Beoordelingen over Avenir Hotel Montmartre 2-sterren

39 Boulevard Rochechouart, 9e Arrondissement, 75009 Parijs, Frankrijk

#1341 van de 1.578 hotels in Parijs

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Prima weekend, overnachtingen hier raad ik niet aan.

Zie boven. Slecht en door sommig personeel geen Engels taal mogelijk

Ontbijt niet veel aandacht aan besteed. Dekens op bed vol met jaren van vorige gasten. Kwaliteit matrassen slecht ( oud en doorgezakt )

Er fijn weekend geweest, hotel is een aanrader als je hem als overnachtplek gebruikt.

In het hotel zelf is niks dan een slaapplek. Stoeltjes in de kamer zitten niet echt lekker om nog even een avondje uit te rusten na een lange wandeldag. Standaard twee extra kussens zou fijn zijn op het bed want ze zijn er dun. Ontbijt hebben we op de tweede dag niet meer genomen aangezien het niet echt veel is. Wit broodje, croissant, smeerkaas en jam.

Kamers zijn comfortabel. Bedden liggen erg goed. Personeel vriendelijk en we konden op de dag van vertrek de gehele dag netjes onze bagage daar stallen wat erg fijn was. Ligging is helemaal geweldig, je loopt zo Mon Martre op, de Sacre Coeur ligt in zicht en loop afstand. Daarnaast is de metro voor de deur rechtstreeks naar de Arc de Triomphe en dus het centrum

Prima hotel voor kort verblijf in Parijs

Jammer dat kleine en simpele reparaties niet uitgevoerd worden waardoor dingen sleetser lijken dan nodig.

Openbaar vervoer voor de deur. Prima plek als je het hotel alleen gebruikt als slaapplaats. Goede prijs- kwaliteitverhouding. Prima douche.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Ontbijtzaal is heel krap, ontbijtje is simpel maar goed verzorgd. Had hier ook geen hoge verwachtingen van verder.

Uitzicht op de Sacre coeur (wij hadden geluk, niet alle kamers hebben dit uitzicht) was fantastisch! Vriendelijk en behulpzaam personeel, perfecte locatie.(Naast metro station Anvers en in de leuke wijk Monmartre) Simpele maar prima kamer. Schoon & fijne douche.

voor herhaling vatbaar

locatie, uitzicht uit kamer, kamer was netjes en schoon, goede bedden, I.t.t. informatie op de website van booking.com kon je wel beneden ontbijten, wat wij als heel positief hebben ervaren

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Perfecte locate, prachtig uitzicht!

Badkamer is klein maar volledig uitgerust. Simpele kamer; uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

Ideale locatie vlakbij metrostation Anvers en 10 minuten lopen naar de sacre coeur en moulin rouge. Gezellig gebied met veel restaurants. Prachtig uitzicht op de sacre coeur vanaf balkon hotelkamer.

Prima voor een nachtje👍🏼

Je kunt voor de prijs ook niet meer verwachten, het is oud en slecht onderhouden. En er zijn heel weinig hotels in Parijs waar je wel fatsoenlijk kunt parkeren. Dichtbij het hotel is een parking naar deze was vol. Maar het uitzicht op de sacre coeur maakte het helemaal goed!

Het uitzicht was helemaal top👍🏼

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Prima lokatie, schoon en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Interieur is wat gedateerd en kan hier en daar wel een likje verf gebruiken. Met de ramen open veel verkeers lawaai, maar omdat het koud was met de ramen dicht geslapen. Deze hielden het lawaai goed tegen!

De ligging is prima en de kamer comfortabel.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

We hadden een zeer comfortabele kamer met een propere en...

Het ontbijt sloeg enorm tegen, wij hadden het gevoel dat niet alle producten vers waren. Tevens weinig keuze van beleg (enkel een klein potje confituur en smeerkaas per persoon). Je kan beter met de 6€ pp ergens anders gaan ontbijten.

We hadden een zeer comfortabele kamer met een propere en zeer goed ingerichte badkamer. Alhoewel het hotel op een drukke baan ligt, hoorden wij in onze kamer niets van het verkeer. Het hotel ligt op een boogscheut van Sacré Coeur en Montmartre. Op 100 meter is er een metrostation en bushalte waardoor alle bezienswaardigheden vlot bereikbaar zijn. Er zijn ook voldoende en betaalbare eetgelegenheden in de nabije omgeving.

Beetje oud hotel maar wel schoon

Het ontbijt was heel karig. Dat is een beetje Frans waarschijnlijk maar ik vond het eigenlijk wel jammer. De bed sprei was vies na de schoonmaak maar die heb ik laten vervangen.

De lokatie

Hotel is prima qua ligging

Vieze badkamer. Putje douche was verstopt. De kamer verder was ook niet echt schoon. 1x geen schone handdoeken gehad en het bed werd een beetje recht getrokken. Matig ontbijt, geen keuze. Kleine lift. Personeel was gereserveerd. Er kon geen lachje af.

Een geweldige locatie! Wij zaten op de 5e etage met balkon en met uitzicht op de Sacré Coeur. 50 meter verder een metro station en een ondergrondse garage. Perfect. Kamer was aan de straatkant, maar als de balkondeuren dicht waren was het doodstil.

Geweldige locatie, en een prima prijs/kwaliteitsverhouding

Ontbijt was basic.

Wij hadden een kamer met uitzicht op de Sacre Coeur!! Prachtig! Mooie locatie van het hotel, op vijf minuten lopen ban het gezellige Montmartre (wel een paar treden op...). Prima hotel, je krijgt waar je voor betaalt, ontbijt heel basic maar voor de prijs echt een aanrader! Parkeergarage naast het hotel, ideaal en metrostation voor de deur!

Naleving afspraken

1 van de 5 personeel was vriendelijk ,de kamer was de klein en niet we moesten meer betalen dan op de internet verschenen prijs

Locatie is prima maar de kamer was te klein voor 2volwassen en 3 kinderen waardoor 1op een matras op de grond sleep en de klein tussen ons sleep en de Prijs was ook niet het zelfde ,we moesten €327 ipv €287

Goed hotel voor korte vakantie. Parkeergelegenheid op 30 meter. De metro op 50 meter.

Het ontbijt was prima maar niet tóp.

Het uitzicht vanuit onze kamer was meer dan voortreffelijk. Uitzicht op de Sacre Coeur en in de verte de Eiffeltoren.

simpel

Kamer, douche en bed. Op site worden prachtkamers getoond, maar deze was klein en oud. Zo ook de douche. Klein en simpel. Bed was onconfortabel.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

een fijn maar sober verblijf

geen ontbijtbuffet. Een plateau met twee stuks broodjes, smeerkaas, confituur en potje yoghurt. geen gevraagde éénspersoonsbedden elk één badlaken voor drie nachten.

de ligging en het uitzicht op de Sacre Coeur. ( wij sliepen op de mansarde, gelukkig was het niet warm) het was goed onderhouden, alles werkte naar behoren.

Heerlijk lang weekend Parijs.

Ik had graag thee kunnen zetten op kamer. Sanitair was krap, niet erg comfortabel op wc zitten. Bed had zware dekens en sprei, wel schone lakens.

Dubbele beglazing hield buitenlawaai tegen, klein balkon had magnifiek uitzicht op Sacre Coeur. Bed was goed. Geen lawaai van andere gasten. Vriendelijke bediening. Uitstekend systeem om bagage nog even veilig te bewaren na vertrek van kamer. Kamer oud, sanitair nieuw maar klein. Kleine lift.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Superlocatie en prima prijs/kwaliteit verhouding.

Spitsuur bij ontbijt - kan maar tot 9 uur, maar ontbijtruimte is te klein voor aantal gasten en dat gaf op de tweede dag wachtrijen en het leidde tot ongewenste situaties, zoals gezinnen die apart van elkaar moesten ontbijten. Kamer en badkamer zijn erg klein, maar het uitzicht maakte veel goed!

Uitzicht op de Sacre Coeur vanuit onze kamer op de 6e verdieping was prachtig! Kamers klein maar netjes en van al het nodige voorzien. Bed sliep prima.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Voor ** hotel, prima lokatie, matig ontbijt en personeel.

Het personeel was weinig behulpzaam en kortaf bij vragen. Bij probleem van dubbele afschrijving van het verschuldigde bedrag voor de kamer van mijn creditcard, geen begrip of behulpzame houding van baliepersoneel noch van de eigenaar zelf. Op het zeer onbeschofte af. Heel frustrerend! Het ontbijt wordt geserveerd in zeer kleine ruimte. Te weinig plek voor de omvang van dit hotel. Lang wachten dus op een plekje, voor een matig ontbijt. Het ontbijt is voor allen het zelfde en bestaat uit pistolet, croissant. Jam, nutella en la vache que rit als beleg. Jus de orange en keus uit thee, koffie of warme chocomel.

De kamer was ruim en netjes. Fijne lokatie, parkeergarage 'Anvers' voor de deur was erg fijn!!! Metrohalte 'Anvers' en toeristen info op steenworp afstand. Ook een leuk parkje met speeltuin voor kleine en oudere kinderen voor de deur. Je loopt het hotel uit zo de wijk van 'Montmartre' in. De mevrouw van het ontbijt had het zwaar in de zeer beperkte ruimte de gasten te plaatsten en te helpen. Dit deed ze 'streng' maar heel adequaat en effectief. Petje af voor haar!

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Ik had deze accommodatie geboekt voor mijn ouders voor hun...

Ik had deze accommodatie geboekt voor mijn ouders voor hun 30-jarige trouwdag en zij kregen de mooiste kamer op de 5e etage met uitzicht op zowel de Eiffeltoren als de Sacre Coeur. Van buiten zag het hotel er niet al te luxe uit, maar de kamer is net gerenoveerd en ziet er prachtig uit.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Wij komen graag terug in dit hotel (op loopafstand van station en bezienswaardigheden)

Aanbeveling: een (kleine) koelkast om proviand in te koelen.

Erg aardig en behulpzaam personeel. Prachtig uitzicht vanuit kamer en balkon op Mont Martre

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Locatie was goed, hotel ondermaats voor wat het kostte.

Kleine kamer, bedden van elkaar af en de vloerbedekking was gewoon smerig. Het ontbijt was karig en de ontbijtkamer/tafeltjes te klein voor het aantal mensen wat er gebruik van maakte.

Matrassen waren goed, en douche had een goede straal en was warm

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Voor de aantal dagen prima te doen.

Slaapkamer meubilair was pover rest ook. Auto parkeren buiten de parkeerplaatsen niet mogelijk en in de parkeerplaats erg duur.

Ontbijt prima Locatie en uitzicht ook prima.

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Ik zal niet snel terug gaan.

Er hangt geen prettige geur in het hotel De lift is ultra klein en shabby, tapijt tegen muur aan getaped. Ramen van de kamer waren vast getaped. Geen tapijt in de gang dus je hoort alles. Ik vond het allemaal zeer matig en verouderd, de toilet en douche was daarentegen wel netjes.

Vlak bij Mont Martre

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Voor als je niet te veel hecht aan comfort

Erg veel geluid van de bovenburen, safe die niet werkt. Personeel spreekt weinig tot geen Engels

de locatie is perfect: tegenover de metro, lopen naar de Sacre Coeur.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Zeer eenvoudig hotel op een goede locatie.

Het is wel erg gedateerd en hoe het is met de hygiëne wil je niet weten.....

Goede locatie, vlakbij Metro! Met de auto goed aan te rijden, en een redelijk betaalbare parkeergarage in de buurt (ca. 35 euro voor een dag)

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Goede bedden, mooi uitzicht, terras

Wc-bril gebarsten, kamer stonk naar sigarettenrook, veel geluid van de gang en de buren, zeer onvriendelijke vrouw aan de receptie

Goede bedden, mooi uitzicht, terras

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Eenvoudig Hotel op een top locatie.

Ontbijt was simpel maar voldoende. Uitzicht is fantastisch. Wijk achter het hotel is echt Frans en de moeite waard. Daar zie je weinig toeristen maar de echte Franse sfeer.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Gewoon erg slecht

Het leek op de verste verte niet op het geen wat word beloofd en op de foto's word afgebeeld . Kamer was vies net als de bedden en de toilet - douche . De lobby is erg klein en vies de lift bied ruimte aan 1 persoon met koffer of een persoon met kind . De trap zat bijna geen tapijt meer op en rook erg muf . De genoemde parking waar je toch je keuze op afstemt aangezien je met je auto komt en deze graag goed wilt parkeren is een openbare parkeergarage welke een flink tarief berekenen .conclusie je kan beter elders een kamer boeken

De ligging van het hotel was prima

• Beoordeeld op: 17 juli 2016

Simpele maar schone kamers.

Het hotel is wat gedateerd maar is niet storend aangezien je toch alleen er maar slaapt.

Simpele maar schone kamers. Het ontbijt voldoet aan de verwachting voor 6 euro. Vriendelijk en Engels sprekend personeel. Op de hogere verdiepingen uitzicht op de Sacre Coeur en/of de Eiffeltoren. Metro station om de hoek. Goed hotel met Montmartre en Place du Tetre op loopafstand.

De douche

Heerlijke dagen gehad

'S nachts veel overlast van andere gasten gehad, kamers waren erg gehorig.

Perfecte locatie..

Aardig behulpvaardig personeel, (bad)kamers kunnen een opknapbeurt gebruiken, fijne douche

Geluid vd afwatering vd andere kamers, schimmel op de badkamer, gehorig

Super plek in parijs, voor weinig geld, wel een kleine kamer

Kleine kamer

Locatie , personeel

Gehorig, oude bedden, badkamerdeur hing aan 1 scharnier dus kon niet dicht

Locatie , personeel

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Erg schoon, vriendelijk personeel en goede locatie.

Erg schoon, vriendelijk personeel en goede locatie.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Prima hotel met perfecte ligging.

Prima lokatie die goed te bereiken is. Meotrostations dichtbij. Voor de prijs een prima hotel.

De ligging en vriendelijke ontvangst

De ligging en vriendelijke ontvangst

voor herhaling vatbaar

goede originele parking voor fietsen op 1ste verdiep

Super weeken

Nvr

Kamer met gigantisch uitzicht opde Sacre Coeur en de Eifeltoren

De moeite waard, dichtbij alles.

Ontbijt heel basic

Pracht locatie en kamers met een ruim balkon, licht en zonnig.

uitzicht op de Sacre Coeur

uitzicht op de Sacre Coeur

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Airco in de kamers en meer ruimte in de ontbijtzaal

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

HET VOELDE FIJN ER EEN PAAR DAGEN TUSSEN UIT TE ZIJN, HEERLIJK ONTSPANNEND

IK ZOU HET EERLIJK GEZEGD, NIET WETEN

HET WAS ER HEERLIJK RUSTIG

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Goede locatie maar erg matig voor gezinnen

Ontbijt was erg karig Service erg marig

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Simpel maar goed

Oude kamers kleine badkamer

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Slecht hotel met mooi uitzicht

Hotel is erg oud,niet schoon.

Locatie van hotel is geweldig

geweldig

hele goede locatie, op loopafstand van gare du nor. tegenover het hotel zit de metro en ook de sacre coeur is heel dichtbij. echt top

Uitzicht op de sacre coeur.

Uitzicht op de sacre coeur. Om 13:00 konden we zonder problemen al gebruik maken van onze kamer na inchecken

• Beoordeeld op: 26 april 2017

ondanks de opknapwerkzaamheden, blijft het geheel wat sleets....

Locatie en prijs

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Mooie zicht

Klein

Mooie zicht

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

prijs

ontbijtzaal , geen plaats voor iedereen

prijs

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Gezellige zitjes in een foyer ontbraken.

De locatie was perfect voor reizen met de trein en metro. Mooi uitzicht op de Sacre Coeur!

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Eenvoudig hotel met een geweldige ligging.

Kamer en douche zijn klein en gedateerd.

Het uitzicht was geweldig!

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Prijs/kwaliteit perfect

Perfecte locatie. Prijs/kwalieit top!

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Lokatie + uitstekende kamer met schitterend uitzicht op de...

Ontbijt was goed, maar tweede dag kon dat beter

Lokatie + uitstekende kamer met schitterend uitzicht op de Sacre Coeur

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Dichtbij metro, je bent overal zo!

kleine ontbijtzaal

Dichtbij is een overdekt parkeergarage voor 32 euro per dag en daarnaast het metrostation en we keken uit op de Sacre Coeur!

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

leuke locatie in Parijs.

kamer was erg klein, beetje gewoontjes allemaal, maar daar heb je geen last van als je veel naar buiten gaat. .

Het uitzicht op de Sacre Coeur.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Hotel Avernir

Hygiene en ontbijt zijn punten die aanzienlijk verbeterd kunnen worden.

De ligging is prima. Aan de voet van de Sacre Couer.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Gezellig familiehotel op de perfecte locatie

Ontbijd en geen toilet op de gang

De locatie is top uitzicht op de sacre cour metrolijn voor de deur

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

De locatie en de douche

Kleine kamer en geen airconditioning

De locatie en de douche

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

Vraag om een kamer op de 6e etage en geniet van een...

Het tweepersoonsbed is smal en vrij kort. Advies is om een kamer met 2 1-persoonsbedden te boeken

Vraag om een kamer op de 6e etage en geniet van een fantastisch uitzicht op de Sacre Coeur.

• Beoordeeld op: 7 april 2016

Ontbijt was alles wat het nodig had om de dag te starten.

De koffie was niet echt mijn ding, maar dat kan smaakgebonden zijn. Je kon er à volonté koffie-melk-thee-fruitsap drinken, dat is dan weer wel top.

Ontbijt was alles wat het nodig had om de dag te starten. Broodje en croissant was vers. Zeer vriendelijk personeel, verzorgde kamers en goede ligging tov gare du nord station. Mooi uitzicht op le sacré coeur vanuit onze kamer!

• Beoordeeld op: 22 maart 2016

rustige kamer, prima bed en ruime badkamer met uitstekende...

op zich is het ontbijt eenvoudig en zijn de tafeltjes klein, maar wel conform Parijs' stadshotel

rustige kamer, prima bed en ruime badkamer met uitstekende douche

• Beoordeeld op: 21 maart 2016

Kamer was te klein maar wel proper en goed geïsoleerd.

Te kleine kamer, maar goed dat het maar voor 1 nacht was. Voor meerdere nachten zou ik een ander hotel boeken.

Kamer was te klein maar wel proper en goed geïsoleerd. Ontbijt was oké voor 6€

• Beoordeeld op: 16 maart 2016

Super dichtbij de Sacré Cour en de metro.

Super dichtbij de Sacré Cour en de metro. Parkeergarage zit er bijna naast. Als je binnenkomt ziet het er oud uit, maar kamers waren prima met een keurige badkamer erbij. Prijs/kwaliteit verhouding is echt super! Ontbijt niet uitgebreid, was gewoon prima!

• Beoordeeld op: 11 maart 2016

Het ontbijt was eenvoudig maar prima.

Het is een wat ouder hotel. Bedden zijn goed maar het straalt geen luxe uit.

Het ontbijt was eenvoudig maar prima. De kamers ook. Metro voor de deur en veel leuke restaurantjes in de buurt. Goede parkeer garage vlakbij.

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Ideale ligging !

Oude (nr mijn beleving vieze) dekens en op de lakens waren haren te vinden. Oud en vervallen

Ideale ligging !!! Parking (betaalparking ) vlakbij metro ook

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

Ontbijt was boven verwachting goed.

Weinig ventilatie in de kamer. Het interieur van het hotel kan een opknapbeurt hier en daar wel gebruiken. Dat maakte een enigszins verwaarloosde indruk.

Ontbijt was boven verwachting goed. Ondanks de kleine ruimte was de badkamer prima.

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

uitzicht vanaf de kamer op de sacre coeur, stilte 's...

uitzicht vanaf de kamer op de sacre coeur, stilte 's nachts ondanks de ligging aan een drukke boulevard, parkeergarage direct naast hotel, metrostation idem.

• Beoordeeld op: 10 november 2015

Adapter voor de photo kamera geleend bij de peroneel van het...

Het werd beloofd de inchek om 11 uur vanwege de vroegere aankomst op het vliegveld, maar nee toch is dat 14 00 uur geworden. Water in douche varieert van koud tot heet, ruimte is erg klein, oud sanitair, geen koelkast in de kamer. Het is ons beloofd om een kamer op de 5 de etage met uitzicht op cathedral, maar de meneer achter de balie met indiaanse uiterlijk heeft de kamer gegeven die uitzicht op zij had en erg klein was, dus service is erg beperkt en dat was van dinsdag naar zondag met latere aankomst rond 1900 uur, dus geen aanrader.

Adapter voor de photo kamera geleend bij de peroneel van het hotel.

• Beoordeeld op: 7 juli 2015

de mensen die het ontbijt serveerden en de mensen aan de...

de kleine kamer en badkamer . een beetje meer variatie bij het ontbijt ,

de mensen die het ontbijt serveerden en de mensen aan de recepti ,kort gezegd alle medewerkers van het hotel .de liging , de netheid .

Er zijn ook 29 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Avenir Hotel Montmartre