Beoordelingen over Best Hotel Sancé - Mâcon 2-sterren

20 rue de la Madone, ZAC des Platières - RN 6, 71000 Mâcon, Frankrijk

#18 van de 22 hotels in Mâcon

Goed onderweg/overnachtingshotel

Goed hotel voor een stop op weg naar het zuiden. Kamer alles wat nodig is, maar geen luxe. Ontbijtbuffetje, verder geen restaurant. Parkeren naast hotel. Vriendelijke ontvangst.

Redelijk goed als passantenhotel.

Leek op het eerste oog wel een adielzoekerscentrum.

Hotel al paar keer eerder aangedaan voor een nacht op heen-/terugreis. Prima ligging. Dacht deze keer wel ff dat we in een asielzoekerscentrum waren beland. Een hele ondervleugel van het hotel zat vol met hangende noord Afrikaanse jonge mannen. Hebben hier gelukkig verder geen last van gehad. Maar helemaal je op je gemak voelen doe je ook niet.

X

Bij aankomst rond 1400 uur konden we geen drankje bestellen op het terras bij het hotel. De restaurants in de directe omgeving waren gesloten tot savonds een uur of 6. We zijn toen doorgereden naar Macon om in de stad iets te gaan drinken

Schoon bed, mooie badkamer en schoon

Prettig,

douchewater had iets warmer gekund. Info van eetgelegenheden in de directe omgeving op de dagen dat het eigen restaurant gesloten is. (er is een goede Buffalogrill op 600m, maar die moet je zelf vinden).

Vriendelijke en behulpzame eigenaar die ons herkende en welkom heette. Je voelt je dan toch een beetje thuis (hij heeft ons vorig jaar een achtergelaten jasje met alle bescheiden van mijn zoon per omgaande naar ons hotel in Frankrijk gestuurd).

Effectief. Goed geslapen, volgende dag makkeliojk terug naar grote weg voor vervolg van de rit

In omschrijving ging het over een restaurant met locale/regionale keuken: er was echter geen restaurant in het weekend (dus ook niet op vrijdagavond). Uiteindelijk lopend over industrieterrein naar soort wegrestaurant voor diner...

Keurig stop-over hotel voor onderweg. Niks extra'S. Aardige meneer

aanrader voor doorreis

hotel zou eens opgeknapt kunnen worden door onze late vakantieplanning was de kok op vakantie , daarvoor moest je de deur uit

hotel geschikt voor doorreis , ontbijt goed , zwembad is een plus engels sprekend personeel

Een prima bestemming voor een overnachting.

Het viel niet tegen maar verbaasde ons wel. In het hotel zijn minderjarige asielzoekers gehuisvest, een prima initiatief van de gemeente Mâcon maar je verwacht het niet. Overlast veroorzaken deze jongeren absoluut niet en het zou de hotelgasten sieren om in plaats van deze jonge mensen te negeren, ze te groeten net zoals je de andere gasten groet.

De rust en het heerlijke zwembad na een lange reis. We hebben heerlijk gegeten aan de overkant van de Saône met zicht op Mâcon.

Kwaliteit kan met maar is dan voor maar 1 nacht

Hygiene matig, restaurant niet geopend en de foto's op de site geven een vertekend beeld weer waardoor de verwachting anders was

Goed en comfortabel bed

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Geen luxe, maar voldoende comfort voor doorreis. Rekening gehouden met 2 naast elkaar gelegen kamer

airco was noodzakelijk maar hield ons wakker (storend tikkend geluid).

Correct en vriendelijk onthaal. Goede ligging (vlakbij snelweg) in functie van verdere doorreis.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Ideaal als tussenstop voor 1 overnachting zonder overbodige luxe.

Opgelet, enkel iemand aanwezig vanaf 15h ! Bar & Resto niet open op Vrijdag, Zaterdag en Zondag, wat heel jammer is na een lange tocht bij aankomst. Zeer klein zwembad in contract tot de foto, echter niet uitnodigend gezien ligging in schrale tuine en zicht op baan. Lichtinval onder de deur,en piepende en dichtslaande deuren in de gang zorgen voor verstoring nachtrust.

Vriendelijk onthaal Nette kamer, TV, een goede Airco , vrij stil, die je zelf kan regelen, Bed, Douche/badkamer/toilet ruim voldoende voor tussenstop 1 nacht.

Geen aanrader meer

Bij aankomst viel ons het al op dat er maar 2 auto's stonden . Terwijl er elk jaar meer zijn ivm met door reis . Maar het restaurant was gesloten . En na dat wij ons spullen op de kamer hadden gezet wilde we wat drinken nou dat ging niet niemand te zien . Maar we zijn helemaal niet discrementerend maar het hotel zat vol met asielzoekers en we waren maar met 3 gezinnen . En zeg eerlijk net als de andere 2 gezinnen voelde wij ons niet echt veilig . Plus het hek wat normaal elk jaar opslot ging bleef nu open . Dus ook de auto stond niet bewaakt zoals dat elk jaar wel was . smorgens om 5.30u toen wij weer weg gingen liepen ze al met groepen door de gangen . Nee ik zou dit hotel niet meer aanraden . Jammer van het hotel .

Wij reizen elk jaar na Spanje en overnachten dan altijd bij dit hotel

Prijs/kwaliteit niet goed in overeenstemming

prijs

De kamers zijn klein en gedateerd. Locatie van dit hotel is goed. Niet ver van de snelweg vandaan. De prijs van de kamers is wel hoog. Te hoog voor het comfort-niveau. Voor deze prijs zijn er comfortabeler alternatieven. Ontbijt erg uitgebreid en lekker.

Dichtbij de route du soleil: prima als overnachtingsadres.

Zwembad was minder schoon dan we gewend waren

Dichtbij de route du soleil: prima als overnachtingsadres. Ook omdat er een zwembadje bij is: kids kunnen even lekker zwemmen na lange autorit

Goed hotel voor doorreis. Prijs wel aan hoge kant voor kwaliteit

Hotel is te duur voor het comfort en de ruimte die je krijgt. Een euro of 15 a 20 goedkoper zou beter passen. Er zijn hotels van ruim 60 euro per kamer die meer waar voor hun geld bieden

Bedden, douche en ontbijt waren goed. Het hotel is goed bereikbaar vanaf de tolweg. Hotel was helemaal volgeboekt dus reserveren is een aanrader

Goed doorreis hotel, prijs is hoog omdat ontbijt niet is inbegrepen.

De parking die niet wordt afgesloten. Waren buitenlanders in het hotel aanwezig die geen hotelgasten leken?! Dat gaf een gevoel van onveiligheid.

Zeer goede airco, personeel was vriendelijk. Kamer in orde, goed bed. Ontbijt ok. goed doorreis hotel goede ligging.

goede prijs-kwaliteit

voor de hond kwam er een meerprijs van 9€ bij. misschien kan dit dan ook vermeld worden bij de boeking, aangezien ik duidelijk aangegeven had dat er een hond mee zou komen..

goede prijs-kwaliteit, goede ligging op weg naar het zonnige zuiden- was netjes, wifi werkte perfect

Goede locatie voor tussenstop. Voor de liefhebber; McDonald's om de hoek.

Buurmans alarm was van slag, nagenoeg niet geslapen. Waarschijnlijk incident.

Ontbijtbuffet eenvoudig doch prima verzorgd. Locatie niet voor vakantiebestemming.

Goede locatie, vriendelijke eigenaar, mooi zwembad.

Mooie kamer schoon en netjes. Uitgebreid ontbijt. Goede locatie ondanks dat het hotel is gelegen om een industrie terrein. Zwembad aanwezig. Zelf op doorreis 1 nacht gebleven.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Ontbijt zeer goed en personeel zeer vriendelijk

Ontbijt zeer goed en personeel zeer vriendelijk Kleine kamer maar goede bedden De airco blaast s nachts wel op de bedden Het was wel zesendertig graden buiten geweest

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

te duur en niet schoon en te klein

niet schoon en te duur voor hetgeen er betaald voor dient te worden . kamers zijn te klein. douche en wc ruimte is veel te klein. er zat vuil tegen de muren

het bed

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Het hek van de parkeer plaats werd niet afgesloten terwijl er wel een is en het zwembad mag meer privé zijn want je zit een beetje aan de straat

Alles was goed

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

Uitstekend hotel voor de doorreis naar Nl & Belgie ook nog zeer goed eten bij nabijgelegen wok .

De vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel eigenaar, op de terugweg zijn we nog 5 km omgereden om hier weer te verblijven aangezien we een boot op trailer mee hadden. De eigenaar zorgde voor een goede veilige plaats top geregeld zonder veel moeite.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Booking.com moet betere informatie geven.

Receptie pas open om 18.- uur. Stond niet aangegeven in de booking. Restaurant op zondag niet open. Stond ook niet aangegeven.

Ruime kamer ( gedeeltelijk) geschikt voor mindervaliden. Alle andere kamers zeer klein.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Het ontbijt was prima.

Het restaurant was een zware tegenvaller. Hotel licht vrij dicht bij de spoorlijn in een industriegebied. Kamer vrij klein met weinig voorzieningen van stopcontacten etc

Het ontbijt was prima. Afgesloten parkeerplaats. Vrij dicht bij de peage

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Uitstekend verblijf voor deze prijs.

Kamers en badkamer waren erg klein. Maar wel voor een klein prijsje. Helaas was onze (thermostatische) douchekraan defect, zodat de douche nauwelijks lauw water gaf. De wastafelkraan gaf wel goed heet water.

Kamers waren modern en schoon. Naast het eigen, eenvoudige restaurant, zijn er nog 3 eetgelegenheden in de buurt.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Goed doorreis hotel.

Ontbijt aan de magere kant voor hetgeen je er voor betaald. Hotel ligt buiten Macon op een industrieterrein. In Macon zelf is weinig te beleven.

Goede prijs / kwaliteit. Aardig personeel.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Prima, voor herhaling vatbaar

Miste eitje bij ontbijt, automatenkoffie matig, douchekop niet goed gemonteerd waardoor deze met de hand moest worden vastgehouden

Prima kamer, goede bedden, schone badkamer

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Prima prijs-kwaliteit verhouding

Lag achteraf maar er was een bar en er was een fles water te koop. Even wandelen en bij de camping was een leuk restaurant. Ook Lidl in de buurt. Standaard ontbijt.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Goed hotel voor toeristen op doorreis !!!

Eigenlijk viel niets tegen... Prijs / kwaliteit is in evenwicht.

Het ontbijt voor 9 € was perfect en uitgebreid. De kamers met airco en TV beschikken over goeie bedden en een goeie douche. De kamers zijn niet te groot, maar een perfecte locatie wanneer je op doorreis bent.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Bed

Deur wc sloot niet, wifi was dansen voor bereik. Bij het ontbijt waren we laat en de eieren en dergelijke waren al weg. Ook was er enkel lauwe melk. Verder was het om het hotel een beetje vaag onderhouden

Bed

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Ideale verblijfplaats als doorreis naar de Provence!

Het hotel is een ideale verblijfplaats als 'doorreis' naar de Provence. Kleine maar comfortabele kamer. Hygiënische badkamer. De auto staat veilig geparkeerd met een afgesloten parking.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

doorreis

Het zwembad had misschien iets meer afgeschermd kunnen worden. En de man die alles regelde in het restaurant sprak amper Engels.

Bedden waren prima. De familiekamer was mooi en ruim.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Prima tussenstop Hotel

Te weinig zit/lig mogelijkheden bij het prima Zwembad

Prima hotel voor de tussenstop naar zuid Frankrijk/Spanje. Goed grill restaurant in de nabijheid van het hotel, evenals de Lidl en de McD. Gratis parkeerplaats, die 's avonds wordt afgesloten met electronisch hek.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

De bedden waren prima!

Niet van toepassing. Een prima hotel voor een doorreis naar het zuiden.

De bedden waren prima! Zo ook de hotelkamer en douche/wc ruimte. Geen opmerkingen

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Prima hotel. Lekker zwembad. Prima voor 1 overnachting. Vriendelijk personeel.

Het zwembad ligt vrij direct aan een drukke weg. Dat zouden ze wat ons betreft meer mogen afscheiden.

Vriendelijke ontvangst. Goed ontbijt. Prima. Volgens verwachting

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

eenvoudig maar super schoon hotel onderweg naar de vakantiebestemming. Wij waren door de files wat verlaat maar met 1 telefoontje was het opgelost. we konden de auto op de afgesloten parkeerplaats kwijt en de sleutels lagen klaar.

voelden ons veilig en erg prettig dat er airco op de kamer aanwezig was,

was goed zo

prima voor een overnachting

Het rond hangen van jonge mensen bij en in hal van het Hotel...

Het rond hangen van jonge mensen bij en in hal van het Hotel, gaf ons geen prettig gevoel

Zeer goede wifi.

Het restaurant was gesloten. Het zwembad was gesloten. Ontbijt beperkt, koffie vies.

Zeer goede wifi.

Simpel maar oke

Was stoffig en rooklucht

Simpel maar oke

Was maar voor een nacht, op door reis naar het zuiden.

Bij aankomst zat er een groepje mannen in de gang op de grond. Wij als vrouwen vonden dat niet prettig.

Het ontbijt was goed. De kamer netjes.

Prima voor een overnachting als je op doorreis bent.

Prima voor een overnachting als je op doorreis bent.

Heeft voldoende voldaan aan verwachting

Douchecabine

Kamer voldoet en goede airco. Alleen douchecabine was slecht onderhouden. Ontbijtbuffet was prima verzorgd. Al met al tevreden.

Heerlijk ontbijt en goede bedden

Geen diner meer.

Heerlijk ontbijt en goede bedden

Kleine kamer piepkleine douche en slechte ventilatie was...

Kussens

Kleine kamer piepkleine douche en slechte ventilatie was bloedheet

Weinig ruimte in kamer.

Weinig ruimte in kamer. Geen waterkoker om wat koffie of thee te maken

Klein maar fijn

Geen diner mogelijk. Badkamer wat krap

Hygiëne en reinheid. Personeel vriendelijk

Slechte wifi verbinding en hotel erg gehorig. Gelegen aan drukke weg.

Erg gehorig. Erg kleine kamer + badkamer

Dikke kussens

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Prima voor één nachtje.

Kamergrootte.

Netjes. Schoon hotel. Goede prijs/kwaliteit.

Prima overnachting, in de buurt van de Route du Soleil, vriendelijke ontvangst

Prima ontbijt

Aanbevelen aan anderen.

Wij waren tevreden.

Hebben er niet ontbeten. Bedden waren zeker goed alles was goed verzorgd

Prima hotel voor 1 overnachting, maar niet langer.

Geen mooie omgeving. Hotel zit op een industrieterrein.

Kamers goed.

Ideaal op doorreis

Parking niet gesloten snachtsideaa

Rustige kamers en goed ontbijt

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Goed geslapen, rustige kamer, prima ontbijt

Prima hotel voor overnachting onderweg

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Geen overbodige luxe, maar alles voor een goede nachtrust en dito ontbijtp

Er is een zwembad, maar dat ligt onbarmhartig in de zon.

Een aardige meneer achter de balie; een prima ontbijt; rustig, terwijl de péage vlakbij is.

Een groot voordeel in zo'n kleine kamer is de airco.

Kamers zijn erg klein

Een groot voordeel in zo'n kleine kamer is de airco. Verder is het schoon.

Goed voor zaken en een doorreis

Geen lounche of bar, dus aangewezen op je kleine kamertje. Biertje bestellen bij de receptie en mee naar kamer nemen.

Niets in het bijzonder.

Het was ok

Vies zwembad

Geen ontbijt genomen Zwembad was vies

De kamers zijn proper enkel veel te klein voor een gezien om...

De kamers zijn proper enkel veel te klein voor een gezien om comfurtabel te zijn

op doorreis naar plaats van bestemming

ontbijt was zeer goed prijs/kwaliteit goed nette kamers, goede bedden en schone douche

Ok voor doortocht of kort verblijf.

Badkamer was zeer klein. Hotel lag te ver van centrum. Geen mogelijkheid tot eten in het hotel.

Vriendelijke ontvangst.

Goed ontbijt en kamers redelijk schoon.

Goed ontbijt en kamers redelijk schoon. Vriendelijke ontvangst.

4,5
    Redelijk

Bedden, een lengte van 180 voor iemand van 195 is echt niet prettig en dan ook maar iets van 70 cm breed, niet top

Normaal, ontbijt oke

Goed voor als je op doorreis bent.

Personeel is niet heel vriendelijk en kamers zijn klein.

Locatie voor doorreizen was perfect!

Onbijt was goed

Bed slecht en douche zeer klein

Onbijt was goed

Was maar voor een nacht.

Restaurant gesloten.

Geen ontbijt genomen.

Nee

Kleine kamer

Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Aardige eigenaar. Sprak goed Engels

Buitenzijde hotel.

Goed en goedkoop. Goed bed. Buiten het hotel valt nog veel te verbeteren.

Tevredenheid

Locatie is op een industrie terrein

Zeer vriendelijk personeel en airco

WiFi op kamer 000

WiFi op kamer 000

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Ontbijt was goed en de bedden lagen prima.

Kamer erg klein.

Ontbijt was goed en de bedden lagen prima.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Goede bedden,proper kamer,goed ontbijt