Beoordelingen over Hôtel du Musée

4,8

4,7

5,5

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Heerlijk in het oude centrum van Menton!
    • Economy Tweepersoonskamer

Hygiënisch kan het beter, maar gezien de prijs kan je ook geen steriel hotel verwachten. Dan heb ik het alleen over een haar of 3 op de vloer, de bedden zijn clean en netjes, wel erg zacht. De badkamer was klein maar bevat precies alles, dus oke.

Perfecte locatie, centraal in het oude centrum, kort bij het strand. En de grote latina dame heeft nederlandse roots, dat was meteen een fantastische ontvangst daardoor. Gaf ons zelf nog een korte tour door het oude centrum.

Uit booking.com halen.
    • Economy Driepersoonskamer

Kleerkast van 60 cm breedte voor 3 personen. Bed, badkamer, uitzicht, afwerking was abominabel.

Ontbijt ok voor 6 euro

• Economy Vierpersoonskamer

Krap en oud ,

Schoon

super locatie!
    • Economy Tweepersoonskamer

perfecte ligging , parkeren in garage dicht bij met korting Basis ontbijt maar daar is de prijs ook naar

• Beoordeeld op: 20 februari 2016

De eerste morgen een prima ontbijt, met 2 stukken stokbrood...

bij onze aankomst was de kamer nog niet klaar en hebben we een vierpersoonskamer gekregen, deze mochten we houden voor de afgesproken prijs,maar na 2 dagen heeft het personeel zelf onze kamer leeg gemaakt en alles verhuisd (Dit apprecieer ik helemaal niet.) naar een andere kamer die pas geverfd was en waar de verfgeur bijna ondraaglijk was, ze hebben wel een spuitbus geplaatst, maar dat hielp niet veel. In de douche was er ook geen douchestang. en mijn pantoffels zijn in de verhuis verloren,bij navraag aan de balie hadden ze de pantoffels na 2 dagen gevonden en in de kamer gelegd , Niet in de onze want ik heb ze niet teruggevonden

De eerste morgen een prima ontbijt, met 2 stukken stokbrood en 1 croissant per persoon meerder potjes confituur, eitjes en ook een mand met fruit toen waren we de enige gasten, daarna veel minder toen was het 1 stuk stokbrood 1 croissant en 1 potje confituur

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

Hele lieve gastvrije eigenaars.

Hele lieve gastvrije eigenaars. Locatie dichtbij zee en centrum