Beoordelingen over Pierre & Vacances Village - Belle Dune 4-sterren

Promenade du Marquenterre, 80120 Fort-Mahon-Plage, Frankrijk

#7 van de 11 hotels in Fort-Mahon-Plage

Zalig ontspannend
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Trappenhal mag vaker gepoetst worden. Zwembad is niet te vergelijken met centerparcs. Winkeltje is heel basic en geen glutenvrije producten

Prachtig domein. Appartement had alles wat nodig was

Oude zooi, niet doen !
    • Standaard Huis met 1 Slaapkamer - Omgeving Maisons de la Plage (4-5 Personen)

Dit park is ZEER STERK verouderd, personeel is ronduit onbeschoft. Huisje vies, overal haren en hele grote spinnen, overal mieren, brrrr... Ik zal het iedereen afraden, zoek iets anders in de omgeving. Zwembad alleen binnen open, buiten bijna 30 graden, en derden hebben ook toegang tot het zwembad, je kunt over de hoofden lopen. Oh en een zwembroek kopen want zwemshorts zijn niet toegestaan. Echt wat een K.. park

De omgeving is relaxed, lange brede stranden.

Het is een heel mooie concept
    • Superior Huis met 2 Slaapkamers (6 Personen)

De badkamer heel klein, men kan er geen enkel kleding stuk hangen of leggen. Het was er ook niet proper, als je de wc doorspoelde was er geen water meer aan de wasbak. Geen enkel comfort in de 2de kamer. Geen stoel, geen spiegel, geen plaats voor de bagage.Er waren licht schakelaars maar er hingen geen lampen.Wij hadden een nachtlampje maar de lamp was stuk dus geen licht.

Het is een heel mooie concept

Mooie omgeving, mooi opgezet park, let op welk appartement je boekt!
    • Standaard Studio (4 Personen)

Appartement aan achterkant van gebouw. Uitzicht op buiten rokende medewerkers van restaurant. Ook kookluchtjes. Containerhok met vliegen vlak naast ons appartement. éénmaal zelf in restaurant van park wezen eten. Mijn gerecht met steak en friet oké. De pizza's van vrouw en kinderen waren zwartgeblakerd.

Het park was leuk opgezet. Fantasievolle bouw. De ligging is goed. Wandelen door duinen naar strand was heel leuk.

Te duur wij hadden huisje geboekt voor 6 personen om met...
    • Standaard Huis met 2 Slaapkamers - Omgeving Maisons de la Plage (6 Personen)

Te duur wij hadden huisje geboekt voor 6 personen om met twee te verblijven na het lezen van de groote van de ruimtes het zekere voor onzekere genomen . ook al verbleven we met 2 toch tax voor 6 moeten betalen en nog eens 10 euro per nacht voor de hond is te veel .

aangename locatie en boeiende omgeving
    • Standaard Huis met 1 Slaapkamer - Omgeving Maisons de la Plage (4-5 Personen)

het slaapcomfort: De matrassen van de bedden op het eerste verdiep waren niet comfortabel. Voor de rest geen tegenvallers

Rustige locatie, goed onderhouden huisje. Vlak bij de zee, duinen en bos. Er waren veel activiteiten mogelijk binnen het park maar wij hebben de locatie gebruikt om te overnachten en van daar uit de omgeving te verkennen.

Goed, maar niet fantastisch
    • Superior Huis met 3 Slaapkamers (8 Personen)

Wij hadden een VIP-huisje, maar dat viel qua ruimte wel wat tegen. Zag er ook allemaal wat gedateerd uit. Wij zaten aan een vijvertje met uitzicht op de golfbaan. Dat was wel top!

Geweldig buiten en binnen(golfslag)bad met iedere drie kwartier golven en heel veel toezicht. Animatie is enthousiast maar stelt niet veel voor. Mooi park, prettig personeel. Op 5 autominuten van het strand.

Veel te duur voor wat je er voor krijgt
    • Standaard Huis met 1 Slaapkamer - Omgeving Maisons de la Plage (4-5 Personen)

Huisje voor vijf personen is echt veel te klein. Wij waren met twee volwassenen en een driejarige, dit ging echt net aan. Erg slechte bedden. Rugpijn. Binnen zwembad heel veel chloor, vies en massaal. Buitenzwembad wat dicht bij onze huisjes lag was wel lekker.

Wandeling door duinen naar het strand.

een ramp, wilde al weg vd eerste dag, beste van gemaakt, je geld krijg toch niet terug.
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

de kamers zijn kleiner dan op de foto's voorgesteld. heel complex kan een likje verf gebruiken. de animatie - team doet niet veel moeite om hun programma te verkondigen, moet alles zelf lezen op de affiche. de mini - golf is gratis maar als je ziet hoe het eruit ziet, kan je geloven waarom. de keuken is de breedte vd koelkastdeur

het zwembad

Personeel deed moeite om Engels te spreken aangezien onze...
    • Standaard Appartement met 2 Slaapkamers (6 Personen)

Openingsuren zwembad waren beperkt voor onze kinderen (+13) (11-19 uur). Het buffet in het restaurant op het domein was zeer beperkt en niet zo smakelijk.

Personeel deed moeite om Engels te spreken aangezien onze kennis van het Frans toch beperkt was. Zeer mooi appartement, leuk park.

mooi huisje
    • Standaard Huis met 2 Slaapkamers (6 Personen)

Geen zitbank maar slaapbank. Alles in het Frans, weinig Engels- of anderstalige informatie. Zeer strenge/nerveuze badmeesters...constant fluitjes.. Animatieteam uitsluitend Frans..

Ruim voor 4 personen. Netjes en schoon.

Niet meer.
    • Standaard Huis met 2 Slaapkamers (6 Personen)

Huisje was erg klein zaten met 2 volw en 3 kinderen in 6 p huis. Eerste huis rook vreselijk naar hond dus zijn meteen verhuisd. Tweede huis ook zure lucht. Animatie volledig frans. Zwembad was klein. Bank was vreselijk stonk en zat niet lekker. Plaatsje fort mahon was niet bijzonder klein weinig winkels zeer simpel.

Zwembad was leuk maar klein.

Rustig gelegen vakantieverblijf aan de Baie de Somme.
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

De vloer van het appartement was niet helemaal proper toen wij aankwamen. De bedden waren niet echt top. Vaak hoorden wij gekraak bij de minste beweging waardoor wij minder goed konden slapen. Keukengerei was niet voldoende aanwezig. Wij misten een snijplank, een pollepel, een stop voor de afvoer wasbak, extra kommen, een aftrekker voor de schoonmaak, ...

Prima locatie en uitvalsbasis in de nabijheid van de Baie de la Somme. Wij waren rustig gelegen in een appartementje aan de zijde van het golfterrein. Heel leuke zwemfaciliteit met binnen- en buitenzwembad. Er is een winkeltje op het plein waar je terecht kan voor allerlei voedingswaren, brood en croissants; heel handig. Het nabij gelegen Fort Mahon Plage is een verzorgde plek met leuke eetgelegenheden.

Pover
    • Standaard Huis met 1 Slaapkamer - Omgeving Maisons de la Plage (4-5 Personen)

Bedden heel hard, echt niet te doen.iedereen slecht geslapen. Ook heel warm in het huisje en veel te klein voor 5 personen. Is maar geschikt voor 2 of 3. Geen 2 slaapkamers zoals vermeld maar 1 en dan slaapbank in living. Elke dag open en dicht doen want geen plaats om te bewegen. Geen oven en geen haardroger.

Zwembad

De formule 3 dagen avondeten was zeker een aanrader!
    • Standaard Huis met 2 Slaapkamers (6 Personen)

Het huisje was maar matig proper...

De formule 3 dagen avondeten was zeker een aanrader! Vriendelijk personeel in het restaurant. Lekker eten. Niet duur.

Belle Dune Plage
    • Standaard Huis met 2 Slaapkamers - Omgeving Maisons de la Plage (6 Personen)

Op de locatie Belle Dune Plage is de receptie alleen open op aankomst en vertrekdagen wat wij onprettig vonden als je vragen hebt over het park of voor activiteiten. er was is op deze locatie ook geen restaurant of bar wat in onze ogen een gemis is. Hiervoor moet je naar het 'centrum' wat 15 minuten lopen is. Als je rust zoekt is dit een goede plek. De ramen kunnen jammergenoeg alleen helemaal open of dicht, zijn niet te vergrendelen op tussenstanden. Je moet provisorisch met handdoeken ed aan de slag om de gewenste stand te kiezen.

De accommodatie was prima verzorgd op een mooie locatie. Strand is zo'n 10 minuten lopen.

Rampzalige vakantie!
    • Standaard Huis met 1 Slaapkamer - Omgeving Maisons de la Plage (4-5 Personen)

Nooit ga ik nog naar een Pierre en Vacances domein! We hebben 2 nachten gebleven ipv 7, we moesten om dringende reden naar huis terug keren. We hebben alles netjes gekuist. Mijn vraag aan Pierre en vacances was of het mogelijk was om enkel de 2 nachten te betalen. Pierre en Vacances zeiden dat we het via booking moesten regelen en booking zei via Pierre en Vacances. We hebben dus 1200 € betaald voor 2 nachten, Pierre en Vacances wou in niets tussen komen. Zelfs geen percentage, schandalig en onmenselijk!

Geen aanrader.
    • Standaard Huis met 2 Slaapkamers (6 Personen)

Hier gaan wij geen tweede keer naar toe. Overal teleurstellend, prachtig plein op het park met potentie, maar het mist sfeer, weinig te doen voor kinderen, onze eerste accommodatie vies, na verhuizing beter maar overal ver vandaan, geen speeltoestel in de buurt. Park is een 5 waard, that's it. Meer iets voor een tussenstop dan een volledige vakantie van 2 weken. Tip voor het management: geef het personeel een cursus Engels, dit scheelt een hoop irritatie.

Het mooie strand en omgeving.

Ontgoocheld in mijn eerste kennismaking met booking
    • Superior Huis met 3 Slaapkamers (8 Personen)

Ik heb niet gekregen wat booking me beloofde. We hebben een zeer klein huisje met 8 mensen moeten delen (1 kamer met 1 bed, 2 kamers met 2 bedden, in plaats van 4 kamers met 2 bedden zoals beloofd).

de regio is zeer mooi

Topvakantie!
    • Standaard Huis met 2 Slaapkamers (6 Personen)

De beperkte menu in het restaurant en de bar. Het koude water in het binnenzwembad!

De autovrije wijken zorgden voor fijn fietsen en wandelen. We hadden vanuit onze woning uitzicht op de duinen dit was mooi en rustgevend. Verder stil, rustig en kleurrijk park met een perfecte ligging tov de zee en leuke algemene animatie voor kinderen.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Altijd te kort!
    • Standaard Huis met 2 Slaapkamers (6 Personen)

Er staat niets over toegankelijkheid op de site. Je kan dus niet gericht boeken. Toch duur voor wat het is. Onduidelijk grondplan. Tamelijk krap en weinig rekjes, kasten om bagage te leggen. Personeel bar onderbemand. Weinig privacy in tuintje/terras achter huisje

Onze accomodatie werd omgeboekt nadat we bezorgdheid uitten over rolstoeltoegankelijkheid. Bed-en badlinnen aanwezig. Toegang tot aquaclub inbegrepen. Goede uitvalsbasis voor uitstapjes

De vloer van de gang in het gebouw waar ons appartement lag...
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

De vloer van de gang in het gebouw waar ons appartement lag was de ganse tijd vuil en werd niet gereinigd. Rommel zoals vuile was bleef er meerdere dagen liggen.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Teleurgesteld
    • Standaard Huis met 1 Slaapkamer - Omgeving Maisons de la Plage (4-5 Personen)

We hadden bij jullie geboekt voor huis met 2 slaapkamers voor 512 euro. Ik had op p&v hetzelde huisje gezien voor veel minder maar toen zag ik dat het 1 slaapkamer en een sofabed was. Dus uiteindelijk toch maar bij booking geboekt omwille van de 2 slaapkamers. Bij aankomst bleek dat we 1 sofabed en 1 slaapkamer hadden. Dus ik voel mij een beetje verraden door booking omdat ze geen juiste info op de website zetten. Toen we naar het onthaal gingen voor dit te zeggen kregen we te horen dat we geboekt hadden voor 1 sofabed en 1 slaapkamer. Heel teleurstellend!

Zeer mooi, kleurig park tenmidden van de natuur.
    • Standaard Huis met 2 Slaapkamers (6 Personen)

De huisjes vallen relatief klein uit. Huisjes van 6, wel goed voor 4 personen. Niet meer want er zijn maar 2 kamers met elk 2 bedden. Kleine leefruimte.

Zeer mooi, kleurig park tenmidden van de natuur.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Gezellige huisjes en gevarieerd aanbod van activiteiten.
    • Standaard Huis met 1 Slaapkamer - Omgeving Maisons de la Plage (4-5 Personen)

De buitenkant van de huisjes mag wat opgekuist worden. Spijtig dat wij de info kregen dat het buitenzwembad nog open was op 24/9, want dat had ik leuk gevonden, maar het was niet open.

Goede ligging. Veel ontspanningsmogelijkheden. Meerdere zwembaden. Dichtbij strand. (maisons de la plage) Knus huisje.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Gezellig
    • Standaard Huis met 2 Slaapkamers (6 Personen)

Niet vriendelijk van bediening in restaurant. Geen medisch punt in park

Het park op zich. Het concept van buitenkant huisjes Zwembad. Dieren. bootjes. Wandelpad...

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

zeer mooie locatie
    • Standaard Huis met 1 Slaapkamer - Omgeving Maisons de la Plage (4-5 Personen)

bungalow "strand" geboekt met 2 slaapkamers maar blijkbaar is dit een foutje bij booking.com want er is maar 1 slaapkamer (met 2 eenpersoonsbedden en een bed dat je "uit een kast" kan trekken.)

mooie locatie

• Beoordeeld op: 26 augustus 2016

Fijn vakantie adres
    • Superior Huis met 2 Slaapkamers (6 Personen)

Wij hadden een superior huisje geboekt voor 6 personen (we zijn met z'n vieren). ik begrijp niet hoe ze deze huisjes aan 6 personen zouden kunnen verhuren. Het is echt klein. Het buiten onderhoud van het huisje was slecht. Bedden zijn heel hard. Badkamer was slecht. Houten afdekplaten vielen er af. Je kon wegens schuin dak alleen maar zitten in de douche! Staan was zelfs met 1.65m. onmogelijk. Douche is in het bad, wat te klein was om in te liggen, ook daar kan je alleen in zitten. Badkamer dus echt slecht, en dat nog wel voor het luxe huisje! Verder was het superior huisje dus klein maar wel knus en schoon maar het is in het hoogseizoen écht veel te duur voor wat je krijgt. Personeel in restaurant, winkel en zwembadbar werkt ongelofelijk traag, lange rijen, Moesten anderhalf uur wachten op een pizza, 30 minuten op een ijsje. En dat was elke dag hetzelfde liedje.

Perfecte locatie, niet te ver rijden vanuit Nederland is fijn met kinderen. Wij hadden fietsen mee en dan is het helemaal een perfecte omgeving. 5 minuten fietsen naar het strand en leuke kustplaatsjes. Mooie stranden. Perfect zwembad. Wij hadden super weer maar als het minder is, is het ideaal dat er ook een binnen zwembad is. Het zwembad is super! Er zijn veel badmeesters die heel goed opletten. Het terrein is mooi. Huisje was schoon en alles was aanwezig (we hadden een superior huisje geboekt). Fijne tuin voor het huisje met mooi uitzicht op het meer.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

Toffe lokatie bij goed weer en voor grotere kinderen
    • Standaard Huis met 3 Slaapkamers (8 Personen)

Badkamer was niet in orde, douche stang was kapot, douche scherm stond los. Weinig keuken materiaal, er ontbrak zelfs een schaar. Weinig zit comfort in de woonkamer. Wij hadden een huisje van 8 maar er stond slechts 1 slaapbank en een losse rieten stoel. Als gezin met kleine kinderen was dit voldoende maar als er meer volwassenen waren geweest, was er te weinig zit ruimte. We hadden extra betaald voor een betere wifi verbinding maar deze viel regelmatig uit. Het zwembad ging pas open om 11u wat echt te laat is voor kleine kinderen en we dus genoodzaakt waren om in de namiddag na de dutjes met de grote massa te gaan. Het was ook spijtig dat er geen apart baby bad was binnen, alleen buiten. Er waren ook geen omkleed ruimtes voor families voorzien, slechts zeer smalle kabines.

Elk huisje had zijn eigen tuintje en het domein was heel mooi met al die gekleurde huisjes en vijvers. Het binnen zwembad was ruim, al was het niet voorzien op een grote massa bij slecht weer. Het had wel leuke buiten baden en glijbanen.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Mooi park en zwembad, onvriendelijk personeel
    • Superior Huis met 3 Slaapkamers (8 Personen)

Personeel vooral in zwembad erg onvriendelijk. Bijna niemand spreekt engels, of een andere taal dan Frans, zelfs niet bij de receptie

Geweldig zwembad inclusief buitenbad

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Huis met 1 Slaapkamer - Omgeving Maisons de la Plage (4-5 Personen)

- Afstand vd huizen in de wijk Plage naar centrum vh park , waar zwembad en restaurant zijn , is erg ver (20 min lopen). Vooral 's avonds . Je moet dan in het donker teruglopen aan de buitenkant vh park , langs een weg waar 70km per uur gereden wordt. -'s ochtends even op en neer naar het parkwinkeltje om vers stokbrood te halen, is dus een hele onderneming (vanuit de wijk Plage). -Alle entertainment is in het frans , er wordt niet eens een poging gedaan om engels te spreken. Daarom kon onze dochter van 15 jaar ook niet meedoen aan de activiteiten. (Er werd bijvoorbeeld gezegd dat het onmogelijk was om mee te doen aan een speurtocht als je geen frans spreekt). Zo hebben wij een aantal (overigens leuke) avondshows van het animatieteam bezocht , maar konden ook niet veel verstaan vanwege onvoldoende kennis van de franse taal. -weinig te doen in de directe omgeving van het park.

-Mooie omgeving op loopafstand van het strand van Quend. -Openluchtzwembad in de wijk Plage op het park . -Mooi park.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Prima huisje.
    • Superior Huis met 2 Slaapkamers (6 Personen)

Prima huisje. Bedden wat hard. We waren met 4 in 6 persoons comfort. Met 6 zou het echt erg krap zijn. Alles Frans. Nauwelijks Engels sprekend. Gok 90% van gasten Frans. Leuk zwembad, mooie golfbaan. Wel even lopen naar strand. Prachtige omgeving qua natuur. Na 22 uur alles dicht. Dan mis je dorpje om even naartoe te lopen. Prima weekje gehad, maar niet voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

De rust en het uitzicht.
    • Superior Huis met 3 Slaapkamers (8 Personen)

Het is zogezegd een huisje voor 8 personen, maar eigenlijk is het maar voor 6. We moesten het meubilair verplaatsen om een kinderbedje te kunnen bijzetten. Het was zeer krap in de kamers en de matrassen waren te hard om goed te kunnen slapen.

De rust en het uitzicht. Het zwembad was ook heel leuk.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Prachtige locatie
    • Superior Huis met 2 Slaapkamers (6 Personen)

Kleine huisjes, met te kleine bedjes (blijkbaar verwacht men gasten van 1m50cm) bedden zijn trouwens keihard. Drukte in het zwembad, vooral door externe bezoekers.

Prachtige locatie Monding van de somme is zeer mooi Ideaal voor jonge kinderen Enthousiaste medewerkers

• Standaard Huis met 2 Slaapkamers - Omgeving Maisons de la Plage (6 Personen)

Er zaten veel mieren in het huisje

prima vermaakt

bedden zijn te hard

locatie dicht bij strand

Mooie omgeving
    • Standaard Appartement met 2 Slaapkamers (6 Personen)

Kies een kamer die groter is dan uw noden voor meer comfort

Mooie omgeving Aangename en moderne appartementen Alles aanwezig op het domein

heel aangenaam

niets speciaal

huisje waren prachtig

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

WiFi

WiFi

Klein maar fijn
    • Standaard Huis met 2 Slaapkamers (6 Personen)

Klein. Zeer harde matras.

Comfort

een mooi aangelegd domein in een natuurlijk gebied

de matrassen

de rustige omgeving en de netheid vd woning

Zeer proper, maar huisje te klein.
    • Standaard Huis met 1 Slaapkamer - Omgeving Maisons de la Plage (4-5 Personen)

Hadden een huisje voor 5 personen, maar dit is enkel voor max 3 personen. Veel te klein voor 5 personen.

Mooi ingericht.

is door boeking.com geen correcte boeking bij betaling 2 kamers voorzien na betaling 1 kamer , sorry oplichterij

idem

het slechte bed waar ik in sliep !

Melken van de bezoekers

Melken van de bezoekers

prachtige locatie

terras niet zo proper

prachtige locatie

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Vriendelijkheid van het personeel.
    • Standaard Huis met 2 Slaapkamers - Omgeving Maisons de la Plage (6 Personen)

Vriendelijkheid van het personeel. Huisjes zijn in zeer goede staat en hebben een goede ligging.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Mooie locatie, veel megelijkheden, maar:

1-Hygiëne, 2-Er is niet ingegaan op meldingen kleine pannes-defecten

Locatie, concept

zonnige en rustige vakantie
    • Standaard Huis met 1 Slaapkamer - Omgeving Maisons de la Plage (4-5 Personen)

afstand tot receptie,geen parasol aanwezig in huisje

Nabijheid van de zee

Aangenaam
    • Superior Huis met 3 Slaapkamers (8 Personen)

De openingsuren van het binnenzwembad.

Huisje aan het meer, top.

• Beoordeeld op: 8 november 2016

locatie
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

stank in keuken vanuit ingebouwde afvalzak

locatie op maat van gezinnen alles is aanwezig

• Beoordeeld op: 15 oktober 2016

Fijn verblijf voor een paar nachten om lekker uittewaaien aan het strand
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

Studio was prima goede verwarming alles aanwezig snelle wifi .Mooie andelingen door de duine naar de kust en een schitterende golfbaan

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

vriendelijk personeel,ligging, verkeersvrij in de omgeving...
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

geen dampkap kwaliteit van de matras

vriendelijk personeel,ligging, verkeersvrij in de omgeving van de accommodaties, zwembad begrepen in de prijs.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

het weer en de omgeving was mooi
    • Standaard Huis met 2 Slaapkamers (6 Personen)

het personeel in het restaurant was onbeschoft en onvriendelijk trolleysysteem werkt niet, trolleys waren er nooit

het weer en de omgeving was mooi

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

ideale vakantie met kinderen
    • Standaard Appartement met 1 Slaapkamer (4 Personen)

netheid van de woning maar stoorde me er niet aan

facilteiten voor de kinderen en de service

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

prachtige omgeving, vriendelijke mensen
    • Standaard Huis met 1 Slaapkamer - Omgeving Maisons de la Plage (4-5 Personen)

De grootte van de huisjes vielen tegen.

prachtige omgeving, vriendelijke mensen

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Slecht slapend Bed Appartement stoffig

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

De rustige ligging van de huisjes, we hadden gelukkig een...

Gelukkig hadden we fietsen mee, want de maisons de la page liggen wel 10 tot 15 min wandelen van het vakantiecentrum zelf. Maar je kan ook ter plaatse fietsen huren.

De rustige ligging van de huisjes, we hadden gelukkig een terrasje met 's middags en 's avonds zon. Zeer vriendelijk personeel. Hele mooie omgeving. Veel te zien en te doen.

• Beoordeeld op: 6 januari 2016

Toplocatie en mooi vakantiepark aan het water, op...

Het comfort en de ruimte van de huisjes is typisch P&V, op 40m2 zit je al gauw op elkaar gepakt, zelfs in een superieur huisje voor 6 pers met zijn vieren. Maar voor een weekje goed te doen en met prachtig winterweer ben je al gauw veel buiten!

Toplocatie en mooi vakantiepark aan het water, op wandelafstand van de zee! Fort Mahon heeft enkele goede restaurantjes, l'Hippocampe is een aanrader!

• Beoordeeld op: 10 november 2015

Dat er niet echt een gelegenheid was waar je gewoon iets...

Dat er niet echt een gelegenheid was waar je gewoon iets gezellig kan drinken. De persoon die de winkel open hield was een zeer nors iemand. Alsof hij tegen zijn goesting in de winkel stond.

• Beoordeeld op: 4 november 2015

VIP-huisje met opgemaakte bedden en badlinnen inclusief bij...

Temperatuur in het overdekte zwembad alsook de watertemperatuur konden 3° hoger om het blijvend aangenaam te houden.

VIP-huisje met opgemaakte bedden en badlinnen inclusief bij aankomst. De vakantie kan metéén beginnen.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2015

de rust en omgeving water enz.

ons huisje was voor 6 pers wij waren met 4 ik denk niet dat het groot genoeg zou zijn voor 6 pers, maar je bent gelukkig veel buiten .

de rust en omgeving water enz..

• Beoordeeld op: 4 oktober 2015

Ons doel was golfen en dan is dit de perfectie nabij.

Blijft toch vreemd anno 2015 dat medewerkers aan de balie zowel bij het park als de golfbaan hun talen zo slecht spreken. De helft van de clientèle zeker op de golfbaan kwam van buiten Frankrijk. Ook gewoon de telefoon opnemen en beantwoorden terwijl ze je aan het helpen zijn.

Ons doel was golfen en dan is dit de perfectie nabij. We hadden voor ons tweeën een vier persoonsappartement aan de golfbaan. Appartement was dik in orde. Het internet koste een paar centen maar functioneerde prima. Beter dan slecht internet gratis zoals op de meeste plekken.

• Beoordeeld op: 26 september 2015

Zeer aangename ligging, nette appartementen, goed uitgerust...

De appartementen zijn zeer klein. We hadden een appartement voor 6 personen, maar waren een koppel met 2 baby's. Het appartement was net groot genoeg. Met 6 personen lijkt het mij quasi onmogelijk om gezellig te verblijven.

Zeer aangename ligging, nette appartementen, goed uitgerust keuken.

• Beoordeeld op: 16 september 2015

Originele huisjes, bij calamiteiten in de woning direct na...

Personeel in zwembad, prijs in hoogseizoen veel te hoog! Maar voor minder is er niks fatsoenlijks te krijgen......

Originele huisjes, bij calamiteiten in de woning direct na melding reactie, 8 persoons huisje groot genoeg voor een gezin met 4 kinderen

• Beoordeeld op: 4 september 2015

Het verlaten van het park en rust vinden.

Prijzen voor drank en eten op het park veel te duur. Personeel spreekt alleen Frans, doen geen moeite om zich aan te passen. Geen rekening gehouden met kinderen tussen 14 en 17, die vervelen zich dood. Alles wat aangeboden wordt op het park kost geld. Park is er helemaal op gericht met zo min mogelijk inzet, zoveel mogelijk geld uit je beurs te kloppen. Ik zou dit park niemand aanraden!

Het verlaten van het park en rust vinden.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2015

De afstand naar het strand en de omgeving.

Het huisje was veel te klein. Het huis was heel erg vies. De bedden veel te klein 140cm dubbel bed. Niet waard voor dat geld.

De afstand naar het strand en de omgeving.derist op het park was fijn.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

Het zwembad, uitgezonderd de onduidelijkheid in de...

Onvriendelijk onthaal. Geen service bij technisch probleem: geen warm water productie. Ondermaatse technische uitrusting.

Het zwembad, uitgezonderd de onduidelijkheid in de scheidingszone gekleed/badkleding

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Locatie van het park is prima en is gelegen in een mooie...

Leegruimte in woning is redelijk klein. In zwembad is een strakke zwembroek (speedo) verplicht. Dit wordt nergens genoemd, maar is wel verstandig om er voor vertrek rekening mee te houden.

Locatie van het park is prima en is gelegen in een mooie omgeving.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

comfort van keuken, vaatwas, kookgelegenheid die goed...

Een verse bakker is natuurlijk nog fantastischer. Geen toaster in het huisje. Dure toeslag voor de tennis en veel toeslag voor allerlei activitieiten.

comfort van keuken, vaatwas, kookgelegenheid die goed uitgerust was en natuurlijk het zwembad

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Uitstekende bedden, huisje dik ok.

Rioollucht in beneden badkamer. Geen fijne zitbank of luie zetel... Basketballveld bijna altijd bezet door voetballers (aparte basket zou beter zijn).

Uitstekende bedden, huisje dik ok. Personeel erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 25 juli 2015

Fijne vakantie!

Het supermarktje is beperkt.

Fijne vakantie!! Mooi park met huisjes aan het water, dicht bij het strand. Lekker eten in het restaurant en veel te doen. Ook allemaal mooi verzorgd.

• Beoordeeld op: 20 juli 2015

de rustige, mooie en verzorgde omgeving.

€20 betalen betalen voor wifi en een zeeeer slecht bereik, geen service. Bij het opgegeven nummer voor vragen wifi werd niet opgenomen. Dringend een andere provider zoeken of geen toeslag vragen voor WIFI-gebruik. Eigenlijk willen we onze Wifi-toelage terug.

de rustige, mooie en verzorgde omgeving.

• Beoordeeld op: 7 juli 2015

Ligging, natuur en rust

- Babypakket besteld in febr.via booking.com: niet voorhanden - Buitenmeubilair vuil : zelf moeten poetsen, properheid binnen kon beter - 3 x moeten bellen en mailen om 2 VIP villa's naast elkaar te kunnen reserveren en men kon onze reservatie niet vinden op reserv.nr. booking.com

Ligging, natuur en rust

• Beoordeeld op: 13 april 2015

Locatie vlakbij strand is leuk !

Voor 5 personen was villa 5p te klein. Slaapbank was niet comfortabel (terwijl hier de ouders in moeten slapen en dus eigenlijk meest comfort zouden moeten bieden).

Locatie vlakbij strand is leuk ! Huisjes rond gemeenschappelijke tuin / open ruimte was zeer welkom .

• Beoordeeld op: 11 april 2015

Eigenlijk alles.

Er was een overboeking en ondanks het feit dat wij de dagen op voorhand constant gebeld hebben met Booking om deze zaak te regelen, hadden wij nog eens dezelfde discussie aan de balie ter plaatse. Booking heeft hier goed werk geleverd trouwens. Uiteindelijk was het in orde en hebben wij toch een fantastisch verblijf gehad.

Eigenlijk alles.

Er zijn ook 20 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.