Beoordelingen over Appart'City Lyon Villeurbanne 3-sterren

6,4

6,1

6,4

6,2

De beoordelingen hieronder zijn meer dan 24 maanden geleden geschreven. Ze zijn niet langer van invloed op de totaalscore van de accommodatie - maar ze kunnen nog steeds nuttig zijn bij de keuze van uw perfecte plek om te verblijven.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

Toen ik daar aankwam lag de sleutel in de kluis.

Toen ik daar aankwam lag de sleutel in de kluis...omdat er 2 Nederlanders waren waar geen sleutel voor de kamer was...(wij konden geen kontakt krijgen in Frankrijk en vanuit Nederland konden ze ons ook niet helpen)de mannen (onbekend)maar heb ik wel een bed in mijn kamer aangeboden...een op de grond en de andere op het andere bed....ik heb eeb mail naar booking.com gestuurd maarook daar kreeg ik geen mail over....ik vind dat jullie op z'n minst iets van jullie kant moeten doen... bv de eerzte dag terug betalen Gr Anne

• Beoordeeld op: 17 augustus 2015

Schoon apartement, alle basis voorzieningen aanwezig

Geen personeel op zondag aanwezig Parkeren vooraf aangevraagd, maar niet geregeld. Geen fan of airco. Het was 38 graden in lyon . Een fan zou wel heel welkom zijn. Deze kan je huren, echter er zijn er maar 2 en zonder aanwezige receptie kan je dit vergeten

Schoon apartement, alle basis voorzieningen aanwezig

• Beoordeeld op: 22 december 2015

Voldoende ruime kamer voor 4 personen.

Onduidelijk hoe binnen te komen. Rook onfris in kamer.

Voldoende ruime kamer voor 4 personen. Niet duur

• Beoordeeld op: 18 augustus 2015

In 2 weken niet 1x gestofzuigd.

In 2 weken niet 1x gestofzuigd. Wifi niet goed, verkeerde kabels voor op de kamer. Geen aanvulling toiletpapier.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Er was geen personeel aanwezig vanaf 17.

Er was geen personeel aanwezig vanaf 17.00. Dus bij aankomst na dit tijdstip enkel wat beperkte instructies op papier.