Beoordelingen over Atlantic Hôtel & Spa - Les Collectionneurs 4-sterren

5 Promenade Godet, 85100 Les Sables-dʼOlonne, Frankrijk

#9 van de 45 hotels in Les Sables-dʼOlonne

Voldeed niet aan onze verwachtingen. Zeer bizarre situaties, bv ontbijtbuffet bij het binnenzwembad.
    • Tweepersoonskamer - uitzicht op het stadje

Het gebrek aan moeite die het personeel doet om je te verwelkomen of in de watten te leggen. Ze geven je geen vakantiegevoel. Het ontbijt (wat amper een buffet genoemd mag worden) wordt geserveerd aan het binnenzwembad. Maar goed dat wij geen allergie hebben voor kersen, want ze wisselen gewoon de smaken van confituur zonder de bijbehorende naambordjes te veranderen. Het buffet wordt met momenten slecht aangevuld, waardoor er amper keuze is qua brood. Buiten ons ontbijt hebben we dat zwembad nooit gezien, want ook dat viel ons tegen. Wij hadden de optie ‘parking’ gekozen, maar dat was verschrikkelijk. Je betaalt 11€ per nacht om samen met een andere auto in een simpel achtergebouw te staan, waarvan je de poort niet zelf kan openen of sluiten en enkel kan bereiken via het washok. Dit zijn slechts enkele dingen die wij zeer bizar en ondermaats vonden. Wij gaan zeker niet meer terug naar dit hotel.

Een mooie locatie.

Goed hotel voor 1 nacht op doorreis, niet om een paar dage te verblijven
    • Tweepersoonskamer - uitzicht op het stadje

Zwembad naast ontvangst geen rustige zitplaatsen bij het zwembad Sauna alleen in totaal pakket toegankelijk, te duur. Geen salon om rustig te zitten

De vriendelijkheid van het personeel

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

- ligging en zicht vanuit kamer
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

- nogal duur - kleine en sobere lounge/ receptie - soms wat te lawaaierige airco op kamer

- ligging en zicht vanuit kamer - comfortabele en geluidsdichte kamer - zeer goed restaurant

Prachtig, hier komen we met de tijd terug!
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Regelmatig nieuwe accenten in het ontbijt, niettegenstaande dat het aanbod groot was.

Een aanrader!

Zeewind
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Restaurant en bar

Lokatie

Een te duur hotel voor de geleverde service.
    • Tweepersoonskamer - uitzicht op het stadje

Het personeel sprak amper engels, waren chagrijnig en over het algemeen niet erg behulpzaam.

Het zwembad was prima.

• Beoordeeld op: 22 juli 2015

De ligging van het hotel aan de boulevard was naar genoegen!

Zwembad viel een beetje tegen! Klein en direct aan restauratieswwl gelegen!

De ligging van het hotel aan de boulevard was naar genoegen! Alles op loopafstand! Vriendelijke en veilige omgeving. Parkeren is gratis maar in de openbare ruimte!

• Beoordeeld op: 19 juni 2015

De locatie is heerlijk!

De parkeergarage is te klein, passen alleen maar kleine auto's in. Dus de auto in de buurt van het hotel moeten parkeren. Ontbijt kan vele malen beter, is absoluut geen intercontinentaal ontbijt. Ergernis is zelf je eieren moeten koken. Brood was erg hard en droog (oud dus), en dat in het land van de meest geweldige bakkers! Het balkon was in werkelijkheid veel kleiner, dat viel dus tegen. Helaas spreken wij niet goed Frans, en verwachten wij dat er in ieder geval bij de receptie toch wel iemand is die ENGELS spreekt. Helaas, dat viel tegen.....

De locatie is heerlijk! Dichtbij allerlei gezellige restaurants, winkels en centrum.

• Beoordeeld op: 11 juni 2015

Terras op de bovenste verdieping.

Locatie was te voet een beetje ver van restaurantjes en bars. We konden op maandagavond geen geschikt restaurant vinden buiten ons hotel omdat alles dicht was.

Terras op de bovenste verdieping. Prachtig zicht maar we hadden wel mooi weer

• Beoordeeld op: 6 oktober 2015

het riool mondt uit in zee, vlak bij het hotel.

het riool mondt uit in zee, vlak bij het hotel. gaf een vieze lucht