Beoordelingen over Hôtel Restaurant Bagatelle 3-sterren

47 - 49 Rue Gambetta, 54700 Pont-à-Mousson, Frankrijk

#2 van de 6 hotels in Pont-à-Mousson

Knus en kleinschalig hotel op wandelafstand van het centrum.
    • Comfort Eenpersoonskamer

de warme kamer.. heel de nacht stond de ventilator op en dan was het oké.

Knus en kleinschalig hotel op wandelafstand van het centrum. Kamer met alle voorzieningen maar geen airco (het enige minpuntje), Gelukkig stond er een ventilator . Verzorgd ontbijt en zeer behulpzaam personeel. Gezellig stadje, mooi gelegen tussen Metz en Nancy .

basic doorreishotel dat betaling ongevraagd van creditrekening haalt bij reservatie
    • Vierpersoonskamer (4 eenpersoonsbedden)

-betaling werd een half jaar voor de komst (dus bij reservering) al via de creditkaart van de rekening genomen terwijl er volgens de documenten pas moest betaald worden bij het hotel. Bij reclamatie zou de reservering vervallen. -arrogante uitbater -te dure privé parking -te duur ontbijt

+basic doorreishotel met te betalen privé-parking

goed als hotel op doorreis.prijs/kwaliteit was goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

lastig,dat er geen restaurant was en dat het hotel pas om 16.30 open gaat.

kamers waren goed.restaurant was gesloten wegens verbouwing.Het hotel gaat pas om 16.30 open.

Het was goed voor een keer maar zo zal het wel blijven andere en betere
    • Standaard Eenpersoonskamer

Veel geluid van de straat - aangezien dat we door booking de mindere keuze krijgen. onthaal zeer arrogant en de prijs voor de moto parking

ontbijt Ok - Zeer proper zelf de wc en badkamer

Fijn hotel, ook voor wat meer nachten.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Van de buitenkant lijkt het een oud hotel, binnen is het echter aangenaam modern en netjes met mooie kleuren en keurig sanitair. Rustige kamers aan de achterkant, voorkant is een drukke hoofdstraat. Vlakbij gezellige stadscentrum, tien minuten lopen. Privé parkeerplaats (achter het hotel) kost zes euro per etmaal, is goedkoper dan op straat. Vriendelijke ontvangst, men spreekt voldoende goed Engels, da's voor den Hollander toch prettiger dan Frans.

Zowel kamer als lokatie vielen tegen en de verhouding prijs-kwaliteit was niet in balans.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer lag aan een drukke doorgangsweg met verkeerslawaai tot laat in de avond. Verder is aan de overkant van het hotel een groot, drukbezocht terras van een restaurant wat ook flink lawaaierig was tot middernacht. De kamer lag op de tweede ( bovenste) verdieping (er was geen lift) en had slechts één klein raampje dus het was nogal somber. De inrichting was sober. Er was geen air conditioning dus het was 's nachts nogal warm. Er was wel een grote ventilator.

De badkamer was up-to-date en schoon.

Hele goede plek voor een tussenstop naar het zuiden of terug...

Geen opmerkingen.

Hele goede plek voor een tussenstop naar het zuiden of terug naar huis. Een gezellig dorp voor een wandeling en een goed restaurant er tegenover. Het restaurant in het Hotel was op zondag gesloten. Blij dat we een comfortkamer hadden, ligt aan de tuin/ parkeerplaats. Het raam kon ‘s nachts ver open!!!

De ruimte in de kamer en de rust.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er stonden 's ochtends al tv's aan. Ik vond die in de ontbijtruimte storend.

De ruimte in de kamer en de rust. Wij hadden (gelukkig) een kamer aan de achterkant.

Prima hotel, lekker ontbijt, dicht bij centrum, eigen parking

Ivm de kamer a d straatkant en het bijpassende geluid van het verkeer, zal het in de zomer minder prettig zijn, geen airco nl, raam open geen optie.

Ligging van hotel, met parking

Het was een bagatelle.

Kamer donker en saai. Parkeren bij het hotel prima, maar kost € 9,- hetgeen niet vermeld. Bij mijn vragende wenkbrauw aan de receptie werd fijntjes uitgelegd dat "parking libre" niet hetzelfde is als "parking gratuit" Oke, zo lust ik er nog een.

Ontbijt onverwacht uitstekend. Restaurant van het hotel buiten seizoen gesloten. Maar in dezelfde straat zitten 6 of 7 restaurantjes, waaronder 2 hele goeie. (De Italiaan er naast is top, maar was vol en Le Petit Gourmandine aan de overzijde heel goed)

heel plezierig

uitstekend ontbijt in buffetvorm, uitgebreid voor franse begrippen. afgesloten parkeerplaats ('s nachts) spullen kunnen in auto blijven. hele goede overnachtingsplek voor doorreis of een paar dagen verblijf.

Wel oke
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeerplaats lastig te bereiken en wat ik wonderlijk vond, er moest apart voor betaald worden.

Kamer prima in orde. Wel maar 1 overnachting, waardoor niet alles gebruikt, zoals bv. de tv. Ontbijt was redelijk, maar geen bijzonderheden.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Ideale plek om te overnachten voor gezin, vlakbij de Autoroute du Soleil

Geen nadelen.

Uitstekende familiekamer in de vorm van twee geschakelde kamers. Ideaal voor gezin van vijf personen. Prima bedden. Rustig en stille omgeving, geen geluidsoverlast. Zeer geschikt voor overnachting onderweg, want vlakbij de autoroute du soleil, maar geen motel. Pont a Mousson is een mooi vriendelijk dorp. Wij arriveerden erg laat in de avond en vertrokken weer vroeg, maar heel vriendelijke ontvangst. Geen gebruik gemaakt van het restaurant, bij Boulangerie schuin aan de overkant verse croissants en baguettes gehaald voor onderweg.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

• Vierpersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Slaapbank

Het geluid vanaf straat was zo erg dat ik ramen dicht deedt. Snachts drijfnat omdat het zo heet op de kamer was. 1 ventilator mocht echt niet helpen.

De tussenstop hier was perfect. Vlakbij snelweg. Erg leuk om even door centrum te lopen. Prima familiekamer. Auto achter hotel op afgesloten parkeer plaats

Tegenvaller
    • Vierpersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Slaapbank

Ontbijt was op toen wij rond 9:30 uur wilden ontbijten (tot 10:00 uur volgens notificaties). Kamer aan de voorkant langs drukke weg. Personeel was weinig vriendelijk.

Goed hotel waar alles goed geregeld is en prima te verblijven.
    • Familiekamer met 2 Aangrenzende Kamers (5 Volwassenen)

Klein min puntje was dat de bad rand wat roest vlekken vertoonde. En de afwerkplaat wat begon te wijken door het vocht. Het Engels sprekende personeelslid kon de dag van aankomst beter Engels dan de dag van vertrek, maar met handen en voeten werk lukt dit ook wel.

Was een mooie ruime familiekamer. Welke bestond uit twee kamers met een (deur) doorgang naar de andere kamer. Zag er netjes uit en er waren goeie facilitaire voorzieningen aanwezig. Parkeren achter gesloten deuren('s avonds ging de poort op slot). Onbijt was netjes en verzorgd en voor de prijs zeker goed te noemen.

Goed hotel voor een tussenstop.
    • Familiekamer met 2 Aangrenzende Kamers (4 Volwassenen)

De vloerbedekking, tapijttegels die een beetje muf roken.

Hele goede bedden. Het ontbijt was uitgebreid, en werd ook regelmatig bijgevuld. De locatie is rustig, niet te ver van de snelweg voor wie op doorreis is.

• Vierpersoonskamer (4 eenpersoonsbedden)

Het was erg warm op de kamer,geen airco. De kamer lag ook aan de straatkant waar je het verkeer erg goed kan horen.

We waren op doorreis, het hotel zat op onze route. De auto kan je veilig parkeren op een privé terrein dat 's nachts op slot gaat. De kamer was ruim,het personeel was zeer vriendelijk en het ontbijtbuffet was goed.

prima Hotel voor door reis
    • Vierpersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Slaapbank

Het 2de bed voor de kinderen. klein en heel dun matras. bed voor ouders was uitstekend

ontbijt was redelijk tot goed kamer was goed maar voor 4 personen wel wat klein

Hotel adverteert diverse kamers tegen verschillende prijzen. We kregen niet de geboekte kamer.
    • Driepersoonskamer (3 Eenpersoonsbedden)

Hotel adverteert op booking.com diverse kamers tegen verschillende prijzen. Wij hadden op 26 maart 2017 een kamer (207) met drie eenpersoonsbedden geboekt voor een overnachting op 15 juni (heenreis € 72,-) en 2 juli (terugreis € 69,-). Op onze heenreis bleek dat deze kamer ook verhuurd was aan andere gasten. Bij ontvangst kregen we een andere kamer met twee eenpersoonsbedden en een slaapbank (206). De slaapbank was slechts beperkt met (matras)onderlinnen voorzien. Bij het dekbed ontbrak het beddengoedlinnen. Bij vertrek hebben we melding gemaakt en gevraagd om bij terugkeer op 2 juli wel de juiste kamer te krijgen. Helaas kregen we opnieuw de kamer met twee eenpersoonsbedden en een slaapbank (206) toegewezen. We hebben direct gereclameerd bij de dienstdoende receptionist. Dit werd echter niet op prijs gesteld door de eigenaar die er werd bijgehaald. Volgens hem hadden we direct bij het hotel geboekt en niet via booking.com en was er geen sprake van dat er specifieke kamers werden aangeboden tegen verschillende tarieven. Het hotel deelde zelf haar kamers in. Aan de foto’s bij de verschillende geadverteerde, beschreven en geprijsde hotelkamers konden we dan ook geen rechten ontlenen. De hoteleigenaar verlangde van ons eerst tot drie maal toe excuses te maken voor de reclamatie aan de receptionist (zijn vriend naar eigen zeggen) en als we dat niet zouden doen werden we gesommeerd te vertrekken (ondanks de incassering van onze vooruitbetaling van € 69,- op 30 maart jl. ). Hij dreigde zelfs de politie er bij te halen. Om de zaak niet verder uit de hand te laten lopen zijn er excuses gemaakt en hebben we de kamer ontruimd. Nadat de eigenaar er toen ineens achter kwam dat de boeking wel via booking.com was verlopen, veranderde de situatie compleet. Er werd door hem niet meer geschreeuwd, er werd een extra eenpersoonskamer aangeboden, want een goede nachtrust was heel belangrijk.

De aantrekkelijke ligging .

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Uitermate teleurstellende ervaring, na eerdere goede ervaringen in dit hotel.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Werd vernederd door de eigenaar. Hoewel bij mij bekend dat de kamer formeel vanaf 16.30 beschikbaar is zou het een kleine moeite zijn geweest mij om 16.10 toe te laten. Lange dag in de auto, eigenaar was aanwezig, geen drukte van andere klanten, kamer was gereed. Werd terug gestuurd naar de parkeerplaats en kon bij temperatuur van boven 30 wachten tot klokslag 16.30 voordat ik mij kon opfrissen en wat kon rusten van een lange autorit. Schandalig! Nooit meer Bagatelle.

Niets bijzonder

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Bovengemiddeld

Gezien de prijs hebben wij niets negatiefs te melden.

Prijs/ kwaliteit is hier zeer goed, parkeren achter het hotel was voor ons heel prettig. Vlakbij een hele leuke kroeg.

• Driepersoonskamer (3 Eenpersoonsbedden)

Hotel adverteert op bookinng.com diverse kamers tegen verschillende prijzen. Wij hadden op 26 maart 2017 een kamer (207) met drie eenpersoonsbedden geboekt. Deze kamer is blijkbaar ook verhuurd aan andere gasten. Bij ontvangst kregen we een andere kamer met twee eenpersoonsbedden en een slaapbank (206). De slaapbank was slechts beperkt met (matras)onderlinnen voorzien. Bij het dekbed ontbrak het beddengoedlinnen. Bij vertrek hebben we melding gemaakt en gevraagd om bij terugkeer op 2 juli wel de juiste kamer te krijgen.

De aantrekkelijke ligging t.o.v. het centrum.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Een eenvoudig maar prima plek voor 1 of 2 nachten. Er tegenover was een prima restaurant.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

wij hebben geen ontbijt gehad aangezien wij vroeg zijn vertrokken. Alles is eenvoudig overeenkostig de prijs maar schoon, een goed bed en een vriendelijke ontvangst. Er werd gezorgd dat wij vroeg weg konden uit de parkeergarage, dus dat er geen auto in de weg stond.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Goed ontbijt en sfeervol hotel met uitstekende vriendelijke service p

Bed wat te klein en erg kort slechts 180cm terwijl ik 190cm ben en 140cm breed voor tweepersoonsbed erg klein

Prachtig gebied en plaats en veel goede restaurants

Prijs/prestatie voor 1 overnachting op doorreis is goed.

Parkeren tegen extra betaling € 6,=. Ontbijt mag voor het bedrag € 9,90 iets uitgebreider.

Omboeken van standaard kamer voorzijde hotel naar comfortkamer achterkant ging erg soepel en klantvriendelijk. Vriendelijk personeel.

Ga hier nooit meer heen!!
    • Driepersoonskamer (3 Eenpersoonsbedden)

De kamer was bloed en bloed heet. Zelfs in de nacht nog 31 graden. En daar moet je dan slapen met je baby. Er stond een ventilator maar dat hielp vrij weinig. Slechte punten: - geen airco. - geen waterkoker - verschrikkelijk warm op dat zolderkamertje - geen lift!! Niet voor herhaling vatbaar!!!

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Redelijk maar we gaan niet voor een tweede keer.

Temperatuur was niet te doen, heel erg warm zonder airco . Er stond wel een ventilator maar dat voelde niet prettig.

Ontbijt was redelijk maar we vonden de sfeer wat somber.

Kom vast in de Franse sfeer op weg naar het zuiden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Goed, schoon doorgangshotel, goede ligging tussen Metz en Nancy. De met een hoge hekken snachts afgesloten parkeerplaats kan voor sommigen een groot voordeel zijn. AAn de overkant een prima restaurant, le petit gourmand. We hebben hier op doorreis naar het zuiden een prettige overnachting gehad. Verwacht geen luxe voorzieningen.

Matig genieten
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen restaurant in het hotel in het weekend, geen warm water 's morgens Geen goed functionerend internet

De ligging, niet ver van de autostrade en in het centrum van het stadje

goede lokatie
    • Standaard Eenpersoonskamer

het kussen en de deken roken naar sigarettenrook. Erg vies. Op een kamer aan de straat kan het raam beter dicht blijven wegens het lawaai van verkeer.

Schoon en netjes

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Hotel heel goed gelegen

Spijtig dat er bij het ontbijt geen vers brood was, enkel voorgebakken broodjes . Op een feestdag werden de kamers niet gedaan en ook geen propere handdoeken .

De kamer was in orde , bedden goed en een goede ligging

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

de eigenaar is erg vriendelijk en hulpvaardig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ik had nergens gelezen dat er geen lift aanwezig was en met nogal wat bagage naar de 2de verdieping was wel een gedoe.

de eigenaar is erg vriendelijk en hulpvaardig. eten erg goed. fijn ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Op zich in orde, maar matig uitgevoerd.
    • Driepersoonskamer (3 Eenpersoonsbedden)

Bij aankomst bleek het restaurant van het hotel gesloten omdat de kok op vakantie was. Het was erg warm in het hotel (buiten niet). De hotelkamer lag aan een vrij drukke straat. Het geluid van auto's die voorbij reden, was in de kamer ZEER hard hoorbaar. Het ontbijtbuffet haalde het niet bij bijvoorbeeld Ibis, geen verse eitjes bijvoorbeeld. We hadden gehoopt op een wat meer persoonlijke benadering, maar daarvan was geen sprake. Alles nogal onpersoonlijk.

Bedden en badkamer waren prima. Parkeerplaats 's avonds afgesloten, dat is fijn als je op doorreis bent. Hotel is in straat op loopafstand van het centrum.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Overnachting voor een lage prijs, met weinig comfort.
    • Vierpersoonskamer (4 eenpersoonsbedden)

De kamer was erg warm en lawaaiig. We sliepen aan de straatkant, veel verkeerslawaai. Ontbijt (buffet) was wel goed, maar duurder dan verwacht (12 euro per persoon). Bij de boeking stond 9,90, maar dit bleek alleen een croissant met koffie te zijn. Ook het parkeren was duurder dan bij boeking stond (9 euro ipv 6 euro.)

de badkamer met een ligbad. Ligging vlakbij het gezellige centrum.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Goed kamer en mooie badkamer. Svp matras vernieuwen!!
    • Standaard Eenpersoonskamer

Ik had een kamer, die langs een drukke doorgaande weg voor vrachtauto s en auto. Erg onrustige straat dus. Verder was het matras zeer slecht. De veren waren pijnlijk voelbaar. Dus niet erg goed kunnen slapen.

Een heel mooi stadje. De kamer had een mooie en schone badkamer

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Vriendelijke mijnheer bij de receptie.
    • Vierpersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Slaapbank

Bij binnenkomst voelt het gelijk smoezelig aan. Veel stof op interieur Vd kamer, veel lawaai Vd doorgaande weg voor het hotel langs, dunne matras op het bed wat erbij gezet was, op de site staat dat het hotel aan de rivier ligt bij de brug maar dat was een kwartier lopen. Het dorpje was uitgestorven,geen gezellig restaurant om iets te eten. Waten de volgende ochtend om 7.00 weer weg.

Vriendelijke mijnheer bij de receptie.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Hotel op de route, kamer leek schoon, behalve een haar op...

Hotel op de route, kamer leek schoon, behalve een haar op een handdoek. Ontvangst beetje provisorisch, een niet zo representatieve man zittend op de stoep van het hotel bleek de receptionist/baas even te vervangen. creditkaart nummer werd op een kladje geschreven hoewel ik via booking.com dit al had ingevoerd. niet erg professioneel. Kamers waren voldoende goed. ontbijtbuffet prima, niet veel stokbrood. acceptabel hotel voor wie op doorreis is. Italieaan er naast was helaas vol. gegeten aan de andere van de brug bij Bouchon D'Pont, hoewel 2 hamburgers op de kaart vond ik die voor Nederlanders niet heel vriendelijk/gangbaar. Geen frites en puree bij de kindermenuutjes.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Prima verblijf voor op doorreis
    • Vierpersoonskamer (4 eenpersoonsbedden)

Ontbijt wat prijzig voor met z'n vieren (40 euro), maar café en bakkertje aan de overkant voldeden ook.

Er stond een ventilator in de kamer wat fijn was bij de hitte. Vriendelijk personeel. Afgesloten parkeerplek. Wifi-signaal erg sterk.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Goede prijs/kwaliteit

Parkeren was tegen betaling, Pas om 15:30 konden we het hotel in, daarvoor was er niemand. Kamer was, ondanks ventilator, behoorlijk warm Ontbijt was goed, maar helaas fruit uit blik.

Aardige ontvangs, Goede loctie op loopafstand van het centrum, gedateerd maar netjes, prima prijs

Het ontbijt was maar simpel maar wat er was, was goed.

Het ontbijt was maar simpel maar wat er was, was goed. De kamer was klein en maar een stoel de andere moest maar rondlopen of op bed gaan liggen.

Degelijk onderkomen op doorreis.

Geen airco

Goed Vietnamees restaurant naast de deur. Kamer netjes en degelijk. Goed onderkomen op doorreis

Locatie dicht bij de snelweg

Locatie dicht bij de snelweg

Bij warm weer matig en bij open raam te veel verkeerslawaai

Geen airco terwijl het extreem heet was

Centrale ligging

Hel avondeten was verrukkelijk!

Hel avondeten was verrukkelijk! Het bed net voldoende.

Goed voor één nacht om de reis verder te zetten. mooi stadje.

Ontbijt ongeveer 9 euro, staat niet in verhouding tot de kwaliteit.

Dicht bij afrit autoweg en toch zeer rustig.

Gemiddeld

De kamers zijn outdated

Ontbijt was prima

ideaal gelegen als tussenstop naar het Zuiden, Vriendelijk...

ideaal gelegen als tussenstop naar het Zuiden, Vriendelijk onthaal en lekker ontbijtje

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Aanrader
    • Standaard Eenpersoonskamer

Het restaurant was gesloten wegens verbouwing

Prettig ruime mooie badkamer

Geen

Veilig parkeren!

knus hotelletje, rustig

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Prima als stop onderweg en n leuk plaatsje aan de Moessel

Het hotel is pas vanaf 16.30 uur

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Leuk dorp voor een doorreis

De kamer aan straatzijde (door onszelf gekozen) werd zonder airco geventileerd met een ventilator en het raam open.

De vriendelijke bediening

Parkeren op eigen terrein
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Receptie mag bezet. Duurde lang voor iemand kwam opdagen.

Parkeren op eigen terrein

centrale ligging

restaurant was gesloten, aankomst voor 16.30 was niet mogelijk

centrale ligging

Fatsoenlijke kamer voor redelijke prijs.

Fatsoenlijke kamer voor redelijke prijs. Privéparking. Aardige ontvangst.

Leuke locatie voor doorreis.

Receptie pas om half vijf open.

Leuke locatie voor doorreis. Stadcentrum op loopafstand.

We hebben ons prima vermaakt

Het restaurant was gesloten vanwege vakantie.

Kamers waren schoon en bed was prima, dorpje is gezellig en voldoende restaurantjes in de buurt.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Een perfect hotel met vriendelijk personeel.
    • Vierpersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Slaapbank

Personeel spreekt alleen eigen taal

Uitgebreid ontbijt en nette schone kamers.

Voor de prijs een goed hotel zonder poespas.

Kamer te warm

n.v.t

nette kamer nette badkamer ontbijt simpel maar voldoende voor 1 keer

Mooi, maar te warm.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg warm op de kamer, matig uitzicht.

Mooie kamer, mooie plekjes op een kleine afstand lopen.

Bevredigend, voor een doorreis hotel goed. Gunstige ligging tov stadje en restaurants.

geen lift

ontbijt was goed, kamers waren klein (hoekkamer), koffers konden wij moeilijk kwijt.

• Driepersoonskamer (1 Slaapbank + 1 Tweepersoonsbed)

Vloer was erg scheef. Weinig parkeerplek. Restaurant was dicht op zaterdagavond.

karig ontbijt

prijs

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Volgende keer een ander onderkomen.

Te weinig stopcontacten, straatkant erg veel lawaai. Restaurant in het weekend dicht. Relatief duur ontbijt € 10 pp. Parkeren € 6.

Sanitair en het bed

prima, er zit een broodjeszaak op 20 m lopen, handig voor ontbijt.
    • Familiekamer met 2 Aangrenzende Kamers (5 Volwassenen)

Niet veel parkeerruimte. Wij hadden geluk, er kon niet nog een auto op de parkeerplaats.

Minibar was wel prettig na een lange rit.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Rustige ligging, nette en schone kamers.
    • Familiekamer met 2 Aangrenzende Kamers (5 Volwassenen)

Rustige ligging, nette en schone kamers.

het ontbijt was heerlijk

het ontbijt was heerlijk

prettig

ontbijt

vriendelijk netjes en makkelijk te bereiken

Voor ons korte verblijf was dit een meer dan voldoende goed hotel.

vriendelijke mensen. Zeer goed ontbijt. Alles netjes en proper. Zeer goede restaurants vlakbij. Prijs-kwaliteit erg aan te bevelen.