Beoordelingen over Best Western Premier Hotel de la Paix 4-sterren

9 rue Buirette, 51100 Reims, Frankrijk

#2 van de 49 hotels in Reims

Zeer goed hotel voor een kort verblijf.
    • Traditionele Kamer

De koffie bij het ontbijt.

Vlotte check-in en check-out. Vriendelijk, maar zeer zakelijk personeel. Prachtige/nette kamer met alles wat nodig is. Goede ligging. Lekker ontbijt, maar de koffie kan beter voor dergelijk hotel, misschien een espressomachine ipv van een perculator.

Wel OK
    • Classic Kamer met Queensize Bed

Ontbijt: Redelijk eenvoudig buffet, luidruchtig (ook personeel) zelfs indien de zaal niet helemaal vol zat Soms lang wachten op lift (slechts een?)

Ligging, netheid

middelmatige accommodatie maar ligging en vriendelijk personeel maken veel goed
    • Classic Kamer met Queensize Bed

zwemdok. Ik had daar gereserveerd omdat er een zwemdok aanwezig was maar de foto was bedrieglijk. Het zwemdok was niet lang genoeg om baantjes te kunnen zwemmen en helemaal niet aantrekkelijk. ik heb trouwens niemand zien zwemmen...

ligging, ontbijt

Te duur voor wat je krijgt

Ontbijt niet in de prijs inbegrepen en parking appart bij te betalen er was geen parking voor mij dus moest ik publieke parking nemen en ontbijt mocht uigebreider zijn voor die prijs .zwembad te klein leek groter op foto

De centrale ligging

Aangenaam verblijf in een mooi hotel
    • Classic Kamer met Queensize Bed

Eten in restaurant was lekker maar mocht fijner zijn.

Goede ligging in het centrum, mooi gezellig hotel met aangenaam restaurant en bar. Goed ontbijt, ruime keuze, vriendelijk personeel

Een paar dagen Reims en omgeving
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vanaf 13 uur to 19 uur is er niets te eten te krijgen in het hotel. In het boekje op de kamer staat dat er vanaf 17 uur weer iets te krijgen is, maar dat klopt dus niet. Hoezo internationaal hotel?

De kamers zijn mooi en voorzien van sfeerverlichting. De kamers zijn uitstekend geisoleerd (geluid) maar zodra buren de deur dichtsmijten ben je toch weer wakker. Er is een minibar (wordt niet dagelijks aangevuld) en er is een bar om 's avonds wat te drinken. Ook kan je op de binnenplaats gaan zitten voor een drankje of ontbijt.

Super ligging in centrum Reims
    • Classic Kamer met Queensize Bed

De ligging was perfect, heel centraal. De receptionist was zeer behulpzaam met de route touristique en restaurants. Zwembad in die hitte was heerlijk om af t koelen. Ontbijt was ok en kon buiten worden genoten. Heerlik!

Lekker ontbijt.

Niks.

Lekker ontbijt.... Mooie locatie.... Genoten van het zwembad en het stoombad.. Personeel van de receptie en zekers ons kamermeisje dikke dank U wel.

voor herhaling vatbaar.
    • Deluxe Grote Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de koffie bij het ontbijtbuffet. Daarentegen was er wel nespresso op de kamer.

ontbijt was klassiek maar niet uitzonderlijk. de kamer was zeer komfortabel . We kunnen stellen dat de renovatie zeer geslaagd is (we bezochten het hotel voordien reeds)

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Centrale ligging , goede prijs /kwaliteit verhouding in...
    • Traditionele Kamer

Bij ons vorig verblijf hadden we een kamer aan de binnenzijde en deze beviel ons meer. Zonder deze kennis zouden we onze huidige kamer hoger beoordelen.

Centrale ligging , goede prijs /kwaliteit verhouding in restaurant, parking en behulpzaam personeel.

Luxe op een goeie ligging!
    • Traditionele Kamer

Ik kan hier echt niets bedenken!

Het ontbijt was basic voor de prijs, maar lekker en voldoende. Alles werd regelmatig aangevuld. De kamers waren héél proper, alle benodigdheden aanwezig. Zéér goede ligging van het hotel in het centrum van Reims. Mooie tip gekregen aan de receptie om een parkeerticket van drie dagen te nemen in de parkeergarage aan de overkant van het hotel.

Ongetwijfeld voor herhaling vatbaar!
    • Privilege Kamer

Mits groep voor ons gearriveerd was, toch wat lang moeten wachten om te kunnen inchecken...

Centraal gelegen, parking faciliteiten, welness, aangename ontbijtruime en gezellige bar, kamer ruim en comfortabel, goede badkamer producten.

Super weekend in Reims en mooie omgeving!
    • Privilege Kamer

Persoonlijk geven wij de voorkeur aan een dubbele wasbak, maar is niet echt een probleem! Jammer was het dat de code én mailadres telkens weer opnieuw ingevoerd moest worden voor de WIFI.

Geluiddichte kamers, er kan een raam open, heerlijke douche, uitstekend bed en de heel centrale ligging van het hotel. Parkeren bij het hotel.

Fijn hotel met centrale ligging.
    • Privilege Kamer

De locatie van het hotel is fijn: in het centrum gelegen is het een goede uitvalsbasis om Riems te verkennen. Het heeft ook een fijn visresteaurant waar je prima kan eten. De hotelbar is ook goed vertoeven, alhoewel iets aan de prijzige kant.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Klasseverblijf in centrum
    • Traditionele Kamer

Ideaal gelegen in het centrum van Reims op loopafstand van de kathedraal. Schone en comfortabele kamer met redelijk mooi uitzicht. Verwarmd binnenzwembad met hamam. Uitgebreid ontbijtbuffet. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Het hotel is gelegen in hartje Reims in een verkeersvrije buurt.

tekort verblijf ; ))

De kamers zijn modern en zeer proper. Zalig bed en prima sanitair. Met minibar, gratis koffie, thee en flesje water. Het hotel is geluidsarm. Als je het wenst kan je gratis gebruik maken van het zwembad en, of de sauna. Het ontbijt is buitengewoon goed. Alles wat je ook maar kunt denken is aanwezig. Voor 14€ per dag parkeer je je wagen in de ondergrondse parking van het hotel. Niet te vergeten bij de reservatie. Het restaurant hebben we jammer genoeg niet kunnen benutten.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Heerlijk en zalige uitvalbasis.
    • Privilege Kamer

Huisdieren toegelaten. Niet aangenaam om te ontbijten met een Jack Russell aan je enkels.

Aangename sfeer, lift met kaart. Alles proper en handige badkamer. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Lokatie was heel goed.
    • Traditionele Kamer

een hele kleine kamer voor veel geld. Het ontbijt buffet was bijzonder duur en zeker niet speciaal, wat ik wel verwacht voor deze prijs. Door de groepen die in het hotel verbleven was het ook bijzonder druk. Zou ik niet nog een keer boeken. Koffie bij ontbijt cijfer 6

Lokatie was heel goed. Schoon, goed onderhouden hotel. Hotelbar met heel veel champagne op de kaart. Als parking in hotel vol is, kun je prima parkeren in de parking tegenover het hotel in het winkelcentrum. Personeel was bijzonder vriendelijk. Op loopafstand vele winkels, barretjes en restaurantjes.

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Wij genieten elk jaar van de aangename stad Reims
    • Traditionele Kamer

De kamer met een klein bed en de muur tegenover het toilet was vuil

De kamer die wij hadden was wel zeer klein en de badkamer ook. Wij zijn zeker reeds 20 keren in het hotel gaan overnachten dan vind ik dat ze een comfortabeler kamer konden aanbieden . We hebben reeds veel klanten aangebracht in het hotel.

Mooie kamer zoalsbeloofd
    • Traditionele Kamer

Drukke straatkant en geen uitleg over zwembad en hamam! Badjas en sloefkes,maar geen verdere uitleg! Prima hotel en verder niks op aan te merken:lekker eten s'avonds,goed ontbijt,charmante bediening en bravo voor iedereen !! Voor mij een 10!!

Mooie kamer zoalsbeloofd

Prima verblijf. In vergelijking met andere steden is €14 per dag voor de parkeergarage niet veel.
    • Privilege Kamer

Beetje karig, in relatie tot de kamerprijs: slechts 1 klein flesje water voor 2 personen voor het gehele verblijf. Indien men 1 nacht verblijft krijg je hetzelfde enkele flesje als wij voor een verblijf van 3 nachten. Dat terwijl het water uit de kraan niet lekker was (chloorsmaak)

Zeer centrale ligging, midden in de stad, in directe nabijheid van restaurants, uitgaansgelegenheden en bezienswaardigheden. de (prestige-)kamer was ruim en modern en erg rustig. Uitgebreid ontbijt. Restaurant De La Paix in het hotel is zeer de moeite waard.

Voor herhaling vatbaar!

Straatlawaai 's nachts

Ligging is perfect is om de champagnestreek en Reims te verkennen, hotel en kamers zijn er mooi en proper, vriendelijk personeel, lekker ontbijt, ...

• Privilege Kamer

een beetje te smalle parkeerplaats

voor ons was alles prima vriendelijk en behulpzaam personeel lekker eten (restaurant en onbijt en de bar) echt een goed hotel en het weer was ons goed gezind

Keurige kamer, prima ontbijt, prima locatie, goede...
    • Traditionele Kamer

In de parkeergarage zijn de plekken te smal voor een iets grotere auto.

Keurige kamer, prima ontbijt, prima locatie, goede ondersteuning bij vinden restaurant e.d.

Zeer vlotte en vriendelijke bediening.
    • Traditionele Kamer

De kamers zijn klein en er is weinig opbergruimte. Daarnaast was er geen ventilatie in de badkamer en is het douchescherm te klein, waardoor de badkamer deels onder water staat.

Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Parking reserveren is aan te raden door hun centrale ligging, deze is gemakkelijk bereikbaar.

Perfect gelegen hartje Reims met eigen ondergrondse P-garage...
    • Privilege Kamer

Het restaurant heeft een binnen/buiten deel maar buiten kan je niet reserveren. Als hotelgast wel erg jammer. Er was toen wij gingen rond 2030u nog gelukkig wel plaatsje vrij. Eten (kipfilet) was matig (droog en wat taai). Dessert en champagne/wijn uitstekend. Typisch is wel dat je je autosleutel moet achterlaten bij receptie als je in garage parkeert. Je kan normaal ontbijt nemen of een express (croissant/thee-koffie/jus voor € 7) dat is wel handig voor kleine/snelle ontbijters.

Perfect gelegen hartje Reims met eigen ondergrondse P-garage (kost €14/24h). Vanuit hotel hele centrum van Reims (winkels/cathedraal etc etc) uitstekend beloopbaar. Mooie ruime kamers (we hadden superior) op 8e etage. Lastminute booking kost 155 maar normaal is dat bijna 100 duurder en dan is het niet echt het geld waard tenzij je voor lokatie wilt betalen.

Centraal gelegen, schoon, goed ontbijt en ontzettend...
    • Privilege Kamer

Centraal gelegen, schoon, goed ontbijt en ontzettend vriendelijk personeel wat enorm goed holp met het uitzoeken van leuke activiteiten en restaurants

Zeer comfortabel hotel op een uitstekende locatie
    • Privilege Kamer

Het zwembad is overdekt en warm en biedt daardoor weinig verfrissing op een zomerse dag. De sleutel van de auto moesten we afgeven bij de receptie en bij vertrek bleek dat de auto was verplaatst terwijl we deze netjes in een parkeervak hadden achtergelaten.

Vriendelijk personeel. Zeer ruime kamer. Perfecte locatie en goede parkeergelegenheid.

Ideale plek voor een stadsbezoek aan Reims.
    • Traditionele Kamer

De prijs is aan de hoge kant, daar komen nog kosten voor ontbijt en parkeergarage bij, zodat je uiteindelijk wel duur uit bent.

Prachtige locatie, fijne kamer. Hoewel het buiten gezellig rumoerig was tot laat in de avond, had je er totaal geen last van door de geluiddichte ramen.

Gezinsuitstap Reims Best Western met dochter en partner
    • Privilege Kamer

Prijs ontbijt 17€ vind ik net iets te veel. Mijn dochter had op de kamer haar zak met vuil wasgoed verieten en had dezelfde avond gebeld om dit te melden maar blijkbaar kunnen ze hem niet vinden.

Zeer mooi ingerichte kamers. Proper. Uitgebreid verzorgd ontbijt.

Heel fijn verblijf!
    • Privilege Kamer

Parkeren had anders gekund. Nu niet erbij geboekt, omdat bij het boeken die vraag niet komt. Daardoor garage bij hotel vol. Parkeren moest daarom in openbare parkeergarage, die krap was.

Prima en ruime kamer, uitgebreid ontbijt, perfecte ligging in het centrum, prima bed. Beveel het hotel iedereen aan!

Renoveren tijdens het hoogseizoen, onbegrijpelijk...
    • Traditionele Kamer

Elke ochtend werden wij vanaf 8.20h gewekt door drilboren van de aannemer die de verdieping boven ons aan het renoveren was. Ongehoord...

Zeer goede locatie

Tof hotel, leuk verblijf, mini minpunten.
    • Privilege Kamer

Geboekte kamer met "1 dubbel bed" was niet beschikbaar maar voor +30€ was upgrade mogelijk zei men. Dit was uiteraard niet OK, geen upgrade genomen maar onze kamer was dan toch zoals besteld. Televisie werkte niet naar behoren, constant viel het beeld + geluid weg. (niet bruikbaar) Stopcontact bij haardroger werkte niet. Dit alles gemeld en kregen als compensatie 1 ontbijt gratis. (OK) Gebruik openbare parking = dure optie (ca 20€/dag)

Ligging centraal in stad. Mooi en redelijk luxueus hotel zwembad aangenaam

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Prima locatie in het hart van Reims!
    • Traditionele Kamer

Prima hotel gelegen in het midden van het centrum. Met leuke binnentuin waar kon worden ontbeten en geborreld. We voelden ons echt te gast door het vriendelijke personeel, dat goede service bood.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Kleine, donkere kamers
    • Traditionele Kamer

Kamer was erg klein en donker, niet wat je verwacht in een designehotel. Erg prijzig voor wat je krijgt.

Mooie badkamer. Loungebar was aangenaam om te zitten. Locatie is goed, ligt heel centraal.

Prima stadshotel!
    • Privilege Kamer

Ontbijt was matig voor een soort hotel als deze. De schalen waren leeg en er stond echt weinig op het buffet. De kaas en de worstwaren waren op en werden ook niet bijgevuld. Zo ook de Thee en de koffie. Jammer is niet nodig!

Locatie is top midden in de stad

• Beoordeeld op: 4 februari 2017

Zeer kleine kamer voor deze prijs
    • Traditionele Kamer

De kamer had gevraagd zelfde kamer als gewoonlijk maar kreeg kleine kamer genre ibis hebben het wel goed gemaakt met gratis Onbijt maar 126 euro voor deze kamer veel teDUUR voel me ergens bedrogen

Onbijt

De locatie van het hotel is perfect.
    • Traditionele Kamer

De locatie van het hotel is perfect. Ook de inrichting en stijl van het hotel sprak ons erg aan. Het personeel was super behulpzaam! Kortom, we hebben een super weekend gehad!

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Niet overtuigd.
    • Traditionele Kamer

De verwarming/ventilatie in de kamer was stuk, viel helemaal niet te regelen waardoor het stikheet was in de kamer. Een raam openzetten was ook geen optie. We sliepen langs de voorkant van het hotel en daar was zeer veel lawaai op straat van vliegende auto's en groepjes mensen. Slechtste nacht ooit doorgebracht op hotel ...

Mooi, modern en aangenaam hotel. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 23 november 2016

het is de 2de keer dat ik er kom en ben meestal erg tevreden.de ligging is ook top.
    • Privilege Kamer

het personeel in de bar viel erg tegen.op ons verblijf zijn we daar 4 keer binnen geweest en niemand kwam bestellen terwijl we daar bijna alleen aanwezig waren.na een half uur zonder onze bestelling op te nemen zijn we weggegaan.ze stonden steeds te praten met elkaar en bekeken ons niet.we zijn zeer teleurgesteld.de laatste keer heeft mijn man zich boos gemaakt en ze lachten achter onze rug...dit kan echt niet.

het hotel,de kamers alles was super.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

ligging , ontbijt ,
    • Privilege Kamer

onthaal op donderdagavond zeer onvriendelijk .er werd een garage voorgesteld welke ik aan nam .De volgende dag mocht ik niet meer in de garage wegens volzet : onbegrijpelijk .

ligging , ontbijt ,

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Een goede locatie in het centrum van Reims, maar te duur voor wat je krijgt!
    • Privilege Kamer

We hebben € 193,5 betaald voor één nacht. Het ontbijt was echter niet inbegrepen! Voor het gebruik van de garage moesten we ook nog eens € 14 betalen voor één nacht! Voor het ontbijt werden we in een niet- verwarmde ruimte geplaatst. De ontbijtruimte was blijkbaar vol.

De kamer was oké! Het aanbod van het ontbijt was oké.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Centraal gelegen, volledig en verzorgd hotel met vriendelijk personeel
    • Privilege Kamer

Het bed ligt niet lekker, te hard!

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Echt alles is wel voorhanden in dit hotel en je ligt daarenboven ook nog es pal in het centrum.

Leuk

Prima ligging en parking

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Prettig verblijf
    • Kamer Privilege Queen

Rumoerig bij het ontbijt.

Goede bedden

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Aanrader
    • Kamer Privilege Queen

Het totaal plaatje was een aanrader.

Kamer serves

Prima geweldig hotel

Kamer serves

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Heerlijk geslapen
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Mooie kamers en zeer goede locatie, parkeergelegenheid aan...

vriendelijkheid obers bar

Mooie kamers en zeer goede locatie, parkeergelegenheid aan de overzijde van het hotel. Ook leuke bar en tof terras.

Goede prijs kwaliteiterhouding

Kamer en ontbijt goed

Schone kamers.
    • Classic Kamer met Queensize Bed

Schone kamers. Locatie hotel prima gelegen. Parkeren op verzoek bij hotel.

Lekker ontbijt

Lekker ontbijt

Lekker midden in Reims
    • Privilege tweepersoonskamer (2 aparte bedden)

Lokatie, kamer, bedden en ontbijt

Leuk terras mooie kamers vlotte bediening

Leuk terras mooie kamers vlotte bediening

Alles was naar wens

Prijs aan de hoge kant

Goede locatie midden in Reims - ideaal om de omgeving te...
    • Classic Kamer met Queensize Bed

Goede locatie midden in Reims - ideaal om de omgeving te verkennen

Heerlijke stad en verblijf.

Nietsheerlijke stad en hotel

We waren weer terug in Reims in het zelfde hotel datzegt genoeg

Hoge prijs

Ontbijt Bar Parking Locatie

Veel volk in de bar op maandagavond,.
    • Privilege Kamer

Veel volk in de bar op maandagavond,... we kregen geen ober vast! Maar dat is geen ramp natuurlijk!

Service balie personeel

Proper hotel, vriendelijk personeel, behulpzaam, goed restaurant
    • Privilege Kamer

Meer soorten brood bij ontbijt

Personeel vriendelijk en behulpzaam ! Prachtig luxe hotel en
    • Privilege Kamer

Heb een upgrade gekregen ! Wat een aangename verrassing !

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

uitstekend
    • Traditionele Kamer

Psersoneel; nuttige tips van gekregen.

Dit hotel is prima, wel de prijs voor een nacht wel heel...
    • Privilege Kamer

Te dure kamers, veel lawaai van de straat.

Dit hotel is prima, wel de prijs voor een nacht wel heel hoog.

Aangenaam en comfortabel
    • Traditionele Kamer

Ontbijt uitgebreid, lekker met veel keus. Bedden lang genoeg en comfortabel.kamer ruim genoeg, mooie badkamer, ook voldoende ruim.

Zaken

Zeer Kleine Parkeerplekken

De kamer

• Traditionele Kamer

Kamer is heel mooi, groot en modern. Het ontbijt is uitgebreid. Pannenkoeken, boterkoeken, vers fruit, zalm, roerei, ...

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Prima hotel, midden in centrum
    • Privilege Kamer

Prijs van glas wijn in hotelbar

Ligging, geen herrie, comfort

• Beoordeeld op: 8 november 2017

ligging in centrum en diner 's avonds waren geweldig.
    • Privilege Kamer

ligging in centrum en diner 's avonds waren geweldig.

Heel centraal en dure maar gezelliger bar

Fitnessruimte was te warm (zit naast de sauna)

Luxe kamer (type privilege)

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Kamer was zeer goed

Ontbijt en de ontbijtruimte

Kamer was zeer goed Ontbijtruimte was eerder koud en zakelijk ingericht

Midden in het centrum
    • Privilege Kamer

Goede kamer met airco, goed restaurant en uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Fantastisch verblijf, met super gezellige bar met uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Privilege Kamer

Enkel de stoomcabine was iets minder netjes.

Heel behulpzaam personeel en uiterst vriendelijk.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Alles naar wens

Alles prima !

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Uitstekende locatie midden in het hart van Reims
    • Privilege Kamer

Ruime kamer met moderne inrichting en goede verlichting. Sanitair is ook zeer schoon en mooi.