Beoordelingen over Résidence Odalys Archipel 3-sterren

Rue de La Huguenotte, 17000 La Rochelle, Frankrijk

#15 van de 53 vakantiewoningen in La Rochelle

Goede ligging zolang er geen studenten zijn.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (5 Volwassenen)

Accommodatie is nogal verouderd. Onze badkamer mocht een opknapbeurt krijgen. Het tablet van badkamermeubel is door vocht omhoog gekomen en moet hersteld worden. Water in lavabo liep slecht af...

Goede ligging zolang er geen studenten zijn. Op wandelafstand van het oude stadje. Voldoende (ondergrondse) parking. Zwembad is heerlijk.

La Rochelle is een schitterende stad, maar niet in dit hotel.
    • Appartement voor een groot gezin, op basis van residentie

Algemene netheid van de kamer : vast tapijt (met veel vlekken), veel krassen in de verf. De keuken was veel te klein (3 m²) en er waren niet twee dezelfde glazen. De kamer is niet te verluchten en geen airco is bij temperaturen boven 30° een ramp. Je moet zelf schoonmaken en dat met drie stofzuigers voor alle kamers. Er is geen poetsmateriaal in de kamer.; Je moet alles lenen bij de receptie.

De grootte van de kamer was goed. Het Comfort van de bedden was ook goed. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Voor 2 a 3 nachten prima.
    • Groot Familieappartement

Afstand naar het centrum. Zeer onpersoonlijk hotel. Niet iets waar je 14 dagen vakantie wilt vieren. Voor een volle te betalen prijs is het te duur.

De ruimte was goed maar zeer gedateerd. Mooi balkon en rustig.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Rustige en comfortabele uitvalsbasis voor verkenning van La Rochelle en omgeving.
    • Groot Familieappartement (5 Volwassenen)

Ontbijtbuffet wat duur voor een apparthotel. Uitzicht van op de terrassen niet echt uitnodigend (muren van aanpalende bedrijven).

Ruime appartementen in een zeer rustige buurt, maar toch op fiets- en wandelafstand van het stadscentrum. Gratis parking, zowel buiten als in de ondergrondse parking. Appartementen met bemeubeld terras, vaatwasmachine, voldoende keukengerei. Vriendelijk onthaal.

Comfortabel
    • Groot Familieappartement

In eerste instantie appartement zonder balkon, bij erg mooi weer dus dan voel je je wel opgesloten. Keuken equipment minimaal, paar glazen, borden, enkele pan. Vrij duur voor paar dagen en ook ntbijt vrij prijzig.

Bij aankomst verzocht om omboeking naar appartement met balkon, dat kon een dag later en dat was prima. Mooi ruim appartement met slaapbank (onderschuifbed) voor de kinderen, heerlijk ruim balkon en prima keukentje. Uitstekende badkamer. Heel vriendelijk personeel, geen moeite teveel. Fitnessruimte klein, twee apparaten, zwembad buiten echt heerlijk! Ontbijt hebben we 1 dag gebruikt, toch wat prijzig pp maar wel vrij uitgebreid. Parkeren binnen, met lift voor bagage. Ligging t.o.v. zowel oude als nieuwe deel van La Rochelle echt perfect. Grappig wijkje net buiten centrum met veel voorzieningen en studenten. Levendig!

Appartement met minimale hotelfaciliteiten. Voor jonge mensen zeer geschikt.
    • Familieappartement

Het toilet stonk enorm naar oude urine. De toegezegde schoonmaak na een week was niet vanzelfsprekend. Daar moesten we om vragen. Weinig badlakens, t.w. 2 per persoon voor een hele week (een kleine en een grote). Precies genoeg bestek, echt afgepast 3 messen/vorken/lepels, 3 borden, 3 kommen etc voor 3 personen. Terwijl er wel een vaatwasser in de keuken zat. Dat de buren wiet rookten op hun balkon, konden wij niet waarderen. Daar hadden we echt last van.

De ligging was goed, aan de andere kant van de haven in de universiteitswijk. Met het bootje (watertaxi) was oversteken geen probleem en zo kwamen we toch makkelijk in het centrum. De nabijheid van een supermarktje en een Italiaans restaurant beviel ons ook zeer.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

• Tweepersoonsappartement

Slaapkamer klein en schaars ingericht. Afstand te voet naar centrum bezwaarlijk. Dankzij onze vouwfietsen zeer goed te doen.

Parkeren en La Rochelle is een geweldige stad. Onze vouwfietsen en ritten in en rondom de stad.

prima hotel, maar niet fijn zonder airco in de zomer
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

de kamer was warm en er was geen airco aanwezig

het zwembad is leuk

Aan verwachtingen voldaan
    • Studio Appartement - 3 Volwassenen

Ontbijt, douchen in bad niet fijn.

Goed locatie, parkeergelegenheid, lekker zwembad, vriendelijk personeel

Goedkoop verblijf maar dat is te merken aan de accomodatie.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (5 Volwassenen)

De ligging is perfect, de accommodatie is wat verouderd. Zwembad is perfect ! Personeel is maar matig geïnteresseerd.

goed appartement gelegen op zeer centrale locatie
    • Tweepersoonsappartement

Locatie, op loopafstand van centrum. Studio prima met keukentje, vaatwasser.

Dus prijs kwaliteit was redelijk
    • Tweepersoonsappartement

Helaas geen balkon of plek om buiten te zitten.Er werd gebouwd naast het complex dus herrie

Mooie ruim appartement

Personeel vriendelijk.

Beetje gehorig

Personeel vriendelijk. Appartement schoon. Dichtbij centrum

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Ideale plek als uitvalsbasis voor la rochelle

Bedden waren hard.

Locatie was ideaal, dichr bij de stad maar wel gratis parkeren. Brood en supermarkt om de hoek.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Prijs kwaliteit verhouding is erg goed.

Niet zo schoon en linnengoed werd niet vervangen... Geen vans of airconditioning! Sommige nachten daardoor zeer slecht geslapen....

Prijs kwaliteit verhouding is erg goed. Locatie is ook top!

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Op 10 min lopen van het centrum.

1e nacht in een 4p apt omdat de geboekte kamer met balkon niet beschikbaar was. Krap en er kon maar een heel klein raampje open. Koffie en water (thee) bij het ontbijt koud, iedere morgen vragen om warm water.

Op 10 min lopen van het centrum. Op 5 min lopen kon je met de boot oversteken naar de Vieux Port. 3 vd 4 nachten de geboekte kamer met terras/balkon. Prima kamer. Eigen (gratis) parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 31 juli 2015

Locatie dicht bij de haven,10 minuten lopen en je was in het...

2 persoons app.erg benauwd ,aan de straatkant ,maar 2 kleine raampjes konden open.voor 2 personen geen balkon of terras.andere kamer gekregen voor 5 nachten,laatste 2 nachten in de benauwde kamer geslapen,terwijl de eerste kamer steeds leeg bleef.wc stonk niet schoon

Locatie dicht bij de haven,10 minuten lopen en je was in het centrum

• Beoordeeld op: 31 juli 2015

Bij aankomst gingen we informeren of we een kamer hebben met...

Zorg ervoor dat je de reservering goed gaat regelen. Want het bleek dat een appartement voor 2 personen geen balkon of terras heeft, volgens de receptie. Dat stond dus niet goed in de informatie??? De appartementen werden met de Franse slag schoon gemaakt.

Bij aankomst gingen we informeren of we een kamer hebben met balkon of terras. Want dat hadden we 10 maanden geleden al geregeld. Het bleek niet zo te zijn. De receptie deed ontzettend haar best om dit alsnog te regelen. Wel moesten we tijdens ons verblijf van 10 dagen, 3x verhuizen van appartement. Maar dan hadden we ook een appartement met een balkon. Dus alle lof voor Archipel Odalys. Het hotel beschikt over een eigen parkeerterrein en een parkeerkelder. Het personeel van het hotel is erg vriendelijk. De locatie is uitstekend. Het centrum is dichtbij. Je kan er gemakkelijk naar toe lopen. Het is prima fiets gebied. Zowel in La Rochelle zelf maar ook in de omgeving of langs de kust. La Rochelle is een mekka wat betreft winkels en restaurants met hun vele terrassen. La Rochelle is druk maar lopend of fietsend is dit goed te doen.

• Beoordeeld op: 29 juli 2015

De site liet alleen de mooie appartementen zien met een...

De site liet alleen de mooie appartementen zien met een zwembadje. Wij zaten in een oude lelijke kamer zonder balkon of iets dergelijks. We waren hier heel ontevreden over!! De prijs/kwaliteitverhouding is ver te zoeken.

• Beoordeeld op: 27 juli 2015

Goede ligging t.

Het zwembad was te klein en veel te weinig ligzetels aanwezig. Bedden zijn van mindere kwaliteit

Goede ligging t.o.v bezienswaardigheden. Ruime badkamer en aparte kitchenette

• Beoordeeld op: 13 juli 2015

De locatie is rustig gelegen.

Er is ons weinig tegengevallen op de 4 dagen logement. Alles verliep zoals gepland :-)

De locatie is rustig gelegen. De oude haven is op 10min stappen. En er is een handig Carrefour market om de hoek voor al onze boodschappen. Gratis mooie parking.

• Beoordeeld op: 11 juni 2015

Ruim appartement met een ruim terras.

Ruim appartement met een ruim terras. Snel bij terrasjes en bezienswaardigheden van La Rochelle. Een zwembad voor een frisse duik. Gratis parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 14 mei 2015

de locatie ten opzichte van de stad

kamer was smoezelig,alles heeft een goedkope uitstraling ontbijt is matig,brood lag op een vieze snijplank!

de locatie ten opzichte van de stad goede parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

Rustige locatie en het Centrum van La Rochelle op...

Rustige locatie en het Centrum van La Rochelle op loopafstand.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2015

prima verblijfplaats met vriendelijk personeel en erg goede...

WiFi was te betalen, 30€, wat wij wel erg duur vinden... ( voor 1 week).

prima verblijfplaats met vriendelijk personeel en erg goede ligging.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Het ontbijt viel wel wat tegen en het service was niet...

Het ontbijt viel wel wat tegen en het service was niet proper.

• Beoordeeld op: 25 juli 2015

Er is ook een zwembad

Wifi

Er is ook een zwembad

• Beoordeeld op: 18 juni 2015

we kregen een gelijkvloers apt met terras, heel fijn met...

het weer, maar daar zit het hotel voor niks tussen

we kregen een gelijkvloers apt met terras, heel fijn met onze hond

• Beoordeeld op: 7 mei 2015

goed gelegen, verzorgd, ruime parking, vriendelijk personeel