Beoordelingen over Enzo Hotel Chalons

ZI Saint Martin / RN 44 - Route de Reims 10 Avenue du 8 Mai 1945, 51520 Saint-Martin-sur-le-Pré, Frankrijk

#4 van de 4 hotels in Saint-Martin-sur-le-Pré

6,4

5,9

5,6

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Kleine prijs, kleine kamer, kleine luxe.

Hotel onder renovatie, indringende verflucht overal. Airconditioning was reeds omgezet op verwarming. Die dag bijna 30 graden, behoefte aan airco op kleine kamer was groot. Niet mogelijk, raam open onmogelijk vanwege drukke weg langs hotel. Receptioniste was zo vriendelijk een kamer te geven aan andere kant van hotel (kant parkeerplaats), maar daar schenen 2 voetbalveld-schijnwerpers ons de hele nacht in ons gezicht.

Vriendelijkheid receptioniste om ons een andere kamer te geven.

Het was gelukkig maar voor 1 nacht, we hebben na aandringen een iets schonere kamer gekregen

Alles, het is onbegrijpelijk dat Booking.com dit hotel in zijn overzicht heeft staan

Uitgeleefd hotel, we kregen een kamer op de eerste verdieping. Op de gangen hing een rioollucht Toen we de kamer binnenkwamen merkten we een sterke rokerslucht, bovendien was het niet schoon

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Beviel niet .

Hotel had andere naam! Balladin hotel! Buitenkant vreselijk armoedig zag er onbewoond en onverzorgd uit. Geen ontvangst..er was niemand. Deur dicht. stond niet bij de reservering dat men gesloten is weekend tussen 14-17. Kan niet in deze tijd! Geen telefoonnr van accomodatie zelf. Dus niet te bereiken. 2x gebeld naar B Com.geen antwoord van booking.com. begrijp dat hotel net 1 wk overgenomen was en dus eigenlijk niet klaar voor de herstart. Snap Booking C niet dat je dit Balladin hotel aanbiedt.! Heb ander hotel gezocht waar het wel bemand was. Neem de kosten maar voor mijn rekening. Had wel gevraagd om restitutie en natuurlijk niet gekregen! Jammer.. want het kan zeker beter bij B.C. Later receptioniste gesproken na 17. uur.. en zij heeft e.e a uitgelegd. ! B.C. laat telnr weten van de hotels zelf om ze te bereiken want jullie geven niet thuis.

Beviel niet .. hotel had andere naam. Geen Enzo. Dus dat is erg zoeken. Ben niet in kamer geweest heb ander hotel gezocht.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

teveel lawaai om goed te zijn
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Er was zeer veel lawaai van het verkeer "s nachts.

De kamer was correct. Er was een parking voor de deur. Het hotel lag vlakbij de stad.

Eenvoudig.
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Airco & ventilatie maakte nogal wat geluid.

Prima ontbijt. Goede verlichte parkeerplaats met camera beveiliging.

het onbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden - Gedeelde Badkamer