Beoordelingen over Belvedere Montargis Amilly 2-sterren

192 rue Jules Ferry, 45200 Amilly, Frankrijk

#1 van de 3 hotels in Amilly

Goed geschikt als doorreis hotel

Het toilet stonk naar sigarettenrook. De stop bij het bad ontbrak, en vanwege het schuine dak boven het bad en het ontbreken van een douchegordijn werd het noodgedwongen douchen een waterballet. Helaas was er schimmel te vinden langs het bad, ondanks dat ze ogenschijnlijk recent andere stukken opnieuw gekit hadden

De kamer was ruim en vanwege de warmte was er een ventilator geplaatst. Dankzij de ventilator was het ondanks het warme weer goed uit te houden. Het hotel beschikt over voldoende parkeergelegenheid en ligt op een goed bereikbare plek. Ondanks dat de badden klein waren heb ik er goed in geslapen.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

De privé parking.

Jammergenoeg liet er veel aan onze wensen over, gezien het tarief per overnachting. We vonden dat deze maximum 40 euro mocht zijn voor wat er aangeboden werd. Wifi werkte niet (we kunnen heus wel zonder wifi, maar als dit als één van de faciliteiten vermeld wordt, verwacht je ook wifi). Toen we belden om te zeggen dat we later zouden aankomen, was de dame heel vriendelijk. Het onthaal was ook vriendelijk, maar de man vroeg wat we bij het ontbijt wilden 'croissant ou pain au chocolat', dit vonden we eigenlijk wel heel erg voor een ontbijt dat je extra moet bij betalen (er was werkelijk per persoon 1 croissant voorzien). Het ontbijt vonden we ook niet in orde voor de prijs (ook al verlangen wij zeker niet de luxe). De badkamer was zeer gedemodeerd maar wel proper en in orde. De kamer is ook in de tijd blijven stilstaan, klussen en renoveren is de boodschap! We hadden dit hotel gekozen als doorreishotel, maar we zouden dit niet meer boeken. Teveel geld voor een zeer verouderde accommodatie, ook al zijn de uitbaters vriendelijk.

De privé parking.

Prima voor één overnachting ivm terug reis naar huis

Bed was te klein qua lengte, voeten waren voorbij matras. Er geen hartig beleg bij het ontbijt.

Het was lekker rustige omgeving

Kleine bedden en karig, minimaal ontbijt.

Kleine bedden en karig, minimaal ontbijt. Kwaliteit van ontbijt staat niet in verhouding tot de kosten!

• Beoordeeld op: 23 november 2016

eenvoudig maar persoonlijk

onthaal is zeer vriendelijk!

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Zeer vriendelijk eigenaars.