Beoordelingen over Novotel Paris Sud Porte de Charenton 4-sterren

3-5 place des Marseillais, 94227 Charenton-le-Pont, Frankrijk

#1 van de 4 hotels in Charenton-le-Pont

mooi hotel voor bezoek aan Parijs
    • 2 Onderling Verbonden Kamers

De airco stelt niets voor. De kamer is amper koel te houden.

Mooi hotel naast de metro en een parkeergarage die kost 20 euro per dag. Uitrijkaart bij de receptie. De supermarkt en de warme bakker zijn gelijk naast het hotel, je hoeft dus geen duur ontbijt te kopen. De minibar heeft ruimte voor een paar flessen. Goede, grote bedden, ruime kamer. Met de metro is het 30 minuten naar het centrum.

• 2 Onderling Verbonden Kamers

Paar minpuntjes. Een keer vastgezeten in de lift en bij uitchecken ontving ik geen nieuwe uitrijkaart. Volgens medewerkster was dat niet nodig. Vervolgens kon ik de garage niet uit.

Heerlijk ontbijt. Prima buurt dicht bij Mertro

Voor een bezoek aan Parijs is dit hotel een absolute aanrader!
    • Classic Tweepersoonskamer met Slaapbank

De schoonmakers waren iets te enthousiast. Na een schoonmaak was een plastic zak met scheerschuim en haarlak verdwenen (hebben dat welllicht voor vuilnis aangezien).

Een lekker uitgebreid ontbijt en een ideale ligging direct bij metrolijn Liberté (50-100 mtr) en de parkeergarage direct naast het hotel. Wij hadden een kamer aan de achterkant en dat was, zelfs met het raam open, heerlijk rustig.

perfect behalve de financiele afhandeling.

wel is mijn credit card belast voor 700 euro (reservering) alsmede het bedrag wat ik moest betalen ( resp 335 en 253 euro), deze bedragen waren ook nog op de cc gereserveerd en een betaald. Mijn beklag gedaan bij de receptie en een e mail gestuurd aan novotel dezelfde eerste avond. Volgende dag kreeg ik een bonnetje waarop stond dat het bedrag van 700 euro was teruggedraaid. Praktijk is dat mijn ruimte voor 700 euro werd beperkt op de cc tot heden toe zelfs nu ik alweer terug ben in NL. Daar ben ik uiteraard niet blij mee maar puur het verblijf wel zoals aangegeven.

hygiene perfect, bedden prima, ligging super.

Simpel, schoon en goed ligging
    • Classic Tweepersoonskamer met Slaapbank

Eenvoudig maar nette kamer. Ontbijt simpel maar van goede kwaliteit. Leuke kinderhoek. Prima ligging voor bezoek Parijs centrum, bezienswaardigheden.

Vooral vuil verblijf. Nooit meer novotel!
    • Classic Tweepersoonskamer met Slaapbank

1. De accomodatie was vuil, vuile kamers, badkamer, tapijt. Lakens werden gedurende het verblijf niet ververst. Er zaten nog vuile plekken op de lakens die er niet uitgewassen​ en waren. 2. Het ontbijt viel dik tegen. Weinig keuze. Je mocht er geen eitje vragen. Zeker geen 4 sterren waardig ontbijt. 3. De prijs was veel te hoog voor hetgeen dat we daar hebben gekregen.

1. Dichtbij de metro lijn 8 die een goede verbinding had met het centrum van Parijs. 2. Verschillende goede restaurants in de buurt. 3. Er was een ruime speelhoek voor de kinderen in de lobby van het hotel. 4. Computer met printer beschikbaar in de lobby. Wij hebben daar onze tickets voor het Louvre en voor Versailles kunnen boeken en uitprinten.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Uitstekend.
    • Classic Tweepersoonskamer met Slaapbank

Ik kreeg voor ons vertrek geen reactie van booking.com noch van het hotel op mijn e-mail i.v.m. de parkeergelegenheid. Dat gaf ons wel stress bij onze aankomst, want we wisten niet of er plaats ging zijn in de parkeergarage.

We kwamen erg laat in de nacht pas toe aan het hotel, maar we werden heel vriendelijk en snel ingecheckt. De kamer was prima in orde en de bedden sliepen heerlijk. We namen geen ontbijt, dus daar kan ik niet over oordelen. We vonden het te duur.

• Classic Tweepersoonskamer met Slaapbank

De kamer was niet erg ruim voor vier personen. De kamer was wat verouderd.

Vriendleijk personeel. Het ontbijt was goed. De locatie vlakbij metrostation Liberté. Parkeren was goed in de naast gelegen parkeergarage.

Heerlijk!
    • Classic Tweepersoonskamer met Slaapbank

Ik heb een glutenvrij dieet, dat hadden we vooraf doorgegeven, bij het inchecken nog een keer en toch was er geen glutenvrij brood, dat moest toen we kwamen ontbijten nog gekocht gaan worden.

Verrukkelijk ontbijt met heel veel keuze. Goede kamer. Prijs kwaliteitsverhouding prima in orde. Goed bereikbaar met openbaar vervoer.

Goede locatie voor een bezoek van Parijs als je vanaf het zuiden komt.
    • Classic Tweepersoonskamer met Slaapbank

Personeel is zakelijk. De kamer had geen airco. Duur ontbijt. Garage moet je even zoeken is wel naast het hotel.

Goede plek en locatie voor een goede prijs om nog Parijs te bezoeken op je terugreis vanaf het Zuiden. Er is een ondergrondse garage voor 20 euro per nacht. De hotelkamer heeft goede bedden en het is een mooi hotel met goede douche. Om de hoek zijn de winkels met een bakker waar je in de ochtend je ontbijt kan halen. Metro station Liberté is 2 minuten lopen!

Prima prijs/kwaliteit verhouding
    • Classic Tweepersoonskamer met Slaapbank

Enige jammer is, dat we onze extra autosleutel hadden laten liggen en pas na het overmaken van de portokosten wilden ze dit opsturen. Servicegerichtheid was zo ie zo wel een aandachtspunt. Meer een zakenhotel dan toeristenhotel.

Hotel is goed te bereiken, met een parkeergarage er vlak naast. Metro ligt binnen 2 minuten lopen. Hotel ligt in een nette wijk met supermarkt en bakker om de hoek. Klein koelkastje en waterkoker op de kamer. Voor Parijse begrippen is de kamer zeer ruim en netjes.

Aangenaam verblijf, kort bij de metro met warm en modern comfort
    • Classic Tweepersoonskamer met Slaapbank

Ik heb veel last van mijn rug en vond het een zalig bed! Ook de spelmogelijkheden voor de kinderen in de lobby waren heel aangenaam! Mooie ontvangstruimte en vriendelijk personeel.

Goed hotel voor paar dagen weg.
    • Classic Tweepersoonskamer met Slaapbank

Parkeren moet je los betalen buiten je verblijfskosten maar kost overal veel geld in Parijs. Normaliter kost de parkeergarage voor anderen €22,- per dag (hotelkorting). In hartje Parijs is €1,25 per kwartier normaal.

Hotel ligt minuut vanaf metrostation, winkelcentrum met supermarkt en bakker. Parkeren in de garage om de hoek kost 20,- per overnachting. Wij waren met het gezin €100,- per nacht kwijt (exclusief belasting). Prima hotel voor een weekendje weg of paar dagen Parijs.

6,0
    Wel een beethe teleurgesteld
    • Classic Tweepersoonskamer met Slaapbank

Kamer was erg klein. De bank stond onder de raam, was geen mogelijkheid om raam open te maken, we moesten op de bed springen. Er was geen mineraal water in de kamer, ook geen beker om koffie of tee te maken. Ik moest elke keer naar de receptie lopen. Wel water gekregen (was bloedheet in de kamer!) met een opmerking dat alleen maar de eerste keer gratis is. Dat ben ik niet gewend in een 4 sterren hotel. Voor 4 personen hadden we alleen maar 1 klein flwsje shampoo en 1 klein flesje douchegel. Naar mijn gevoel was dat echt geen 4 sterren hotel.

Ligging en ontbijt was OK

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

locatie
    • Classic Tweepersoonskamer met Slaapbank

geen airco voor een 4 sterrenhotel is toch wel heel erg, ventilator van receptie gekregen, 18 euro voor het ontbijt is echt wel teveel, algemeen vind ik dit qua prijs kwaliteit heel ondermaats zeker voor de familiekamer we waren met 2 kleine kindjes en hebben onze kamer 2 dagen niet gekuist ondanks waarschuwing op de eerste dag, 1 nacht niet betaald maar toch vond ik voor novotel te zijn maar zielig

locatie

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Comfortabel verblijf met goede verbinding naar het centrum

Het restaurant is vrij prijzig en de porties zijn klein. Het receptiepersoneel is niet allemaal even professioneel.

Ontbijt uitgebreid voor Franse begrippen. Kamer ruim en comfortabel ingericht met alles wat je nodig hebt. Er zit een winkelcentrum met oa supermarkt en drogist naast het hotel. De parkeergarage naast het hotel is niet geschikt voor grote voertuigen (bv een 9-persoons busje). Metro naast het hotel is handig, binnen een half uur sta je in het centrum van parijs.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Prima gelegen hotel aan de rand van Parijs naast metrostation en parkeergarage.
    • Classic Tweepersoonskamer met Slaapbank

De prijs/kwaliteit verhouding van het diner binnen het hotel kan beter. Voor die prijs ga je buiten de deur eten. Er is in de directe omgeving van het hotel geen goed restaurant als alternatief, of je moet in het centrum van Parijs eten.

Het hotel is voor een paar dagen Parijs prima gelegen. Goed bereikbaar met de auto, parkeergarage onder handbereik. Metrostation naast de deur. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Ideale uitvalslocatie voor paar dagen Parijs.
    • Classic Tweepersoonskamer met Slaapbank

Kamers zijn wat gedateerd. Douchen in het ligbad. Maar alles was schoon.

Goed ontbijt, maar wees wel op tijd. Kamers eenvoudig, ruim en schoon. Op de kamer kluis, kleine koelkast en grote tv met prima ontvangst. Badkamer/toilet apart van elkaar. Onder hotel supermarkt en parkeergarage (apart geboekt = helft goedkoper). Metro station om de hoek (Liberté lijn 8)

Goed hotel, netjes en uitgebreid ontbijt
    • Classic Tweepersoonskamer met Slaapbank

In de buurt zelf is niet veel te doen.

Wij verbleven voor de tweede keer in dit hotel en is het prettig dat de metro dichtbij is. Het ontbijt is erg goed, de kamers zijn niet gehorig en het is een rustige straat. Personeel is erg vriendelijk,

• Beoordeeld op: 7 september 2016

Locatie en hotel prima, ontbijt en personeel moet beter.
    • Classic Tweepersoonskamer met Slaapbank

Ontbijt was voor zo'n hotel slecht. Te weinig keuze, rommelig, eieren niet gaar en.....................personeel niet vrolijk.

Ontvangst erg goed, kamers schoon en goed.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Het hotel heeft goede, ruime kamers.
    • Classic Tweepersoonskamer met Slaapbank

Helaas moet je om te parkeren uitwijken naar de nabij gelegen parkeergarage. Deze is aan de krappe kant en heeft een inrij hoogte van 1,90 meter. Dan kan precies met een dakkoffer. Op straat parkeren is niet aan te bevelen!

Het hotel heeft goede, ruime kamers.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Wifi
    • Classic Tweepersoonskamer met Slaapbank

Alles viel tegen. Dit is de laatste keer Novotel. Vieze kamers. WC had bruine remsporen. Te kleine kamers voor een familie kamer. In de parkeergarage van het hotel hebben ze ingebroken on mijn auto. Blijkt dat dit vaker gebeurd.die dag was er in zo'n 15 auto ingebroken. Babybed was niet gereed toen ik ariveerde.40 minuten moeten wachten.Slaapbank de veren staken er bijna uit. Was meer een martel bank. Ik weet niet wie hier de sterren uitdeeld maar deze persoon heeft echt een bril nodig.

Wifi

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Voordelig voor een gezin, prima locatie!
    • Classic Tweepersoonskamer met Slaapbank

Voor oudere kinderen lijkt mij de bedbank wat smal en oncomfortabel. Voor de mijne prima.

Prijs/kwaliteit en goede locatie vlak bij metro. Binnen 20 min in de stad.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Prima hotel om Parijs te bezoeken
    • Classic Tweepersoonskamer met Slaapbank

Geen airco in de kamer maar door dit te melden aan de receptie was er binnen de 10min een ventilator

Locatie om Parijs te bezoeken en een ontbijt waar van alles genoeg was. Propere kamer en ruim genoeg voor ons 4

Ok

Goede service
    • Executive Tweepersoonskamer

Goede service

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

value for money in greater Paris
    • Classic Tweepersoonskamer met Slaapbank

weinig animo om late checkout toe te staan

ruime kamers en voor Franse begrippen een redelijk ontbijtbuffet; openbare parkeergarage naast de deur

Ontbijt en locatie waren erg goed

Ontbijt en locatie waren erg goed

Prima hotel, qua verzorging en ligging nabij de zuidelijke uitvalswegen van Parijs.
    • Classic Tweepersoonskamer met Slaapbank

Hotel gereserveerde plekken, maar er wel voluit voor moeten betalen.

Ontbijt en kamer waren prima. Koelkastje fijn.

• Classic Tweepersoonskamer met Slaapbank

Het hotel ligt op een ideale plek. Bij de metro, vlakbij het centrum. Parkeren in de parkeergarage is erg handig.

Hotel matig, locatie leuk
    • Classic Tweepersoonskamer met Slaapbank

Lawaai op de gang, geen airco in kamer (erg warm), vieze lakens, kinderbed niet opgemaakt bij aankomst.

Prima locatie, schone kamers
    • Classic Tweepersoonskamer met Slaapbank (3 Volwassenen)

De ligging is heel goed, heel dichtbij metrostation en binnen 20 min. in het centrum.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

locatie is ideaal
    • Classic Tweepersoonskamer met Slaapbank

1 kakkerlak in de badkamer gevonden 1 nacht onze kamer niet gekuist ontbijt is geen 18 euro waard

locatie is ideaal

Zeer schone kamers, personeel super vriendelijk

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Heel net hotel.
    • Classic Tweepersoonskamer met Slaapbank

Personeel kwam soms wat ongemotiveerd over.

Heel net hotel. Schoon, uitstekend ontbijt en metro om de hoek.

normaal
    • Classic Tweepersoonskamer met Slaapbank

wachten op receptie en parkeerplaats beter beschrijven of beter aangeven in het verkeer.

normaal

Ontbijt, locatie, vriendelijkheid van het personeel.

Het opvouwbed.

Ontbijt, locatie, vriendelijkheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

Leuk hotel als goede uitvalbasis om naar de stad Parijs te gaan.
    • Classic Tweepersoonskamer met Slaapbank

Tijden ontbijt, opruimen ontbijttafel terwijl gasten nog aan het eten zijn.

Ligging hotel t.o.v. openbaar vervoer. Supermarkt naast de deur.

• Beoordeeld op: 16 november 2016

ombijt was super en kamers waren in orde

ombijt was super en kamers waren in orde

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Kamer was super

Kamer was super

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Prima gelegen tov Metro en parkeergelegenheid vlakbij.
    • Classic Tweepersoonskamer met Slaapbank

Het matras van de slaapbank was slecht

Prima gelegen tov Metro en parkeergelegenheid vlakbij. Verder fijne kamer. Prima hotel voor bezoek aan Parijs.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

De vriendelijke ontvangst en de hulpvaardigheid van de...
    • Classic Tweepersoonskamer met Slaapbank

de slaapbank was erg oncomfortabel wegens uitstekende veren

De vriendelijke ontvangst en de hulpvaardigheid van de receptioniste

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Redelijk maar ondermaats voor de naam Novotel.
    • Classic Tweepersoonskamer met Slaapbank

Zeer slecht matras van de slaapbank Voor een Novotel hotel was het onder het gemiddelde. ( Best oud hotel) Slap oud stokbrood bij het ontbijt

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Charenton
    • Classic Tweepersoonskamer met Slaapbank

Toplocatie, heerlijk onbijt en gedienstig vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Prima voor een paar dagen Parijs

Kamer voor 4 is erg krap

Locatie dicht bij de metro

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

zeker om teug te gaan
    • Classic Tweepersoonskamer met Slaapbank

alles wat een mens kan verwachten ,vriendelijkheid ,ontbijt, mooie kamers ruime kamers ,

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

Fijn dat er een waterkoker met koffie en thee op de kamers...

Er lag glas op de grond. Mijn dochter stapte erin met haar schoen maar het had slecht kunnen aflopen wanneer ze slippers aan had gehad. Wanneer een glas kapot valt moet dit direct worden opgeruimd. Ik heb de grote scherven zelf maar van de grond geraapt. Verder ging er vroeg in de ochtend ook het brandalarm af, iedereen in rep en roer door het hotel heen, was een probleem in de keuken. En dan liep er een serveerster tegen mijn vrouw aan die met een vol dienblad stond met ontbijt en dan nog geen eens pardon zeggen maar wel zuchten?

Fijn dat er een waterkoker met koffie en thee op de kamers liggen.

• Beoordeeld op: 5 april 2016

Prima ontbijt.

Er werd ons beloofd (twee maal) dat wij nog konden eten in het restaurant. Eenmaal in het restaurant aangekomen werd ons medegedeeld dat er geen tafel was en dat we alleen nog een Croque Monsieur of een Salade konden krijgen.

Prima ontbijt. Vriendelijke receptie. Parkeren uitstekend!

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

Parkeergarage onder hotel, metro op nog geen 50 meter,...

- Adres op booking staat niet in actuele navigatiesysteem; het is een soort hofje langs een grote doorgaande weg. - We hadden een familiekamer, maar dit is stiekum een normale kamer met bedbank; best krap met z'n vieren. En gelet op de prijs (150 p/nacht) zou je meer verwachten...

Parkeergarage onder hotel, metro op nog geen 50 meter, supermarkt onder hotel

• Beoordeeld op: 10 maart 2016

Alles viel goed mee.

We hadden het wat te warm op de kamer en in de andere ruimtes van het hotel. dit is persoonlijk natuurlijk.

Alles viel goed mee. Zeker de ligging vlak bij de metro ingang en de garage naast de deur.Ook de flexibele uitcheck tijd was zeer welkom na de marathon. Prima ontbijtbuffet. Niets tekort.

• Beoordeeld op: 17 februari 2016

locatie is goed.

De blonde serveerster was non verbaal zeer arrogant tegen ons bij het ontbijt, omdat we om 10u nog aan tafel zaten. Haar verantwoordelijke heeft haar erover aangesproken en zich geexcuseerd in haar plaatst.

locatie is goed. De wagen konden we gemakkelijk parkeren in de ondergrondse parking naast het hotel tegen betaling. personeel was vriendelijk behalve de blonde serveerster. Wifi werkt zeer goed.

• Beoordeeld op: 28 december 2015

Ruim hotel wat vrij uitzonderlijk is voor Parijs.

Ontbijt was maar tot half 10 wat best raar is. Normaal kun je in een hotel toch zeker tot half 11-11 uur ontbijten.

Ruim hotel wat vrij uitzonderlijk is voor Parijs. Metrostation vlak voor de deur. Parkeergarage vlak naast het hotel voor 20 euro per dag, dus niet duur en zeker niet in Parijs.

• Beoordeeld op: 4 november 2015

Ideaal voor een stedentrip met kinderen!

Ideaal voor een stedentrip met kinderen! Hotel ligt net buiten de stad. Binnen 20 minuten met de metro, die praktisch voor de deur ligt, in hartje. Naast hotel winkelcentrum met supermarkt.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2015

Ideaal gelegen, metro voor de deur.

Ontbijt zou voor de kinderen een aangepast tarief mogen hebben.

Ideaal gelegen, metro voor de deur. Groot park in de nabije omgeving. Overdekte parkeerplaats op 25 mtr lopen

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

Het hotel ligt 100 meter van de metro

Via de website dachten wij dat er een welness en fitnessruimte aanwezig was, dat is niet zo

Het hotel ligt 100 meter van de metro Zeer uitgebreid ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 22 oktober 2015

Kamer was schoon, ligging vlak bij metro is handig, goede...

Er waren niet genoeg kopjes voor de cappuccino, doet echter niets af dat het ontbijt verder uitstekend was

Kamer was schoon, ligging vlak bij metro is handig, goede prijs kwaliteit. Ontbijt was uitstekend.

• Beoordeeld op: 21 september 2015

Perfecte locatie.

Warm op de kamers, geen airco is een gemis. Bedbanken zijn niet erg comfortabel. Dit hotel is een net drie-sterren hotel. Vier sterren verdient het niet.

Perfecte locatie. Vlak aan metrostation in een vrij rustige buurt.

• Beoordeeld op: 7 september 2015

Goede ligging, parkeergarage om de hoek, met metro in 10...

Geen airco, alleen luchtverversing. Kamers slecht geïsoleerd, veel 'buitengeluiden'.

Goede ligging, parkeergarage om de hoek, met metro in 10 minuten naar Bastille. Comfortabele kamers met snel wifi.

• Beoordeeld op: 6 september 2015

in slechts 10 min metro op bastille

slechte isolatie, veel 'buitengeluiden' geen airco, alleen luchtverfissing

in slechts 10 min metro op bastille supermarkt om de hoek parkeergarage (€20/dag) om de hoek

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Kamer was proper.

Restaurant was vuil. Net zo voor de publieke toiletten in het hotel. De slaapzetel had een slechte, dunne matras. Onze eerste kamer, aan de straatzijde had een slecht sluitend raam waardoor het straatlawaai voor overlast zorgde. Dit probleem werd erkend en we kregen (de dag na de klacht) een andere kamer. Dit hotel verdient geen vier sterren.

Kamer was proper. Wifi is ok.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Comfortabele bedde en een goede badkamer.

Ontbijt was duur en hebben we niet genomen in het hotel. De airco is centraal (slecht) geregeld en de kamers waren veel te warm.

Comfortabele bedde en een goede badkamer. Alles was zeer proper. Bancontact, bakker, parking, metro vlak bij hotel.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

De locatie van het hotel;

Onvriendelijk en niet servicegerichte receptionisten. Airco werkte niet; receptionisten wimpelden dat af. Kapotte stoelen in de ontbijtruimte.

De locatie van het hotel; het ontbijt was ook goed.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2015

- ruimte

- airco centraal geregeld (warm op de kamer 's nachts) - slaapbank (familiekamer) te dun matras voor pubers - synthetische kussens

- ruimte - schoon & netjes - parkeergarage - supermarkt & bakkertjes in de buurt (dus daar haalden wij ons ontbijt)

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Prima hotel;

De receptie is redelijk ' understaffed' . De keycard deed het natuurlijk weer eens niet en stond daarvoor 20 min in de rij. Was binnen 2 sec opgelost.

Prima hotel; dicht bij periferique, famieliekamer met 2 kinderen van 8 en 10 groot genoeg, rustige buurt met prima eetgelegenheden op 100 meter van hotel (ga naar Lea, erg lekker). Ontbijt is gratis voor kinderen als je zelf meegaat. Parkeerplek zeer dichtbij. Zelfs met skibox was parkeergarage te doen. Let wel: dat ging nét. Hoger dan 2 meter en je kunt er niet parkeren. De plekjes zijn wat krap, maar te doen.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Ruime kamer en schoon.

Bedbank voor kinderen is niet prettig. Oudste zoon had last van de veren en sliep uiteindelijk in het gewone bed. Met 5 personen hadden we 2 kamers. Ruim vantevoren geboekt en toch was het het hotel niet gelukt 2 kamers naast elkaar te regelen. Ontbijt is duur, maar hebben gewoon in de stad een broodje en koffie gehaad.

Ruime kamer en schoon. Vlakbij metrostation.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Perfecte gelegenheid.

Drankjes aan de bar zijn vrij prijzig maar dat is overal wel in Parijs

Perfecte gelegenheid. Net buiten het centrum maar de metro is voor de deur. Met de metro ben je zeer snel op iedere gewenste locatie. Zeker een aanrader en de volgende keer zou ik wederom hier boeken

• Beoordeeld op: 1 augustus 2015

Hotel bevindt zich naast metrostation.

Parkeren in garage kost 20 euro per dag, parkeren in de straat naast hotel slechts 3 euro. Auto met bak op het dak past niet in garage.

Hotel bevindt zich naast metrostation. Deze metrolijn brengt je in 20 minuten naar Place de la Concorde. In hotel voldoende mogelijkheden voor kinderen om zich te vermaken. Familiekamer is niet groot, maar prima als je toch Parijs de hele dag bezoekt.

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

De pyjama van mijn dochter lag na de schoonmaak onder het bed Het is niet erg groot dus niet echt een familiekamer

De locatie Dichtbij de metro en het winkelcentrum De netheid

• Beoordeeld op: 1 juni 2015

Lekker dicht bij Metro, speelhoekje in de lobby, bedden...

Restaurants in de buurt pas na zeven uur open is niet handig met kinderen, maar is niet echt een tegenvaller van het hotel. De lift werkte soms lastig met het pasje.

Lekker dicht bij Metro, speelhoekje in de lobby, bedden waren comfortabel.

• Beoordeeld op: 16 mei 2015

Locatie, parkeermogelijkheid, metro op loopafstand en prima...

Slaapbank redelijk maar voor 1 nacht ok. Airco mag iets kouder; best warm op de kamer.

Locatie, parkeermogelijkheid, metro op loopafstand en prima ontbijt. Kindvriendelijk.

• Beoordeeld op: 14 mei 2015

Prima kamer.

De prijzen in de bar/restaurant voor een drankje of wat eten net iets te hoog. Als het iets goedkoper is bestel je daar meer of is de drempel om daar iets te eten wat lager.

Prima kamer. Goede faciliteiten voor kinderen in de lobby.

• Beoordeeld op: 2 mei 2015

gratis wifi op de kamer was top voor onze jeugd en behalve...

twee pubers op de bedbank was erg krap en de kamer was niet koeler te krijgen ondanks dat we met raam open sliepen en het buiten onder de 10 graden was

gratis wifi op de kamer was top voor onze jeugd en behalve de slaapplekken was het een prima kamer en prima lokatie bij de metro.

• Beoordeeld op: 20 april 2015

De locatie en parkeergelegenheid.

De warmte op de kamer en de temperatuur die niet zelf te regelen is. Kon er niet door slapen. Midden in de nacht geen drinken te verkrijgen.

De locatie en parkeergelegenheid.

Er zijn ook 25 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.