Beoordelingen over Auberge Du Bon Fermier

64 Rue De Famars, 59300 Valenciennes, Frankrijk

#6 van de 21 hotels in Valenciennes

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Mooi historisch hotel met uitstekend restaurant
    • Charm Tweepersoonskamer

De ontvangst was prima en vriendelijk. Onze kamer was zeer ruim en historisch ingericht. De badkamer was groot volgens mij zaten de wastafels in een oude broodoven! Het is een mooi pand op een prima locatie. Zeker een tafel reserveren voor het restaurant en genieten van het uitstekende eten.

Pracht gebouw, maar de rest matig.Ok
    • Charm Tweepersoonskamer

Zeer gehorig. Pech als de onderburen TV verslaafden zijn. Restaurant viel zwaar tegen. Matig en veel te zout. Haast niet te eten.

Mooi oud gebouw met een park ernaast. Prachtige kamer, best antiek te noemen.

De ambiance, echt middeleeuws met veel hoekjes, gaatjes,...
    • Charm Tweepersoonskamer

Ontbijt: alleen verse broodjes en de rest kant en klaar uit pakjes/potjes. Moet je nota bene apart voor betalen. En voor een eitje zelfs bijbetalen.

De ambiance, echt middeleeuws met veel hoekjes, gaatjes, trappetjes. Maar niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn en/of slechtziend. Heel prima restaurant om te dineren, leuke binnenplaats.

Teleurstellend. Slechte kamer. Diner veel te zout en weinig verfijnd.
    • Charm Tweepersoonskamer

Douche. Douchen in bad zonder dat douchekop opgehangen kan worden is niet meer van deze tijd. Verder geheel onafgeschermd douchen is koud en onhandig. Plastic wc bril.. die omvalt, is gewoon niet nodig. Een middeleeuwse kamer is natuurlijk heel leuk, maar gekraak en gepiep en vooral van de gasten boven ons is echt niet nodig. Mijn dochter en ik hebben een tour gemaakt door noord Frankrijk in onze klassieke alfa Romeo. Dit doen wij vaker en logeren dan veelal in logis de France hotels. Uw hotel was het slechtste dat we hebben bezocht in al die jaren dat wij samen dit soort tochten maken

Zowel ontbijt als kamer middelmatig

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Genieten met de grote "G"
    • Charm Tweepersoonskamer

De kamers zijn prachtig. Het eten is geweldig. Nergens heb ik zo lekker gegeten als hier. Ik raad iedereen aan om met de auto te komen aangezien Rijsel en Bergen in de buurt liggen en Valenciennes vrij klein is.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

• Charm Tweepersoonskamer

Parkeren eigenlijk alleen in parkeergarage dichtbij, die sluit om 20:00 uur. Even bagage uitladen is lastig vanwege parkeerdruk, maar te doen. Restaurant is goed, maar vooral show.

Geweldige kamer, meteen bij uitgang. Aardige mensen, maar soms moet even het ijs gebroken worden.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Goed, maar niet top
    • Charm Tweepersoonskamer

De bedden waren klein (1m90?) en hard. De keuze in het restaurant is beperkt. Parkeren van de auto in de garage van het hotel mag alleen door de eigenaar gedaan worden. Als die er niet is moet je wachten.

Mooi oud gebouw, authentieke kamer. Lounge om lekker te zitten met een drankje.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

een zeer duur nachje
    • Charm Tweepersoonskamer

terug gekomen van ontbijt een biljet van 200 euro verdwenen van de kamer. kan niks bewijzen en heeft dit ook niet aangegeven bij de hotelleiding vanwege de taalbarriere. ontbijt was een lachertje[geen beleg]

ambiance restaurant ligging

het restaurant was uitstekend
    • Charm Tweepersoonskamer

hotel was klassiek verouderd en zeer gevaarlijk in geval van brand

het restaurant was uitstekend

De mooiste lokatie in Valenciennes om te overnachten.
    • Charm Tweepersoonskamer

We hebben een ventilator gevraagd en gekregen omdat de dakkamer zeer heet was.

Het historische gebouw, de authenticiteit en charme ervan.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Geen uitzicht

Klant vriendelijk

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Op doorreis, 1 nacht geslapen. Absoluuut voor herhaling vatbaar. Parkje fijn voor de hond
    • Charm Tweepersoonskamer

Heel verzorgd en uiterst sfeervol. Betrokken personeel en schoon. Uitstekende keuken.

Comfort

Comfort

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Historisch
    • Charm Tweepersoonskamer

Historisch pand, wil hier nog wel eens terug komen met m'n vrouw en het restaurant proberen zag er goed uit.

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

geweldig mooi oud pand
    • Charm Tweepersoonskamer

badkamer kan echt niet meer; gedateerdheid heeft z'n charme, maar dit niet meer

geweldig mooi oud pand

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Wat een service!
    • Charm Tweepersoonskamer

Wat een service! Daarbij de zelfgemaakte producten en lokale producten. Erg leuk! Echt een toegevoegde waarde voor de Voerstreek!

• Beoordeeld op: 6 december 2015

Zeer vriendelijke en persoonlijke ontvangst.

Zeer vriendelijke en persoonlijke ontvangst. Duidelijk een 'familiebedrijf'. Zelfs kwam de eigenaar persoonlijk gedag zeggen voor vertrek. Fantastisch eten in mooie, antieke zaal.

• Beoordeeld op: 8 september 2015

Prachtig sfeervol hotel.

Voor een hotel heeft het personeel te weinig kennis van de Engelse taal. Géén verwarming op de kamer is bij 10°C's-nachts en douchen echt niet comfortabel! Slechte warm water voorziening, in de bovenste kamers in ieder geval alleen lauw..brr Stroomdraden van de bedlampen lagen gekoppeld met een kroonsteentje tussen het matras en boxspring..!?! Karig ontbijt. Alleen jam en honing op Konthoning brood, geen boter,gekookte eitjes waren rauw..

Prachtig sfeervol hotel.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2015

Vanaf de eerste stap in de postkoetspoort was er een warm...

Vanaf de eerste stap in de postkoetspoort was er een warm welkomgevoel. Perfecte kamers, vriendelijke ambiance en heerlijk eten Voor herhaling vatbaar

• Beoordeeld op: 12 augustus 2015

Prachtig hotel, erg sfeervol, ruime kamer en badkamer, mooi...

De stad Valenciennes!!! Wij vonden het hotel het hoogtepunt van de stad, weinig moois en gezelligs te bekennen wat ons betreft... wij waren op doorreis, en dus was het prima, maar verwacht er niet teveel van!

Prachtig hotel, erg sfeervol, ruime kamer en badkamer, mooi restaurant met erg lekker eten. Top locatie, goed bereikbaar. Hoewel we veel negatieve recensies lazen over het ontbijt, hebben wij hier niets op aan te merken! Lekker, typisch Frans ontbijt!

• Beoordeeld op: 26 maart 2015

Ambiance en vriendelijke bediening.

Wifi mag sterker in het hotel, helaas een Franse kussenrol en geen normale kussens. Ontbijt was vers en goed maar beperkt, 3 broodjes per persoon en keuze uit iets van yoghurt en fruit, geen hartigheid.

Ambiance en vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

De Auberge, centrale ligging.

Het ontbijt, alleen maar jam en croissant

De Auberge, centrale ligging. Het avondeten is exclusief waardoor de prijs aan de hoge kant is.

• Beoordeeld op: 12 april 2016

De Kamer prima en heel gezellig

Het ontbijt geen aanvulling.maar het was zoals vroeger 2 potjes Jam.geen kaas of worst.Dus op zijn Frans.

De Kamer prima en heel gezellig

• Beoordeeld op: 15 september 2015

Het gebouw en de vriendelijke service.

Het gebouw en de vriendelijke service.

• Beoordeeld op: 14 juli 2015

Bijzonder hotel in Middeleeuwse sfeer.

Bijzonder hotel in Middeleeuwse sfeer. Heerlijk gegeten in het restaurant, terwijl de kinderen genoten van WiFi en de hond van alle aandacht.