Beoordelingen over Hotel Beausejour 2-sterren

5,9

6,4

Fijn
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De stop van het bad was stuk, waardoor ik hem met mn nagels moest lostrekken om het bad leeg te laten lopen

Fijne kamer met bad en een uitzicht aan de straatkant

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Volgende keer kies ik een andere accommodatie.

De kamers lijken totaal niet op de foto's van de website. Het hotel bevestigde dit. Dit waren promotie foto's maar de kamers bestaan niet. De kamers zijn extreem klein en het bed is maar 120 cm breed. Waardoor ik twee maal s'nachts uit het bed ben gevallen. De douche is vrij nieuw, alleen niet mooi afgewerkt. Onze douche deur sloot bijvoorbeeld niet goed. waardoor de kleine badkamer onder water liep als je ging douchen. Raam naar buiten was erg gevaarlijk. Deze kon namelijk op de vierde verdieping helemaal open, waardoor je zo naar beneden kon vallen.

We konden voor de aangegeven tijd al inchecken. Parkeren was erg duur maar wel goed geregeld.

Top locatie.
    • Comfort Driepersoonskamer

Ze vragen elke keer hoe laat je ongeveer terug bent als je weggaat, wat een beetje gek is, maar goed. Kan me voorstellen dat sommigen het lawaai van straat minder vinden, maar was voor ons geen probleem (zijn het gewend).

Top locatie. Veel leuke restaurantjes en bars in de buurt, weinig toeristen :) Vriendelijke receptie, prima kamers, chille bedden en niet te duur. Heb parkeergarage om de hoek via Zenparking geboekt, werkte ook top. Ze hebben zelf geen parkeergelegenheid. 24 uurs receptie, die ook echt 24 uur is.

Leuk maar met wat probelemen in de kamer zelf.

De douchekop kon niet op de stang vastgeklikt worden (hing dus los ernaast). Er was geen wandcontactdoos bij het tafeltje in de kamer. De stoel in de kamer had een loszittende poot. Eén van de twee wandcontactdozen in de kamer zat los.

Vriendelijke mensen, goede WiFi verbinding en de kamer werd elke dag goed verschoond.

Fijn verblijf voor kort verblijf.

Personeel heel vriendelijk en behulpzaam, kamer was klein maar we waren er alleen om te slapen dus was goed genoeg. Prima reizen vanuit daar naar Parijs binnen 15 Minuten in centrum van Parijs met metro. Dichtbij station parmentier.

Parijs

Beetje gedateerde kleine kamers ,Geen mooie kamer/ badkamer maar proper en vernieuwde goed werkende wc en douche ,alles wel goed verzorgd

proper ,goede locatie,vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Functioneel en praktisch
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Te lage stoel bij het bureautje. Twee grote plastic stoelen die veel te groot waren voor de kamer. Alles is best krapjes maar net te doen. Ook aan de ontbijttafeltjes was het passen en meten. Beetje muffe geur in de piepkleine badkamer.

Om de hoek bij waar ik moest zijn aan grote avenue. Vlakbij de metro. Heerlijk bed. Dikke gordijnen. Fijne douche. Eenvoudig maar functioneel Frans ontbijt. Er was een probleem met booking.com, dat werd vloekend en tierend opgelost. Heel erg grappig.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Klein, prima om enkel te slapen, maar met defecte douches en schimmel.

Kamer was veel kleiner dan op de foto. Er zat schimmel in de douche en de douchekop kon je niet ophangen. De WiFi deed het heel slecht en het ontbijt is echt veel te duur.

De locatie is erg centraal. Erg fijn voor mensen die enkel in het hotel willen slapen en dan de rest van de dag weg zijn.

Alles is wat krakkemig maar werkt wel

Simpel maar prima. Goede prijs kwaliteitverhouding.

Prima plek, eenvoudig maar goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima plek, eenvoudig maar goed.

Dit hotel is ideaal voor studenten!!

Geen airco, dat staat wel omschreven.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Zalige bedden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zalige bedden.Op loopafstand Seine.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

goed bed is zeer belangrijk voor een herniamens

betere en snellere wifi zonder al te veel inlogtoestanden

goed bed is zeer belangrijk voor een herniamens

• Beoordeeld op: 20 november 2016

student bezoekt Parijs
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ligging en de niet hoge prijs; Makkelijk Parijs te bezoeken als jonge student vanuit dit hotel. Budgetvriendelijk.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

de ligging was goed.

schimmel in de badkamer. geen airco haardroger was kapot stinkende geur in de badkamer

de ligging was goed.

• Beoordeeld op: 5 januari 2016

De locatie van het hotel was prima, dichtbij een metro...

De kamer was heel erg klein9 (ong 6 vierkante meter), veel kleiner dan verwacht als je naar de foto's kijkt. Hierin stond een 2 persoons bed maar deze was eigenlijk te klein voor ons beide, 1,20m breed. We werden ontvangen door een personeelslid dat net 3 avonden werkzaam was en on eigenlijk geen informatie kon geven omdat hij dit zelf ook niet wist. De douche was erg onhygiënisch, schimmel op de muren en een loslatend plafon. Tevens was de kamer heel erg gehorig, we konden de buren letterlijk verstaan. Toen we bij de bali onze klacht wilden uitleggen en naar een oplossing wilden zoeken werden wij erg onvriendelijk ontvangen.

De locatie van het hotel was prima, dichtbij een metro station wat goed te bereiken was.

• Beoordeeld op: 9 april 2015

Goede locatie, prima bed

De receptioniste had wel wat behulpzamer mogen zijn. We hadden al van te voren betaald, maar geen creditcard bij ons. Daardoor wilde ze ons in eerste instantie de sleutel niet meegeven (dat had ik nog nooit eerder meegemaakt), ze was zelf niet erg behulpzaam met het zoeken naar een oplossing.

Goede locatie, prima bed

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Dichtbij metro, gratis wifi

Smal bed

Dichtbij metro, gratis wifi

• Beoordeeld op: 13 maart 2016

personneel .

badkamer

personneel . eenvoudig maar eerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

prijs