Beoordelingen over Boscolo Exedra Nice, Autograph Collection 5-sterren

#25 van de 169 hotels in Nice

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

geweldig hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

geweldig hotel. zeer vriendelijk personeel. mooie kamers. ontbijt deels aan tafel geserveerd, dat geeft rust, geen geloop naar en van buffet. alleen voor de zoete dingen.

De zwembad perikelen zetten een domper op het verblijf.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wil je gebruik maken van het zwembad dan moet je ofwel aan de rand van het bad, op de grond zitten of een ligstoel huren aan 20€ per halve dag (schandalig) of op het terras ernaast zitten maar dan moet je verplicht consumeren.

Ligging, het Italiaans karakter van het hotel met veel licht,

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Relaxed
    • Classic Kamer met 1 of 2 Bedden

Design van het hotel is nogal aanwezig en niet meer van deze tijd, je kunt zien dat het 10 jaar geleden hip moet zijn geweest.

Personeel en het restaurant sprongen er uit.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Vriendelijk personeel, topplek, heerlijk hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor het hotel wordt n metro aangelegd: levert de nodige herrie op s ochtends als je een kamer aan de voorzijde hebt Bedden zijn erg hard: je kunt een soft top krijgen op verzoek

Lokatie, kamer ( we kregen een upgrade)

Goede locatie, vriendelijk personeel; onderhoud kamer minder
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De hotelkamer vond ik qua onderhoud niet 5-sterren waardig. De afvoer van douche/bad liep niet echt goed door. Douchekop vol met kalk. Zonnescherm liep ook niet erg soepel. De kamer die ik had was op de 1e verdieping aan de straatkant. Erg gehorig, vooral 's nachts.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De spa is kleinschalig maar wel prettig en van diverse gemakken voorzien. Chique entreehal. Locatie uitstekend, je kan overal lopend naar toe, van het oude centrum van Nice tot aan het treinstation.

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Superlocatie!
    • Classic Kamer met 1 of 2 Bedden

Voor een 5-sterrenhotel vielen een aantal dingen een beetje tegen: vrijwel geen Engelstalige tv kanalen en dan ook nog slechte ontvangst. Werkzaamheden in de straat voor het hotel, wat betekent dat je om 7.00 uur al wakker bent. Maar wat ons vooral tegenviel is de manier waarop er gereageerd werd op het feit dat er op onze eerste ochtend geen warm water was. Op het moment dat je in een (5-sterren) hotel verblijft mag je op zn minst warm water verwachten als je gaat douchen. Wanneer dit niet het geval is, zou het fijn zijn dat er niet alleen gezegd wordt dat het ze spijt en dat ze ermee bezig zijn, maar dat je tenminste een kop koffie oid aangeboden krijgt voor het ongemak. Dit is iets dat bij veel Franse gelegenheden nog niet helemaal is doorgedrongen...

Mooi hotel op een superlocatie: zijstraat van de grote winkelstraat, loopafstand oude stad en boulevard. Fijn dat er een waterkoker op de kamer aanwezig was en dat de WiFi goed was. Gratis gebruik van zwembad en sauna.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Service met parkeren wagen, ingevolge straatwerken voor de deur was uitstekend

Kostprijs 30 €/p niet in verhouding met wat we gekregen hebben

Prachtig centraal gelegen hotel . de overlast van de wegeniswerken voor de deur viel erg mee.

• Classic Kamer met 1 of 2 Bedden

Als bouw metro voor hotel klaar is

Prachtig hotel mooie stijl goede ligging in de stad

De kamer en het ontbijt.
    • Exclusive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat er voor aan de weg gewerkt werd.

De kamer en het ontbijt.

Het was heel tof om er te verblijven

Het zwembad was klein en de 3 sproeiers en de sproeier aan de boom werkte niet

Ja

Hygiëne, personeel, inrichting .

Bar service in de lobby

Hygiëne, personeel, inrichting .

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Temperatuur zwembadwater
    • Classic Kamer met 1 of 2 Bedden

Geen thermostatische kraan in de douche

Temperatuur zwembadwater

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Restaurant- de porties veel te klein in verhouding met de...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Restaurant- de porties veel te klein in verhouding met de prijs

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Niet het hele waard.
    • Classic Kamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is oud. Kluis werkte niet, kraan op de wastafel zat los. Bedden waren oud. Tussen 6 en 7 luidruchtige gasten

• Beoordeeld op: 19 november 2016

Goed maar niet voor herhaling vatbaar

Veel lawaai Harde,zeer harde bedden

Degelijk ontbijt maar niets extra Eerder een zakenhotel

• Beoordeeld op: 12 maart 2016

Bij aankomst kregen we een update, grotere kamer met balkon...

Bij aankomst bleken de spa faciliteiten gesloten te zijn voor hele week. Stond op bol.com niets van vermeld...echter bij confirmatie (na betaling) stond er iets met kleine lettertjes vermeld. We waren niet enige gasten die hierdoor verbaasd waren...minstens 2 andere koppels horen over klagen bij de receptie. Steeds hoorden we " we kunnen kijken of we iets voor jullie kunnen regelen"...niks meer van gehoord. Hadden hotel deels hierop uitgekozen... Ook zijn er grote metro werken voor de deur...ook niks van vermeld op de site.

Bij aankomst kregen we een update, grotere kamer met balkon (echter zaten we nu straatkant waar wegwerkzaamheden waren) Perfect ligging om stad en strand te verkennen. Heel goed werkend wifi (gratis)

• Beoordeeld op: 14 december 2015

Geen sfeer, Kale kamers, Ik had een meeting in de lobby bar en de dame kwam gewoon stofzuigen zonder maar ook een seconde rekening te houden met ons. We hebben de meeting moeten onderbreken. Commentaar geleverd maar daar was men ongevoelig voor. Ongehoorde situatie.

• Beoordeeld op: 17 november 2015

Superlocatie, overal wandelend naar toe.

Ontbijt in een ongezellige, donkere ruimte, harde bedden en naast het bed enorme lichtbronnen die alleen aan weerszijden tegelijk aan konden. Nog even lezen terwijl de ander wil slapen onmogelijk.

Superlocatie, overal wandelend naar toe. Service van heel hoog niveau. Prijs die wij betaalden via booking.com (prijs rechtstreeks vele malen hoger)

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

-ontbijt

-geen kamer met bad zoals gevraagd. -restaurant viel tegen qua eten, spijts de grote open keuken en de gevoerde publiciteit.

-ontbijt -gedienstigheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 18 juli 2015

Mooi hotel.

Geen dagelijkse goede schoonmaak van de kamer. Terras was en bleef vuil. Niet stipt bijvullen van water en koffie op de kamer. 1 dag was zelfs het bed niet opgemaakt. Ze slager er niet in om binnen een aanvaardbaar tijdsbestek een taxi voor de luchthaven te arrangeren: duurde meer dan 30 minuten. Op een bepaald moment waren de badjassen verdwenen en moesten we zelf vragen om nieuwe te krijgen. Hotel zelf en inrichting is wel ok, maar de geboden service is zeker geen 5 sterren waard. Een kamer voor 2 personen met maar 1 wastafel is eigenlijk ook niet meer van deze tijd.

Mooi hotel. Mooie inrichting.

• Beoordeeld op: 11 februari 2016

goede service vriendelijk personeel

goede service vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

Entree, witte kamer, mooie badkamer

Begint een beetje sleets te worden

Entree, witte kamer, mooie badkamer