang, deuren klappen, mensen praten. Beetje gehorig dus. Maar geen nare dingen gelukkig. 'S avonds laat en 's nachts was het stil! Verder jammer dat er geen ontbijt bij de prijs is inbegrepen.

De bedden zijn goed, alles was keurig schoon, ligbad was heerlijk na een dag reizen!

Uitstekend.
    • Gezinskamer - 1 tot 4 personen

Personeel was bijzonder vriendelijk. Wij hebben er I nachtje geslapen voor onze reis naar Italië. Kamer was zeer comfortabel. Fijne matrassen en goede kussens. Heerlijk uitgeslapen aan een simpel maar lekker ontbijt. Koffie was heerlijk. En wij zijn echte koffiedrinkers.

Prima hotel voor een tussenstop naar Italië
    • Gezinskamer - 1 tot 4 personen

Het is een prima hotel voor een tussenstop naar Italië. De familiekamer was keurig met een tweepersoonsbed en een stapelbed. We hebben lekker gegeten in het naastgelegen restaurant. 's Ochtends hebben we in het hotel een goed ontbijt gehad. Zeker voor herhaling vatbaar!

Prima hotel om te overnachten als stopover.
    • Gezinskamer - 1 tot 4 personen

Restaurant is dicht op zaterdag

Prima hotel om te overnachten als stopover. Vlakbij snelweg. Familiekamer is even groot als een standaard kamer maar met extra stapelbed erin.

Goed verzorgd

Het is een beetje ongemakkelijk dat er geen personeel is bij late aankomst. Dat was op zich prima geregeld, maar bij probleempjes of vragen is dat niet handig

Uitstekend ingerichte kamer met veel faciliteiten. Netjes. keurig ontbijt. Actieve bediening.

Prima nacht gehad!

Je kunt geen koffie/thee zetten op de kamer.

Super ontbijt, zelfs met lekkere croissantjes! Kamers zijn goed schoon. Heerlijk geslapen na een heerlijk bad. Ideaal hotel voor als je onderweg bent naar Italië. Rustig hotel. TV op de kamer. Lekkere bedden.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Goed, schoon hotel met vriendelijk personeel.
    • Gezinskamer - 1 tot 4 personen

Het naastgelegen restaurant is op zondag en op maandag gesloten, maar behoort niet tot het hotel. De receptioniste gaf ons, zeer behulpzaam, een kaartje van een ander restaurant.

Niet ver van de snelweg. Goed doorreis hotel. Zeer schoon. Niks op aan te merken!

Voor het maken van een tussenstop is dit hotel ons goed bevallen.

In het begin v d nacht het geluid van een of ander apparaat uit een andere kamer of verdieping was storend. Maar gelukkig niet de hele nacht door.

De vriendelijkheid van het personeel

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Veel keus bij het ontbijt.
    • Gezinskamer - 1 tot 4 personen

Veel keus bij het ontbijt. Vriendelijk en goed Engels sprekend personeel. Zeer schone kamers, bedden goed, ideaal voor overnachtingen op doorreis. Wij hadden een familie kamer, met 2 persoonsbed en een stapelbed.

Wij waren op doorreis en heel tevreden over dit hotel. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het

Douchen in de badkuip, niet zo handig.

De kamer was ruim en gemakkelijk met voldoende kastruimte en er was een bureautje. De badkamer was netjes, schoon en modern.

prima hotel voor een terug reis

geen barretje wel een zithoekje. drankjes wel iets duur maar wel kwaliteit!

Goed en netjes ingericht hotel. schoon en voldoende ruime kamers. Zeker een aanrader om als doorreis hotel te gebruiken.

Verblijf was prima

De kamers waren redelijk gehorig.

We hebben dit hotel geruikt als tussenstop op weg naar huis. Flexibel personeel en alles was snel en eenvoudig geregeld. Goede bedden en prima ontbijt.

Wij waren op doorreis en daarvoor is het een prima hotel.

De kamer was niet goed schoongemaakt. Er lagen enkele kleine dode incecten bij het raam en er zaten hier en daar vieze vlekjes op de muur en op het bagagemeubel.

De douche was nieuw en het bed was prima. Parkeren voor de deur is ook fijn. Vriendelijk personeel.

Prima hotel voor een overnachting op doorreis!
    • Gezinskamer - 1 tot 4 personen

Prima degelijk hotel, weinig poespas, gewoon goed voor een overnachting op doorreis. Vriendelijk personeel, familiekamer met airco, het heeft ons aan niks ontbroken. Restaurant goede prijs kwaliteit verhouding.

Te duur hotel!

Het ontbijt is een aanfluiting (voor deze prijs). Oud brood, kleine ongezellige ruimte. Je hoeft geen gebrek te lijden maar deze prijs is echt belachelijk voor dit ontbijt. De locatie van het hotel is niet echt mooi maar wel praktisch vlak bij de snelweg.

Prima overnachting adres kort bij de snelweg. Keurige kamers, fijne badkamer, kamers met airco maar ook ramen konden open. Parkeerplaats voor de deur.

Hier kan je goed overnachten op je doorreis
    • Gezinskamer - 1 tot 4 personen

Het is echt wel een doorreishotel. De ligging is navenant net buiten het dorp maar niet landelijk. Mocht je hier langer willen verblijven verwacht dan geen leuk barretje of andere extra faciliteiten om even te rusten buiten je kamer. Wij hebben geen ontbijt gebruikt en ook niet gegeten bij het restaurant.

Prima hotel voor een doorreisovernachting. Wij hadden de gezinskamer en die was keurig schoon en de bedden waren heerlijk. De badkamer was ook schoon en de douche goed op temperatuur en druk. Het hotel ligt maar even weg van de snelweg. Het geeft veel kwaliteit voor een schappelijke prijs. Wij zouden hier zo weer boeken.

Een groot succes waar we in de toekomst zeker meer gebruik van zullen maken als tussenstop.

Voor deze prijs heb je niks te bedenken wat tegen zou vallen.

Kamer was netjes en ruim, ontbijt was zeer goed en veel keuze mogelijkheden. Ook was het mogelijk je auto in een overdekte en afgesloten garage te stallen. De locatie was makkelijk en snel te vinden. Ook het aan grenzende restaurant was heel goed en een ruime menu keuze.

Goed hotel naar zijn prijs, eenvoudig maar prima voor doorreis
    • Gezinskamer - 1 tot 4 personen

Schoonmaak moet beter. Over het algemeen best netjes alleen maken drie lange haren van de vorige gast in de douche dat beeld ongedaan.

Prima doch eenvoudig hotel voor doorreis. Kamers zijn vernieuwd

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Geweldig hotel voor weinig geld, super

Krappe parkeerfaciliteiten, in the middle of nowhere.

Straight forwards hotel, goedkoop, maar geweldige kamers en splinter nieuw. Restaurant heeft een goede kaart en zijn vriendelijk in alle facetten.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Goed hotel voor doorreis. Let wel op openingstijden van restaurant! Behulpzaam personeel!!

Jammer dat restaurant zaterdags en zondag gesloten was, maar receptioniste heeft ons perfect naar andere eetgelegeheid laten rijden.

Winstbijschrijving was prima!!

Prima hotel, supermooie kamer en lekker ontbijt. Aanrader!
    • Gezinskamer - 1 tot 4 personen

De douche had een douchegordijn. Dat kan anno 2017 echt niet meer. Met als gevolg: een gordijn dat aan je plakt en de vloer van de badkamer nat. Ook was het warm op de kamer, de airco werkte volgens mij niet (naar behoren).

De kamer was heel netjes, heerlijk schoon. Afmeting van de familiekamer was prima. Ruim zelfs.

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Redelijk hotel voor weinig geld maar wel met uitzondering van het ontbijt want dat is te duur.

We kwamen een half uur na sluitingstijd en konden er niet in. Na gebeld te hebben kwam er een uitsluitend Frans sprekende man de deur open doen. We kregen een verkeerde kamer waar we na 5 min. weer vanaf moesten. Het ontbijt is duurder geworden maar niet verbeterd. In mijn ogen is het van een mindere kwaliteit en het assortiment is kleiner dan voorheen.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Meevaller en tegenvaller

De financiële afwikkeling was een tegenvaller. De vooruitbetaling per I DEAL was niet gearriveerd ? Dus werden wij verplicht de vooruit betaalde prijs € 61,00 nog mals te betalen. De afschrijving bij de bank had wel plaats gevonden. 30 januari 2017 volgens bankafschrift.

Het ontbijt was goed en de kamer was netjes

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

De kamer beviel, het was netjes en schoon.

Twee stoelen om gemakkelijk te zitten was fijn geweest.

De kamer beviel, het was netjes en schoon. Het personeel was vriendelijk. Een hotel om nog eens terug te komen.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Prima hotel voor op doorreis

Ontbijt pas vanaf 8 uur. Daarentegen is in het dorp een bakker waar je voor een kleine prijs lekker kan ontbijten.

De kamer en bed waren prima maar Vooral de gerenoveerde badkamer viel ons in positieve in op. Het hotel zelf doet aan de ene kant een beetje "oud" aan maar is zeker als overnachtings hotel perfect.

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Een prima hotel voor wanneer je op doorreis bent

- Er was een constant gezoem/gebrom van de luchtafzuiging (badkamer) te horen, - Met een kinderbedje blijft er vrij weinig van de kamer over.

- Gratis kinderbed, - Gratis WiFi, - Prima ontbijt, - Net over de grens met Duitsland, - Gunstiger geprijsd als hotels in de regio, - Restaurant on de hoek (geen culinair hoogstandje maar wel goed gegeten).

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Prima voor ondernachting op weg van of naar het zuiden

We logeerden hier al meermaals omwille van de ligging niet al te ver van de snelweg. Zeer propere kamers, basic inrichting maar modern en netjes. Restaurant vlak naast het hotel, dus geen verplaatsing meer nodig voor het avondeten. Ruime parking (niet afgesloten) bij het hotel.

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Goede accommodatie voor redelijke prijs.

Ottmarsheim is nogal afgelegen en er valt niet veel te beleven.

De kamer was sober maar functioneel en zeer proper. Het ontbijt was prima. Zeer vriendelijke ontvangst. Ruime parkeergelegenheid bij het hotel.

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Prima hotel voor op doorreis van Italië naar Nederland.
    • Gezinskamer - 1 tot 4 personen

Prima hotel voor op doorreis van Italië naar Nederland. We hadden een familiekamer. Deze was lekker ruim en had goede bedden! Prima ontbijt voor 9 euro pp. Voor onze dochter van 2 hoefde we niet te betalen bij het ontbijt.

• Beoordeeld op: 16 september 2016

Perfect overnachtingshotel richting zuiden

Gebruiksaanwijzing voor de airco

Dichtbij zowel de Duitse snelweg richting zuiden als de Franse. Prima kamer, netjes en compleet. Airco aanwezig. Let op het restaurant is (helaas) in het weekend gesloten.

• Beoordeeld op: 3 september 2016

Ideaal als overnachtingshotel als je op doorreis bent, zoals...
    • Gezinskamer - 1 tot 4 personen

Hotel zelf ligt in een klein dorp waar niet veel is. Voor een winkel moet je al snel weer de auto in.

Ideaal als overnachtingshotel als je op doorreis bent, zoals wij naar Italie. Als je wat tijd over hebt even Mulhouse bezoeken. Schitterende binnenstad met diverse eetgelegenheden.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Goed voor onderweg

Midden in de nacht ging het rookalarm af omdat de batterijen leeg waren

We hebben het geboekt voor een stop onderweg naar italie. Hiervoor was het een prima hotel. Het is erg afgelegen dus voor een paar dagen niet geschikt

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

1 nachtje op terugreis
    • Gezinskamer - 1 tot 4 personen

De airco deed t nog niet. Was nieuw opgehangen en systeem zal pas vanaf 1 september gaan werken. Hierdoor eigenlijk te warm op kamer om goed te kunnen slapen.

Vriendelijk personeel, mooie kamer, modern eveneens als de badkamer.

• Beoordeeld op: 26 augustus 2016

Een schoon en prima verblijf voor een doorreis naar het noorden en zuiden.

Het heen en weer lopen tussen twee kamers, als je een gezin hebt met kinderen, zou een nadeeltje kunnen zijn. De electra schakelt automatisch in de hele kamer uit wanneer je de keycard uit zijn slot haalt.

Uitstekende uitvalsbasis voor onze terugreis naar Nederland vanuit Midden Italië. De lokale snackbar is grappig genoeg, top!

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

Prima voor doorreis!
    • Gezinskamer - 1 tot 4 personen

Helaas geen airco op de kamer Badkamer enigszins krap

Hadden vertraging en kwamen na sluitingstijd aan. Netjes mailtje gehad met instructies van voordeur en kamersleutel kunnen oppikken. Ruime, schone vierpersoons kamer met stapelbed.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Heerlijk bed, helaas geen airco

Als het warmer is, dan heb je toch echt airco nodig. Zonde van het bedcomfort als je niet kunt slapen door de warmte.

Heerlijk bed en schoon sanitair. Ook als ja na inchecktijd arriveert, kun je na binnen met een code. Helemaal top dus!

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

De bedden.

Te warm op de kamer. Gehorigheid en luidruchtige kamermeisjes die ons daardoor wekten, jammer want is nog niet eerder gebeurd. Er waren veel gasten dus het personeel had het druk misschien had het daarmee te maken.

De bedden.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Dicht bij de snelweg.
    • Gezinskamer - 1 tot 4 personen

Geen airco, badkamer wat klein maar verder prima. Prijs-kwaliteitverhouding goed! Zou er weer terug gaan.

Dicht bij de snelweg. Rustig gelegen. 's Nachts aankomen was geen probleem, dmv code konden we naar binnen en stond er een envelop met kamersleutel klaar, prima!

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Prima voor een tussen overnachting
    • Gezinskamer - 1 tot 4 personen

Het naastgelegen restaurant was ontzettend slecht. Verder is er in de buurt weinig eetgelegenheid. Saaie omgeving.

De kamers waren schoon en groot genoeg voor ons gezin met 2 jonge kinderen

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Ontbijt buffet zeer goed.

Het is wel erg gehorig.

Ontbijt buffet zeer goed. Locatie prima vlakbij de snelweg. Ook als je laat komt geen probleem als je even belt van te voren om het te melden.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Prima hotel en restaurant voor doorreis.
    • Gezinskamer - 1 tot 4 personen

Geen tegenvallende zaken voor deze prijs.

Uitermate geschikt hotel voor doorreis ri. Frankrijk/Zwitserland. Royale en schone kamers, gastvrij ontvangst en prima prijs/kwaliteit verhouding. Aanliggend restaurant is prima! Ligt ca. 20km boven basel.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Prima overnachtingshotel, gratis wifi!

Ligging niet echt bijzonder, daarvoor moet je paar km verderop in dorpje zijn

De kamers zijn prima, netjes en comfortabel. Prima als overnachtings hotel

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Prima hotel om een nachtje te overnachten maar meer hoef je niet te verwachten.

Locatie van het hotel, het ligt gewoon in een woonwijk.

De kamer was netjes en schoon en had een bad in de badkamer. Personeel niet veel mee te maken gehad maar verder prima bij inchecken.

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

prima overnachtingshotel met goed ontbijt.
    • Gezinskamer - 1 tot 4 personen

jammer genoeg was op 14 juli het restaurant gesloten en er was weinig ander aanbod in dit plaatsje.

Het ontbijt was goed en rijkelijk. Zeer rustig gelegen en prima overnachtingshotel. Vlakbij de A5 richting Basel.

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

Verder prima en schoon hotel. Personeel erg aardig en uitgebreid ontbijt.
    • Gezinskamer - 1 tot 4 personen

Kamer erg warm. In bovenste stapelbed nog warmer. Met raam wagenwijd open geslapen waardoor enige overlast door autoweg en andere gasten op terras en parkeerterrein. Onze kamer was gelegen aan zuid zijde (voorkant). Airco zou een goede oplossing zijn.

Locatie ideaal voor op doorreis.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Prima hotel!
    • Gezinskamer - 1 tot 4 personen

Wij vonden het vrij warm op de kamer, iets van airco of een ventilator was aangenaam geweest.

Dicht bij de 'route', rustig, prima verzorgd. Goede plek om even bij te komen van de reis.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Prima hotel voor tussenstop op noord-zuid-route
    • Gezinskamer - 1 tot 4 personen

WiFi is gratis, maar vereist wel registratie met een e-mailadres.

Voor een acceptabele prijs krijg je een eenvoudige, maar prima kamer. Het hotel ligt vlakbij de doorgaande noord-zuid-routes via Basel, dicht bij de grenzen tussen Frankrijk, Duitsland en Zwitserland. Het naastgelegen restaurant hoort weliswaar niet bij het hotel, maar daarmee heeft het hotel wel een prima eetgelegenheid. In de garage (meerprijs) staat je auto veilig.

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Diner mogelijkheden viel tegen. Zijn over de grens in Dld even gaan eten.

Goed ontbijt en parkeergelegenheid.

Ligging.

Een echt doorreishotel. Valt hard op als je net in een familiehotel bent geweest

Ligging. Rust

Goed overnachtingshotel aan te bevelen

Rond zes uur geen eetgelegenheid open

Rustig gelegen Heerlijk geslapen

super

Het was gewoon goed.

Het ontbijt was super, alles wat je begeert!

• Gezinskamer - 1 tot 4 personen

weinig stopcontacten op de kamer

Goede airconditioning, prima rustige parkeerplaats

Goede airconditioning, prima rustige parkeerplaats

Goede prijs-kwaliteit

Geen restaurant (open) op wandelafstand

Prima stop voor onderweg.

Top hotel voor die prijs

Goede prijs

Resto in de buurt

?

Resto in de buurt

Low budget hotel voor doorreizen

Kleine badkamer

Goed ontbijt

prima plek voor doorreis

afstand snelweg

Netheid kamer

Ontbijt niet inbegrepen - was niet bekend - dus extra betalen. Hoewel prijs minimaal toch een beetje een domper

Netheid kamer

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

heerlijk ontspannen

alles was oké.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Goede uitvalsbasis doorreis toscane
    • Gezinskamer - 1 tot 4 personen

Goede uitvalsbasis doorreis toscane Kamers waren acceptabel, met kinderen is familiekamer acceptabel. Ontbijt goed. Supermarkt in de buurt

Xxxxxxxxxxx

Xxxxxxxxxxx

goed geslapen en goed ontbijt

wifi functioneerde erg matig; restaurant helaas gesloten

al eerder geweest; hotel nu opgeknapt en prettige staf.

Prima kamer

Vriendelijkheid bij uitchecken had iets beter gekund

Prima kamer Bed lag goed Badkamer prima

Prima kamer, prima bedden.
    • Gezinskamer - 1 tot 4 personen

Prima kamer, prima bedden. Goed restaurant naast hotel. Gratis parkeren, kortom prima hotel.