Beoordelingen over Brit Hotel Rennes St Grégoire – Le Villeneuve 3-sterren

6, Avenue Saint-Vincent, 35760 Saint-Grégoire, Frankrijk

#4 van de 5 hotels in Saint-Grégoire

andere Britt hotel gebruikt in plaats Rennes zeer tevreden...

andere Britt hotel gebruikt in plaats Rennes zeer tevreden over. Specifiek op zoek gegaan naar een andere Britt hotel maar deze was niet zo goed als die andere. Tip: zelfde standaard aanhouden overal is misschien wel een goed uitgangspunt.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Op het terras en daarbij een drankje is een mooie afsluiter alvorens te gaan slapen.

Bij onze aankomst omstreeks 20.15 uur was het restaurant gesloten. Ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat in niet nagekeken heb tot wanneer het restaurant open is. Bij de vraag waar er nog wel de mogelijkheid was om iets te eten was het antwoord nogal eenvoudig: zoiets van "Aan het derde rondpunt, richting ... en dan aan de grote baan zal je misschien nog iets vinden". Natuurlijk ligt het hotel buiten het centrum en is het wat zoeken geworden. Uiteindelijk iets leuks gevonden voor het avondeten. Uiteindelijk zal ik daar zeker terugkeren als ik nog in de omgeving ben. We verbleven er ook enkel maar voor de overnachting. Over het restaurant (behalve ontbijt) zelf kan ik niet oordelen.

Gemakkelijk parkeren op hun domein. Goede ontvangst en nadien behoorlijke bediening aan de bar. De bar blijft lang open (ik verliet de bar om middernacht en er waren nog aanwezigen). Zelfs een terras om 's avonds na te genieten. Behoorlijlk en ruim buffet ontbijt. Proper en modern complex.

prijs kwaliteit goed, rustige ligging vlakbij het kanaal zodat je met de fiets snel in Rennes bent.

ijskastje op de kamer zou een pluspunt zijn.

uitgebreid ontbijt vanaf 6u30!

• Beoordeeld op: 6 september 2015

vriendelijk onthaal