Beoordelingen over Hôtel Bellevue 2-sterren

5 route de Seurre, 21200 Beaune, Frankrijk

#24 van de 43 hotels in Beaune

Prima overnachtinghotel
    • Familiekamer (2 Volwassenen & 2 Kinderen) met Bad

Geen speeltuintje zodat kids nog even kunnen uitrazen, familiekamer op tweede verdieping dus met spullen zeulen en een baby na een lange reis....

Centrale ligging, gratis parkeren voor de deur, leuke tuin, vriendelijk personeel, ontbijt zag er keurig uit

Perfecte plek op doorreis naar het zuiden.
    • Familiekamer (2 Volwassenen & 2 Kinderen) met Bad

Douche wat verouderd en een wat klein scherm. Douche werd behoorlijk nat. Verder zijn de kussens erg klein op het bed.

Bedden zijn verder prima, je kan er lekker eten, personeel erg behulpzaam en vriendelijk. Hier gaan we zeker vaker onze doorreis overnachting houden.

Goede tussenstop

Het bed was aan de kleine kant. De muren zijn erg dun waardoor we wat last hadden van geluid van de kamer naast ons.

Heel behulpzame eigenaars. We waren voor de eerste keer met onze dochter van 10 maanden op reis en het hotel had alle faciliteiten om ons te helpen. 's Avonds konden we genieten van een lekkere maaltijd buiten op het terras. Ook het ontbijt was prima.

Ik vind,de aanbeveling via de site niet overeenkomen met de accommodatie en dus yeveel betaald.

De ontvangst,de service tijdens het ontbijt,de kamer was heel klein ongeveer 7/8 m2 ,de tv werkte niet en was heel klein(logisch in een kleine kamer.) toiletbril zat los etc. placet spiegel hing een kant los,

Weinig,ook het hotel heeft aan de buiten kant niet de tekst Bellevue. De tuin stelde weinig voor,oude rommel.

Was wel airco in kamer

Kamer was warm. Alleen 1 raam hoog in de kamer. Ontbijt duur € 18,00, geen boter, kaas en vleeswaren. Geen yoghurt voor bij de musli, alleen melk. Beetje magertjes voor deze prijs..

Was wel airco in kamer

3,5
    Parkeerplaats

Alles.Mieren op de kamer en in de krappe douchecabine.Mierenlokdoosjes in de hoeken.(probleem dus bekend )Een 2 persoonsbed op 45 cm hoogte in z,on klein kamertje dat het bed aan 1 zijde pal aan de muur stond. 1 stoel bestemd voor een kabouter. Kamer droevig.Niet meer aanbieden .Ik heb deze enquête nu nog een keer ingevuld maar mijn ervaring van vorig jaar (Andorra) is dat jullie organisatie het geen bal interesseerd wat ik ervan vind. Vorig jaar ook slechte ervaring maar jullie reageren niet eens. Boeking.com..de volgende keer moet ik nog eens goed nadenken tenzij jullie eens een keer contact opnemen.

Parkeerplaats

Aangezien het verblijf bestemd was als tussenstop op onze reis naar het zuiden was dit voldoende

Het hotel oogde oud en al wat afgeleefd, bovendien was onze kamer wel erg klein

Het ontbijt was oke, de kamer viel tegen, was zeer klein en bovendien kropen er mieren rond in mijn bed

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Eenvoudig hotel, prima voor stop richting het zuiden.

Let op de openingstijden, inchecken buiten deze tijden kan niet. Verkeersgeluid bij kamers aan de voorkant.

Spreken Engels, restaurant heeft zeer uitgebreide wijncollectie.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Verschrikkelijk hotel

Bij aankomst geen personeel en een dichte deur, na telefonisch contact uiteindelijk de sleutel van onze kamer gevonden. Kamer was klein, enorm benauwd en er was één raam. Helaas zat dit raam aan de straatkant waardoor je (zelfs met het raam dicht) de hele nacht wakker werd gehouden door alle voorbijrijdende auto's. Als er geen auto was werden we wel wakker gehouden door de snurkende buren. De volgende morgen was er nog steeds geen personeel. Bij het uitchecken mijn klacht uitgelegd, kreeg hierop wel iets korting, maar dit staat niet in verhouding met de slechte kwaliteit. Al met al wel hel slechtste hotel dat ik ooit bezocht heb.

Prima ontbijt, prima locatie

Hotel prima gelegen wanneer u op doorreis bent tussen...

Ontvangst was matig zou zeker mogen verbeteren. Aanduiding van parkeerterrein van hotel nauwelijks zichtbaar. Ligt direct in een bocht van drukke weg. Naam hotel hierbij niet aangegeven. Er was nauwelijks brood bij ontbijt, werd later wel aangevuld, maar toen gingen wij net weg. Draairichting deur kamer moeilijk. Maar prijs was ook redelijk aantrekkelijk.

Hotel prima gelegen wanneer u op doorreis bent tussen Nederland en Zuid-Frankrijk. De stad Beaune ligt direct langs de snelweg en heeft een aantrekkelijk centrum. De stad van de wijnen met goede restaurants.

een voortreffelijke locatie met de nodige rust en goede invalshoek voor een bezoek aan Beaune

rekening houdende met de categorie van logement zeker geen bemerkingen;

prima ontbijt het onthaal was zeer vriendelijk. Op de middag was er geen maaltijd voorzien. We hebben Beaune 's avonds bezocht en hebben niet ingetekend op het avondmaal wat ook prijs kwaliteit voortreffelijk bleek

ëén nacht en daarna gauw weer weg.

Aanduiding dat centrum van Beaune op 10 minuten loopafstand ligt is onjuist. Tenminste 15 á 20 minuten nodig.

Kamer erg eenvoudig. Geen faciliteiten in hotel na 21:00 uur, want alles gesloten en geen personeel aanwezig. Gaat wel voor één nacht, maar absoluut onvoldoende als je daar meerdere dagen zou willen doorbrengen

Niet voor herhaling vatbaar!

Slechte kamer, klein, bed ook niet echt comfortabel en mini raam wat zo hoog zat dat je er niet doorheen kon kijken! Leek alsof we in een kelder sliepen!!

Op loopafstand van centrum Beaune

Kamer heel erg klein.

Kamer heel erg klein. Bed keihard. Om te douchen moesten we de douchekop vasthouden. Er was geen bevestiging in douche. Schimmel in badcel. Had gebeld om er te kunnen eten in restaurant. Toen we op de van te voren aangekondigde tijd aankwamen was het vol en moesten we ergens anders gaan eten. Zeer slecht hotel.

Als doortocht naar het Zuiden een zeer goed adres!

De WiFi verbinding was onvoldoende!

De veilige parking voor de wagen bij het hotel en gratis! Rustige slaapgelegenheid! Het eten was goed. Ontbijt : alles was aanwezig en zeer vers. De patron van het hotel had persoonlijk tijd en veel aandacht voor ons om een babbeltje te slaan en uitleg te geven over de streek! We konden buiten eten!

Voldoende comfort voor een overnachting als tussenstop.

Restaurant was gesloten op 14 (en 15) augustus. 'Bar à vins'? Ook daar geen personeel te bespeuren. Ik vond mijn kamer onvoldoende geïsoleerd.

Prijs-kwaliteit zit goed.

Perfect voor een tussenstop op weg naar het Zuiden!

WiFi aanwezig, maar ondanks extender zeer traag.

Het ontbijt was basic, maar heel goed. Goede prijs/kwaliteit. Zeer vriendelijk personeel, kleine, zeer nette en schone kamer. Zeer centraal gelegen op loopafstand van het centrum. Eigen parkeerplaats.

de kamer was klein en er was een klein raam tegen het...

zie kamer

de kamer was klein en er was een klein raam tegen het plafond aan. als je naar buiten wilde kijken moet je op een stoel gaan staan en dan springen.

Simpele overnachting

De ligging van de kamer aan de straatkant.

Het avondeten was prima evenals het ontbijt. Ook het personeel was zeer vriendelijk. Maar we hadden een kamer (zeer klein, maar dat was niet het probleem), pal aan de straatkant. Dus veel herrie van buiten kwam goed binnen.

In orde voor een dag - als doorreis

Badkamer veel te klein, kamer aan straatkant zeer luidruchtig. Zeer beperkt ontbijt ( te duur )

Heel vriendelijk personeel. Mooie inrichting/renovatie.

'

's Avonds na 21 uur pas kunnen inchecken wegens heel veel verkeer op de terugtocht... zonder problemen nog een heerlijk menu kunnen bestellen. TOP! Mooie kamer, eenvoudig maar lekker ontbijt!

Heel aangenaam!
    • Familiekamer (2 Volwassenen & 2 Kinderen) met Bad

Heel (kind)vriendelijk personeel. 's Avonds in het restaurant heel lekker gegeten! Familiekamer was voor ons uitstekend. Een echte aanrader om even halt te houden voor doorreis naar het zuiden!

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Goed voor een nachtje alleen moesten we op zoek naar restaurant voor te eten. Na lange rei

Weinig keus in restaurant alleen varkensvlees geen vis. Wij eten nl geen vlees geen alternatief. Kleine kamer maar de douchebak was zo klein nu zijn wij nog slanke mensen.

Aardige mensen spreken een klein beetje Engels. Goed ontbijt netjes en goed verzorgd. Gelukkig airco.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Locatie was goed en ook het ontbijt was prima.

Het bed was niet voortreffelijk, maar best goed geslapen.

Locatie was goed en ook het ontbijt was prima. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Bed en badkamer waren schoon.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Geen nooduitgang en kleine doucheruimte

Hele kleine douche, een groot persoon past er niet in. Er is geen lift (voor ons geen probleem maar 2 etages trap is niet voor iedereen) Wifi code werkte slecht. Er is geen nooduitgang oid. We vertrokken 's morgens om 7.00 en alle deuren naar de achterkant naar ontbijtruimte, tuin etc waren op slot. Alleen de voordeur kon open.

De locatie en het gezellige terras achter het hotel onder de bomen. Goede airco.

Eenvoudig hotel vlakbij centrum van Beaune.

De kamer en de badkamer, vooral de douchecabine , was erg klein. De douchestang zat los en de bevestiging van de douchekop was kapot.

De gratis parkeerplaats achter het hotel, 's nachts ging het hek dicht. 10 minuten lopen naar het leuke centrum van Beaune met heel veel leuke restaurantjes.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Goed verblijf voor één nacht.

De prijs (€ 69.00) stond niet in verhouding met de kamer. Bed kraakte bij iedere beweging. Er stond maar één stoel op de kamer.

Vlakbij de snelweg. Heel vriendelijke ontvangst. Badkamer was prima.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Prima etappe plaats. Kleine maar doeltreffende kamer met airco en schoon en net sanitair.

Meer oog voor detail. Als je de gasten aanbiedt om buiten te ontbijten, even een doekje over de tafels halen...

Vriendelijk medewerkers. Airco in de kamer en erg schoon en netjes.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Ideale tussenstop

Ontbijt is pover, maar dat zij we gewend in Frankrijk.

Ideaal gelegen voor een tussenstop. Wandelafstand van Beaune centrum. Beveligde parking voor de auto. Airco op de kamer. Alles netjes en hygiënisch. Vriendelijk onthaal.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

De ligging voor een bezoek aan de stad

We hadden een kamer aan de straat met redelijk wat lawaai 's morgens en er was een zeer onaangename geur in de kamer. Onze opmerking hierover werd afgedaan met "OK geen probleem"

De ligging voor een bezoek aan de stad

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

Net hotel met schone kamers.
    • Familiekamer (2 Volwassenen & 2 Kinderen) met Bad

De receptie kent beperkte openingstijden. Tussen 10.00 en 16.00 gesloten, houd hier rekening mee bij aankomst tussen deze tijden.

Het betreft een wat gedateerd hotel, maar de kamer was voorzien van alle benodigdheden en was prima schoon. Erg vriendelijke en behulpzame eigenaar. Het ontbijt is geen spektakel, maar goed genoeg om de dag mee te beginnen. Gunstige ligging, op slechts enkele minuten van de snelweg.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

goed te bereiken hotel

kamers zijn aan de kleine kant. menu voor warme maaltijd kan beter bijvoorbeeld frites met snitzel en salade is voor doorreis goed genoeg.

ontvangst en ontbijt.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Hotel moet dringend gerenoveerd worden.

Hotelletje is dringend aan grondige renovatie toe. Vloerbekleding in gang vol vlekken. Meubels zijn verouderd. Tuin niet onderhouden. Restaurant gesloten.

Ligging op korte afstand van autostrade en mooie stadje Beaune.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

makkelijk, net hotel wanneer je op doorreis bent

We werden wakker van lawaai in de gang, maar het was toch tijd om op te staan :)

Zeer makkelijk te vinden, dicht bij autosnelweg. Gratis parkeren naast hotel, 's nachts gaat de poort dicht. Vlakbij centrum (te voet). Beaune is mooi en gezellig!

• Beoordeeld op: 30 juli 2016

Ideaal hotel voor doorreis,

Tuinterras was niet onderhouden, spijtig als je buiten nog wat wil zitten.

De ligging op 10 min wandelen van het centrum, airco op de kamer, zeer vriendelijke ontvangst. Privéparking die 's avonds gesloten wordt

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

eigenaren spraken goed engels.

prima hotel voor een overnachting

eigenaren spraken goed engels. hotel ligt niet ver weg van de snelweg. eigen parkeerplaats waarvan het hek dichtgaat.

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

Goed adres voor een overnachting richting het zuiden met twee kinderen.
    • Familiekamer (2 Volwassenen & 2 Kinderen) met Bad

We hebben in het donker even moeten zoeken en konden door de bossage de naam van het hotel niet zien, dus drie keer voorbij gereden.

Dat we ondanks een te laat aankomst toch nog vriendelijk onze kamer werd gewezen en s ochtends gerust gesteld dat het in orde was.

Goed verblijf voor één nacht.

Niets. Prijs kwaliteit was op maat.

Verblijf was ex. ontbijt en kon wel worden bijgeboekt. Ontbijt was goed.

Een relaxed overnachtingshotel..

De vriendelijke ontvangst en de prachtige achtertuin met zitgelegenheid.

Ontbijt was uitstekend, vriendelijk personeel,

Ontbijt was uitstekend, vriendelijk personeel,

Goed ontbijt, kleine maar schone kamers.

Bedden waren vrij klein.

Goed ontbijt, kleine maar schone kamers. Op 600 meter van het centrum. goede parkeerplaats. Goede airco.

Tussenstop samen met een gezin met 2 kleine kinderen

Zeer kindvriendelijk Prima hotel voor een tussenstop Redelijk ontbijt kort bij de snelweg

Fatastische

Zou niet weten wat.

Perfect

Heerlijk uitgerust na ‘n kort bezoekje aan Beaune centrum

Moeite met vinden

Gastvrijheid en goed verzorgd

Niet voor herhaling vatbaar

Mijn kamer was geschikt voor een dwerg

Ontbijt was Ok

Goed berijdbaar en parkeren op eigen terrein

Goed berijdbaar en parkeren op eigen terrein

Kamer zeer eenvoudig, douche aan renovatie toe!

badkamer klein, vies en versleten.

Kamer zeer eenvoudig, douche aan renovatie toe!

Prettig doorreisadres richting Spanje

Overnachting op doorreis. Prima bed, vriendelijke en accurate ontvangst. Parkeerplaats vol bagage kon op afgesloten terrein.

Dicht bij de snelweg.

Veel te lage bedden.

Dicht bij de snelweg.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Zeer teleurstellend

Kleine kamers en badkamer niet prettig

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Niet voor herhaling vatbaar

De douchecabine: was zo smal dat we er nauwelijks doorpaste en de oppervlakte was zo klein dat bij uitademen de kraan dicht ging!!!!!

• Beoordeeld op: 14 september 2017

We kregen een nieuwe(ruimere) kamer nadat bleek dat er een lekkage was in het plafond

N.v.t.

Hotel ligt op 10 minuten lopen van centrum. Het eigen restaurant was gesloten

Voor een tussenstop.was het hotel ok!

Het ontbijt was standaard.

Prima.

Geen groot raam in kamer.

Kleine, maar schone kamer.

Slechte te kleine kamer.

Te kleine kamer met alleen een bovenlicht

• Familiekamer (2 Volwassenen & 2 Kinderen) met Bad

Geen keuken om te eten. Geen bediening voor drankjes etc buiten

Locatie was pittoreske

Grote kamer

Weinig te doen

Grote kamer

Goed overnachtingshotel

Kleine kamer

Dicht bij snelweg, op loopafstand centrum en goed en betaalbaar diner

Lekker ontbijt en heerlij buiten gezeten

Lekker ontbijt en heerlij buiten gezeten

Prima hotel voor op doorreis

Gezelligheid van ontbijtruimte.

Lokatie t.o.v. centrum en goede/veilige parkeergelegenheid achter het hotel.

Voor 1 nacht te doen.
    • Tweepersoonskamer voor mensen met beperking - dakraam

Kleine kamer. Helaas was de kamer aan de straatkant gelegen daardoor veel lawaai van voorbijkomend verkeer. Matig ontbijt.

Centrum was op loopafstand

Prima en heerlijk gegeten in het restaurant.

We hadden regen!

Wij hebben deze overnachting geboekt op weg naar ons vakantieadres. het was prima in orde.

kort
    • Familiekamer (2 Volwassenen & 2 Kinderen) met Bad

Bed verschrikkelijk. Ontbijt minimaal voor de prijs die je ervoor betaald.

Kamer heel netjes

De kamer was prima voor een nacht op doorreis.
    • Familiekamer (2 Volwassenen & 2 Kinderen) met Bad

De kamer was prima voor een nacht op doorreis. Eigenaresse erg vriendelijk, ontbijt prima frans, voldoende!

• Familiekamer (2 Volwassenen & 2 Kinderen) met Bad

Het bed van onze zoon kraakte nogal, dat is op een familie kamer niet fijn.

Vriendelijk personeel en gezellige accomodatie.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Ideaal overnachtingshotel!

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Degelijke kwaliteit voor de prijs

De maaltijden van het restaurant zijn vrij karig.

Degelijke kwaliteit voor de prijs

alles dik in orde qua prijs kwaliteit maar geen luxe

De kamer en badkamer een beetje klein

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Overnachting in Beaune

Badkamer klein.

Geweldig 's avonds gegeten in het hotel. Heerlijk buiten in de tuin. Prima afgesloten parking achter het hotel.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Kamer erg klein aan storende drukke straat

Kamer erg klein aan storende drukke straat

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Goede overnachtingsmogelijkheden op doorreis

Kamer aan de kleine kant

Rustige ligging, goed ontbijt

Basic

Oppervlakte kamertje

Kamer was zeer klein, bijna claustrofobisch. Klein hoog raampje. Gevoel van in de kelder te zitten. Geen haardroger aanwezig.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

goede prijs-kwaliteitrverhouding; vlak bij centrum en toch rustig
    • Tweepersoonskamer voor mensen met beperking - dakraam

ontbijt, terras onder de omen

Zeer kleine gedateerde kamer maar goed geslapen!

Kleine kamer/ douche, ontbijt karig. Ongezellig.

Het bed was ok

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Voor de 2de keer naar hotel Bellevue

Vriendelijk, goede prijs en prima ontbijt!