Beoordelingen over Appart'City Nancy 3-sterren

10 Rue des Chaligny, 54000 Nancy, Frankrijk

#31 van de 39 vakantiewoningen in Nancy

• Beoordeeld op: 20 oktober 2018

Goed voor een nacht in Nancy
    • Tweepersoonsstudio (2 volwassenen)

Receptie had iets meer inlevings vermogen mogen tonen.

Goede locatie, 15 minuten lopen van het centrum. Zeer geschikt voor een nachtje Nancy Simpel, maar goed appartement met koelkast, keuken, magnatron en een schone badkamer. Afgesloten parkeergarage onder het complex voor € 5,- p/d

Hotel overslaan is zeer vies.
    • Standaard Driepersoonsstudio

De kamer was niet goed schoongemaakt, kruimels en rommel van vorige gasten lagen nog op de grond en onder de bedden, Het serviesgoed, bestek en pannen waren niet afgewassen, stonden vies in de kast. Het derde bed was een krakkemikkige constructie vastgemaakt aan het andere losstaande bed, het bed viel bijna uit elkaar. Doordat er 2 bedden aan elkaar waren gemaakt, kon je er niet meer langs lopen, de andere slaapkamer met extra bed, was daarom alleen over de andere 2 bedden te bereiken. Al met al triestheid troef. Het was dat wij zeer laat zeer laat aankwamen en de volgende ochtend zeer vroeg weggingen anders hadden wij nog gekeken of wij een andere in elk geval schonere kamer te kunnen bereiken.

Het ontbijt was redelijk tot goed voor 8,50 euro p.p. en de baliemedewerker was vriendelijk

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Eens, maar niet weer
    • Tweepersoonsstudio (2 volwassenen)

We vonden het erg jammer dat de kamer veel dingen miste, zoals een douche gordijn, een stop voor het bad, extra kussens, en een goeie schoonmaak beurt was ook niet slecht geweest... er lag nog zeep van iemand anders, er zat een vlek in het beddengoed, vlekken op het plafond, vlekken in de gordijnen, was het gewoon net niet... Het ontbijt was matig,alles was op er was geen spek geen jus, (op) geen afbakbroodjes (op) ontbijt tot 9 uur en je kunt uitchecken om 11 vonden we ook heel raar. Oja en cappuccino met warme chocolademelk, het uitchecken werd niets gevraagd aan ons ze wist niet eens dat we ontbijt hadden gehad, slechte communicatie, jammer.

Heel vriendelijk personeel, goeie locatie

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Was gelukkig maar 1 nacht maar veel te duur
    • Familieappartement (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Slecht bed Te weinig beddengoed voor 2 kids Vies servies Heel gehorig Ramen kunnen open maar dan lopen ze zo naar binnen dus moesten dicht Onderkant bad lag helemaal los

Koelkast was fijn. Ruime kamer

Ondanks dat we op doorreis waren, viel het tegen. Volgende keer naar ander verblijf.
    • Familieappartement (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Slecht verzorgde kamer. Kamer rook erg muf bij binnenkomst. Stonden nog 2 potjes saus op aanrecht. Gordijnen hingen hier en daar los. Niet goed schoongemaakt: lichtknoppen/raamkozijnen waren vies, en plakte ook beetje. Keuken ook niet goed schoon, rook ook muf. Er waren 2 v.d. 4 bedden opgemaakt, en nog zelf om beddengoed moet vragen. 4e (opklap)bed stond niet klaar, en hebben dit zelf maar gedaan. Twee binnenstoelen stonden nog op balkon. Geen airco, dus erg warm. Kortom, kamer maakt geen verzorgde indruk.

Ruime kamer (429) voor gezin met 2 kinderen. Auto in parkeergarage eronder wat ideaal! Bedden lagen goed. Kamer met kleine keuken voorzien van koelkast/vriezertje, en kookplaatje. Ontbijt is best voldoende, keuze uit verschillende broodjes zoals zacht als hard, croissantjes, yoghurt, koffie, sap, melk, eieren, beleg, fruit.

Voor ons geen tweede keer!
    • Familieappartement (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Kamer rook erg muf bij binnenkomst. Schoonmaak kan beter! Lichtknoppen waren vies, plakte ook een beetje. Gordijnen hingen hier en daar los. Kamer gaf geen verzorgde indruk, dus dat kan beter! Geen airco, dus erg warm op kamer. Bij hoofdingang allemaal rommel. Zitten vreemde mensen op trap binnen. Nee, geen tweede keer meer.

Vriendelijk ontvangen. De auto parkeren in parkeergarage was ideaal! Kamer met balkon. De bedden lagen goed. Kleine keuken met koelkast/vriezertje, en kookplaatje.

Schoon, alles wat je nodig hebt aanwezig,
    • Tweepersoonsstudio (2 volwassenen)

De kamer was super warm, terwijl het buiten niet eens zo warm was. Geen airco of ventilator, en door de warmte dus erg slecht geslapen

Schoon, alles wat je nodig hebt aanwezig,

• Tweepersoonsstudio (2 volwassenen)

Aan 1 kant strak het matras 20 centimeter uit. Zachte straal uit de douchekop. Geen airco

Parkeergarage onder het hotel Vriendelijke medewerkers Schoon

Voor 1 nacht oké.
    • Tweepersoonsstudio (2 volwassenen)

Het water van de wastafel liep niet weg. Het bad waarin je moet douchen is vrij hoog om overheen te stappen en werkelijk spiegelglad. Voorzichtigheid geboden. Verder is het een vrij onpersoonlijk gebouw.

De grootte v d kamer. En weinig geluidsoverlast binnen in het gebouw.

Kort maar krachtig
    • Tweepersoonsstudio (2 volwassenen)

De bereikbaarheid , de gps in de auto was niet toereikend , hebben 1 1/2 uur in Nancy rond gereden , uiteindelijk heet een aardige inwoonster ons ernaar toe gebracht. In plaats van half zeven pas na achten aanwezig. Zorg voor een duidelijke bereikbaarheid.

Misschien waren wij iets aan de late kant 8uur ,er was geen ei en kaas meer aanwezig.Rest was in voldoende mate aanwezig.

Niet tevreden.
    • Standaard Driepersoonsstudio

Geen stop aanwezig dus bad en wasbak niet af te sluiten. Servies/bestek/pan niet goed schoon. Receptioniste deed geen enkele moeite bij navraag voor een stop. Engels spreken was slecht.

Locatie.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

twee maal nee.
    • Tweepersoonsstudio (2 volwassenen)

Wanneer je tot 9.00 u. kunt ontbijten en dan is er vrijwel niets meer beschikbaar, dan is dat in schril contrast met de reclame die er voor wordt gemaakt. Slecht dus. De lift naar de garage kon niet gebruikt worden. Wanneer je op leeftijd bent, is dat echt een probleem. Aanbeveling: de route in Nancy ernaartoe veel duidelijker omschrijven.

twee maal nee.

Moeilijk te vinden, zelfs met GPS. Bovendien dachten we in een ander Appart'hotel terecht te komen..
    • Tweepersoonsstudio (2 volwassenen)

De douche op de kamer werkte niet. Er zat geen stop in het bad, zodat we ons aan de lavabo hebben moeten behelpen. Graag ook een extra hoofdkussen op het bed

Zeer goed ontbijt, maar we werden overvallen door een groep plunderende Chinezen. Er was geen fruit, terwijl dat toch geafficheerd werd.

armoedig.
    • Tweepersoonsstudio (2 volwassenen)

Het was belachelijk dat het ontbijt van 7-9 was. Je bent op vakantie! Als we dat geweten hadden hadden we het niet erbij geboekt. De boel werd ook echt om 9 uur helemaal weggehaald. 1 stukje kaas was er om half 9 over. Terwijl er niemand in de zaal zat. Het is ook een gebouw waar mensen in de appartementen wonen. Rare mensen. Wij kwamen een man in de lift tegen die zwaar onder invloed was, en een andere rare dame daarna. Onze douchekraan was stuk. konden dus niet douchen. Geen compensatie of zo ervoor gekregen. Nooit meer dit "hotel"

parkeren in de kelder, al vraag ik me af hoe safe, gezien bewoners in het gebouw.

stedentrip met gezin.

hygiëne van keukenblok

Simpel appartement met uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding. Op kwartier lopen van het centrum. Supermarkt op 5 minuten lopen. Afgesloten parkeergarage onder het complex

Slecht vindbaar, zelfs taxi-chauffeurs hebben er moeite mee.
    • Studio met 2 Aparte Bedden (2 Volwassenen)

Slecht vindbaar, zelfs taxi-chauffeurs hebben er moeite mee. Zeer kale, onpersoonlijke entree via parkeergarage. Al met al een zeer onpersoonlijke steriele bedoening. Nooit meer. Pakken de volgende keer toch maar weer een echte B&B.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Appart City opzet met kamer, kitchenette en parkeren is prima, wij komen terug (in een andere stad)
    • Tweepersoonsstudio (2 volwassenen)

Kamer was netjes, maar eigenlijk te klein. Grootste deel werd in beslag genomen door het bed. Een extra plafondlamp achter de deur en tegenover de kasten in de gang zou zeer welkom zijn. Lifttoegang in de kelder is vies, vanuit de parkeergarage is een permanente lamp boven de ingang naar de lift gewenst. Wifi verbinding was vaak te traag om via internet naar Nederlands TV journaal te kijken. Waarom geen Belgische / Duitse / Nederlandse zender op de TV?

Er werd geen gebruik gemaakt van het ontbijt. Parkeerplaatsen zijn ruim Kitchenette was handig en goed voorzien, zelfs kurkentrekker en blikopener.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Nooit meer
    • Superior Studio met Tweepersoonsbed (2 Volwassenen)

Vies en smoezelig, er lagen haren, kruimels en troep van de vorige gebruikers.

Afstand tot centrum was slechts 15 minuten lopen, parkeren onder het hotel en geen geluidsoverlast

Eenvoudige studio maar schoon en alles wat nodig is!
    • Studio met 2 Aparte Bedden (2 Volwassenen)

Eenvoudige studio maar schoon en alles wat nodig is! Parkeergelegenheid onder het hotel. Uitstekende locatie dicht bij het centrum en eetgelegenheden dicht in de buurt

Een goed hotel op weg naar het zuiden van frankrijk
    • Tweepersoonsstudio (2 volwassenen)

Via de gps is het hotel niet te bereiken (het beste is dat de hotelier dit opneemt met tomtom, garmin). Hij geeft aan dat het ergens anders is. Er staan wel bordjes aangegeven maar als het donker is is dat moeilijk leesbaar. Toch hadden we het na 5 minuten zoeken gevonden. Het ontbijt was niet slecht maar kon beter (meer keuze en grotere hoeveelheden). Er lagen vier sneetjes spek.

Goede ligging van het hotel in een leuke buurt. De kamers waren voldoende groot en proper. De matrassen lagen goed (het belangrijkste voor mij). We hebben geen lawaai gehoord van buitenaf of van andere gasten (de isolatie is dus in orde)

Prima verblijf voor onderweg,
    • Familieappartement (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Route en toegang tot parkeergarage is donker en onhandig te belopen met koffers. Vooruitboeken van ontbijt via Booking.com is duurder dan ter plaatse betalen. Kamers zijn schoon maar ogen gedateerd.

Ruime kamers (3 kamer appartement). Goede ligging dichtbij een Centre Commercial en op loopafstand van het Centrum. Bowling, restaurants direct naast accomodatie. De kamer was ondanks het veel vroegere (rond 1 uur) arriveren op de accomodatie zowel op de heenreis als terugreis al beschikbaar.

Eenvoudig goed

WiFi en op een kamer was de boiler niet gevuld zodat er geen warm water was. De lift is ontzettend traag er rammelt aan alle kanten.

Complete kamer met koelkast, keuken en een schone badkamer.

drama en zonde van ons geld!
    • Tweepersoonsstudio (2 volwassenen)

ontvangst, schoonheid van het hotel en de kamer.. onder het bed vond onze zoon van 3 een gebruikt flesje massageolie en we twijffelen of het bed wel verschoond was! en overal lag stof.. we vonden het een zeer luguber en zeer lowbudget hotel, het was voor ons een tussenstop van italie naar nederland.. totaal 80 euro betaald maar de helft was al teveel geweest... het ontbijt sloeg nergens op.. het was waarschijnlijk een hotelkamer geweest die omgebouwd was tot eetzaaltje... voor ons dit echt nooit meer, en we zouden het ook iedereen willen afraden!

het enige pluspunt was het parkeren in de garage, wel betaald maar wel zeer aan te bevelen in deze buurt/straat!!

Goede lokatie om 2 dagen als doorreis punt te gebruiken
    • Familieappartement (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Alles was aanwezig voor wifi zijn maar de eigenaar wist de code niet. Koffie app. deed het niet en kon ook niet door de eigenaar verholpen worden. Zag er modern uit maar bijna alles zat los/vast (WC bril, Radiator)

De kamers, bedden en lokatie

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Goed voor tussen stop.
    • Familieappartement (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Er stond nog een pizza van de vorige personen in de kast. De schoonmaak van de kamer liet de wensen over. We zijn om 0.10 aangekomen en te moe om hierover te reclameren. Hebben het wel Smorgens bij het uitchecken gezegt. Locatie volgens gps niet te vinden. Hebben zelf moeten zoeken.

Voor 1 nacht is het oké

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Voorzorgen tegen de hitte (kamer aan de zonkant, tegen de...
    • Tweepersoonsstudio (2 volwassenen)

Voorzorgen tegen de hitte (kamer aan de zonkant, tegen de straat, zodat venster moeilijk open kon blijven 's nachts en bij afwezigheid; Zeephouder aan bad leeg.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

zeer matig
    • Familieappartement (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

bedbank viel bijna uit elkaar, ombouw bad viel bijna uit elkaar, krappe badkamer, kitchenette smoezelig, geen nachtkastjes, zeer karige en ongezellige uitstraling, voornamelijk groepen aanwezig, lang moeten wachten op receptionist die ook nog onvoldoende informatie gaf

ruime accomodatie, goed aangegeven op bordjes in de stad, 2 persoonsbed ligt goed

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Prima appartement.
    • Familieappartement (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Bij boeking van twee slaapkamer appartement bleek het 1 slaapkamer te zijn met bedbank te zijn. Dit is niet conform booking.com aanbieding van twee slaapkamers met woonkamer. Uit eindelijk blijkt dit een verkeerde Franse vertaling van aantal kamers van apart kamers waarbij de woonkamer als slaapkamer vertaalt wordt. Uiteindelijke is de T2 appartement omgezet naar T3 na bij betaling.

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

zeer slechte ervaring met dit zogenaamde hotel.

Apart hotel klinkt als hotel, maar dit misleidend. Het hotel is in feite geen hotel maar een gebouw met kamers zonder toezicht na 20u. Het ligt in een unheimische buurt aan een doodlopende weg. Aan de overkant is een waterpijp club die veel overlast geeft. Uitbundige schreeuwende mensen, claxonerende auto's etc. Daarnaast worden de kamers ook gebruikt door o.a. partygangers (er is immers geen toezicht). In ons geval ondervonden heel veel overlast van een kamer waar een feest gegeven werd. Er werd volop wiet gerookt en er was harde muziek te horen. Ook veel herrie van de feestgangers. Ondanks onze verzoeken om te stoppen werd er gewoon doorgefeest tot de volgende morgenvroeg !Hun reactie: welcome in France. We hebben een speciaal doorvoor bestemd telefoonnummer gebeld die voor overlast beschikbaar was. Reactie : wij kunnen niets voor u doen, belt u maar met de politie. De politie kon echter niet komen want het was glad op de weg. Kortom ellende. Advies: boek hier niet. De kans op ellende is groot. We hebben natuurlijk gereclameerd. We hadden n.l. 3 kamers geboekt, waarvan 2 kamers bovenstaande overlast hebben moeten ondergaan. Hun reactie: vervelend. als tegemoetkoming kunnen we € 25 op uw rekening overboeken. Terwijl we op z'n minst het volledige bedrag van die 2 kamers normaal hadden gevonden.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

ideale tussenstop op doorreis
    • Familieappartement (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Tweede bed is uitklapzetel, als de kinderen sliepen wat er geen zitplaats meer...

Goede ligging bij cinéma complex met vele restaurantjes. Ideaal voor tussenstop op vakantie met gezin. Ondergrondse parkeergarage voor 6.5€, auto staat veilig overnacht.

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Keukentje en bad

vriendelijk en behulpzaam personeel

lift werkte niet en er was geen rekening gehouden met 3e persoon

vriendelijk en behulpzaam personeel

Ruime kamer met normale maat koelkast.
    • Standaard Driepersoonsstudio

Geen airconditioning terwijl het buiten 38 graden was.

Ruime kamer met normale maat koelkast.

Ok
    • Standaard Driepersoonsstudio

Schoon en een goed parkeren onder het hotel

Locatie t.
    • Tweepersoonsstudio (2 volwassenen)

Het keukentje was niet schoon!

Locatie t.o.v. De stad

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Dicht bij het centrum

Dicht bij het centrum

Alleen voor een tussenstop. Lang verblijf niet echt aan te raden.

Hygiene niet zo okay. Geen kamers naast elkaar terwijl we die wel hadden gevraagd.

Delocatie. Dicht bij snelweg

Het was super uitrusten tijdens onze terugreis naar Nederland en mooi op de helft richting de alpen

Onderhoud badkamer had beter gekund

Ruime kamers voor lage prijs (125 euro voor een drie en een tweepersoonskamer

Top kamers!

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Badkamer on ordelijk, geen zuivere handdoeken of lakens dagelijks en het keuken personeel was onvrie

Personeel

het verblijf was redelijk goede prijs/kwaliteit
    • Tweepersoonsstudio (2 volwassenen)

ontbijt was iets minder omdat op dat moment alles op was en niet aangevuld werd.

fijne locatie, dicht bij centrum

prima hotel voor doorreis zuid frankrijk

stopcontacten bij het bed

schone kamer grote badkamer lekkere warme douche

Zoder zuurstof, geen slaap!
    • Familieappartement (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Geen ramen of luchtmogelijkheden in alle slaapkamers van het complex.

?

De accommodatie ligt aan een lawaaierige straat in een...
    • Superior Studio met Tweepersoonsbed (2 Volwassenen)

De accommodatie ligt aan een lawaaierige straat in een nieuwbouw wijk.

Te duur voor wat het is
    • Standaard Driepersoonsstudio

Indeling van de ruimte en gedateerd

In slechte conditie bankbed middenin de kamer. Gebroken kopjes in de keukenkast

Praktisch

Ontbijt, nooit doen!

Het Italiaanse restaurant naast het hotel was echt top

prima voor een tussenstop

Erg gehorig

Tegenvaller
    • Tweepersoonsstudio (2 volwassenen)

Schoonmaak. Kamer was slecht schoonemaakt.

Appartement is ruim maar kan best opgeknapt worden.

Onderhoud

Appartement is ruim maar kan best opgeknapt worden. Voornamelijk keuken en badkamer.

• Tweepersoonsstudio (2 volwassenen)

Betere ventilatie en hor voor het raam

Kamer was eenvoudig maar prima voor de overnachting

geen airco

goedkoop en dicht bij centrum

Niet schoon, bedden goed
    • Familieappartement (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Maak de accommodatie incl keuken en balkon schoon

Keuken was vies. Bedden goed. Ontbijt duur

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Prima locatie midden in de stad.
    • Tweepersoonsstudio (2 volwassenen)

Prima locatie midden in de stad. Genoeg parkeer gelegenheid.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Geen airco

Geen airco

Schimmel
    • Tweepersoonsstudio (2 volwassenen)

Schimmel in de koffiepot geen ventilatie in douche en kamer. Bijeen geraapt bestek en servies.

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

ABSOLUUT te weinig warm water!
    • Tweepersoonsstudio (2 volwassenen)

ABSOLUUT te weinig warm water!!!!

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Het ontbijtbuffet

Het ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 28 september 2015

Verkeerslawaai en last van autogassen hoewel wij er...

Verkeerslawaai en last van autogassen hoewel wij er uitdrukkelijk om hadden gevraagd om te kunnen slapen met open raam vanwege gezondheidsreden en gevrijwaard zouden zijn van verkeersherrie. Hotel is een soort 'backpackershotel' voor jongere mensen die hun auto in parkeerkelder laten en in de appartementen daarboven gaan slapen. Televisie stond ongevraagd volop aan onder het ontbijt - terwijl je net uit je slaap komt!! Hoe verzinnen ze het! De eerste morgen gevraagd om tv uit te doen; de bedrijfsleider wist niet wat hem gebeurde maar deed het wel. De tweede morgen zaten er een paar dertigers die wèl tv keken en dat was definitief reden om van hotel te veranderen en de vier aansluitend geboekte nachten af te zeggen. Dat kostte 65 euro extra terwijl aan ons verzoek om kamer zonder verkeersherrie en goede lucht niet was voldaan. We voelden ons hier niet thuis.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2015

de ligging nadat je het gevonden had, want de Tomtom geeft...

Te veel stress om goed te informeren over wi-fi en het in- en uit rijden in de garage. De kamer was een schok. Gordijn hing aan een paar haakjes, Ijskast had geen licht. Heb andere kamer gekregen, ijskastvriesvak deed het daar ook niet.

de ligging nadat je het gevonden had, want de Tomtom geeft het niet aan en op straat is ook geen bewegwijzering.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

- Locatie dichtbij centrum

- Wifi kreeg ik niet werkend - Inchecken buiten kantooruren is ietwat omslachtig

- Locatie dichtbij centrum - Uitstekende service (was genoodzaakt belkosten te maken, deze kreeg ik direct vergoed) - Ruime kamers - Goedkoop

• Beoordeeld op: 7 augustus 2015

keurig appartement

Geen communicatie mogelijk. We kwamen 23.30 aan en konden onze kamer NIET in! Het tel.nr gaf alleen een bandje, GEEN code gekregen van de sleutelkluis. Een andere gast heeft gelukkig de kluis geopend, maar... sleutel zonder kamernr, dus we moesten daarna ALLE (ca 100) kamerdeuren proberen met die sleutel voordat we konden gaan slapen, het was inmiddels 01.30, en dat met 2 kleine kinderen. Erg slecht geregeld. Had niet gehoeven als ze in de mail de instructie met code en kamernr. hadden gegeven.

keurig appartement

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Eetgelegenheden en supermarkt in de buurt van het hotel

Zeer onvriendelijk personeel. We hadden een appartement op de begane grond balkon toegankelijk voor vreemden en ramen die alleen wijd open konden en geen airco dus met de ruim 20 graden die het 's nachts bleef genoodzaakr om met de ramen dicht te slapen.

Eetgelegenheden en supermarkt in de buurt van het hotel

• Beoordeeld op: 31 juli 2015

Netjes, rustig, leuke eetgelegenheden op loopafstand.

Geen airco op de kamer, het was 40 graden en dat was niet prettig. Onze kamer zat op de begane grond aan de stoep dus slapen met het raam open was geen optie. We waren net te laat om personeel aan te treffen dus sleutel krijgen moest via een code op de kluis. Daarvoor moesten we bellen en dat was lastig. De persoon sprak slecht Engels. Parkeergarage was heel slecht aangegeven (zit dus onder het hotel bleek).

Netjes, rustig, leuke eetgelegenheden op loopafstand. Prima als overnachtingshotel onderweg naar zuid Frankrijk.

• Beoordeeld op: 24 juli 2015

Geen personeel gezien, envelop met sleutel maar zonder kamernummers, hebben 2 x hele hotel doorgezocht waar de sleutels pasten. 3 x gebeld naar hotel, alleen maar in de wacht, niemand gesproken! 3 x internet berekend; geen internet gehad. Geen airco in hotel. Geen parkeerplaats en gevoelsmatig geen veilige buurt.

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

de kamer was netjes en de prijs kwaliteit verhouding was...

we kwamen er om 18.10 uur aan en toen was de receptie aan het afsluiten. hoe komen we aan de sleutel etc en überhaubt binnen, als er niemand meer is????!!!!

de kamer was netjes en de prijs kwaliteit verhouding was okay.

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

Kamer met keukentje.

Hotel moeilijk te vinden zelfs met gps. Telefoniste centrale Kon ons niet helpen om het hotel te lokaliseren. Aan receptie allesbehalve behulpzaam eerder hautain. Ingewikkeld codesysteem voor alles en info hiervoor 0.

Kamer met keukentje.

Dichtbij het centrum

Dichtbij het centrum

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Rust in de nacht

Het ontbijt viel erg tegen voor de prijs

Rust in de nacht

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

Koelkast en parkeergelegenheid

Het bed, de locatie (niet in het centrum) en de receptie die niet aanwezig was op afgesproken tijd.

Koelkast en parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 26 juni 2015

Dat er een compleet keukenblok in de kamer aanwezig was.

Dat er een compleet keukenblok in de kamer aanwezig was.

• Beoordeeld op: 7 juni 2015

de rust en voor de rest was het gewoon goed

de rust en voor de rest was het gewoon goed

Er zijn ook 27 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.