Beoordelingen over City Résidence Strasbourg Centre 3-sterren

1 Rue des Magasins, 67000 Straatsburg, Frankrijk

#106 van de 177 vakantiewoningen in Straatsburg

Mooie ruime kamer, met een keukenblok en koelkast.

Verkeersdrukte en lawaai.

Mooie ruime kamer, met een keukenblok en koelkast. Goed bed, maar veel verkeerslawaai. Dat is ws. in het weekend minder. Raam open is geen optie. Wordt erg warm in de kamer. Ontbijt eenvoudig, maar er is voldoende aanwezig.

een nachtje Strasbourg met uitstap naar het oude stadsgedeelte
    • Superior Studio met 2 Bedden

eigenlijk niets, dus geen speciale opmerkingen, het gebouw is ietwat verouderd en vervuild, maar voor deze prijs kunnen we ook niet veel meer verwachten.

We wisten waar we gingen terecht komen, eenvoudig maar in orde, prijs/kwaliteit prima, dus zeker geen klagen, iets verouderd, maar meer dan goed genoeg voor ons, we verlangen enkel een propere, rustige kamer, met douche en een goed bed, en dat kregen we, dus, iedereen tevreden. Het ontbijt kon beter, maar in feite hadden we niets te kort. De ligging was ideaal, op wandelafstand van het historisch centrum, veilige parkeerplaats, binnen het gebouw. Zeker een aanrader voor wie geen te hoge eisen stelt

Prima hotel om te stoppen onderweg.
    • Superior Studio voor 2 Personen

Geen airco, maar ventilator. Kamer was heet/benauwd; gehorige kamer doordat raam open moest. Een van de stafleden erg humeurig, maar dit werd geweldig opgelost door zijn collega! Ontbijtbuffet is keurig verzorgd, maar de keuze is beperkt.

Het bed is heerlijk!

Fijne locatie met een prima hotel!
    • Superior Studio voor 2 Personen

We hadden in eerste instantie geen elektriciteit in onze kamer. We hebben hierdoor van het personeel wel de kamer ernaast gekregen en was het allemaal snel geregeld. Verder was alles prima in de kamer en het hotel!

Kamers waren prima! Vriendelijk en behulpzaam personeel, die ook goed Engels spraken. Verder prima locatie, dichtbij het centrum en de terrasjes. Mooie en leuke stad om te bezoeken en ik zou dit verblijf zeker aanraden.

Redelijke kamers met slechte service
    • Superior Studio voor 2 Personen

Overlast van het station. Als het warm is moet het raam open omdat er geen airco in het gebouw zit. Op dit moment heb je erg last van het achterliggende treinstation. Daarnaast was het personeel erg onvriendelijk. We konden geen gebruik maken van de parkeergelegenheden. Er werd iedere dag verteld dat deze “vol” was. Daarnaast werkte de sleutel van onze kamer de eerste keer niet. In plaats van ons te helpen door een nieuwe sleutel te geven of even mee te lopen werden we van het kastje naar de muur gestuurd. Slechte service dus!

Kamers waren groot en schoon

Aangenaam verblijf voor de prijs
    • Superior Studio voor 2 Personen

Reken niet op de parking. Deze was bezet waardoor je op straat moet parkeren. Hier betaal je tot 30 euro per dag plus je moet elke morgend om 9u een nieuw ticketje kopen. Wanneer er wel plaats is in de parkeergarage, betaal je ongeveer 12 euro per dag. wat de moeite is tegenover de parkings rondom. In het appartement waren enkele mankementen. Het deksel van de wc lag er los op, het kookvuur werkte niet en 's morgens heb je veel last van verkeer.

Het appartement heeft een centrale ligging voor zwarte woud en Straatsburg zelf. Alles in Straatsburg is op wandelafstand te doen. Het personeel bood gratis ontbijt aan omdat het kookvuur 4 dagen niet werkte.

Eenvoudig, makkelijk bereikbaar
    • Superior Studio met 2 Bedden

Wij hadden kamer aan voorkant, geen airco, 37°, raam open, hele nacht lawaai van auto's en treinen. Keuken inrichting minimaal, 1 kopje, 2 borden, 1 bestekset

Zeer ruim appartement, grote badkamer fijne douche, parkeren in afgesloten parkeergarage. 10 minuten lopen naar centrum

Redelijk hotel, prijs iets te hoog.

Hygiene: vloer was niet schoon. Airconditioning zou wel erg fijn zijn. Zeker gezien concurrentie wel ac aanbiedt voor een vergelijkbare prijs.

Prima ontbijt, mooie kamers.

beknibbeling
    • Superior Studio met 2 Bedden

Drukte bij de balie (ontvangst) en de organisatie bij het ontbijt

Kamers waren goed. Ontbijt qua organisatie en aanbod slecht. teveel kleinigheden om op te noemen. Bijv. alles was dikwijls op.

Budget verblijf in prachtige stad.
    • Superior Studio met 2 Bedden

In de recensies hadden we gelezen dat het hotel in een rustig straatje gelegen was..... Dat was dus niet zo: er komt mega-veel verkeer langs. In het hotel zelf heb je daar op zich minder last van. Ontvangst door een ongeïnteresseerde medewerker. In de kamer bleek dat de douche niet goed werkte, omdat de aansluiting tussen slang en douchekop lekte. Het is absoluut geen gezellig en/of sfeervol hotel. Wij komen in ieder geval zeker niet terug.

Hotel is gunstig gelegen t.o.v. het centrum: in 10 min ben je lopend in de binnenstad. Wij kwamen op de fiets, die we veilig konden stallen in een bagagekamer. Bedden zijn prima, keukentje is compleet ingericht met pannen, bestek, borden, bekers, afwasmiddel, droogdoek, enz. Prijs-kwaliteit-verhouding is in orde.

niet voor herhaling vatbaar
    • Superior Studio voor 2 Personen

geen airco, lals je de raam openzette veel straat en trein lawaai, matig ontbijt, onvriendelijk personeel, geen parkeerplaats ter beschikking werd dan doorverwezen naar een indigo parking voor normaal 11€ voor 24u. moets aan receptie geregeld worden maar die deden de moeite niet om naar de uitgang te komen dus dit heeft me dan 17€ gekost.

• Superior Studio voor 2 Personen

De dame bij de receptie was kortaf en niet duidelijk. Ze vertelde dat we in de parkeergarage aan de overkant konden parkeren en we bij het uit checken een kortingskaart kregen aangezien hun eigen parkeerplaatsen vol waren. Bij het uitchecken bleek dat het om een andere parkeergarage ging. (Deze zat iets verder en de dame die ons ochtends hielp vertelde dit heel duidelijk). De automaat om drinken te halen deed het niet waardoor we geen drinken konden krijgen in het hotel. De douchekop kam niet opgehangen worden waardoor je lastig kan douchen.

Dicht bij het mooie centrum. Mooie, grote luxe kamers. Er is zelfs een grote koelkast, een kookpitje en magnetron op de kamer (niet dat we deze gebruikt hebben maar toch) tevens was er een ventilator, dit is wel heel prettig bij het warme weer van nu.

Prima hotel!
    • Superior Studio voor 2 Personen

Dat er een bad/douche beschikbaar was, maar er geen houder was voor de kraan (douche). Konden daardoor niet echt lekker douchen.

Ruime kamer en alles netjes schoon.

Ligging is goed, voor de prijs wel redelijk.
    • Superior Studio voor 2 Personen

Redelijk veel, veel akelinge gangetjes vooral in de kelder. Lampen gingen met sensor aan, dus liep vaak in hele donkere gangen. Vond dit niet heel fijn. Details in het hotel waren behoorlijk verouderd. Verder voor de prijs opzich wel prima.

Goede ligging, snel bij het centrum van de stad. Parkeergarage was ook handig. Personeel bij receptie vriendelijk.

Personeel is aardig en behulpzaam
    • Superior Studio voor 2 Personen

Lawaai van verkeer, spoor en mensen op de stoep van hotel (groepen die in hotel verblijven). Hoofdgebouw is ok, dependance verderop in de straat is slecht. Waar je terecht komt weet je niet.

Personeel is aardig en behulpzaam

Ruime kamer, netjes schoon.
    • Superior Studio voor 2 Personen

Iet wat gehorig aan de straatkant als het raam open staat. Ontbijt is in orde maar de ontbijt ruimte is wat ongezellig.

Ruime kamer, netjes schoon. Kwaliteit staat in verhouding tot de prijs. Op tien minuten loopafstand van het centrum.

Jammer...
    • Superior Studio met 2 Bedden

Wij sliepen op 3 hoog en aan de weg waar de auto's en de vrachtwagens moesten stoppen voor het stoplicht. Als wij het raam open deden ademde wij de uitlaatgassen van de voertuigen naar binnen. Dus sliepen wij met de raam dicht en als gevolg hadden we het bloedheet en sliepen we slecht. We zijn niet naar de receptie gegaan, omdat hun Engels zeer slecht was. Ze deden al raar wanneer we hun slecht konden verstaan. Ook toen we een parkeerplaats wouden voor onze auto.. gewoon jammer...

Het centrum is op loop afstand! Dat was perfect.

Dat de receptie Engels sprak.
    • Superior Studio voor 2 Personen

Dat er niet in de site vermeld staat dat er voor honden € 5,00 extra betaald moet worden, en voor het parkeren op straat, er om de 2 uur een nieuw kaartje uit de automaat gehaald moet worden. Of voor € 8,00 per dag in de garage onder het hotel geparkeerd kan worden. Zodat de boeking € 13,00 duurder uitvalt.

Dat de receptie Engels sprak. Nette grote kamer met 2 stoelen.

Uitstekende locatie.
    • Superior Studio met 2 Bedden

Wel koffie en thee faciliteiten op de kamer maar je moest zelf koffie, filterzakjes en thee kopen.

Uitstekende locatie. Op loopafstand centrum met eigen parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Voldoende.
    • Studio Appartement

Gedateerde kamer, keuken, badkamer. Rioolgeur in de badkamer.

Afstand tot stadscentrum. Afstand tot snelweg. Inpandig parkeren. Bed. Verwarming. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Schrale bedoeling
    • Studio Appartement

De kamer, had dit keer de oude kamer en is niet mooi afgewerkt. Vieze vegen op muur, gaten in d vloer. Dit keer geen ontbijt genomen, want vond het vorige keer tegen vallen. Geen vleeswaren.

Vind de prijs kwaliteit verhouding niet oké!

Makkelijk te bereiken.
    • Superior Studio met 2 Bedden

Was vrij gedateerd en niet heel erg schoon. Wandelroute richting centrum was niet echt door een fijne buurt. Geen ov in directe nabijheid (1e bus/tram 700 meter.) Kamer zou geluidsdicht zijn maar was dit niet. Geen airco.

Makkelijk te bereiken. Uitchecktijd 11 uur.Bewaakt parkeren voor 8 euro per dag....als er plaats is. Kitchenette met Koelkast was handig. Aardig personeel.Genoeg kastruimte.

Voor het doel: overnachtingen, effectief.
    • Zakelijke Tweepersoons Studio

De ambiance is er niet - in dat opzicht is het hotel echt zakelijk. Er waren wat verbouwingswerkzaamheden in het hotel en dat gaf wat rommel in de zin van zichtbare materialen maar stoorde tijdens mijn verblijf niet. De buurt is overigens ook niet speciaal attractief.

Het is een eenvoudige accommodatie dicht bij het station (de treinen rijden langs de kamers). Centrum is op loopafstand. De kamer heeft alles wat essentieel is, zonder meer. Het bed is goed, badkamer is goed. Ontbijt is eenvoudig en Frans. Parkeren is aan de straat of je kunt gebruik maken van de parking van het hotel. Voor mij was aan de straat genoeg en goed te doen. Voor een langer verblijf, of als je overdag vaker met de auto ter plaatse bent zou ik de hotelparking aanraden. Kortom: goed zonder opsmuk. Het zijn appartementen dus je kunt zelf koken als je dat wilt. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Prima accomodatie
    • Superior Studio voor 2 Personen

De lift was vaak buiten dienst.

Goede locatie, aan een rustige straat maar op loopafstand van het centrum. Ruime kamers en de uitrusting daarvan was ook boven verwachting.

Fijne dagen gehad.
    • Superior Studio voor 2 Personen

Geen klagen hoor, ik zou het aanbevelen, alles is te lopen vanaf het appartement.

De kamer was goed en schoon, de badkamer groot genoeg alles was voor die prijs ruim aanwezig.

• Superior Studio voor 2 Personen

Aanvulling op de tweede dag van koffie en thee

Fijn dat er koffie en thee op de kamer was, er was zelfs afwasmiddel. Kitchenette was erg prettig, nieuw en schoon. Na de eerste dag (wij bleven twee nachten) werd de koffie/thee helaas niet aangevuld. Goede bedden. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Zouzeker
    • Superior Studio voor 2 Personen

Zeer slecht of niet werkzame lift. Verstopte douche afvoer badkamer. Alle dagen gemeld, niet hersteld. 'Pousse-moi, que je bouge".

Prijs/kwaliteit en locatie?

De locatie en dat we een eigen keukenblok hadden met alles...
    • Superior Studio voor 2 Personen

Het bed was echt heel slecht, door het doorgezakte matras hebben we niet goed geslapen. En het was enorm warm op de kamer.

De locatie en dat we een eigen keukenblok hadden met alles erop en eraan was heel fijn!

Goed genoeg voor op doorreis
    • Superior Studio voor 2 Personen

Ivm met heel veel bagage wilden wij een parkeerplek in de garage van het hotel reserveren. Dat was niet mogelijk. Daarbij kostte het 9 euro. Personeel was vriendelijk genoeg om te melden dat je op zaterdag avond buiten gratis de auto kon laten staan.

Naast het centrum

Niet aan te raden
    • Superior Studio voor 2 Personen

Het personeel chagerijnig, de kapotte lift. Het lawaai tot 's avonds laat. En de parkeerplaats was vol, dus moesten we de auto op straat parkeren. En om 6 uur 's ochtends begonnen al de werklui van de naastgelegen panden, onmogelijk om met een fris gevoel de dag te beginnen.

Dichtbij centrum.

Zeker een verblijf waardig qwa prijs/kwaliteit.
    • Superior Studio voor 2 Personen

Bij t openen van het venster aan de straatkant, raamprofiel en raamblad was niet proper (dit was niet van "een keer" te vergeten) Airco in de kamer zou ook fantastisch zijn.

Heel kort bij t winkelcentrum en kort genoeg naar t centrum. Drank automaat aan t onthaal. Parking was ondergronds.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Prima hotel voor tussenstop
    • Superior Studio voor 2 Personen

Douche was klein en onhandig Bij de lift hing een briefje dat hij het soms niet deed, zo klonk het ook, dat kwam niet betrouwbaar over.

Locatie Gratis parkeren dichtbij (snachts) Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Vriendelijk personeel/ locatie/ bedden lekker.
    • Superior Studio voor 2 Personen

Vond de vloer vd badkamer niet passen bij het geheel. Ook rook het naar azijn id badkamer. Op de 'bar' koffie kringen, die er wellicht niet uitgaan maar leg er dan een kleedje overheen of geef het een nieuw likje verf. Verder is het ontbijt erg simpel, prima maar simpel. Alleen ham en kaas als hartig beleg. Miste wel iets van fruit.

Vriendelijk personeel/ locatie/ bedden lekker.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Het enige positieve was de locatie, dichtbij centrum
    • Superior Studio voor 2 Personen

Zoals vermeld , werd de kamer tijdens verblijf niet schoongemaakt, maar ook geen handdoekenwisdel. Ontbijt was zeer karig. Er was heel veel jeugd, en daardoor was de ontbijtzaal overvol , borden, kopjes enz was op. Evenals brood, enz. 1 dame was voor dit grote gezelschap veel te weinig.Per persoon moesten €8,= betaald worden en dit was te veel voor het gebodene.Kamer lag aan de voorkant, slapen met het raam open, was onmogelijk, heel druk verkeer en een trein! Temperatuur was in de kamer niet te regelen. Dit "hotel" is zijn sterren niet waard, terwijll de prijs , voor zo'n "hotel" aan de hoge kant is.

Het enige positieve was de locatie, dichtbij centrum

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

6,0
    veel lawaai - dichtbij de treinsporen en ook binnenshuis...
    • Superior Studio voor 2 Personen

veel lawaai - dichtbij de treinsporen en ook binnenshuis door de ultra dunne muren hoorde je iedere deur dicht slaan geen airco - in de zomer als deze is de kamer een oven en het raam kon slechts gedeeltelijk open slecht licht in de badkamer

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

rampzalig. tegen oplichting aan gezien de prijs. booking.com should also be more critical too.
    • Zakelijke Tweepersoons Studio

Nieuwbouw pal naast mijn raam waardoor je om 6 uur s'ochtends al wakker werd van drilboren ,geschreeuw, gehamer etc. Niets vermeld op de bookingsite.!Mede door verbouwing zelfs even geen water. Ook de eerste dag werkte het internet niet. Ook werd ik de eerste nacht om 00.30 uit mijn bed gehaald door de beveiliging om me te identificeren want men wist niet wie er in de hotelkamer sliep (terwijl men copy paspoort had!). Handdoeken (2 stuks maar) worden slechts om de twee dagen vervangen, het bed zat vol zwarte haren van, neem ik aan, de schoonmaker. En dat alles voor de prijs van maar liefst 300 euro voor 2 nachten. Klagen bij de receptie, de manager onzichtbaar/"vrije dag". Worse hotel bad experience. Also booking.com should pay more attention to qualitycriteria and demand that hotels honestly inform consumers that there is a noisy reconstruction going on which is affecting on a very negative way the customers stay in the hotel!

Dat ik niet meer dan twee dagen had geboekt, gezien de slechte ervaringen in die dagen.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Goed hotel voor een paar dagen city bezoek en voor doorreis
    • Superior Studio voor 2 Personen

Dacht dat het parkeren gratis was, maar was 8 euro per dag.in de straten is het ook betaald parkeren voor maar max 2 uur.

Personeel, Ontbijt en bedden uitstekend. Goed hotel voor doorreis of om een paar dagen de stad te bezoeken.

Location okay staff okay
    • Superior Studio voor 2 Personen

Er staat op de site prive parking. Dit bleek niet het geval te zijn na meedenken van staf en eigenlijk willen annuleren kregen we toch een parking. De kamers roken muf en ontzettend warm. Ook is het niet handig om een kleine boiler te hebben en dan een stortdouche in te bouwen. Zelfs net 2 personen was het warme water zo op.

Meedenkend personeel en goede locatie

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Praktische locatie, centrum op loopafstand, dichtbij...
    • Superior Studio voor 2 Personen

Bij aankomst extra betalen voor parkeren + toeristenbelasting. Ongezellig, naast het spoor in een kantorenwijk

Praktische locatie, centrum op loopafstand, dichtbij uitvalswegen. Goed voor doorreis.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Prima prijskwaliteit verhouding.
    • Superior Studio voor 2 Personen

Treinstation dichtbij, dus met raam open best rumoerig.

Praktische kitchenette en nette badkamer. Lokatie goed; nabij uitvalswegen en bijna middenin centrum.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Hele kleine ruimte om te ontbijten.

Hele kleine ruimte om te ontbijten. Ik was er met een groep van 20 personen en men vroeg of wij in 2 groepen wilden eten. Dit was voor ons niet mogelijk omdat je pas om 7.00 kan beginnen met ontbijt en wij half 8 weg moesten. Wanneer je 2 nachten blijft wordt je kamer niet opgeruimd en krijg je ook geen nieuwe handdoeken. De prijzen van de zelfde kamer liggen tussen 59 en 199 euro. Wij betaalden ongeveer 110 euro. Voor dit bedrag krijg je geen enkele nieuwe handdoek.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Goede prijs/kwaliteit!
    • Superior Studio voor 2 Personen

Misschien wat te weinig bestek/glazen in het keukentje, maar dat is dan ook een detail.

Zeer goed qua prijs-kwaliteit! Eenvoudig maar alles was prima.

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Door eigen boekingsfout op computer financieel debacle.

Het contact. Het niet erkennen van een dubbele boeking. Bijna dubbel van mijn rekening afgeboekt. 14 kamers met veel twijfelaars als bedden. Direct contact met het hotel zonder tussenpersoon had veel financiële ellende kunnen voorkomen. Geen reactie van booking na schriftelijke klacht.

Alles was schoon.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Prijs/kwaliteit verhouding kamer.
    • Superior Studio voor 2 Personen

Parkeergelegenheid niet naast hotel, door onduidelijke communicatie waren wij daar veel geld aan kwijt.

Prijs/kwaliteit verhouding kamer. Kitchenette was prima.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Goed als budget hotel met ke
    • Superior Studio voor 2 Personen

Het ontbijt was eerder basic, met veel voorverpakte producten. Fruit was erg beperkt.

De keuken faciliteiten. Zo konden we ons eigen potje koken. Ook de parking in een stad waar je nauwelijks gratis kan parkeren.

voldeed
    • Superior Studio voor 2 Personen

Stoffen de witte handschoen van Max was vuil geworden. Douche was niet geheel schoon.

Kamers waren goed. Het was iets te stoffig!

Lekker dicht bij de stad
    • Superior Studio met 2 Bedden

Het ontbijt was chaotisch.Te weinig personeel

Lekker dicht bij de stad

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Niet veel voor een lage prijs
    • Superior Studio voor 2 Personen

Naast het spoor en een drukke weg. Er zat een kuil in het matras.

Voor de prijs mag je ook niet veel verwachten.

Prima.wij gaan op de terugweg weer hier 1 nacht ligeren
    • Superior Studio voor 2 Personen

Ontbijt te weinig personeel.

Het parkeren was super en de locatie.
    • Superior Studio voor 2 Personen

Informatie over het uitrijden van de parkeergarage.

Het parkeren was super en de locatie.

Dicht bij centrum

Airco ontbreekt

Dicht bij centrum

Blij dat we uit konden checken
    • Superior Studio voor 2 Personen

Veel ste warm op de kamers. Karig ontbijt en heel veel omgevings lawaai. Stroom kabels buiten op de grond erg onveilig gevoel.

de ligging
    • Superior Studio voor 2 Personen

het onderhoud van de kamer

de ligging

6,0
    zinvol , dichtbij binnenstad

zie boven

Geen lakens van Katoen. Ontbijt was mager.

Prima voor die prijs
    • Zakelijke Tweepersoons Studio

De kamers waren extreem warm

De prijs kwaliteit, parking en ligging

veel ruimte, relatief goedkoop, fijn om keukentje te hebben

slechte wifi

veel ruimte, relatief goedkoop, fijn om keukentje te hebben

Het ontbijt was superlekker en een mooi aanbod
    • Superior Studio met 2 Bedden

Een beetje harde bedden voor mij.

Het ontbijt was superlekker en een mooi aanbod

parkeren en ontbijt ( niet bij de prijs inbegrepen

parkeren en ontbijt ( niet bij de prijs inbegrepen

comfortabel hotel
    • Superior Studio voor 2 Personen

Beperkte aanbod bij het ontbijt.

Kamer was voldoende ruim, comfortabel en netjes. Centraal gelegen en op wandelafstand van het centrum.

Ontbijt, chaos

Ontbijt, chaos

prima prijs kwaliteit
    • Zakelijke Tweepersoons Studio

de receptie deed een beetje goedkoop / hostel achtig aan...maar de kamers maakte het helemaal goed

prima kamers goed ontbijt

Mooie rustige plek voor goeie prijs en alles op loop afstand.
    • Superior Studio voor 2 Personen

Personeel probeerde in alle talen behulpzaam te zijn. Netjes en rustig op de gangen.

voldoende

Service

Kamer ok, maar 3 dagen geen service ( bed niet opgemaakt e.d.)

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Het was perfect!
    • Superior Studio voor 2 Personen

Dat wij echt een credit card nodig hadden...

De grote van de hotelkamer

Naar verwchting

Antourage

Prima alles voldoende en verzorgd

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Ok maar erg duur
    • Studio Appartement

Geen tapijt op de vloer in de gang

• Superior Studio voor 2 Personen

1. veel geluidsoverlast, hoewel een rustige kamer van tevoren gevraagd 2. bij aankomst was een onvriendelijke dame aan de balie

Personeel was zeer vriendelijk.
    • Zakelijke Tweepersoons Studio

Ontbijt en s nachts veel treinen.

Personeel was zeer vriendelijk.

Handig om de stad te bezoeken.

Wifi was slecht .

Gunstige ligging met mogelijkheid tot parkeren.
    • Superior Studio met 2 Bedden

Gunstige ligging met mogelijkheid tot parkeren. Ontbijt voldoende - prima. Schone kamer. Personeel zeer vriendelijk

• Superior Studio voor 2 Personen

Het lawaai van de weg naast de kamer

De ruimte en de faciliteiten

Het was
    • Superior Studio voor 2 Personen

Zonder airco En vaak deed pasje niet Parkeren was niet mogelijk

Vlakbij station

Vlakbij station

Goed als tussenstop maar niet aan te raden vooreen langere periode.
    • Studio Appartement

De bedverlichting was niet bruikbaar en onpraktisch gemonteerd.

Kamers waren ruim maar niet echt praktisch

Prima hotel voor goedkope tussenstop
    • Superior Studio voor 2 Personen

Bed was niet erg comfortabel en kamer zat aan het spoorzijde waar snachts steeds trein voorbij kwam.

Vlakbij het centrum