Beoordelingen over Hôtel Barrière Lille 5-sterren

777 bis Pont De Flandres, 59777 Lille, Frankrijk

#4 van de 53 hotels in Lille

Het Hotel en personeel waren top

Het personeel in de brasserie savonds waren heel druk maar niet met ons ; onze glazen stonden leeg en mijn eten duurde erg lang ; mijn man had buffet en dat is niet goed op elkaar afgestemd ; ook lag bij het buffet de vis wel erg lang op de bakplaat ?

ontbijt was top en de kamer was schoon en ruim ; er staat wel uitzicht op de stad maar dat was een groot gebouw

Compleet en Uitstekend verblijf

Niks!

Personeel zeer zeer vriendelijk! Kamers zeer schoon! ook de badkamer! Het bed lig heerlijk! en lekkere en veel kussens! Koffiemachine en waterkoker Airco Locatie 5 minuten wandelen van de oude stad, 2 minuten wandelen naar EurLille een grote Shopping Mall waar je ook lekker kunt ontbijten. Wij hadden om een babybed gevraagd en binnen 10 minuten stond die in de kamer 3 dagen gratis parkeren voor de deur van het hotel! Kindvriendelijk! Goed Engels!

Prima hotel, goede nachtrust

Het ontbijt viel tegen. Omdat we ons niet vol wilden eten elke ochtend (wat je toch neigt te doen wanneer je 20 euro pp betaalt), hebben we sowieso alleen de laatste ochtend in het hotel ontbeten. Voor dit bedrag en een vijfsterrenhotel mag je echt meer verwachten. Bijvoorbeeld meer diversiteit in zoetigheid, betere aanvulling daarvan, te weinig variatie aan eiergerechten (geen gekookt ei gezien met Pasen!, je kon vragen om een gebakken spiegelei bijvoorbeeld, maar dat vroeg wel wat assertiviteit). Er was ook te weinig personeel bij het ontbijt. Verder vond ik het hotel een luxere indruk maken op de foto's, beschrijvingen en beoordelingen dan hoe ik het heb ervaren. Ook qua wellnessruimte en fitnessruimte (staat weinig foto's van, maar door het kijken op de site van Barriere hotels, toch een verkeerde indruk gekregen van dit hotel in Lille).

Goed bed, prima badkamer, goede faciliteiten in de kamer. Stil! Ondanks dat het hotel net buiten het oude centrum ligt, was de afstand naar het oude centrum prima te voet. Voordeel daarvan is dat je wat meer beweging hebt, rustig slaapt omdat het niet gehorig is, en ook iets van de variatie van de stad ziet. Parkeren (15 euro per nacht) was goed geregeld. Klacht m.b.t. niet werkende airco eerste nacht, dag erna verholpen.

Fantastische driedaagse en de luxe van Barrière heeft daartoe bijgedragen.

Onze enige bedenkingen zijn de volgende drie: - De verbinding tussen tv en eigen 'devices' lukte niet, waardoor we de tv amper hebben gebruikt. Nederlandse en Vlaamse zenders waren beperkt tot BVN, terwijl Rijsel pal op de grens met Vlaanderen ligt. - De films op tv waren betalend (en duur - 15 euro per film). - Het ontbijt is te duur voor het aanbod. Allemaal wel lekker, maar ik heb een vergelijkbaar ontbijt al gezien voor 12 of 15 euro. 20 euro is echt veel te veel.

De kamer was echt een mooie luxueuze en ruime kamer met een heel knap sanitair gedeelte. Het personeel was uitermate vriendelijk en altijd bereid om te helpen.

Prima trendy hotel !

Erg vriendelijk personeel aan receptie, doch lange wachttijden voor in/uitchecken. Bij het ontbijt wordt je voor de eerste kop koffie aan tafel bediend, hierna moet je het zelf maar uitzoeken....Op de potten wordt bovendien niet vermeld of het koffie of wat anders is, zodat we met chocolademelk terug aan tafel gingen i.p.v. koffie. Het gastronomisch restaurant zag er erg gezellig uit, doch je kan er alleen terecht mits reservatie (tenminste blijkbaar toch op drukke zaterdagavonden....). Dit kan zeker beter voor een 5-sterren hotel !

Comfort van de kamer. Lekker ontbijt met voldoende keuze. Uitstekende ligging.

Een fantastisch hotel met fantastisch personeel!

Het viel tegen dat het ontbijt niet bij de prijs was inbegrepen. Op Booking.com lazen we pas na de boeking dat bijbetalen van 10 euro nodig was, maar in werkelijkheid was het 20 euro p.p., dus voor drie nachten 120 euro! Echt verborgen kosten dus....

De ontvangst was indrukwekkend. Een heel persoonlijke aanpak, waarbij de hotelmedewerker wel een halfuur voor ons uittrok. Hij vertelde als een volleerde reisleider over alle bezienswaardigheden in Lille. Zelfs over Franse literatuur hebben we gesproken!

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Fantastisch hotel met uitstekende service. Dicht bij internationale treinstations en de stad.

Fantastische valet service, gastvrij onthaal en uitstekende service. Prachtige kamer met fraai uitzicht op het park achter. Vanuit het hotel is de stad goed bereikbaar en dicht bij het Grand Palais. Een fantastisch ontbijt met wederom een uitstekende service. Parkeren kan onder het hotel en is naar verhouding niet duur.

Prachtig hotel, pover personeel

Het ontbijt buffet werd niet naar behoren aangevuld. Meerdere zaken waren een uur voor einde al leeg en werden niet meer aangevuld. Hotel zat vol en ontbijt was er niet op voorzien. Housekeeping was onbereikbaar wanneer we belden voor de service die ze aanbieden van het hoofdkussen-menu. Receptie wilde of kon niet helpen. Bed zeer hard

Goeie locatie, prachtige kamer, zeer proper en rustig

Zeer net hotel met wellness - ontbijt wel/niet inbegrepen bij aankomst.

ontbijt werd dubbel aangerekend - we reserveerden een kamer met ontbijt - bij aankomst was dit volgens de receptie niet doorgekomen, bij afrekening betaalden we de prijs die we bij booking betaalden (incl ontbijt) + het ontbijt (nog eens 40 euro) Zelfs na lang discussieren kreeg dit geen gehoor. De prijs in de bar/restaurant was gezien de kwaliteit van de gerechten te hoog - voor een ceasar salad en club sandwich + 2x drank betaalden we 89 euro... Ook om 16h nog een gerecht vragen in de snack/restaurant was een hele opgave - duurde enorm lang voor we onze drank hadden (ruim 30 min) en er zat niemand. na meer dan een uur kwam het eten - afruimen gebeurde zelf niet tijdens onze aanwezigheid.

Vriendelijke begroeting/uitleg - zeer net hotel excellente parkeerservice, goede wellness -

Goed en comfortabel hotel vlakbij centrum Lille

De afstand om naar het centrum te lopen valt erg mee (max 10 minuten) echter de route loopt achter het station langs en is geen frisse route en lijkt in de avond wat onveilig aan te doen. De hotel-bar was wel netjes en mooi echter op de vrijdagavond wel compleet uitgestorven en de nootjes en olijven bij de wijn waren niet lekker.

ontvangen door vriendelijk personeel maar engelse taal is gebrekkig. Kamer erg comfortabel en stil, fijne bedden en onhoorbare maar zeer goede airco.

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

Fantastisch gelegen, vlak bij de trein stations,...

Fantastisch gelegen, vlak bij de trein stations, parkeergarage onder het hotel en dicht bij de stad. Erg vriendelijk personeel, prachtige kamer en een erg goed ontbijt. We komen graag terug.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Zeer aangenaam verblijf dat ik beslist aan iedereen zou aanraden.

afstandsbediening TV deed het niet. Melding aan het onthaal werd niet meteen ernstig genomen. Na tweede melding kwam technische dienst - systeem werd ge'reboot' daarna bleek het toch de afstandsbediening te zijn. We hebben een nieuwe gekregen en toen was alles OK. Toch drie kwartier geduurd. Eten in het gastronomisch restaurant was wel lekker, maar het restaurant miste beslist sfeer. Vooral de TL-verlichting en decoratie met plastic gras en planten was koud. Eerder aan de dure kant. Ik zou de volgende keer opteren voor een restaurant in de stad.

Geweldige kamer, volkomen geluiddicht. Zeer vriendelijk onthaal, ook aan het ontbijt. Niets op aan te merken.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

5* hotel met heerlijk restaurant en tof casino; ideaal voor een weekendje grand chique

Ontbijt mocht uitgebreider voor 20 euro pp. Net iets te vaak gestoord (om bv. kwaliteit gekuiste kamer te controleren) naar onze mening. "Do not disturb" werd wel nageleefd, maar was dus geen overbodige luxe.

Vriendelijk persoon. Heerlijk restaurant. Goede locatie (dicht bij station, Euralille en centrum Rijsel). Casino laagdrempelig toegankelijk en een belevenis. Alles heel proper. Mooie en toffe bars.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Kerstmarkt lille

Vrij duur ontbijt (20 euro), maar wij zijn in de stad gaan ontbijten

De mooie kamer, heel ruim en proper. Prachtige badkamer! Parkeren kan voor 15€ per dag 10 minuten stappen naar grote markt

• Beoordeeld op: 7 december 2016

Heerlijk verblijf. Goede ligging. Vriendelijk en gedienstig.

Fris op het ontbijt. Geen verse buitenlucht via raam op kip in kamer. Hou niet van airco.

Super matras. Goede handdoeken. Heerlijk ontbijt. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Sauna en hammam zijn oké, maar er zou beter op reservatie gewerkt worden gezien krappe ruimte.

De ligging is niet zo fijn voor toeristen. Ligt op 15' stappen van centrum. Als je mer trein reist, dan moet je 10' stappen en bovendien met valiezen een meralen trap af om aan station te geraken. Als ik erg kritisch ben, dan moet ik melden dat kamerservice en opmaak kamer in weekend veel minder is dan in de week. Op weekdagen is kamer opgemaakt in voormiddag en is er s avonds een tweede ronde om kamer opnieuw op te maken voor de nacht, met aanvullen van theevoorraad en snoepjes op bed. Dit is niet in het weekend. Bed werd maar rond 15 u opgemaakt, mindere kwaliteit dan in week en geen avondronde. Voor de prijs van de kamer mocht dit wel. Ontbijt is niet inbegrepen en kost 20€

Zeer mooi hotel, ruime kamer, mooie badkamer. Veel comfort en extraatjes zoals badjas en slippers en koffie en thee en flesje water,... super! Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer luxueus en groot.

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Gewoon TOP !!!

Niets !!

Alles was top !!! Wij zijn zeer frequente hotelbezoekers en het was zeer lang geleden dat we zulks een goed totaalervaring hebben gehad.Je komt aan en men parkeert je auto veilig en dit voor de normale prijs van 15 euro.Super personeel,begeleiding tot op de kamer,bagage netjes op de kamer geplaatst. De kamer klopte voor ons helemaal,toffe verlichting,knappe badkamer met goede produkten,goed bed,badjas,slippers,koffie en thee voorziening,kluisje....lekker ontbijt. Voor ons gewoon top en wij komen zeker terug.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Prima accomodatie met servicegericht personeel.

De douchekop was niet in geheel goede staat en het water liep lastig weg.

Het personeel was erg behulpzaam en de het ontbijtbuffet was mooi en meer dan volledig. Verder een mooie ruime kamer.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Een fantastisch hotel, erg vriendelijk personeel, zeer centraal gelegen.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, fantastische kamer met mooi uitzicht over het park en de stad. Fantastisch ontbijt en het oude centrum en de treinstations zijn op loopafstand. Parkeergarage onder het hotel. Via het hotel betaal je een gereduceerd tarief van 15 euro per dag.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Voor herhaling vatbaar!

s'Middags gingen we een ceasar salade eten en dit was zonder smaak en slecht gemaakt. We beslisten om s avonds in de stad te gaan eten.

Ruime, moderne kamers met alle comfort en zeer goede service in de kamers. Aan het onthaal sprak men zelfs Nederlands en je auto werd netjes aan en afgereden naar de parking.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Dit hotel maakte ons weekend helemaal af! ;-)

Het vriendelijke personeel aan het onthaal was helemaal top! Steeds met een glimlach geholpen geweest. Onze auto werd steeds geparkeerd en terug opgehaald. Dat was erg handig! We werden begeleid naar onze kamer en kregen daar ook wat uitleg over de kamer. Zeer fijn! Ook kregen we een plannetje van de regio mee en kregen we informatie en enkele tips om onze uitstap helemaal compleet te maken.

• Beoordeeld op: 10 november 2016

Mooi, verzorgd hotel. Wel jammer dat het personeel geen Nederlands spreekt!

Jammer dat niemand van het personeel nederlands spreekt (ligt tegen de grens van België)! Zelf niet aan de receptie! Mijn man heeft een blessure aan zijn voet daarom hadden wij gekozen voor een hotel dicht bij het centrum. We moesten toch een 20-tal minuten wandelen tegen dat we in het centrum waren.

Heel lekker en uitgebreidt ontbijt! Mooie en verzorgde kamers met een heel comfortabel bed. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Goed maar de kwaliteit van het eten kan veel beter

Het gastronomisch restaurant was gedurende het gehele verblijf gesloten en het buffetrestaurant was zowel op personeelsniveau als de kwaliteit van het eten sterk ondermaats.

De kamer en het Hotelpersoneel

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Prachtig hotel, prachtige stad, gewoon geweldig.

Ik kan mij niets inbeelden wat er echt tegen viel. Misschien één ding, maar dat heeft niets met het hotel te maken, heeft vooral te maken met het feit dat we er liever nog langer waren verbleven.

De kamer was echt perfect in orde. Alhoewel het hotel gelegen is aan het drukke station, hoor je totaal niets van de treinen, het verkeer, of wat dan ook. Het ontbijt hebben we genoten in de mooie cocoon !

• Beoordeeld op: 7 september 2016

Een prima oase van luxe en rust

Na lang zoeken: een hoekig bad is wel design... maar het ligt niet zo lekker ;-)

De warme vriendelijkheid van het onthaal. We kwamen late voormiddag aan en vroegen of we de wagen al in garage konden zetten. Maar dat deed de valet voor ons en we mochten zelfs al in de ruime en lichte kamer. Super!

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Zonde van het geld waar we hard voor spaarden.

Frisse lucht: er kon geen raam open! Voor het roken moest ik naar buiten bij de voordeur! Geen balkon. Voelde me erg opgesloten. Ontbijt van €20,- (wij eten wat fruit en een broodje). Het ergst vond ik dat we geen geld terugkregen nu de markt niet doorging. Dit was onze 'vakantie' en we hadden ons erg verheugd op de markt. Lille is mooi maar hadden we ook in 1 dag kunnen bezoeken. 3 Dagen Texel voor €59,- paste beter bij ons. We hadden dit gewoon niet moeten boeken: te duur voor ons.

Van het ontbijt hebben we geen gebruik gemaakt; De kamer was prachtig. Het personeel bijzonder vriendelijk.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2016

Schoon en ruim

Om naar het oude centrum te komen moet je langs daklozen en verslaafden in het stationsgebied.

Schone, ruime kamers en een ruim gesorteerd ontbijtbuffet. De receptioniste bood spontaan aan vooruit te bellen naar het restaurant waar wij gereserveerd hadden toen we laat aankwamen omdat de trein vertraging had.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

Gewoon geweldig !

Niets, alles was uitstekend.

Het was een zeer aangenaam verblijf in een luxueus en toegankelijk hotel. Het ontbijt was zeer uitgebreid, en lekker en vers. Een van de weinige hotels waar de hoeveelheden per gerecht beperkt waren op het buffet, maar waar alles steeds was bijgevuld. Een avond hebben we een avondmaal à la Carte genuttigd in de hotel brasserie en ook dit was meer dan in orde. De bedden waren zeer comfortabel de kamers heel fris en met veel licht. Het personeel kon je alles vragen en was heel spontaan en vriendelijk. Op een paar 100 m stappen had je Euralille en tot aan het centrum was het 10 min.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

prachtig hotel, mooie kamers, goede ligging

service viel tegen voor een 5 sterren hotel: - roomservice neemt niet op / belt niet terug - ontbijtbuffet: ze beginnen met opruimen een half uur voor 'sluitingstijd' / thee aan tafel met lauw water / afruimen is traag / ...

prachtig hotel, mooie kamers, goede ligging

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Uitstekende plek voor een bezoek aan Lille

Alle denkbare voorzieningen aanwezig, mooi ingerichte kamer, heerlijk ligbad, goed en zeer uitgebreid ontbijt en vriendelijk personeel. Op loopafstand van het oude centrum.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Fijne kamers met heerlijke donzige kussens en dekbed!

De drankjes in de lobby bar waren te duur.

Fijne kamers met heerlijke donzige kussens en dekbed! Zeer uitgebreid ontbijt. Een kind onder 12 gratis extra bed. Super service! Bij aankomst werden de autosleutels aangenomen en de koffers uit de auto gehaald en naar de kamer gebracht. Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk! We hadden voor een dag later gereserveerd maar dat werd heel netjes en snel om geboekt. Wij komen zeker nog eens terug!

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Een plek om te relaxen en bij te komen

Jammer dat het restaurant vol was en we bij de buren moesten eten, dat diner viel viel tegen.

De digitale navigatie vanuit de booking.com app werkte niet goed en we konden het hotel niet vinden. Uiteindelijk lopend wel en iemand van de receptie ging mee om ons de weg te wijzen naar de parkeergarage. De hond kreeg een mand en voederbak van het hotel. Het is een erg prettige kamer met magnifiek uitzicht en prima airco automatisch geregeld.

Geweldige kamer en personeel.

Niets te melden.

Perfecte centraal gelegen kamer.

Staalt luxe en oog voor detail uit

Staalt luxe en oog voor detail uit

Fantastisch ontbijt

Geluid in de kamer, vermoedelijk afzuigsysteem o.i.d.

Perfect

Heerlijk ontbijt, prachtige luxe kamers

Ervaring

Faciliteiten

Comfort

Goede kamer en fijne bedden.

Goede kamer en fijne bedden. Op loopafstand van het centrum.

Wauw!

De uitgebreide service was uitstekend! Je werd op je wenken bediend!

Ik vind 24 Euro voor een ontbijt buitensporig

Ik vind 24 Euro voor een ontbijt buitensporig

Uitstekend voor een zakelijk verblijf; goed parkeren en goed centraal gelegen.

Geen Nespresso-cupjes, geen thee. Raam kan niet open; matige airco.

Fijne ruime kamer met Nespresso-apparaat en waterkoker; fijne ruime badkamer

Fantastisch verblijf.

Mooie, stille kamer voorzien van alle moderne faciliteiten. Fantastisch ontbijt.

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Hotel met goedkoop casino

Sfeer

Kamer

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Perfect verblijf

Alles is perfect in orde

Meer dan uitstekend hotel Schitterend gunstig gelegen, perfecte service en goed ontbijt.

Geweldige kamer, ruimte en licht
    • Executive Tweepersoonskamer

geen mogelijkheid om raam open te zetten

Geweldige kamer, ruimte en licht

De geweldige kamers

De geweldige kamers

Ontbijt is aan de prijs, maar het geld zeker waard.

Ontbijt is aan de prijs, maar het geld zeker waard. Valet parking was erg prettig

Ruim en schone kamers. Nette badkamer. Sauna om lekker tot rust te komen.

Koffie bij het ontbijt was slecht. Geen mogelijkheid tot het bestellen van verse koffie.

De kamers en de service waren optimaal.

mooie kamer vlak bij centrum.

Ontbijt is erg duur 20 euro p.p

mooie kamer vlak bij centrum. Alles op loopafstand

Super hotel

Luxe kamer, badkamer en zeer vriendelijke personeel! Echte 5 sterren waardige hotel!

Top hotel en top locatie

De prijzen voor drank en eten zijn kostelijk

Mooie nette kamer met alles erop en eraan

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Zeer klantgericht, super vriendelijk personeel met klasse en...

Zeer klantgericht, super vriendelijk personeel met klasse en flair. De medewerkers verstaan" the art of service"

Het was een heel fijne ervaring .

Het was een heel fijne ervaring .

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Lekkere bedden goede ligging

De ramen kunnen niet open, er hangt een muffe geur in de kamer en badkamer.In de nacht is de kamer te warm

Lekkere bedden goede ligging

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Hebben geen kunnen 'nemen moesten te vroeg naar trein

Hebben geen kunnen 'nemen moesten te vroeg naar trein

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

geen afzonderlijk wc in de kamer?

geen afzonderlijk wc in de kamer?

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Parking en dicht bij stad

Parking en dicht bij stad

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

Zeer verzorgd hotel en dichtbij centrum.

Zeer verzorgd hotel en dichtbij centrum. Absolute aanrader.

Mooie kamers, lekker ontbijt en hondvriendelijk!

ontvangst receptie viel tegen = persoon was niet echt behulpzaam en vriendelijk

Mooie kamers, lekker ontbijt en hondvriendelijk!

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Ik wil er nog naartoe

Perfecte kamer, zalig ontbijt

• Beoordeeld op: 27 december 2016

Kerstuitstap naar Rijsel

Ramen op de kamer kunnen niet open

Super ontbijt!

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Zeer vriendelijk onthaal.

Zeer vriendelijk onthaal. Ruime kamer en super comfortabele badkamer. Lekker en uitgebreid ontbijt

Leuk verblijf maar niet voor meer dan 2 dagen

voor zulk duur hotel te zijn, doe het tapijt weg op de kamers! Er zijn mensen met allergieën

mooi hotel, goed gelegen, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 11 december 2016

fantastisch

geen idee voor ons een perfect hotel

compleet ontbijt voor elk wat wils een super diner

• Beoordeeld op: 5 december 2016

aanrader

Ruime kamer en badkamer ... vriendelijk personeel ... lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 3 december 2016

Perfecte uitvalbasis voor een dagje shoppen in Lille

Vriendelijkheid, kamer, vallet service, toprestaurant, prachtige bar, eigen cocktails.

• Beoordeeld op: 26 november 2016

Het eten in het restaurant duur voor wat het was.

Het eten in het restaurant duur voor wat het was.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Kamers geweldig en een geweldige omgeving

de afstand naar de oude stad en de uitgang van de garage t.o.v. de gewone ingang

Kamers geweldig en een geweldige omgeving

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Aan te bevelen

Geen evidente minpunten

Fraaie kamers, goede ligging met parkeergelegenheid onder hotel, op wandelafstand van oude centrum

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Prima overnachting, prettige service.

Geen restaurant

Goede locatie tov TGV station, prima kamers

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Zeer comfortabel hotel en luxe kamers. Geen gezellige locatie, wel centraal en vlakbij centrum.

Lobby en sfeer in hotel is wat steriel.

Top service en kamers zeer comfortabel.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Super verblijf!

Niet heel uitgebreid, maar wel heel lekker.

• Beoordeeld op: 30 september 2016

Locatie, bereikbaarheid en ontbijt