Beoordelingen over Beaulieu 2-sterren

88 Chemin Des Eboulis, 74220 La Clusaz, Frankrijk

#22 van de 35 hotels in La Clusaz

Vrij duur voor een kleine kamer.
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden en Uitzicht op het Noorden

De kamer was enorm klein. Totaal niet in verhouding met de badkamer die wel oké was. We hadden geen ruimte om ons valiesje te zetten. Het was er ook snikheet. Ik vind de prijs niet in verhouding met wat ze aanbieden. Wij sliepen in veel mooiere kamers voor minder geld.

De prachtige badkamer en het uitgebreid ontbijt.

Skivakantie

Lekker hotel. Mooi uitzicht vanuit de ontbijtzaal. Restaurants goed bereikbaar. Skispullen achterlaten bij Skiservice bij de kerk, want te ver om het allemaal omhoog te sjouwen.

Ontspannend

Ontbijt was super, locatie prachtig, sfeervol winters hotel, knus en gezellig. Ruime kamer

Het ontbijtbuffet was heerlijk en heel uitgebreid.

Het ontbijtbuffet was heerlijk en heel uitgebreid.

Heerlijk ontbijt, aangename kamer, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Vrij goed hotel, in nabijheid van diverse restaurants, bars, winkels

vrij kleine kamers

Rustig gelegen, geen lawaai 's nachts van andere hotelgasten, ontbijt was goed, en meer dan voldoende

• Beoordeeld op: 26 augustus 2015

Geweldig ontbijt!

kamer was compleet, maar wel erg klein. Wij waren er in de zomer, maar zou niet weten hoe ik er in de winter mijn wintersportspullen kwijt zou moeten. Ventilatierooster badkamer was stuk. parking biedt onvoldoende ruimte

Geweldig ontbijt! Vriendelijke ontvangst, fijn zwembad, redelijke bedden voor franse begrippen, al zou ik er geen hele week op kunnen slapen. In de praktijk zijn dit hotel en het zusterhotel gewoon één complex

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Ontbijt is uitstekend!

Ongezellig hotel. Receptie en ontbijt vindt plaats in hotel carlina waardoor je dus enkel slaapt in hotel Beaulieu. Er heerst dus geen gezellige sfeer bij inkom in hotel Beaulieu. Geen frigo in de kamer. Kamer en badkamer was wel net. Je moet dus hotel verlaten om te ontbijten. Is niet zo ver. Handdoeken voor zwembad krijg je aan de receptie maar moet je bijhouden tot dag van vertrek. Natte handdoeken krijg je moeilijk droog in de bergen. Zou beter zijn dat je dagelijks de zwembadhanddoeken kan inwisselen voor droge handdoeken.

Ontbijt is uitstekend! Parking voor de deur.

• Beoordeeld op: 24 december 2015

Nette kamers, goed ontbijt

kamers zijn niet goed geisoleerd

Nette kamers, goed ontbijt