Beoordelingen over Best Western La Gentilhommiere 3-sterren

Emile Glaizal, 07290 Satillieu, Frankrijk

#3 van de 4 hotels in Satillieu

We verbleven slecht 1 nacht in dit hotel, als...
    • Comfort Driepersoonskamer

We kwamen laat aan, rond middernacht. We hadden dit ook zo verwittigd. Niemand aan de balie. Er lag een brief op de balie met de bewegwijzering naar onze kamer. Gelukkig spreken we wel wat frans anders hadden we de kamer nooit gevonden.

We verbleven slecht 1 nacht in dit hotel, als overnachtingshotel op doorreis doorheen Frankrijk. De kamer was basic, in een charmant oud huis, maar de bedden waren comfortabel. Dus dat is al belangrijk!

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Nooit meer

Verouderd hotel,ontbijt viel tegen voor de prijs van €13 , bar was niet open in de namiddag , kamer voor €116 per dag is ondermaats zelfs nog geen koelkast op de kamer en dat zijn we niet gewoon van best western hotels .

Niet wat je verwacht als je een Best Western boekt. Wíj hebben onze reservering van 3 nachten na 1 nacht beëindigd.
    • Standaard Kamer

Achterstallig onderhoud. Ontvangst bij aankomst. De keuken was buiten gebruik.

Rustige omgeving

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Hotel met heel wat potentieel in een mooie omgeving

Slecht onderhouden infrastructuur. Niet onderhouden tuin, zwembad niet onderhouden, terras rond het buitenzwembad is gevaarlijk door de nagels die door de planken steken, verlichting werkt niet in de tuinen, verlichting aan de tennisbaan werkt niet. terras aan de bungalows vol onkruid.

Hotel met heel wat potentieel in een mooie omgeving

• Beoordeeld op: 31 juli 2015

Leuke ligging in de bergen.

Alles is behoorlijk vervallen. Buitenbad en sauna leken niet echt bruikbaar.

Leuke ligging in de bergen. Ruim terein. De kamer was vergeleken met de rest wel netjes.

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Het was rustig en mooie omgeving.

Wc stonk naar urine, douchekophouder kapot en zat te laag, kamer rook muf, rook ook naar schimmel, wifi viel steeds uit. Dit hadden we absoluut niet verwacht van Best Western. Daarom ook veel te duur.ontbijt ook veel te duur €60 voor 4 personen voor paar croissants, ook niet genomen.

Het was rustig en mooie omgeving. Beddengoed was schoon

• Beoordeeld op: 11 oktober 2015

De rust

De kamer was niet schoon en zou in deze staat niet meer mogen worden aangeboden.

De rust

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015