Beoordelingen over Hôtel Ambassador 3-sterren

8, avenue de Suède, 06000 Nice, Frankrijk

#126 van de 169 hotels in Nice

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Prima ligging - nette kamers.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het ontbijt was zeer basic. Geen extra en niet echt kwalitatief, zat niet veel smaak in de kaas of fruitsap,... Persoonlijk vond ik het ook wat vreemd dat hetzelfde meisje die het ontbijt verzorgde tegelijkertijd de toiletten aan het poetsen was... Verder vond ik het niet fijn dat er van die klassieke wollen / fleece lakens op bed lagen. Dat is persoonlijk maar ik vind dit niet zo proper.

De kamer zelf was dik in orde. We hadden een kamer met zicht op zee gevraagd en dit was ook het geval. Tevens klein terrasje ter beschikking dus daar konden we 's avonds glas wijn drinken. Geen tapijt op de kamer dus dat is goed. Nette kamer. Vriendelijk personeel. De ligging was werkelijk alles perfect. 1 minuut wandelen naar zee en 10 minuten naar oude centrum. Alles prima te doen op wandelafstand. We komen nog terug in dit hotel in dezelfde kamer maar nemen elders ontbijt.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Verschrikkelijk onvriendelijk personneel, wij komen hier nooit meer terug!
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Veel, heel veel, wij reserveren bijna altijd langs Bookings maar nu heb ik toch mijn bedenkingen of wij dit in de toekomst nog zullen doen. Het hotel Amabassador is verouderd maar de kamers zijn correct, enfin, als je de kamer krijgt wat je geboekt had. Aangekomen in het hotel waren we niet vriendelijk ontvangen door de nachtwaker (om 20h30), zijn ontvangst was rondom ombeschoft en zeer onvriendelijk, nadat we de sleutel van onze kamer hadden gekregen hebben we vastgesteld dat we de gevraagde kamer met balcon en zeezicht niet gekregen hadden en ook niet ons verzoek op de eerste verdieping, de kamer was op de derde verdieping , hebben dit onmiddelijk aan de receptie gesignaleerd en gevraagd om te veranderen, dit was volgens de nachtwaker volstrekt onmogelijk en hij zei dat er maar 5 kamers waren met balcon en dat die nu helemaal niet voorradig waren, wij hebben toen aangedrongen maar hij is alleen maar agresiever geworden en zei dat het hotel vol zat en dat we ons probleem maar de volgende morgen moesten aankaarten met de "service commercial". De volgende ochtend een andere receptionist die dezelde uitleg gaf, het kon niet veranderd worden enz enz, toen ik heb gevraagd heb waarom hij niet op mijn verzoek had geantwoord, ik had een kamer gevraagd met balcon, zeezicht en op de eerste verdieping, hij zei dat hij niet wist waarom ik geen antwoord had gehad, toen vroeg ik hem of we indien we met booking reserveerde een slechtere service en kamer kregen, hij beweerde van niet, toen heb ik hem gevraagd of het hotel met Accorhotel gefusionneerd was, (wij zijn leden van Accorhotels) en toen zei hij ja, wij hebben bepaalde overeenkomsten. Nogmaals aangedrongen en hij zei dat de directie van het hotel om 9h00 zou komen en dat we maar met hen moesten zien.

De kamers waren correct, maar je verwacht wel een thee of koffiezetapparaat voor een driesterrenhotel, het ontbijt was ook correct de 2eerste dagen daarna was er veel dat niet meer aangevuld werd, de tafels zijn zeer onconfortabel en zijn eigelijk terrastafels en stoelen.

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Prima kamer met geweldig uitzicht.

Prima kamer met geweldig uitzicht. Perfecte ligging ten opzichte van Promenade des Anglais en het oude centrum.

• Beoordeeld op: 29 september 2018

Aangenaam hotel, zeer goed gelegen

Aangenaam hotel, zeer goed gelegen

Geweldige plek en goed hotel.

Het ontbijt voldoet maar mag wel wat meer variatie in.

Super locatie, vriendelijk personeel en goede ruime/schone kamer.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Lawaai van een afzuigsysteem op de gang te horen in de kamer.

• Beoordeeld op: 28 maart 2016

Het hotel is qua locatie de ideale uitvalsbasis om Nice te...

Een ietwat oubollig onthaal met een klassieke sleutel van de kamer.

Het hotel is qua locatie de ideale uitvalsbasis om Nice te bezoeken en te ontdekken. Zowel het strand, Vieux Nice met zijn talrijke restaurants, alsook de winkelstraten zijn op loopafstand. De vernieuwde badkamer is zeker een pluspunt.

• Beoordeeld op: 11 juni 2015

de ligging

prijs kwaliteit totaal zoek belachelijk personeel zeer onvriendelijk ontbijt een aanfluiting zeer oude kleine kamer kapotte kluis gewoon niet doen

de ligging

• Beoordeeld op: 27 mei 2016

super personeel, vriendelijk!

super personeel, vriendelijk!!, en geweldige kamer.

• Beoordeeld op: 30 mei 2015

Mooie badkamer en mooi toilet