Beoordelingen over Best Hotel Metz 2-sterren

3, rue Pierre Boileau, 57050 Metz, Frankrijk

#23 van de 25 hotels in Metz

6,4

De rust en vriendelijk personeel.

De badkamer is "petiterig", de douchecabine hiervan is de deursluiting onvoldoende. Het bed is heel laag.

De rust en vriendelijk personeel.

Snelle connectie naar snelweg, ideaal voor een tussenstop...

Helaas bij extreme temperatuur van 32graden nog om 21:00 naar bd gaan in kamer zonder airco. Verder doordat je op industrieterrein overnacht weinig mogelijkheden to dineren in directe omgeving

Snelle connectie naar snelweg, ideaal voor een tussenstop vanuit vakantie in Spanje

geen airco ook geen wappers was ook niet te krijgen
    • Twee Onderling Verbonden Kamers (1 met tweepersoonsbed en 1 met 2 aparte bedden)

ik had gevraagd ergens beneden omdat ik slecht loop nu 4keer geweest omdat ik van tevoren had geboekt en betaald alle 4 keer op de 2de verdieping zonder lift

Drie fietsen s nachts gestolen van de beveiligde Thule...
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed)

Drie fietsen s nachts gestolen van de beveiligde Thule fietsendrager op de verzekerde parking ! Heel de nacht party op een kamer De hel! Politie machteloos

Het ontbijtje was prima, maar de kamer was duur in vergelijking met ande

Het ontbijtje was goed, er was helaas geen personeel aanwezig.

De gevraagde kamer met 2 aparte bedden en gelijkvloers niet gekregen wel een donker hol, waar het raam niet open kon vanwege het afval eronder. Het was heel warm.. Douche en kamer wel schoon.

Wij hebben betaald en hebben onze kamer bekeken en liniarecta omgedraaid en pasje weer ingeleverd !!

Alles, de kamer was vuil en stonk, het was er heel warm. Geen airco! Restaurant gesloten !!!!!! Dit stond niet op de site anders hadden we niet geboekt.

Er was niets wat ons beviel, verkeerde keus gemaakt zullen we maar zeggen. Ik zal dit hotel dan ook nooit aanbevelen bij iemand. Jammer van ons zuurverdiende geld.

Voldoende voor een nachtje als je onderweg bent

Het was niet echt schoon, bloedheet in de kamer en er was veel gerookt in de kamer. De geur hing in de gordijnen.

Vriendelijk personeel en een goed bed.

Voor een overnachting prima
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed)

Kamer schoon. Goed bed. Ontbijt prima,ivm weekend konden we pas om 8 u ontbijten. Helaas was het restaurant zat. en zond. gesloten. Alleen een mc donald in de buurt waar we te voet naar toe zijn gelopen.

prima als je op doorreis bent, geen toeters en bellen.

Het venster was wat aan de kleine kant.

voor het geld prima overnachtingshotel. Personeel zeer correct. En heel fijn dat zonder problemen ons hondje mee mocht. Kunnen vele hotels een voorbeeld aan nemen. Heb liever een klein hondje dan gillende snotterende kinderen. Ben kleuterleidster, dus houd heeel veel van kinderen

Slecht: ontevreden

Grootte van de kamer erg klein, en slechts 1 stoeltje voor 2 personen. Sproeier kon men niet meer ophangen, die was stuk. Geen toilet borstel en maar 1 handdoek p.p. Slechte bedden

Aardig personeel, goed ontbijt, prima prijs-kwaliteit...

Erg gedateerde kamers, harde bedden. Beetje vlekkerige vloerbedekking.

Aardig personeel, goed ontbijt, prima prijs-kwaliteit verhouding voor gezin op doorreis. Gratis parkeren, hek gaat dicht ‘s nachts.

Poort hotel was dicht tot 8.00u, terwijl ik avond van tevoor ik vroeg of het mogelijk was om 7.00u. De balie was dicht en poort was dicht om 7.00u en noodnummer “en panne” Als je geen vroege plannen hebt dan wellicht prima keus voor 1 nacht.

Locatie en formaat kamer

Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en lekker.

Ik had het hotel gekozen, omdat er ook een restaurant aanwezig was. Dit was echter gesloten, de bewuste avond. Het leuke daarvan was dat we in het centrum van Metz terecht kwamen, wat een grootte verrassing was. Daar genoten van de prachtige kerstversiering en uiteindelijk heerlijk gegeten.

Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en lekker. De kamers waren schoon en de grootte was prima.

Niet voor herhaling vatbaar!

Restaurant moet gewoon open in het weekend, of haal het van de advertentie af! Kamer bevond zich achter een aantal deuren, door enkele gangen, het laatste stuk geen verlichting meer - bijzonder onhandig om de pincard/sleutel in de gleuf te laten glijden in het donker. De deuren vallen ook met een luide smak toe (ook te horen van de buren) Kamer heel klein voor 2 personen. Badkamer slecht gepoetst, er hingen klodders zeep aan de buitenkant van de douche, geen verwarming in de badkamer. Heel weinig opbergruimte.

Weinig positiefs te melden Negatief: Geen restaurant in het WE??? Ga in industiezone maar eens zoeken. Het ontbijt was TE simpel, TE basic, TE min om de naam ontbijt te dragen. Tafels ook niet of nauwelijks afgeruimd, bijzonder karig aanbod

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Supervriendelijke ontvangst in eenvoudig hotel vlakbij snelweg

Kamer was niet goed onderhouden, gat in badkamerdeur, scherf uit de rand van de w.c.-pot, douche-cabine niet helemaal fris langs de randen Bed was goed, lakens waren schoon. Kamer aan de kleine kant

De vriendelijke medewerker die ons heeft ontvangen. Het restaurant was gesloten terwijl op de booking.site stond dat er een restaurant was. Hij heeft naar ander restaurant gebeld voor een reservering. We hadden hotel gekozen vanwege ligging vlakbij snelweg.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

voor 1 nacht is het oke
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed)

De douche viel tegen ,toe aan vernieuwing.Hond mag wel in de hotelkamer maar niet in de ontbijtzaal.

Ontbijt was wat mager,personeel hulpvaardig. (restaurant voor ons gezocht waar ook de hond binnen mocht)

ontbijt was goed.

Grootte van de kamer en badkamer. Kamer was erg warm en met het raam open erg gehorig door andere gasten die buiten stonden te praten,

ontbijt was goed.

Prima hotel voor op doorreis!

Niets, maar om toch iets te zeggen: de badkamer was een beetje gedateerd en daardoor schimmelplek. Maar prima voor 1 nacht!

Gewoon simpel maar goed. Ideaal voor op doorreis! Raam kon open. Heerlijk ontbijt.

Prima voor 1 nacht

Ontbijt was pas om 8 uur, we wilde graag om 7 uur ontbijten, Receptioniste heeft geprobeerd om het tijdstip te vervroegen ,maar was niet mogelijk

Prima overnachtingscamping hotel voor 1 nacht

Hier komen wij nooit meer terug!
    • Driepersoonskamer (3 Bedden)

Allereerst wil ik u meedelen dat het de eerste keer is dat ik mij negatief uitlaat over een hotel. Wij werden met 3 personen en hond op een te kleine kamer geplaatst. Het was snikheet op de kamer. Wij moesten daardoor het raam wagenwijd open laten. Dat betekent veel hinder van verkeer en daardoor slecht geslapen. Ook veel hinder ondervonden van gasten die laat in het hotel kwamen. Vanwege onze mobiele telefoon werd de kaart voor het openen van de deur telkens geblokkeerd. Heel vervelend.

Het ontbijt was goed.

geprobeert te slapen pffffff warm moe naar huis en dat is niet de bedoeling sorry hier nooit weer

wijn zijn 70 jaar na een reis van 980 km kom je aan in het hotel geen lift geen airco vieze badkamer en onvriendelijk dus voor ons nooit weer

niet goed

Prima hotel voor kort verblijf

Restaurant bij het hotel gesloten, ook in de omgeving waren meeste restaurants gesloten. Hotel kan enig onderhoud gebruiken, kamer aan de kleine kant.

Bedden en ontbijt. Attent personeel dat direct een kamer op de begane grond reserveerde toen ze zagen dat ik op krukken liep

Goed voor op doorreis.

Badkamer kan wel een opknapbeurt krijgen. Maar goed voor één nacht en voor deze prijs kan het er mee door.

Eenvoudig hotel, goede bedden en een heel goed ontbijt.

Heel goed bevallen en zeker aan te bevelen.

Eigenlijk niets.

Het hotel is vanaf de snelweg makkelijk en snel te bereiken en er is ruim voldoende parkeergelegenheid direct bij het hotel. De kamer was klein maar voldoende voor doorreis - overnachting. Alles is netjes en schoon. Personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt uitstekend.

Locatie op goede plek voor een doorreis, vriendelijk...

Zwarte kitranden badkamer, douchekop hing opzij tegen de muur aan, kon ook niet anders vastgezet worden, douchen ging dus moeizaam. Toilet instabiel. Vieze (grote) vlekken in het tapijt.

Locatie op goede plek voor een doorreis, vriendelijk personeel bij check in. Schone bedden.

Basic hotel, maar prima prijs/kwaliteitverhouding

Het hotel is erg gehorig en het personeel kan niet altijd even goed Engels.

Mijn bed lag heerlijk! Alle nachten als een roosje geslapen (matras van mijn kamergenoot had echter een dikke kuil/voeteneind hoger dan hoofd). Badkamer werd goed schoongehouden en elke dag schone handdoeken. Straal van de douche was ook dik voor elkaar en lekker warm water. Het was ook fijn dat we de code van het hek kregen, zodat we nadat de receptie gesloten was nog het parkeerterrein op konden. Wifi was ook goed. Het is een erg basic hotel waar je enkel heengaat om te slapen en eventueel eten, maar voor degenen die geen luxe verwachten is het een aanrader. Dichtbij de snelweg ook.

Ideaal overnachtingshotel
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed)

Bij binnenkomst iets muf / warm in de kamer. Tijdens het avond eten de ramen even open en opgelost.

Ideaal doorreis hotel. Niet meer niet minder. Niet ver van de snelweg. Goede prijs - kwaliteit verhouding

Prima verblijf voor één nacht met kinderen, geschakelde kamers zijn erg fijn.

De kamers zijn gehorig en klein. Er lijkt wel eens in gerookt te worden. Tweede verdieping beviel ons beter. Eenvoudig interieur en ontbijt te duur, heb het er niet bij genomen. Bakker zit om de hoek.

De gezinskamers waren prima. Geschakelde kamers is fijn en ieder aparte badkamer. Ook is het goed te bereiken vanaf de snelweg en is de McDonalds vlakbij. Prima oplossing voor een overnachting tijdens een reis.

Prima doorgangshotel voor vakantie!

Helaas geen airco maar daar is de prijs ook naar. Het is eenvoudig maar prima bed en douche.

Prima familiekamer! Op loopafstand van pizzeria en bakker.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

wij gaan zeker niet terug

1.wij moesten voor mijn betalen,wat niet gezegd was van voorhand,2. de kamer stonk, en in de omtrek was er alleen een MC donalds voor te eten

het ontbijt was goed

Was er te warm door gebrek aan verluchting 's nachts.

Was er te warm door gebrek aan verluchting 's nachts. Geen lift ( sliepen op 2de ). Hondje mag niet in eetzaal. Hebben om beurt moeten ontbijten. Restaurant zondag avond gesloten.

Niet voor herhaling vatbaar!!

Kaner was een HOK met tralies , weinig ruimte en erg benauwd. Geen airco. Omgeving hotel: niets te beleven. Bovendien was het restaurant dicht, dat schijnt elk weekend zo te zijn. . Je moet dus weer terug naar het centrum van Metz als je iets wil eten. In de omgeving van het hotel zijn alleen auto"s te koop, een zeer ongezellige buurt. Als dat van tevoren duidelijk was geweest, hadden we eerder die dag wat gegeten. Verstandig om de boekende klant hiervoor te waarschuwen.

Redelijk goed ontbijt. Meisje bij de receptie was aardig.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Overnachten, ontbijten en wegwezen.

Het hotel is gesitueerd op een autoboulevard en bedrijventerrein, de omgeving is niet zo uitnodigend om er een paar dagen te verblijven.

Prima bereikbaar hotel vanaf de snelweg richting Lyon.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Goed dat het maar voor één nacht was!

Veel te weinig tafels en stoelen op het terras! Mijn hond moest tijdens het eten op de kamer blijven, omdat er buiten geen plaats meer was. Nochtans had men bij de receptie gezegd dat een huisdier mee kon, indien men buiten at. Maar dit kon dus niet, niet in de ochtend en niet in de avond.

Het ontbijt was heel uitgebreid. Vriendelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Ligging vlak bij autostrade.

Het eten was in buffetvorm. Het hotel was volgeboekt dus moest je lang wachten bij het buffet dat regelmatig moest bijgevuld worden.

Ligging vlak bij autostrade.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

We waren op doorreis dus dit hotel was perfect - niet te duur en alles wat je nodig hebt
    • Driepersoonskamer (3 Bedden)

- Op email spreken ze Engels, als je belt enkel Frans (Op de site staat dat ze 3 talen spreken) - Dunne muren, je hoort de buren

Zachte bedden Goede douche Proper

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Voor overnachting onderweg te doen, maar niet geweldig

Bij terugkomst in hotel deed onze sleutelkaart het niet meer. De nachtportier kwam te hulp, maar niet van harte. De kamer waren niet rokenkamers, maar stonken wel erg naar rook.

Ontbijt was prima als je geen eitje wil. Auto zat achter gesloten hek.

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Prima verblijf met goede service voor een doorreis vanuit het skigebied naar huis!

De douche hygiene. De douche kon schoner.

Het ontbijt was erg goed. Erg uitgebreid in keuze en wanneer iets op was, werd het direct aangevuld. De ligging is uitstekend. Waren op doorreis vanuit Les Menuires (skiën) en dit is een prima punt om te rusten. Flexibel: we kwamen later aan dan 21:30. We kregen de toegangscode van het hek en het hotel en onze kamerkaart was verstopt en de eigenaar had ons de locatie ervan doorgegeven. Laat en vermoeid aankomen, maar echt zonder gedoe naar de kamer kunnen! Top! De kamer voldoet aan alle eisen om een nacht te kunnen opladen voor de rest van de reis.

Goed hotel voor op doorreis.
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed)

Kamer en badkamer waren niet echt schoon. Ik bleek mijn e-reader te zijn vergeten. Toen ik daarover belde meldde de receptie dat er niets gevonden was ?! Men zou nog een keer zoeken en mij bellen; helaas niets meer gehoord.

Prijs kwaliteit verhouding; prima.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Graag een andere locatie volgende keer

Pover ontbijt oppervlakkig gepoetst, overal nog stof Bed vrij kreukelig opgemaakt Kamer erg klein Een laagje verf zou wonderen doen.

Ontvangst was OK Locatie rustig gelegen

De plek.

De plek.De herrie en de verfstank.nooit meer

Stikkende kamers (sigarettengeur) en vuile badkamer

Stikkende kamers (sigarettengeur) en vuile badkamer

Goede ligging doortocht reis, kort bij snelweg

Kapotte douchedeur, niet al te hygiënische douche

Goede ligging doortocht reis, kort bij snelweg

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Goed ontbijt en goede schone geschakelde kamers.

Keuken was gesloten.

Goed ontbijt en goede schone geschakelde kamers..

nachtje geslapen, ontbijtje en weer verder. Meer moet je ook niet verwachten

Erg warme kamers,

Makkelijk dichtbij de snelweg.

Beetje vage buurt waar het hotel zit niet gelijk een veilig...

Beetje vage buurt waar het hotel zit niet gelijk een veilig gevoel

was blij dat ik de andere dag weer verder ging
    • Driepersoonskamer (1 Tweepersoonsbed en 1 Eenpersoonsbed)

voelde me niet veillig omdat ik het idee had dat de eerst verdieping verhuurt werdt aan mensen die zeer zeker niet op vakantie waren

Afgesloten parking

Tapijt op kamer : vuil

Afgesloten parking

In februari kamers met tussendeur geboekt, uiteindelijk twee...

In februari kamers met tussendeur geboekt, uiteindelijk twee aparte kamers gekregen.

De herrie rondom het hotel was verschrikkelijk,er is geen...

De herrie rondom het hotel was verschrikkelijk,er is geen airco op de kamer en ik moest betalen, terwijl ik al betaald had per c.c.

Bed was goed

Zaten meer asielzoekers dan gasten Viel dus zeer tegen

Bed was goed

Ontbijt was erg karig voor € 7,70.

Ontbijt was erg karig voor € 7,70. Dit bedrag moesten we ook voor de kinderen betalen

Matig had veel beter verwacht

De hygiëne en bv een koelkast op de kamer en evt een waterkoker

Het ontbijt was goed de hotelkamers niet

ontbijt

Heb goed kunnen slapen

nietsheel te vreden

Heb goed kunnen slapen

goed hotel voor 1 overnachting en doorreis

achterstallig onderhoud badkamer geen Fohn aanwezig

voor Frankrijk super ontbijt !!

Ontbijt heerlijk

Sigarettengeur

Ontbijt heerlijk

Parkeren was goed

Kleine kamer,klein bed

Parkeren was goed

Het bed,veel schimmel in de douche cabine en vloerbedekking was erg smerig.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Voor een overnachting net te doen

Douche vies - kitranden. Verschrikkelijk gehorig. Oordoppen een must

Vriedelijke medewersters, behulpzaam en duidelijk

Prijs/kwaliteit verhouding

Locatie is wat minder

Prijs/kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 23 november 2017

We konden dicht bij de snelweg overnachten

Konden niet dineren. Moesten naar centrum Metz.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Ok

Warme douche

Teleurgesteld.

Overdreven aardig ontvangst. Waarschijnlijk vanwege de roomrate.

Alles was klein. Net een Poppenhuis. Tot de croissants aan toe.

Eenvoudig hotel, verwacht minder en het valt niet tegen.

Het restaurant en de bediening, met name de beheersing van de Engelse taal was een slecht puntje.

Ontbijt was eenvoudig maar voldoende

Een goed restaurant en goede kamer

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Sober, schoon maar goed

Gehorig, niets in de buurt voor even te eten

Dichtbij de snelweg, binnen twee minuten weer op de snelweg naar Nederland

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Goed ontbijt met van alles en nog wat.

Uitstraling van de kamers en hal. Een grote schoonmaak mag wel eens gebeuren.

Goed ontbijt met van alles en nog wat.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Eenvoudig maar redelijk goedkoop.

Poep in het toilet. Kitranden in de badkamer smerig. Bij een klacht kregen wij direct een andere kamer.

Het ontbijt was eenvoudig. Slaapkamer prima.

paste precies bij wat we nodig hadden

gb

rust , nabijheid autoroute

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Goed overnachtingshotel

Ontbijt goed

ontbijt is zeer goed voor een lage prijs

de kamers zijn wat klein, maar voor het doel van ons verblijf prima.

ontbijt is zeer goed voor een lage prijs

gelegen in een industriezone ver van het centrum met een zeer matig comfort. Misschien goed voor jon

zowat alles

ontbijt zeer matig,