Beoordelingen over Hôtel Balzac 5-sterren

6 rue Balzac, 8e Arrondissement, 75008 Parijs, Frankrijk

#577 van de 1.578 hotels in Parijs

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Het zicht op de kamer was zeer mooi.

Eerst kregen wij een kamer met een slecht zicht terwijl op de foto van hun booking profiel, de kamer anders was ingericht en een ander zicht had. Isolatie van douche was niet goed afgewerkt. Badkamer vloer vol water.

Het zicht op de kamer was zeer mooi. Zeer lekker ontbijt. Vriendelijk onthaal.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Perfect hotel voor in Parijs!

bij het inchecken om 1 uur 's nachts ging er iets mis met de creditcard, maar het was niet mijn schuld. ik voelde me respectloos behandeld door deze medewerker en heb hem daar achteraf ook op aangesproken. de volgende dag stond de manager me al op te wachten omdat de incheck nog steeds niet helemaal voltooid was. deze verontschuldigde zich nadat hij de situatie heeft begrepen. de overige personeel was enorm vriendelijk en behulpzaam. door de fout die ze hebben gemaakt en ik er niet van gediend was, kreeg ik een upgrade naar de beste suite van het hotel. deze had uitzicht op de champs elysee en de eiffeltoren. Tevens hoefde ik de verontschuldigde bedragen van de minibar van beide kamers niet te betalen. dit was ruim 100 euro. de aankomst was totaal niet fijn maar ik was verbaasd hoe goed het hotel dit oppakte. over all een perfect hotel!

de superior kamer is voor in Parijs al vrij groot. de inrichting was anders dan standaard hotelkamers en het had een heel groot badkamer. In het bed zouden zo 4 mensen kunnen slapen denk ik! De badkamer was schoon en heel mooi ingericht met marmer. ik vond het zelf superfijn dat de badkamer rondom alle muren spiegels heeft. Zo kan je jezelf goed bekijken en ook leuke fotos maken:) onze 2'de nacht konden we slapen in de Suite. dit had uitzicht op de champs elysee en eiffeltoren en je had een balkon die van de woonkamer tot aan de slaapkamer rondom het gebouw doorliep. voor parkeren is het ook een fijn hotel. je kan eventueel zelf op straat parkeren want s'avonds raakt het vrij leeg. ik had voorkeur voor de prive parkeerplaats van 30 eu per nacht omdat mijn auto nog een dag oud was. je kon 24 uur lang de auto afgeven aan de parkeerwachters en deze werd ook netjes gebracht als je m weer nodig had.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2016

Er liep door de kamer een raar geluid.
    • Superior Eenpersoonskamer

Er liep door de kamer een raar geluid. Om 3u s' morgens kon lk niet 'meer slapen van lawaai. Heb conciërge gebeld hij is komen kijken en zei dat dit helaas niet kon. Hij ging het melden. Het bleek dat door die kamer al de waterleidingen lopen van het hele hotel. Het was kamer 201 Deze kamer kunnen ze helaas aan niemand verhuren. Het is een echte schande!!! Heb s' morgen de man aan de receptie aangesproken. Hij zei met een air dat de manager er niet wat. Dat hij helaas voor mij niets kon doen. Ik stelde voor om iets te doen. Misschien ontbijt. Nee dit was niet mogelijk. Echte schande

Plafon in de badkamer waren stukjes van kapot

Kamer was super, heerlijk stil je hoorde niks

Het onthaal en de kamer waren super.

Het ontbijt viel wat tegen. Ook de service op het ontbijt liet wat te wensen over.

Het onthaal en de kamer waren super.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Service in lobby/ bar en ontbijtruimte was matig