Beoordelingen over Appart'City Limoges 3-sterren

#7 van de 8 vakantiewoningen in Limoges

• Beoordeeld op: 14 september 2018

locatie
    • Grote Driepersoonsstudio

geen dagelijkse schoonmaak, geen nieuwe baddoeken, geen toiletpapier, geen afvalzak verwisselen. Overal zelf om moeten vragen dan kreeg je het (uiteraard) wel. Het vuile goed hebben we op de gang gelegd...

locatie

Goeie locatie, maar zelf eten klaarmaken lukt daar niet
    • Grote Driepersoonsstudio

Foto’s waren suggestief alsof het om een oud gerenoveerd pand ging aan de rivier: het was een modern pand, de rivier was net te zien uit het raam. Appartement was alles behalve compleet: er was amper voldoende keukengerei om iets te maken voor 3 personen Wifi was bar slecht, pas na 2x navraag kregen we een kastje mee voor betere wifi. Reservering op de credit card is er ng steeds, terwijl er al betaald is: met andere woorden: onbetrouwbaar!

Locatie was ideaal om Limoges te bekijken.

Door het onwaarschijnlijk hard krakende bed was ik al om 06.30 uur bij de bakker.
    • Grote Driepersoonsstudio

Ik kwam met een aanhangwagen en kon niet meer terecht op het halflege parkeerterrein vertelde de mevrouw die telefonisch de receptie waarnam vanuit klaarblijkelijk een ander hotel. Ik schijn met mijn reservering gelijk een parkeerplaats te hebben moeten reserveren. Achteraf geen punt want ik kon toch het parkeerterrein niet opdraaien met de aanhanger want een attente Fransman had de ingang al geblokkeerd!! Met wat behulpzame Poolse mannen de aanhanger toch achter het hek gekregen.

De mevrouw in het restaurant was zeer hulpvaardig. Wees mij de weg naar de dichtstbijzijnde bakker en schonk ons heerlijke koffie. Weliswaar tegen contante euros.

Auto mocht niet op hotel parkeerplaats, ondanks dat er nog...
    • Grote Vierpersoonsstudio

Auto mocht niet op hotel parkeerplaats, ondanks dat er nog plek genoeg was. Badkamer was slechts schoongemaakt overal lagen zwarte haren op de badkamer vloer.

kamer heel goed en beveiligd parkeren voor maar 2 euro.
    • Grote Vierpersoonsstudio

Stad zelf. Uit eten onmogelijk bijna want alles is gereserveerd.

kamer heel goed en beveiligd parkeren voor maar 2 euro. Of voor 5 euro in garage (max 2 meter hoog.)

Prima overnachtingshotel
    • Grote Vierpersoonsstudio

De temperatuur in de kamer was extreem hoog, we konden wel een ventilator lenen maar met buiten temperaturen van 35 graden hielp dit nauwelijks

De ruimte in het appartement was ruim voldoende voor ons vieren. En heel goed bereikbaar vanaf de snelweg. Prima overnachtingshotel

Prima (goed bereikbare) accommodatie op loopafstand van centrum van Limoges in rustige omgeving
    • Studio met Tweepersoonsbed - Boulevardzijde

Het was wel erg warm op de kamer. Maar dat zou alleen aangepakt kunnen worden door een airco. Wel zijn wij ons eigen kussen vergeten. Hier nog een mail over gestuurd maar geen respons gehad. Dat valt wel iets tegen.

Kamers waren prima. Absolute bonus is dat er een kitchenette was. Wij waren op doorreis en dan is het erg prettig om een koelkast en een waterkoker te hebben.

Prijs-kwaliteit oke
    • Grote Vierpersoonsstudio

De kamer stonk erg naar rook terwijl het hele hotel niet-roken is De staat van de kamers en gangen; niet erg fris, verouderd

Prijs-kwaliteit verhouding Goede bedden Ruime kamer, grote koelkast Vlak bij a20 en toch leuk langs rivier om nog even te wandelen

Kamers aan vernieuwing toe.
    • Appartement (4 Volwassenen)

Airco was wenselijk geweest. Onderhoud van de kamers en gangen zou veel beter kunnen. Alles is wat gedateerd.

Goed ontbijt. Prijs/kwaliteit Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel !

Wij slaan deze voortaan over.
    • Grote Vierpersoonsstudio

Het viel ons tegen dat er geen airco aanwezig was. Iig deze deed het bij ons niet. Ook wisten we niet dat de parkeerplaats vol kon zitten, dus van te voren hierover informatie verkrijgen was prettig geweest. De kamer zag er niet fris uit, veel vieze strepen op de muur, waardoor het er minder fris uitzag. We zaten aan de weg met onze kamer, waardoor je niet snel (ondanks de hitte) de ramen voluit open zetten. De herrie van de auto’s was tot laat op de avond aanwezig. De receptie was zowel in de avond als de ochtend (vroeg) tot bepaald moment gesloten, vandaar dat we met onze klachten op het moment zelf niet meer terecht konden. We waren op doorreis, vandaar dat 1 nacht te doen was.

De badkamer was fijn.

Prima hotel/appartement voor een door reis.
    • Grote Vierpersoonsstudio

Hier en daar niet erg schoon. Ventilatie roosters vol stof, en schimmels in badkamer en keuken.

Mooi groot appartement die wij hadden voor 4 personen. Keukentje, met benodigdheden. En koelkast. Prima bedden

Auto kon voor een kleine vergoeding in de parkeergarage
    • Grote Vierpersoonsstudio

Hygiëne en onderhoudstaat van de kamer kan beter. We zijn 7 jaar geleden hier ook geweest en vonden het toen beter.

Auto kon voor een kleine vergoeding in de parkeergarage

Locatie en personeel prima.
    • Groot Appartement (6 Volwassenen)

Behoorlijk oud appartement, niet goed schoon. In de slabak zat nog een restje sla, kamers niet echt schoon.

Locatie en personeel prima. Wij hadden extra parkeerplaats nodig voor vouwwagen. Dit werd keurig geregeld met een afgesloten parkeerplek. Gebruikt voor 1 nacht als doorreis naar zuid Frankrijk, daarvoor prima geschikt

Een perfecte tussenstop met mooie avondwandeling in de stad.
    • Groot Appartement (6 Volwassenen)

Geen WIFI op de kamers.... of je moest betalen of er waren problemen, maar inloggen lukte niet.

De appartementjes waren ruim en proper. Mooi uitzicht en alsook zeer vriendelijk personeel. Het ontbijt was meer dan voldoende hier. Alsook een heel mooie streek en stad.

Wij hebben genoten van ons verblijf!!

De WiFi!

Wij zaten in een appartement voor vier personen. Wij waren verbaasd over de luxe die we aantroffen. Een kompleet ingerichte keuken, goede bedden, schoon en een ligbad!! De auto, kan tegen een meerprijs van 5 euro, in een afgesloten garage staan. Ideaal als je op doorreis bent en een dakkoffers vol spullen hebt. Als je schone handdoeken wilt, kost dit 2 euro, maar als je er maar twee nachten verblijft zoals wij, dan hoeft dit niet.

Netjes, en ideaal als korte tussenstop op doorreis.
    • Grote Driepersoonsstudio

Het derde bed was van slechte kwaliteit, ondanks dat het als 3-persoonsstudio verhuurd werd. Andere 2 bedden waren prima. Er was ook geen koeling waardoor kamer zeer warm aanvoelde.

Netjes, en ideaal als korte tussenstop op doorreis. Prijs/kwaliteit is ok

Keurige Accomodatie met alles wat je nodig hebt, Kwaliteit prijs zeer goed
    • Studio met Tweepersoonsbed - Boulevardzijde

Alles is aanwezig prima!!!

Wij kunnen gaan en komen wanneer het ons uitkomt. Als je "smorgens vroeg weg wilt om de reis te vervolgen geen p[robleem

Fijn hotel
    • Grote Driepersoonsstudio

Het 4e bed was niet heel stevig. Verder: bij de receptie staat een goudvis in een klein kommetje, erg zielig, we hebben er wat van gezegd. Hopelijk krijgt hij een groter verblijf

Mooie locatie, fijne kamer, vriendelijk personeel, parkeergarage, op loopafstand van een bakker

Geschikt als tussenstop
    • Studio met Tweepersoonsbed - Boulevardzijde

Appartement (104) was erg gedateerd en vrij smoezelig, badkamer had kapotte douche. Alles zag er net niet appetijtelijk uit zal maar zeggen. Dit appartement was nog net te doen voor 1 nacht.

Omgeving is best aardig. Botanische tuin en Kathedraal op wandel afstand. Dichtbij is restaurant La Lambada. Goed eten voor weinig. Ontbijt is redelijk.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

In dit geval goed voor een nacht
    • Studio met Tweepersoonsbed - Boulevardzijde

Ik had gevraagd om een rustige kamer, lijkt mij niet zo moeilijk te verwezenlijken in november. Om zes uur s’ochtens was slapen niet meer mogelijk wegens vuilnismannen met bladblazers. De kamer lag helemaal beneden aan de weg. De studio een beetje smoezelig, magnetron zelfs vies.

Het bed was ruim en het matras goed.

Goed gelegen op wandelafstand van het stadscentrum en aan de...
    • Studio met Tweepersoonsbed - Boulevardzijde

Goed gelegen op wandelafstand van het stadscentrum en aan de rivier. Comfortabele kamer, ruime badkamer, goed uitgeruste piepkleine kitchenette. Ontbijtbuffet naar wens. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding dankzij Booking-korting.

Bijzonder waardeloos
    • Grote Driepersoonsstudio

Werkelijk een bijzonder smerige kamer die totaal niet overeen komt met de foto's op de websites. Smerige vlekken in het tapijt. Kachels zwart van de vieze troep. Bad zat onder de schimmelplekken. Onder het bed was nog nooit gezogen en lag vol met vieze rommel. Bij het inchecken werd gevraagd om de creditcard waar we mee geboekt hadden als borg. Nu hebben wij helemaal geen creditcard en de betaling was vooraf gedaan met iDeal. Dit kon niet volgens de dame van de receptie. Of we dan maar 125 Euro borg willen geven (staat nergens vermeld dat er borg betaald moet worden). De volgende ochtend bij vertrek zat er een andere dame die uiteraard niets van de betaalde borg wist...

Weinig.

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Groot Appartement (6 Volwassenen)

Geen airconditioning met 30 graden, zeer veel lawaai doordat er met open ramen geslapen wordt. Vanaf 05:00 uur niet geslapen door vuilnis ophaaldienst, wasserij, bezorgers, enz...

Personeel is vriendelijk.

Mooi afgelegen en geen herrie of overlast .

Geen idee

Het ontbijt was prima en de kamer ook voor wat wij betaald hebben. Voor een euro of 8 kan je de auto in een mooie parkeergarage zetten, helemaal top.buiten is ook plek zat.

Apartcity aanrader om paar dagen te verblijven om bv stad te verkennen of als overnachtingsplek.
    • Grote Vierpersoonsstudio

Parkeren ter plekke kon,maar was krap en maar aantal plekken op bewaakte plaats/parkeergarage.

Simpele maar hele mooi ruime aparthotel kamer, het is een volwaardig appartement met keukenblok,mini afwasmachine, grote koelkast , 1 apart slaap gedeelte, 1 in woon/zitkamer vorm met en bureau en tv. Badkamer was ruim met bad. Het was iets verouderd maar schoon en doeltreffend. Ontbijt was daarin tegen voor Franse begrippen uitgebreid en luxe en werd goed aangegevuld.

Auto kan veilig op het terrein geparkeerd worden.

Douchekop kon niet opgehangen worden, douche gordijn hing in het water en was niet schoon. Bed voor onze zoon was een uitklapbare stoel, meer een hangmat eigenlijk...hij heeft er gelukkig goed in geslapen (in v vorm). Onze bedden waren oke. Het meest negatieve punt was dat in ons appartement zeker gerookt was. Dus maar lang gelucht, maar dat krijg je toch niet helemaal weg. Bij het ontbijt om 8:15 (tot 9:00 mogelijk) was het een en ander al op en werd niet meer aangevuld (ei etc...)(was trouwens een magnetron roerei creatie....). Rottend fruit ingeleverd.. Koffie was oke.

Auto kan veilig op het terrein geparkeerd worden.

Fijn doorreis hotel alleen gebrek aan airco
    • Grote Vierpersoonsstudio

Geen airco op de kamer, waardoor het 32 graden was op de kamer. En dat is wel te warm om te kunnen slapen. Daarbij was onze kamer gelegen aan een drukke weg en kruispunt. Waardoor wij het raam niet open konden zetten door het geluid.

Goede accomodatie, mooi gelegen bij de rivier
    • Grote Vierpersoonsstudio

Eenvoudig ontbijt kamer met koffiezetter. Goede pkek on te overnachten op doorreis. Gunstige ligging tov stadscentrum.leuk stadje met oud centrum

goed voor één nacht...
    • Appartement (4 Volwassenen)

we hadden een kamer geboekt om ook te koken. Helaas konden we het water na 3/4 u nog altijd niet aan de kook krijgen. zeer jammer ! Aan potten en pannen ook een groot gebrek !

ontbijt was ok. Het was heerlijk buiten zitten.

Prima budgethotel voor de doorreiziger.
    • Grote Driepersoonsstudio

Het ontbijt verliep nogal rommelig. Het hotel was kennelijk overrompeld door de drukte. We werden een beetje aan ons lot overgelaten. Geen schone tafel beschikbaar, geen borden en beperkte buffetvoorraden. Personeel was weliswaar druk bezig, maar had de situatie niet onder controle. Wifi werkte niet.

Prima budgethotel, goed bereikbaar en mooi gelegen aan de Vienne. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Waardeloos
    • Grote Vierpersoonsstudio

Zie eerste punt. Dit is wat we kort na aankomst gemaild hebben naar Apart Hotel Limoges: "We had trouble on our way to get at your hotel which caused a serious delay. We indicated a late arrival and expected a 24/7 reception as we indicated when we booked the room. We are very upset and irritaded that nobody is there and nobody answers any phone. The safe at the reception desk does not work with any code provided with the reservation. We will not pay for this worthless service. Derk Ruules" In afwachting op feedback en aangezien we midden in de nacht zonder hotel zaten weigeren we deze overnachting te vergoeden.

Er bleek niemand aanwezig bij de receptie noch was er iemand telefonisch bereikbaar via de bij de receptie opgegeven telefoonnummers. We konden simpelweg geen gebruik maken van onze reservering. Bij de receptie was een kluis voor 'late arrivals' met cijfercode. Geen enkele bij ons bekende pin of cijfercode functioneerde.

Midden in de nacht 2,5 uur op een kamer gewacht.
    • Studio met Uitzicht op de Tuin

Geboekt en bevestiging ontvangen maar geen toegangscode en kamernummer ontvangen, 2,5 uur gewacht midden in de nacht met een kind voordat we op een 2 persoonskamer konden met z'n 3en. Bed bijboeken werd als optie genoemd en bevestigd maar bleek helemaal niet te kunnen. Boekingsbevestiging ook onterecht ontvangen bleek.

Hotel op zich prima

Nooit meer naar toe.

Alles Behalve de garage.

Kamer ongezellig en smoezelig. Klonk hol als je met elkaar praat. Cv radiators heel vies. Vloerbedekking heel vies. Bloedheet op de kamer 31 graden. Konden geen ramen open ivm bijna begane grond. Ontbijt karig en dat voor 8.50 euro. Zag er oud uit.

Tussenstop Limoges
    • Grote Vierpersoonsstudio

Appartement kan moderner jasje gebruiken.

Ideale ligging aan de rivier en de historische monumenten. Private ondergrondse parkeergarage aanwezig. Gastvrij onthaal, perfecte service.

Rechttoe-rechtaan: ideaal op doorreis of voor een bezoek aan Limoges.
    • Grote Vierpersoonsstudio

Goede parkeergelegenheid in het gebouw, maar opgelet: inrijhoogte is maar 2.00m. Met onze dakkoffer konden we daar niet binnen, we kregen in ruil een openluchtparkeerplaats op de binnenplaats.

Vriendelijk onthaal (als je binnen de openingsuren aankomt). Helder en praktisch geregeld. Rechttoe-rechtaan. Ruime kamer en ruime badkamer. Ideale prijs-kwaliteit. Op 10 minuutjes wandelen van leuke straatjes in Limoges.

Zeer matig
    • Grote Vierpersoonsstudio

Wij hadden gerekend op een kamer voor 4 personen met 4 aparte bedden en we hebben een klein twee-persoonsbed en een matras op de grond gekregen

Matig hotel, vreemd dat er na het achter laten van een nette kamer toch nog kosten worden berekend.
    • Studio met Tweepersoonsbed - Boulevardzijde

Veel kosten niet bij prijs inbegrepen. WiFi was vaker niet, dan wel bereikbaar. Ontbijt viel tegen.

Hotel bevindt zich dicht bij het centrum. Prima lopend vanuit het hotel bij diverse bezienswaardigheden te komen.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

knus
    • Studio met Tweepersoonsbed - Boulevardzijde

de locatie was heel veelzijdig, je kon snel bij het staion komen, een mooie wandeling langs de Vienne maken of het oude centrum bekijken. Erg goed bevallen, het was ook erg zonnig en warm 17 graden voor 27 november.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Strategisch goede locatie, centraal tussen oudheid, commercie en natuur
    • Studio met Uitzicht op de Tuin

De ontvangstbalie was niet continu bezet

Locatie vlakbij centrum en toch een beetje buiten , mooi aan de rivier. Ontbijt was prima verzorgd. alles ziet er degelijk uit. Geen overdreven luxe maar in eenvoud compleet

• Beoordeeld op: 14 september 2018

onpersoonlijk , veel lawaai , ligging t.
    • Studio met Tweepersoonsbed - Boulevardzijde

onpersoonlijk , veel lawaai , ligging t.o.v.stadcentrum slecht , kil , ben van kamer veranderd door lawaai .

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Kort en goed, mooie binnenstad. Limoges heeft een prachtig porselijnmuseum. In de buurt ligt oradour
    • Studio met Tweepersoonsbed - Boulevardzijde

De ligging en de parkeerplek.

Ontbijt was goed en uitgebreid.

WiFi mist

Wifi

Bad

Parkeergelegenheid

Parkeergelegenheid

Hotel voor de overbrugging van Nederland naar Spanje.
    • Studio met Tweepersoonsbed - Boulevardzijde

Nauwelijks parkeer ruimte. Er is een zeer druk bezochte openbare parkeerplek maar absoluut niet veilig.

Geluid van buiten

Het lag aan de route van ons vakantieadres
    • Grote Vierpersoonsstudio

Het was niet echt schoon. Er zaten vlekken in de lakens.

Het lag aan de route van ons vakantieadres

De ligging van het hotel

De ligging van het hotel

Goed voor een tussenstop
    • Studio met Tweepersoonsbed - Boulevardzijde

Airco werkte niet goed, dus gauw warm

Royale kamer met keuken. Overdekte parking

eens en nooit meer
    • Grote Vierpersoonsstudio

Vies, vette zeef en pan, stoffig

Douche en schone handdoeken

Slecht
    • Studio met 2 Aparte Bedden

Niemand aanwezig om in of uit te checken ,niet kunnen parkeren bij het hotel en de kamer gedattteerd!

Voortreffelijk
    • Studio met Tweepersoonsbed - Boulevardzijde

Niets alles was keurig geregeld

Het op tijd kunnen vertrekken wanneer het mijzelf uitkomt.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Goede kamer met alles wat nodig is.
    • Studio met Uitzicht op de Tuin

Goede kamer met alles wat nodig is.

Een goede oplossing om tijdens de doorreis naar het zuiden een tussenstop te maken.
    • Grote Vierpersoonsstudio

De parkeergarage is een pluspunt. De grootte van het appartement is zeer goed en zeer ruim.

Goed op doorreis

N.v.t.

Kamers waren heel erg schoon

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Redelijk hotel voor de prijs.

Ontbijt tot 9 uur...

Goede kamers en parking. Vriendelijk personeel

Verblijf was goef
    • Studio met Uitzicht op de Tuin

De receptie was niet aanwezig. Het duurde 3 uur voordat ik met 2 x 1 1/2 uur bellen dat ik een sleutel had

Geen ontbijt

Keukenblok met koelkast
    • Studio met Tweepersoonsbed - Boulevardzijde

Geen airco. Raam kon niet open door het lawaai van het verkeer. Hotel is aan renovatie toe.

Keukenblok met koelkast

Ideale tussenstop indien u onderweg bent naar het Zuiden
    • Grote Vierpersoonsstudio

Vlakbij een aangenaam wandelpad en het centrum. Perfect om te ontspannen na een lange auto rit.

Recomendable por todos

Niets aan te merken

Uitgebreid ontbijt, ruime studio, vriendelijk personeel en alles proper

Goed hotel voor doortocht.

Ligging.

Kamer en ontbijt waren prima. Ondergrondse parking.

Goed voor 1 nacht

Zeer kleine kamers

Prijs

Het lawaai maakt het hele verblijf niet prettig, anders is het best wel te doen.
    • Grote Driepersoonsstudio

Te veel lawaai aan de straatzijde

Niet van toepassing

Goede prijs-kwaliteit verhouding
    • Studio met Tweepersoonsbed - Boulevardzijde

Op loopafstand van het historische centrum en aan de rivier. Prima plek voor een tussenstop.

Goede prijs/pret verhouding
    • Studio met Tweepersoonsbed - Boulevardzijde

Limoges, een soort Assen maar dan in Frankrijk. Hygiëne kon beter.

Ontbijt was erg goedkoop maar toch zeer goed.

De ruimte van de kamer en badkamer.
    • Grote Vierpersoonsstudio

Internet werkte niet goed.

De ruimte van de kamer en badkamer.

Familiekamer (4 personen) zijn ruim en prima voor op...
    • Grote Vierpersoonsstudio

Familiekamer (4 personen) zijn ruim en prima voor op doorreis.

Matig!
    • Grote Vierpersoonsstudio

Bedden waren slecht. Kids vonden het niks. Kamer was klein.

Locatie was goed voor doorreis.

Prima verblijf, centrum op loopafstand

Prima hotel, centrum nabij

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Prijs kwaliteit uitstekend.
    • Studio met Tweepersoonsbed - Boulevardzijde

Prijs kwaliteit uitstekend. Fijn dat je buiten kunt zitten en goed bereikbaar

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Prima hotel tijdens de doorreis. Helaas betaald parkeren.
    • Studio met 2 Aparte Bedden

Zakelijke sfeer. Betaald parkeren.

Schoon hotel.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Appart'City Limoges