Beoordelingen over Ariane 2-sterren

46 Rue Beauparlant, 03200 Vichy, Frankrijk

#31 van de 50 hotels in Vichy

Prima prijs maar nooit meer

Het hotel was gehorig, parkeerplaats was niet dichtbij het hotel. Douche viel bijna in elkaar en niet te spreken over de kwaliteit van de bedden. Het personeel sprak weinig Engels en zij ons nooit gedag wanneer wij dat wel deden. Wij gingen uit van de reacties van andere, echter kwamen deze niet overeen met onze ervaring.

Het parkeren 5 min verderop was geatis

Wij waren op doorreis en de accommodatie voldeed in dat opzicht aan onze verwachtingen.

De kamer was klein om met 5 personen te slapen. Er was geen parkeergelegenheid bij de accommodatie.

ondanks de wat vorderende leeftijd van het gebouw, werd moeite getroost om de kamer een modernere en aangename look te geven. De badkamer was nieuw en goed uitgerust! Het ontbijt vonden wij goed.

Leuk thematisch slapen met goed ontbijt.

Parkeren is bij booking niet geheel duidelijk aangegeven. Maar dit moet langs de openbare weg. Is wel gratis. Verder geen probleem.

Bij aankomst hadden we even onze twijfels. Eenmaal binnen dan is dit snel over. Alles ie hier net even anders en dit in positieve zin. De inrichting van alles is wat speelser dan gebruikelijk. Gewerkt is hier mee leuke accessoires en vele kleuren. Kamers zijn een beetje thematisch ingericht. Alles heel leuk. Wij hadden een grote kamer. En een fijne douche. De beste uit onze ervaring. Verder goede bedden en je bent snel in het centrum om wat te eten. Wij hebben op 5 minuten lopen wat gegeten bij een india's restaurant. Was heel goed. De volgende ochtend was het ontbijt ook prima. Buffet vorm met persoonlijke service van brood en drank zoals koffie thee of dergelijke. Fijne en prima overnachting gehad hier.

Hartelijke ontvangst, lekker ontbijt.

De trap. Hotel is niet makkelijk toegankelijk voor mensen die slecht ter been zijn. Lift ontbreekt.

Hartelijke ontvangst, lekker ontbijt.

ontbijt

ontbijt

zeer goed

Ontbijt, geen zout beleg

Ontvangst zeer vriendelijk

Goed voor 1 nacht

Geen airco Geen koffie of andere dranken te verkrijgen in Hotel, ook niet op kamer, werden verwezen naar een café verderop in straat

Schone kamer

• Beoordeeld op: 31 augustus 2015

Super dat je als gezin met drie kinderen op 1 kamer kan...

Het bed voor de ouders veel te zacht van matras, dat van de kindjes zeer hard, maar voor 1 nacht was dat geen domper. Eigenlijk had ik dit liever opmerking geschreven en niet als negatief!

Super dat je als gezin met drie kinderen op 1 kamer kan logeren. Lekker ontbijt, heel vriendelijk onthaal. Super super mooi stadje om te bezoeken

Er zijn ook 9 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.