Beoordelingen over Hôtel Louvre Piemont 4-sterren

22 Rue De Richelieu, 1e Arrondissement, 75001 Parijs, Frankrijk

#830 van de 1.578 hotels in Parijs

Uitstekend verblijf in Parijs

In de ontbijtruimte was het erg warm

Dijne ruime kamer. Prima bed. Douche goed. Thee, koffie en water op de kamer, goed ontbijt, vriendelijk personeel, goede ligging

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Locatie is echt fantastisch, leuke inrichting, hotel zelf...

Locatie is echt fantastisch, leuke inrichting, hotel zelf redelijk, geen airco in wintermaanden maar verwarming, warme kamers, douchewater liep niet weg... ik ga wellicht vanwege locatie nog een keer terug, maar ben over het hotel niet heel enthousiast.

Goed design, top locatie, rustig gelegen, maar te kleine bedden

Het bed is te smal en vooral te kort met een breddte van 160 cm en slechts een lengte van 180 cm

Mooi gestuyleerde kamers met voldoende ruimte voor Parijse begrippen; we hadden wel een upgrade naar een grotere kamer. Rustige ligging en bijzonder centraal

• Beoordeeld op: 6 december 2017

heerlijk hotel op een rustige lokatie in het hart van Parijs

De (overall-) verlichting vond ik te matig; je had echt een leeslampje nodig om iets te kunnen lezen. Glas in de badkamerdeur is niet zo handig; bij gebruik 's nachts is iedereen in de kamer wakker door het licht. Ik vond de prijs van het ontbijt aan de hoge kant. Besloten om daar geen gebruik van te maken (weet dus niet of het de hoge prijs waard geweest was). De prijs van de kamers is best hoog, maar voor een kort verblijf vond ik het het zeker waard

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekkere bedden. De junior-suites zijn groot genoeg voor verblijf met kinderen (ook met 2 pubers). Goede lichtdichte gordijnen (we werden pas om 10h wakker!). Handig dat je je kamer in kan met een QR-code op je telefoon (ontvang je bij het inchecken); geen gedoe met sleutels die je inlevert en ophaalt, of pasjes die zoek raken. Fijn dat je tot 12h ruimte hebt om uit te checken. De ligging is echt perfect; heel dicht bij het Louvre en metrohaltes en toch vrij rustig. We hadden een kamer aan de straat, maar hebben er nauwelijks last van gehad (met het raam open). Je auto stallen in de buurt is natuurlijk wel iets waar je (financieel) even rekening mee moet houden (ca. 40,-/dag)

Er werd op dag 2 grote kamer aangeboden zonder kosten .

Kleine kamer maar tweede dag grote kamer gekregen zonder extra kosten

Er werd op dag 2 grote kamer aangeboden zonder kosten . Lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 14 november 2017