3. Hotelbeoordelingen: Corsica

#24 van de 94 hotels in Propriano

• Beoordeeld op: 7 september 2023

Geweldig fijn verblijf in Propriano

N.v.t.

Echt een prachtig hotel met alles erop en eraan! Grote en comfortabele kamer met een terrasje met uitzicht op zee en de bergen. Personeel allemaal super vriendelijk en behulpzaam. Restaurant serveert geweldig eten. Echt een ontspannen en fijn verblijf gehad hier.

• Beoordeeld op: 20 juli 2023

genieten in hotel Bartaccia
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

te weinig schaduwplekken bij het zwembad met de bar en veel doodgeslagen muggen tegen het plafond.

hele mooie omgeving, hotel was mooi opgezet. heerlijke zwembaden, vriendelijk personeel, heerlijk restaurant en bar.

• Beoordeeld op: 8 juli 2023

schitterend

in feite niets.

Zeer vriendelijk onthaal, vlot parkeren op de parking van het hotel. Hotel ligt op domein weg van de baan. Heel mooie kamer met uitzicht op de prachtige tuin, groot eigen terras. Zeer uitgebreid ontbijt. Twee mooie zwembaden, allemaal goed onderhouden. Mogelijkheid om 's avonds te dineren in open lucht met zicht op de tuin.

• Beoordeeld op: 5 juli 2023

Heerlijk appartement, super personeel.
    • Appartement met 2 Slaapkamers en een Terras

Ons appartement ligt wat afgelegen op het complex, daar waren we over geïnformeerd door het hotel en voor ons geen probleem. Maar wel goed om te weten. Propriano zelf; zie commentaar hier boven

Wij hadden het 2 slaapkamer appartement, super modern, heerlijke bedden, super schoon. Elke dag nieuwe handdoeken. Personeel is echt top! Heel prettig hotel. Het stadje Propriano is naar onze mening niet zo sfeervol. Het heeft wel veel restaurants maar het is vooral 1 drukke straat waar alles ligt en ook auto’s rijden.

• Beoordeeld op: 29 juni 2023

Prettig en ook genoten van de omgeving aan de kust.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bar en drink faciliteiten zijn wel aanwezig maar beperkt in hun aanbod.

Mooi aangelegd en prachtig uitzicht.

• Beoordeeld op: 13 juni 2023

• Comfort Familiekamer

De afwezigheid van een waterkoker of koffieapparaat op de kamer.

• Beoordeeld op: 17 mei 2023

Fantastisch Hotel zeer aan te bevelen

nvt

een geweldige accommodatie, mooie ruime kamer met uitzicht, ruime parkeergelegenheid, fijn zwembad , goede douche en bedden. Geweldig restaurant voor fijnproevers. personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2022

Mooi hotel bij prachtige stranden
    • Comfort Familiekamer

De kamer is klein. Als je kinderen hebt die ruimte en privacy nodig hebben dan zou ik een grotere kamer boeken. Wij vonden het overigens goed te doen voor een paar dagen. Ondanks dat we eind oktober gingen was de temperatuur nog rond de 30 graden en waren we veel weg. Verder zou ik zelf wat meer maken van het terras. Is nu een klein stukje betegeld en daarna wat gras en struiken. Dat zou beter kunnen, zeker als je met 4 personen bent. Dan miste ik verder nog een rekje om de handdoeken buiten te drogen (in de badkamer is wel een plek om iets te drogen) en er waren bijna geen ligbedden vrij bij het zwembad, maar er waren wel genoeg plekken om te zitten. Als allerlaatste zou er even een grotere prullenbak neergezet moeten worden. Wij moesten alles ernaast leggen. Dat oogde de hele tijd rommelig.

De hotelkamer is mooi, zeer schoon en uitgerust (handzeep/ shampoo/ douchegel/ bodylotion/ wattenschijfjes etc) en er stond voor iedereen een flesje water klaar. Het zwembad is verwarmd en er is een jacuzzi. Het oogt in het algeheel een beetje Mexicaans. Volgens mij was het redelijk vol toen wij er waren, maar daar merk je weinig van. Verder krijg je badhanddoeken kosteloos van het hotel. Deze hoef je dus niet mee te nemen. De kamer wordt uitmuntend gepoetst. Via het pad naast onze kamer kom je op een leuk strandje uit, zonder hoge golven. Toen wij er waren was er verder niemand en het was het er heerlijk. Heen gaat alles bergaf en ben je er zo, de terugweg is natuurlijk wat steiler. Maar als je goed ter been bent moet t geen probleem zijn. Wij vonden het een fijn verblijf.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2022

Top!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De locatie en de ruime kamer

• Beoordeeld op: 8 september 2022

Prima , diner was licht overpriced . wel mooi restaurant !
    • Comfort Familiekamer

Onze eerste kamer met nr 13 had een luchtje ( het was wel schoon maar het leek een ander probleem) maar we konden via de receptie heel gemakkelijk naar een andere kamer en die was heerlijk. goed opgelost !

prima verzorgd allemaal maar niet dat speciale gevoel dat je soms hebt bij een echt leuk hotel !

• Beoordeeld op: 2 september 2022

aangenaam hotel met vriendelijk persoonlijk op een heel goede ligging.
    • Comfort Familiekamer

restaurant van het hotel was top! Mr Jean is een ervaren manager en is top van klantvriendelijkheid betreft.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2022

Fantastische accommodatie, heel verzorgd!
    • Superior Familiekamer

NVT

Het is een prachtige setting met verschillende accommodaties die gebruikmaken van gemeenschappelijke services zoals ontbijt, lunch, diner, zwembad, hot tub, fraaie tuin en in ons geval een uitzicht als een prachtig schilderij. Kamer zo goed als nieuw, leuk design, efficiënt, mooi balkon. Personeel zonder uitzondering stralend, service minded en vriendelijk. wij komen terug als we weer op Corsica mogen vertoeven!

• Beoordeeld op: 8 augustus 2022

Zalig
    • Superior Familiekamer

Uitgebreid ontbijt, goeie bedden, rustig gelegen, heel aangenaam om er te verblijven!

• Beoordeeld op: 5 augustus 2022

Fijne, schone locatie. Van alle faciliteiten voorzien.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Centrale airconditioning deed het matig tot niet. Kamer werd niet erg koel. Werkt ook niet mee dat het bed op een vliering staat. Erg warm boven.

Mooie en grote kamer. Erg schoon. Moderne en grote badkamer. Kleine koelkast en koffiezetapparaat tot onze beschikking. Prachtig gedineerd aan het zwembad. Net en goed Engels sprekend personeel.

• Beoordeeld op: 7 juli 2022

Verzorgd, aangenaam hotel met gedienstig en vriendelijk personeel
    • Comfort Familiekamer

prijzig drank en eten maar wel gelijkaardig met andere verblijven. Je mag niet eten op de kamer of op je terras.

mooi hotel, goed gelegen op wandelafstand van de haven en het centrum. heel gedienstig en vriendelijk personeel. Netjes en goed onderhouden. Twee zwembaden.

• Beoordeeld op: 17 april 2022

Rust en ruimte
    • Comfort Familiekamer

De prachtige tuin - eigenlijk meer een landgoed - ligt als gegoten in het Corsicaanse berglandschap. Zo ruim, zo rustig, zo mooi…

• Beoordeeld op: 4 september 2021

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wifi was erg slecht, eigenlijk functioneerde het niet. We misten een parasol/beschutting tegen de zon op het terrasje bij onze kamer (eind van de middag pal in de zon zonder enige vorm van beschutting). Ontbijt behoorlijk prijzig voor wat je krijgt!

Heerlijke ruime schone kamer! Van alle gemakken voorzien. Prachtig uitzicht over de tuin met daarachter nog net de zee te zien. In het restaurant kan je heerlijk eten, fijn personeel, meeste praten goed engels.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2021

Gevoel van luxe en privacy.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niets viel tegen mbt de locatie, kamer en personeel. ( afweer tegen de wespen bij ontbijt zou onze tip zijn.)

Rusige (privé) ligging! Ruime verzorgde kamer met kitchenette voor kopje koffie, goed koelende koelkast. Lang bed en zeer ruim terrras met goede stoelen, tafel en ligbedden met uitzicht op tuin en zee. Wij boften met een upgrade!!

• Beoordeeld op: 22 augustus 2021

De wifi verbinding

• Beoordeeld op: 2 augustus 2021

Heerlijk rustige locatie op loopafstand van Propriano

Familie kamer met 2 pubers aan de kleine kant

Altijd ligbedden vrij aan het zwembad ondanks het feit dat de zwembaden relatief klein waren. Aan het ‘populaire’ spelletje handdoekje leggen werd niet gedaan. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2023

Ik had er meer van verwacht.
    • Junior Suite met Terras

Het hotel heeft blijkbaar een nieuw en oud gedeelte. Wij hadden een « junior suite » geboekt en die lag dus in het oude deel en dat is er aan te merken. Lekkende airco op het terras buiten, oudbollig gebouw, wel zeer nette en opgefriste kamer. Ver stappen van parking tot kamer met kind en een hoop valiezen. Er is geen manier om die met een kar tot aan de kamer te brengen (groot minpunt). Bij aankomst in de kamer was er een probleem met de kleine koelkast, dit is wel onmiddellijk opgelost door een zeer vriendelijke technieker van het hotel. Bij aankomst had ik in de tuin een dode rat zien liggen, ik had aan de receptie gevraagd om die zo snel als mogelijk weg te doen. ‘s Anderendaags was ze pas weggehaald. Opgepast voor het boeken van kamers dus, kijk goed uit zodat je niet teleurgesteld achterblijft. Absoluut geen 4 sterren waard in mijn ogen. Ons eerste hotel in het noorden van Corsica dat was een 4 sterren waard.

Ruime parkeergelegenheid, mooie grote tuin waar ontbijt en restaurant is. Net buiten het havengebied maar toch op wandelafstand van een klein strandje net voor het hotel. Leuk hoofdzwembad met zeer lekkere cocktails.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2023

• Comfort Familiekamer

Kamer erg krap voor 4 personen. De kamer ziet er anders uit dan we geboekt hebben (op de foto’s)

• Beoordeeld op: 17 juni 2023

Lekker
    • Comfort Familiekamer

De kamer tuinzicht is de goedkoopste maar ligt wat achteraf. We zaten op de 2 e rij, wat jammer was. Er is ook tuinzicht aan de kant van zwembad en park, die zijn duidelijk beter gelegen. Vraag ernaar!

Het diner was wel duur, maar heel goed

• Beoordeeld op: 14 september 2022

Voldoende
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij binnenkomst van de kamer veel muggen, ook veel muggen geplet tegen de muren. Oogde erg onhygiënisch. Airconditioning lekte. Deur kregen we tweemaal nauwelijks open, slot was kapot, hier werd niks aan gedaan. Geen sfeer in de kamer. Drankjes erg prijzig. Geen aanrader.

Goed restaurant, Vriendelijk personeel. Personeel van het hotel spreekt goed Engels. Ruime parkeerplaats.