Beoordelingen over Hostellerie Le Cèdre 5-sterren

12, boulevard Maréchal Foch, 21200 Beaune, Frankrijk

#5 van de 43 hotels in Beaune

Super ligging , mooi verzorgt hotel

Kamers hebben wel een opfrisbeurt nodig. Restaurant niet slecht , maar met een beperkte keuze .

Super ligging , mooi verzorgt hotel Verzorgt uitgebreid ontbijt.

Prima verblijf voor een nacht op doorreis.
    • Privilege Tweepersoonskamer

Het hotel kan hier en daar een upgrade ondergaan en ook zaken als afzuiging kunnen eens gereinigd worden.

Vriendelijke ontvangst, prima kamers, perfect ontbijt.

Oplaadpunt voor elektrische auto, goede ligging tov centrum...

Restaurant was vol ondanks reservering bij boeking. Het was een prachtige dag/avond maar het terras werd niet gebruikt. Wel werd na aandringen een alternatief restaurant geboekt. Receptie niet echt vriendelijk. Ontbijtruimte is krap en het op en afruimen duurt lang door weinig personeel. Erg duur voor het gebodene

Oplaadpunt voor elektrische auto, goede ligging tov centrum Beaune, vriendelijke ontvangst bij aankomst, prima kamer

Dinner in restaurant super lekker, heelijke wijntjes ,...

Dinner in restaurant super lekker, heelijke wijntjes , lekker geslapen en genoten van het ontbijt. . Een vlotte check in en check out. Een regelrechte aanrader!

Teleurstellend
    • Superior Kamer

Na reservering ontvingen wij bericht, dat het restaurant een maand gesloten was. De receptie bood aan een restaurant voor ons te vinden; zeer aardig, alleen men bood in eerste instantie alleen Sterrenrestaurants aan, terwijl het eigen restaurant lager gekwalificeerd is. Uit de sterrenrestaurants er toch een gekozen. Echter men bericht dan, dat dit restaurant ook dicht is. Daarna het volgende sterrenrestaurant uitgekozen, bleek ook dicht, evenals het derde. Het vierde wilden wij niet. Uiteindelijk hebben wij zelf een restaurant uit de Guide Michelin gekozen en dit laten reserveren. Ik heb aangegeven, dat ik het vieren van onze trouwdag in Beaune wel wat anders voorgesteld had. Men antwoordde dat men er voor zou zorgen, dat ons verblijf in Beaune de meest aangename ooit zouden worden. Onvergetelijk! Bij aankomst bleek er geen enkele relatie gelegd te worden tussen ons en de wel zeer uitgebreide emailwisseling over de restaurants. Op de kamer lag een kaartje "De hele staf is blij u te ontvangen ter ere van uw trouwdag" Pfff. Op het terras wilden wij een drankje drinken. In zeer pompeus Frans (wij spreken het zeer goed), een beetje een uit het hoofd geleerde tekst werd gevraagd wat wij wilden drinken. Ik wilde een droge witte wijn, maar geen Chardonnay. Nu moest zij dat gaan vragen, maar "omdat het restaurant gesloten is, is er geen andere wijn dan Chardonnay" was het antwoord. Ik besloot een Hendrick's gin te nemen. De serveerster vroeg of ik er lime in wilde. Ik antwoordde dat er geen lime, maar komkommer in een Hendrick's hoort. De serveerster moest weer naar binnen. Wat bleek: "omdat het restaurant gesloten is, is er geen komkommer." Zoveel onzin heb ik nog nooit gehoord. Het hotel heeft veel pretenties en klopt de verwachtingen zelf op, hetgeen alleen maar kan leiden tot teleurstelling. De douche in de badkamer is héél erg klein.

Eigenlijk niets, de verwachtingen waren door het hotel van tevoren veel te hoog opgeklopt; Een email als "Preparing for your stay" van de manager (met foto!!- we hebben hem niet gezien), waarin eigenlijk alleen gevraagd wordt om persoonlijke data te geven. De kamer was wel aardig.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Aangename tussenstop tussen Antwerpen en de Côte Azur!
    • Privilege Tweepersoonskamer

Het uitzicht en de inrichting van de kamer viel tegen. Andere jaren hadden wij een mooie kamer aan de voorzijde met een romantische inrichting, nu lagen we in een achterkamertje met een veel soberdere inrichting. Misschien omdat we via booking.com hadden gereserveerd?

Vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt

Uitstekend verblijf in mooi hotel
    • Superior Kamer

Schitterend hotel aan de rand van het centrum van Beaune, alles perfect op loopafstand bereikbaar. Restaurant was fantastisch evenals de gehele ambiance. Personeel is vriendelijk maar niet overdreven. Ik kom hier graag terug.

Mooi hotel maar geld en 5 sterren echt niet waard
    • Privilege Tweepersoonskamer

Ligging vlak langs doorgaande route is belabberd, je hoort voortdurend het verkeer. Rustig op het terras zitten is er niet bij en ook met raam open slapen is niet te doen. Parkeerruimte is abominabel, als je net arriveert moet je hopen dat er een plekje vlak voor hotel is aan openbare weg. Gasten parkeren hun grote auto's op inrit hotel / parkeergarage zeer onhandig. Parkeergarage te boeken voor 17 euro per dag, je hebt eigenlijk geen keus. Pas laat mogen inchecken (na 1600 uur) en dan is kamer nog niet klaar. Wel heeft hotel excuses en drankje aangeboden. Ontbijt veel te duur, 20 euro p.p. Hotel zeker geen 5 sterren waardig, heb in diverse gelogeerd en dit komt niet in de buurt van het 5 sterren niveau.

Mooi ruime kamers, klassiek ingericht. prachtige ruime badkamer van alle luxe voorzien. Uitstekend zeer ruim bed, airco. Locatie ligt dichtbij het prachtige centrum van Beaune, nog geen 10 minuten lopen. Late check out, 12.00 uur, is erg prettig

Romantisch, klassiek hotel aan de rand van het oude centrum.
    • Privilege Tweepersoonskamer

De douche was wat krap, kleine cabine. Wel flinke straal water, altijd fijn.

Mooi hotel met heerlijke tuin en terras. Onder hotel is een parkeergarage, heel prettig.

Geen 5 sterren hotel
    • Superior Kamer

Bij aankomst is het eerste wat ons gezegd wordt dat we niet in het restaurant kunnen eten, is vol. Geen hartelijk ontvangst voor een 5 sterren hotel. Voor 5 sterren geen faciliteiten, geen zwembad, geen spa geen ontbijt... dure kamer!

Ligging van het hotel is goed..

• Privilege Tweepersoonskamer

Voorzieningen op de kamer en badkamer mogen wel iets gemoderniseerd worden. Geen koffie/ thee faciliteiten op de kamer.

Mooi hotel op loopafstand (5 min) van het centrum van Beaune. Prima sfeer,mooi terras, goede kamer.

Heerlijk groot bed!
    • Superior Kamer

Te hoge prijs voor relatief ‘gewone’ kamers. Dure parkeergarage (17,-)! Eten & drinken heel stevig aan de prijs.

Heerlijk groot bed!

top

onthaal , accommodatie, perfect en diner in restaurant een aanrader

locatie, dicht bij centrum, mooie tuin om buiten te zitten
    • Superior Kamer

prijs dinner is niet in verhouding als je met andere gelijkaardige locaties vergelijkt

locatie, dicht bij centrum, mooie tuin om buiten te zitten

Sublieme tussenstop van of naaf het zuiden!

Weinig parking indien je vooraf niet gereserveerd hebt

Fantastische service en super ontbijt

zeer goed restaurant op terras

was uitstekend over de gehele lijn

zeer goed restaurant op terras leuk ontbijt confortabele kamers

Kamer veel te duur in verhouding met de prijs!

Super restaurant!

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Het was fantastisch. Ik kan het iedereen aanraden. Prachtige lobby en echt gezellig. Fantastisch!

Heerlijk schoon en mooi

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Heel goed restaurant verbonden aan Hotel

Heel goed restaurant verbonden aan Hotel

Niet

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Zeer goed ontbijt.
    • Superior Kamer

Zeer goed ontbijt. Aardig personeel. Goede kamer. Ondergrondse parkeer garage.

Ok. Beaune is super leuk stadje, hotel ligt gunstig.
    • Superior Kamer

Het restaurant was vol, we konden er niet eten.

Zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Heerlijk geslapen.

Ontspannend!
    • Superior Kamer

Kan op de duur iets gerenoveerd worden! Badkamer bijvoorbeeld!

Ontbijt was goed! Kamer goed, maar voor 5 sterren kon het beter!

Heerlijk ontspannen in een luxe omgeving

Heerlijk ontspannen in een luxe omgeving

Maitre in restaurant was erg arrogant bij vraagstelling naar...
    • Superior Kamer

Maitre in restaurant was erg arrogant bij vraagstelling naar omwisseling van gerecht.

een top plaats om te verblijven

geen koffie (espresso op de kamer ) staat wel in hun folder

Mooi hotel met tuin,goede geluidsisolatie van de kamers

Geen plaats om te dineren in de tuin zonder reservatie.

Zeer aan te bevelen hotel met goed restaurant.

Zeer attent en vriendelijk personeel met oog voor detail. Mooie en verzorgde kamer en badkamer.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

uitstekend

geen opmerkingen

uitstekend

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Prachtig uitgangspunt om deze prchtige stad te verkennen

Heerlijk en uitgebreid ontbijt - comfortabele kamers en bed

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Beste hotel van Beaune

Super ontbijt en vriendelijke staff

Zeer aan te bevelen hotel op wandelafstand van het centrum van Beaune.

Vriendelijk personeel +++++++ Restaurant heel goed, personeel weerom zeer vriendelijk, maar zoals steeds is de uitgebreide wijnkaart veel te duur .

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Goeie locatie, vriendelijk personeel en goed ontbijt

Heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Sfeervol adresje met top gastronomie

Badkamer was aan de kleine kant

Verzorgd ontbijt, gezellige kamers en mooie tuin! Ruime ondergrondse parkeergarage en sfeervolle lobby & bar!

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

aan te raden hotel in Beaune

prachtig hotel op 5 minuten te voet van de binnenstad zeer mooie tuin goed gevarieerd ontbijt

• Beoordeeld op: 19 april 2016

Het hotel ligt op een prima locatie t.

Het hotel ligt op een prima locatie t.o.v. de stad, heeft een prachtige tuin, vriendelijk personeel, comfortabele kamers, een prachtige bar met open haard en een heerlijk ontbijt. Wij hebben er heel goed geslapen en we komen vast nog eens.

• Beoordeeld op: 31 maart 2016

De kamers waren goed.

De kamers waren goed. De afstandsbediening van de tv deed het niet. Toen we belden kwam er meteen iemand met een andere afstandsbediening maar die deed het ook niet. Dus als we een andere zender wilden kijken of het geluidsarmer of zachter wilden zetten moesten we ons bed uit. Het ontbijt was SUPER - veel variatie en nespresso koffie heerlijk !! N

• Beoordeeld op: 1 maart 2016

De kamer was comfortabel en met smaak ingericht.

Het zou verstandig zijn om bij reservering een rustige kamer te vragen: aan de straatkant heeft men wat last van druk, zwaar en vroeg verkeer

De kamer was comfortabel en met smaak ingericht. Het restaurant is buitengewoon goed in alle opzichten, maar de prijs is daar ook naar. Prachtige wijnkaart!

• Beoordeeld op: 17 september 2015

Gezellig hotel, zeer stijlvol gedecoreerd, en met een...

Jammer dat voor de parking extra moest worden betaald.

Gezellig hotel, zeer stijlvol gedecoreerd, en met een aangenaam terras in de tuin. Uitstekend ontbijt. Zeer attent personeel. Het bijhorende restaurant serveert topgastronomie.

• Beoordeeld op: 4 september 2015

Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk.

Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Restaurant was vol geboekt maar geen probleem uit te zoeken waar vergelijkbaar ruimte was en reservering te boeken bij goed alternatief. Kamer voldoende ruim en rustig om goed uit te rusten. Airco een koel welkom op een bijna 40 graden dag en filerijden. Prijs/kwaliteit ons inziens passend bij wat wordt geboden.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2015

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

De kamer was aan de kleine kant (wij hadden een baby bij dus moesten een reisbedje kunnen zetten). Jammer dat er geen zwembad was. Toegang tot Wifi verkrijgen was een uitgebreide procedure waarbij de uiteindelijke toegangscode per email (!) verstuurd werd. Dat kan eenvoudiger voor een hotel van deze prijsklasse.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooi hotel, goed gelegen op de ring van Beaune.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Kraaknet, confortabel hotel lekker onbijt met mogelijkheid...

11 Dagen geleden zelfde hotel geboekt men vroeg ons toen of we ook niet zouden reserveren voor het aangrenzende restaurant Cèdre.Dat deden we.Maar eerlijk gezegd viel dat tegen ttz prijs kwaliteit. Witte wijn niet koud (ondanks een sommelier in dienst Uitleg van het dienstertje (het is warm weer ?), Vlees taai.Uitleg van hen dat kwam omdat u bien cuit vroeg .Repliek van mij ik had bleu gevraagd en ook taai. Prijskaartje 264 euro (1 aperitief en 2 glazen wijn (één persoon ) Nee voor zo een klasse restaurant wat men beweert te zijn is dit niet zijn prijs waard.Onze raad ga toch even te voet het stadje in en je eet er voor 1/3 ,1/2 zeker zo goed.Laat je niet verleiden door de vermoeidheid na een lange reis.

Kraaknet, confortabel hotel lekker onbijt met mogelijkheid tot parkeren

• Beoordeeld op: 28 juni 2015

De vernieuwde kamers zijn top!

Het restaurant was prijs kwaliteit niet ok. De degustatiemenu was 87€ pp en hetgeen op bord kwam was zijn geld niet waard.

De vernieuwde kamers zijn top! Ontbijten op terras was super!

• Beoordeeld op: 15 februari 2015

Het totaalplaatje klopt: zeer vriendelijk en bereidwillig...

Het totaalplaatje klopt: zeer vriendelijk en bereidwillig personeel, lekker uitgebreid ontbijt, parkeermogelijkheid (weliswaar betalend), ruime kamers,...

• Beoordeeld op: 4 februari 2015

De ontvangst, de automatische upgrade, het restaurant (vaut...

De ontvangst, de automatische upgrade, het restaurant (vaut le voyage), de nabijheid van het centrum van Beaune, de prachtige tuin en het terras (alhoewel het weer ons binnen hield)

• Beoordeeld op: 17 maart 2016

Ontbojt

Lawaai met vuilniswagen midden in de nacht

Ontbojt

• Beoordeeld op: 12 maart 2016

Comfortabel en gastvrij hotel, goede locatie, ook als...

Comfortabel en gastvrij hotel, goede locatie, ook als tussenstop, ligt nabij het centrum van Beaune.

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Heerlijke loungeruimte bij de open haard

het weer!:)

Heerlijke loungeruimte bij de open haard

• Beoordeeld op: 11 februari 2016

Verzorgde ontvangst, stijlvol en een heerlijk ontbijt.

Verzorgde ontvangst, stijlvol en een heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 25 december 2015

Bar,sfeer

Restaurant, duur en eten net niet slecht, te veel zoetigheden.

Bar,sfeer

• Beoordeeld op: 3 november 2015

leuke bar met open haard, zeer vriendelijk personeel,...

leuke bar met open haard, zeer vriendelijk personeel, luxueus kader, mooie ruime kamers, maar bovenal: een uitstekend restaurant !

• Beoordeeld op: 13 oktober 2015

zeer mooi kader.

zeer mooi kader. vriendelijk onthaal. zeer lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 27 september 2015

Het restaurant was volgeboekt dus best op voorhand even...

Het restaurant was volgeboekt dus best op voorhand even reserveren. Maar de roomservice was ook goed.

• Beoordeeld op: 12 september 2015

SERVICE BIJ AANKOMST

SERVICE BIJ AANKOMST

• Beoordeeld op: 10 september 2015

private parking met grote plaatsen

superdure bar.

private parking met grote plaatsen

• Beoordeeld op: 9 september 2015

Zeer gunstige ligging voor stadsbezoek.

In restaurant zeer dure wijnkaart.

Zeer gunstige ligging voor stadsbezoek. Ook omgeving is de moeite waard.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

Vriendelijk personeel, mooie kamers en goed ontbijt

Misschien kan de badkamer wat opgefrist worden voor een vijfsterren-hotel

Vriendelijk personeel, mooie kamers en goed ontbijt

• Beoordeeld op: 12 augustus 2015

Onvriendelijk aan receptie. Klant wordt beoordeeld op uiterlijk.

Locatie Ontbijt

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Combinatie met uitstekend restaurant in hetzelfde pand is...

Combinatie met uitstekend restaurant in hetzelfde pand is zeer aangenaam en praktisch.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

mooie ruime kamers met een mooie badkamer

mooie ruime kamers met een mooie badkamer

• Beoordeeld op: 25 juli 2015

De locatie was perfect

Het eten veel ontzettend tegen

De locatie was perfect

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

Perfect hotel voor bezoek aan de bourgogne met een...

Perfect hotel voor bezoek aan de bourgogne met een uitstekend restaurant

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

Prachtige ruime kamer.

Prachtige ruime kamer. Luxe uitstraling. Uitstekend restaurant met terras in tuin. Ligging op loopafstand van centrum

• Beoordeeld op: 22 juli 2015

Het totale concept

Het totale concept

• Beoordeeld op: 16 juli 2015

plaats

prijs

plaats

• Beoordeeld op: 1 juli 2015

Kwaliteit van het restaurant.

Te weinig personeel tijdens het ontbijt.

Kwaliteit van het restaurant.

• Beoordeeld op: 23 mei 2015

Vriendelijkheid, service, restaurant

Vriendelijkheid, service, restaurant

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

het restaurant en het ontbijt

het restaurant en het ontbijt de goeie en mooie lokatie

• Beoordeeld op: 6 mei 2015

De service.

De service.

• Beoordeeld op: 25 april 2015

Prima faciliteiten, een luisterende houding van het...

Prima faciliteiten, een luisterende houding van het professioneel personeel en een uitstekend restaurant.

• Beoordeeld op: 20 april 2015

Restaurant is top.

Alleen de regen was spelbreker...

Restaurant is top. Gezellige open haard om je te warmen in tussenseizoen

• Beoordeeld op: 28 maart 2015

compleet in orde

geen enkele negatieve opmerking

compleet in orde proficiat

Er zijn ook 30 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.