Beoordelingen over Apogia Nice 4-sterren

26, rue smolett, 06300 Nice, Frankrijk

#135 van de 169 hotels in Nice

• Beoordeeld op: 21 september 2018

• Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dekbed is te dik en te warm voor de zomer. En alleen het overtrek is te koud, maar zo is het eigenlijk in heel veel hotels in Frankrijk en Duitsland

Voortreffelijk hotel,

Goede locatie, goede kamer, prima voor een paar nachten in Nice
    • Comfort Familiekamer

We kregen het kluisje niet aan de praat. WC-deur gaf wat weinig privacy, gehorig.

Locatie is goed, dichtbij zitten verschillende restaurants en barretjes. Prima kamer, ruim genoeg voor vier personen. Lekkere bedden, schoon. Badkamer en WC apart, handig als je met vier personen bent. Goede badkamer, schoon. Ontbijt was uitgebreid en goed. Vriendelijk personeel, bereid om te helpen bij vragen over vervoer en restaurants

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Jammer, doe iets aan de lucht. Verder goede locatie.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De airco gaf een vreselijke lucht. Het leek of je in een verzorgingstehuis verbleef.

Toen ik besloot na 1dag weg te gaan, werd mij de 2e dag toch niet in tekening gebracht. Dat waardeerde ik.

Zeer goed en uitgebreid ontbijt Top !
    • Comfort Familiekamer

zeer onvriendelijk personeel , die werken allen tegen hun zin , als je buitenkomt alles zo wat afgelaten ....enz...

Zeer goed en uitgebreid ontbijt Top ! , kamer was ook goed , privé parking onderin wel 20euro per dag , maar ok

Het hotel oogt in eerste instantie prima.

Het hotel oogt in eerste instantie prima. Leuke uitstraling met een mooie lobby. Zodra echter de deur van de kamer open gaat worden alle verwachtingen teniet gedaan. De kamer, en met name het sanitair, is sterk gedateerd. Dit zou toch echt een keer moeten worden opgeknapt. Maar erger is dat de hele kamer onhygienisch is. Er is bijvoorbeeld gekozen om de wanden van de badlamer af te werken met behang. Ongelovelijk, behang in een badkamer! Uiteraard vreet het vocht zich achter het behang. De schimmels duiken overal op. De kitvoegen zijn ook vrijwel allemaal zwart van de schimmels. Ook op het vloertegelwerk zijn duidelijke schimmelsporen zichtbaar. De afvoer van de wastafel loopt niet door en er ligt een dikke laag stof op het rooster van de ventilatie/airco. Het is niet te geloven dat een 4 sterren hotel dit soort kamers durft te verhuren. Bij het indienen van een klacht bij de receptie, word je niet serieus genomen. De medewerker achter de balie, heeft geen behoefte om even mee te lopen naar onze kamer en geeft aan dat we het de volgende dag maar met de manager moeten opnemen. Deze was natuurlijk de volgende dag nergens te bekennen. Kortom, ik raad sterk af om dit hotel te boeken.

De kamer was proper en we hadden alles wat we nodig hadden.
    • Standaard Driepersoonskamer

Het personeel was helemaal niet vriendelijk op 1 uitzondering na. Er was brandalarm ‘s ochtends en we kregen geen uitleg.

De kamer was proper en we hadden alles wat we nodig hadden.

Fijn hotel met zeer goede prijs/kwaliteit op prima locatie.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kranen van het bad waren erg roestig wat niet zo fraai was. Functioneerde wel goed. Geen variatie in ontbijt.

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Receptie ook laat 's nachts nog open. Personeel over het algemeen vriendelijk. De bedden lagen heerlijk en de kamer was lekker donker te krijgen en niet gehorig. Er was ook een koelkastje. Badkamer kon wat renovatie gebruiken maar voldeed wel. Ook een föhn en tissues op badkamer en separaat toilet. Het ontbijt was lekker met brood, kazen, vleeswaren en zoetigheid. Eieren/spek, cornflakes, zoetigheden etc. Wel elke dag hetzelfde, geen variatie. Je kreeg flesjes water op de kamer. Wifi goed, wel zonder beveiliging. Wij vonden de ligging prima, op loopafstand van oude centrum (10 min) en naar boulevard (20 min).

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Goede uitvalsbasis voor een bezoek aan Nice. Dichtbij alle highlights.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wifi viel wat tegen.Verbinding werd telkens verbroken.

Ruime kamer voor 2 personen en alles wat je nodig hebt is aanwezig.Prima ontbijt. Snelle incheck.Kamer was ruim van te voren beschikbaar. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Goed hotel voor het ontdekken van de stad.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbreken vsn een restaurant in het hotel en weinig redelijke restaurants in de directe omgeving, maakt dat je wel wat moet lopen om een redelijk restsurant te vinden.

Het hotel is conform de presentatie op booking.com met zeek schone kamer, ruim, goed werkende airco en wifi.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Aan te raden voor een citytrip

We moesten telkens achter handdoeken vragen!

Het hotel lag op een goeie locatie, ontbijt was ok. Prijs kwaliteit heel goed maar geen vier sterren waard.

Top Locatie en comfortabel
    • Economy Tweepersoonskamer

Geweldige kamers om te overnachten. Hotel is dichtbij verschillende bezienswaardigheden (lopend of met de tram.

Prima hotel, goede locatie

Ruime nette kamer

• Beoordeeld op: 20 september 2017

picobello!!!!
    • Comfort Eenpersoonskamer

voor mij het bad was te diep had liever douche

een echt ontbijtbuffet ,veel keus,iedere dag flesje water op de kamer,5e verdieping heel rustig

aangenaam

ontbijt was goed

Iets meer algemene hygiene/onderhoud en beter ontbijt zouden het uitstekend maken!
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt zeer basic en niet gevarieerd om 7 dagen te nuttigen. Te weinig afwisseling en graag meer verse niet verpakte producten.

Vriendelijk personeel, rustig hotel, lekker ontbijt.
    • Standaard Driepersoonskamer

Vriendelijk personeel, rustig hotel, lekker ontbijt.

Prijs-kwaliteit is crazy, veel te kleine kale kamer (dubbele)
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijs-kwaliteit is crazy, veel te kleine kale kamer (dubbele)

Prima hotel in een prachtige stad met grandeur, sfeervol historisch en schitterende boulevard.

Alles was OK.

Ontbijt was veel te duur, dus hebben we ontbeten in de stad. Parkeren was prima, garage naast het hotel. Inpandig te bereiken. Goed bed.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Hotel kan opfrissingscursus beurt gebruiken
    • Comfort Familiekamer

Badkamer moet opgefrist worden en schoonmaak kan beter

Ligging was goed.

Ondergrondse afgesloten parking
    • Comfort Eenpersoonskamer

Verouderde badkamer. Die is aan vervanging toe.

Ondergrondse afgesloten parking

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam

Voornamelijk de zogezegde -75% korting van Booking.com voor een kamer in Apogia (= puur bedrog !!!) Paar kleinigheden nog : Douchegordijn ipv badschuifwand en vetusteit badkuip Geen stopcontact bij nachtkastje Paar kapstokken meer

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam Ontbijtbuffet ok Bedden ok Aparte WC en badkamer Parkeermogelijkheid

• Beoordeeld op: 25 maart 2016

De ligging beviel goed, er reden bijna geen auto's door...

Voor een 4-sterren hotel viel viel de uitstraling een beetje tegen. Wat echt tegenviel was het ontbreken van stopcontacten bij het bed, waardoor de telefoons niet binnen handbereik konden liggen laden, en dat kan natuurlijk niet meer in deze tijd. De badkamer was niet OK. voor het aantal sterren. Het douchegordijn (waarom een gordijn?) was te lang was om in het bad te hangen en zorgde voor een flinke plas water op de grond. De douche was geplaatst in bad en door het lage plafond kon ik er niet helemaal onder staan (ik ben 1.87 m). WIFI is traag.

De ligging beviel goed, er reden bijna geen auto's door de straat, dus heerlijk slapen. Op 3 minuten loopafstand is er een enorme Carrefour. Het matras was iets harder dan we gewend zijn, maar sliep prima.

• Beoordeeld op: 14 juli 2015

Goede locatie.

Bed was iets aan de harde kant. We konden om 15 uur niet inchecken, dit werd op onvriendelijke toon aan ons en andere gasten kenbaar gemaakt. Toen we om 15.30 groen licht kregen, zagen we bij aankomst dat de kamer nog niet klaar was. We zagen de schoonmaaksters lopen en hebben toen zelf gevraagd of ze onze kamer konden afmaken voor ze verder gingen.

Goede locatie. Prima uitvalbasis om Nice te verkennen.

• Beoordeeld op: 21 mei 2015

Nearby tram stop and train station with link to airport.

WIFI did not work because there were too many users. Staff unfriendly upon arrival. Had to change rooms because my first room smelled like smoke. Beds not very soft (but this might be a French thing).

Nearby tram stop and train station with link to airport.

• Beoordeeld op: 19 april 2015

Goed bed en goed ontbijt, vriendelijk personeel.

Kleine kamer, WiFI werkte niet, teveel gebruikers volgens het inlogscherm. Geen Engelse zenders op TV ( CNN ).

Goed bed en goed ontbijt, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 23 mei 2016

Ontbijt uitgebreid en lekker.

Hotel is wat gedateerd bv de badkamer.

Ontbijt uitgebreid en lekker.

• Beoordeeld op: 9 maart 2016

Vriendelijk personeel, rustige ligging en toch behoorlijk...

ontbijt 18 euro te duur, reductie gekregen naar 14 euro pp

Vriendelijk personeel, rustige ligging en toch behoorlijk centraal gelegen

• Beoordeeld op: 13 oktober 2015

Centrale ligging van het hotel.

Liever niet douchen in bad.

Centrale ligging van het hotel.

• Beoordeeld op: 27 september 2015

Kamer aan de straatkant was rustig.

geen

Kamer aan de straatkant was rustig. Goed bereikbare ondergrondse garage. Ontbijt is goed maar duur. Prima wifi.

• Beoordeeld op: 27 juli 2015

dat we onze sleutel van de auto moesten afgeven aan de...

dat we onze sleutel van de auto moesten afgeven aan de receptie

• Beoordeeld op: 25 april 2015

locatie

Personeel was niet vriendelijk tegen de hotelgasten en niet op de hoogte van de recente vernieuwingen omtrent het busvervoer.

locatie

• Beoordeeld op: 4 maart 2015