Beoordelingen over Appart'City Paris Clichy-Mairie 3-sterren

5,2

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Metro verbinding
    • Studio voor 2 Personen

Zeer smerige kamer.Voor een uurtje eerder aankomen. Wordt direct 20 euro gevraagd. Staat als hotel aangeprezen maar voldoet. Pas na zeven nieuwe handendoeken.kamer wordt niet gedaan. Geen schoon beddengoed. Ontbijt zeer slecht.Geen fruit.

Metro verbinding

2-persoonsbed bovenaan vide
    • Appartement (4 Volwassenen)

zeer smerige vloer (niet met blote voeten op te staan), vieze badkamer bij aankomst (haren en zand van de vorige occupant) en heel veel kleine rode mieren in de keuken...

2-persoonsbed bovenaan vide

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Verwijder deze accommodatie van Booking.com
    • Appartement (4 Volwassenen)

foto's op booking.com komen niet overeen met werkelijkheid, we weten dat het altijd mooier wordt gepresenteerd maar ruimtes zijn kleiner, Typisch Franse hygiëne; eerste kamer 301 was muf, bed kon je niet op zitten omdat de helft van latenbodem ontbrak, extra bed was gebroken, badkamer meubels (spaanplaat) weggerot ... na beklag nieuwe kamer 304 met uitzicht op staat, 2 persoons bed was groter maar, kakkerlak in keuken, muren vuil, deuren konden niet dicht ivm defect deurgreep, doucheknop ontbrak, vloerbedekking vol vlekken, keuken spullen niet schoon en lijst gaat maar door. We zijn niet veel eisend en wat gewend maar we hebben betere Franse ketens gezien.

dicht bij een metro station

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Slecht
    • Studio met 2 Aparte Bedden

Wifi deed het niet, we hebben een code gekregen die niet werkte. Wat bleek, we hadden een router nodig maar dat hebben ze ons niet verteld. Kamer had veel schimmel plekken, was over het algemeen niet schoon en parkeer prijs was verkeerd gecommuniceerd

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Hygiene
    • Appartement (4 Volwassenen)

Hygiene - housekeeping focus is alleen gericht op het verschonen van de beddengoed en de badkamer ! Afstoffen is er niet bij daarnaast komt er een geur vrij van het tapijt (aan vervanging toe ! Hooguit een 2 sterren locatie balkon lag vol met sigaretten en joints (smerig)

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Voor citytrip Parijs een prima accommodatie.
    • Appartement (4 Volwassenen)

Dicht bij metrostation, ondergrondse parkeergarage tegen betaling aanwezig, supermarkt aan de overkant, voor citytrip Parijs voor 2 nachten prima om te doen.

Peesoneel
    • Studio met 2 Aparte Bedden

Gedateerde kamers. Geen airco.

Peesoneel

Weinig
    • Studio voor 2 Personen

Vies, duur, stonk en warm

Weinig

Personeel

Personeel

Prettig verblijf met prima voorzieningen.
    • Studio voor 2 Personen

Staat van onderhoud van de badkamer

Korte loopafstand naar metro. Parkeergarage onder hotel

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

super locatie, mindere accommodatie.
    • Appartement (4 Volwassenen)

Hygiëne, netheid van het appartement, bedden, serviesgoed....

plek, locatie.

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

ontbijt, metrostation zeer dichtbij

We kregen eerst een ontzettend vuile kamer. De schoonmaak was duidelijk nog niet langs geweest (brood op de vloer, afwas in de gootsteen enz.). De kamer die we hierna kregen was wel schoon. Maar het onderhoud laat te wensen over (rottend hout in de badkamer e.d.) Onvriendelijke receptioniste (kwam over alsof ze het vooral heel druk had). Geen 'Sorry' voor de vuile kamer. Toen ik vroeg hoe t met t ontbijt zat, vertelde ze dat we gewoon konden doorlopen naar de ontbijtzaal. De ochtend erna bleek echter dat we coupons nodig hadden. Die had ze niet meegegeven.

ontbijt, metrostation zeer dichtbij

• Beoordeeld op: 27 december 2015

Locatie hotel goed.

Personeel had er duidelijk geen zin in. WiFi app. die je moet huren werkt slecht. Parkeren is niet gratis zoals werd gesteld. Op straat parkeren is goedkoper, want in weekend kost het niets. De hygiene liet nogal te wensen over. Stof in de huis/slaapkamer. Het tapijt was vreselijk smerig. De keuken en badkamervloer plakten aan je schoenen. Een rolluik die het niet deed. Deze heb je nodig om het enorme verkeerslawaai in de straat te enigszins te kunnen dempen.

Locatie hotel goed. De supermarkt aan de overkant van de straat en de metro zeer dichtbij. Het bed was goed. En er is een afwasmachine aanwezig.

• Beoordeeld op: 26 december 2015

Het hotel lag praktisch naast de ingang van het metrostation...

Slechte hygiene op de kamer. Vlekken op de muren/ plafonds, stof op de tafels en de hangers voor aan de deur vielen praktisch eruit als je er iets aan hing.

Het hotel lag praktisch naast de ingang van het metrostation 'Mairie de Clichy'.

• Beoordeeld op: 24 september 2015

Dichtbij metrostation en supermarkt

Bij inchecken kregen we kaartjes voor het ontbijt dat suggegreert dat dit inclusief was. Dit bleek bij uitchecken niet het geval en werd er alsnog de rekening geprrsenteerd. Daarnaast was het ontbijt ronduit slecht en moest er eerst afgewassen worden voordat er schoon servies en bestek was. Het complex is niet berekend op gasten die komen intbijten.

Dichtbij metrostation en supermarkt

• Beoordeeld op: 1 september 2015

Makkelijk te bereiken met openbaar vervoer.

Ondanks dat de kamer schoon was, was de koelkast minder schoon.

Makkelijk te bereiken met openbaar vervoer. Schone kamer. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Zachte en comfortabele bedden. Vriendelijk personeel. De supermarkt is om de hoek.

• Beoordeeld op: 16 juli 2015

We waren de eerste avond in de lobby gaan zitten voor de...

De keuken was niet helemaal compleet. We hadden 2 wijnglazen voor 5 dagen. En geen afwasborstel, handzeep en maar 1 theedoek voor 5 dagen. Wij hebben veel in het hotel gegeten dus vandaar.

We waren de eerste avond in de lobby gaan zitten voor de WIFI. Eenmaal weer boven op de kamer hadden we toch nog WIFI dus gratis WIFI op de kamer.

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

Prima hotel.

hygiëne in de badkamer is iets minder. Maar goed voor een hotel zoals dit, (prijs/kwaliteit

Prima hotel. 100meter van de metro, 50meter van de supermarkt

• Beoordeeld op: 8 januari 2015

als aanbieding mooie prijs voor de faciliteiten, eigen...

deskundigheid van personeel: voor toegang tot de kamer was 2e bezoek aan receptie nodig. laat in de avond bleek dat beide verwarmingsapparaten niet werkten; dus bij terugkeerweer alles inpakken en verhuizen naar een andere kamer; bij binnenkomst bij avond volgens instructie is een code nodig, maar het gaat met een kamersleutel.

als aanbieding mooie prijs voor de faciliteiten, eigen ondergrondse garage tegen gunstige prijs

• Beoordeeld op: 5 mei 2016

Locatie.

Herkenbaarheid hotel Matig bed

Locatie. Service. Personeel

• Beoordeeld op: 20 oktober 2015

Voor alleen slapen was het goed te doen.

Gezoem op de kamer. Alles zag er oud en vies uit.

Voor alleen slapen was het goed te doen.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Op een kamer was de douche niet bruikbaar. Tevens geen badhanddoeken.

• Beoordeeld op: 12 juli 2015

gemakkelijke bereikbaarheid van metro

eigenlijk niets

gemakkelijke bereikbaarheid van metro

• Beoordeeld op: 9 juli 2015

Vlakbij supermarkt

geen airco Geen antwoord gekrgen op vragen via de telefoon en mail (waren niet bereikbaar)

Vlakbij supermarkt

• Beoordeeld op: 2 juni 2015

Kamers waren ruim, en schoon.

Matrassen waren wat zacht, ontbijt was minimaal.

Kamers waren ruim, en schoon.

• Beoordeeld op: 14 mei 2015

de bereikbaarheid van het centrum