Beoordelingen over Brueghel 3-sterren

3-5 Parvis St Maurice, 59000 Lille, Frankrijk

#28 van de 53 hotels in Lille

Hotel op goede locatie maar verder duur voor niks.

De superior room was verre van superior; het bed was niet heel erg groot, de wastafel was op kabouterhoogte en er was alleen een douche in het bad die je nergens op kon hangen dus niet heel handig. Ontbijtzaal (hok) was eigenlijk vol toen we kwamen dus toen hebben we zelf maar verbouwd. Ontbijt was ook niet echt geweldig terwijl je er wel apart voor moet betalen!

De locatie is geweldig, super centraal! Bedden zijn prima en de kamers zijn schoon. Prima als je Lille een kort weekend wil bezoeken.

Aangenaam hotel op prima plek om de stad te leren kennen.
    • Eenpersoonskamer met Douche

Kamer (eenpersoons) en badkamer waren wel echt klein, maar desalniettemin van alle noodzakelijke faciliteiten voorzien.

Uitstekende locatie en charmant hotel.

Fantastische rustige locatie voor een leuk basis hotel
    • Tweepersoonskamer met Douche

Het toilet dicht bij de bagageruimte rook wel niet prettig en vonden we een minder aangename entree.

het thema van het hotel en bijhorende lift was heel leuk om te zien. Een beetje krap maar heel leuk zicht. De kamer bestaat bij het binnenkomen uit een langere gang met apart toilet, aparte badkamer en eindigt in een kleine slaapkamer.

Sfeervolle locatie middenin centrum

De kamer was klein, maar dat wisten we van tevoren. De wastafel in de badkamer was onhandig klein.

De receptioniste was heel erg aardig en behulpzaam, erg prettig! Alleen daarom al zou ik nog eens terug komen.

Goed, nadat wij gevraagd hadden om een andere kamer. Deze was veel beter.
    • Tweepersoonskamer met Bad

De 1e nacht sliepen wij in een kamer die absoluut niet geschikt was voor 2 personen. Badkamer moest je op je kant haast in. Zeer smal en gevaarlijk wat het bad betrof. Badkamer was niet schoon, op de grond lagen nog allemaal haren.

Het ontbijt was prima. Gezellige sfeer authentieke inrichting.

Aangenaam, kort verblijf.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Ontbreken van Nederlanstalige TV-Zenders.

Goed ontbijt. Superieure kamers eenvoudig maar met smaak ingericht. Zeer goede ligging, direct bij winkelzone en bij station Lille Flandres.

Prima locatie, maar duur voor wat je krijgt
    • Tweepersoonskamer met Bad

We kregen de eerste nacht een (piepkleine) kamer waar de verwarming op stand snikheet stond. Snachts ging de verwarming ook helaas niet uit en hebben we naar de receptie gebeld. Ze stelde voor dat we ons raam dan maar open moesten doen, maar daar gingen we niet mee akkoord. Uiteindelijk een andere kamer gekregen en midden in de nacht overgestapt. Op zich een goede oplossing, maar jammer we in eerste instantie deze kamer kregen. Prijs/kwaliteit viel het hotel ons tegen.

Ligging is heel goed

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Een hartverwarmend verblijf in het centrum van Lille
    • Tweepersoonskamer met Bad

-Niets. Enkel de ontbijtrumte is niet voorzien op het aantal logies, tijdens een druk weekend is het aanschuiven voor een tafel.

-De super locatie in hartje Lille, alles dichtbij, en vlakbij parkeren in Les Tanneurs (korting) of op wandelafstand in Parking Euralille. De vriendelijkheid van het personeel, de ouderwetse charme van het hotel, compleet met historische lift. Goede badkamer, kamer eerder klein (standaard) maar gezellig, met krakende vloeren en goed verwarmd. Bij het ontbijt de mogelijkheid voor een oeuf à la coque: ontbijt was goed. Het hotel beschikt zelfs over een appartement.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Prima hotel voor kort verblijf (stedentrip)
    • Tweepersoonskamer met Bad

Het hotel is gevestigd in een oud gebouw en daarom wat gehorig, zowel voor geluiden van binnen als voor die van buitenaf.

Deze accommodatie is gunstig gelegen op enkele minuten lopen van het oude centrum (centrale pleinen in oude stad).

Prima voor de doorreis.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Prima hotel om Lille te bekijken. Centrale ligging. Verder niets Bijzonders. Ontbijt hebben we daar niet genuttigd. 11,50 euro leek ons veel geld voor hetgeen aangeboden werd.

Centrale ligging in binnenstad en nabij station.
    • Tweepersoonskamer met Douche

Door kapotte lift kregen we een nog te renoveren kamer op de 1e verdieping. Waarschijnlijk bevatte deze kamer bedwantsen.

Centrale ligging in binnenstad en nabij station.

Mooie avond vanwege vuurwerk, hotel ligt centraal en is schoon met goede bedden
    • Tweepersoonskamer met Bad

Het was vreselijk lawaaig op straat de hele nacht (misschien vanwege 14 juillet?) en rondom de kerk hing een vreselijke pislucht (meer klacht voor de gemeente!) verder was de parkeergarage behoorlijk prijzig, zelfs met de hotelkorting.

Het personeel was vriendelijk en toeschietelijk ( bijv om een flesopener en glazen te brengen voor wijn die we uit een steek hadden meegenomen te openen. De kamer lag met mooi uitzicht op de kathedraal en groene boom ervoor. Ook vrolijke en verzorgde badkamer. Er had wel een waterkoker mogen staan met theezakjes. We hebben in de stad ontbeten bij een beroemde tearoom, de sfeer in de benedenzaal trok ons niet aan.

Fijn hotel op goede locatie

De badkamer is verouderd (wel schoon).Geen douche in het bad en de kranen zijn stroef. De auto kun je er niet kwijt.

Vriendelijk personeel en goede locatie. Je loopt zo de stad in en naar alle bezienswaardigheden. Kamers zijn ruim genoeg en ontbijt is eenvoudig en prima.

Leuke, compacte hotelkamer, midden in het centrum van de stad.

Geen airconditioning.

Mooi, klassiek hotel in het centrum van de stad. Vriendelijk personeel. Kamers aan de voorzijde hebben een mooi uitzicht op de St. Mauritius kerk en het belfort van de Kamer van koophandel. Fijn dat er een rolluik voor het raam aanwezig was.

De eigenaresse is dol op dieren en toen ze onze (grote) hond...
    • Tweepersoonskamer met Bad

Het Hotel is in het centrum van Lille en het was behoorlijk lawaaierig 's nachts met dronken mensen. Daar kan het Hotel niks aan doen, dat heeft met de ligging te maken.

De eigenaresse is dol op dieren en toen ze onze (grote) hond zag, heeft ze de kamer omgeboekt naar een ruimere kamer op de eerste verdieping, zodat we makkelijk met hem naar buiten konden. De inrichting van de lobby is nostalgisch Frans,dat geeft meteen een vakantie gevoel

Prima niet al te duur en gezellige sfeer op een goede plek
    • Tweepersoonskamer met Douche

Jammer dat er beneden in de lounge, gezellige huiskamer ruimte, s avonds geen catering was.

Gunstig gelegen , dichtbij station en centrum. Gezellige Sfeer en uitstraling met veel kunst aan de muur.

Locatie was super

De geluidsoverlast Konden niet slapen zonder het raam dicht te houden. Ook de wanden zijn erg dun. Gehorig dus. Het bad was in plaats van een douche, en konden dus niet douchen... wat een gemis was.

Locatie was super Bed prima ook! Erg fijn om korting te krijgen voor het parkeren.

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

• Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Prachtige kamer in Franse stijl, sober maar kwaliteit, goede bedden, goede matrassen, het is ook een rustig hotel, vlakbij alles, prachtige lift. Alles was basic maar wel super in orde, degelijk en charmant. Wij gaan zeker terug!

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

De ligging: gemakkelijk te bereiken van het station, vlakbij...
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamers zijn vrij klein, het tweepersoonsbed is aan de smalle kant + de ene kant stond zo dicht bij de muur dat degene die daar sliep over het bed naar het voeteneind moet kruipen om uit bed te komen.

De ligging: gemakkelijk te bereiken van het station, vlakbij het oude centrum en de winkelstraten, maar toch rustig. De kamers zijn héél proper, het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Prettig verblijf in een oud hotel in het historische centrum van Lille.
    • Tweepersoonskamer met Bad

De kamer was klein, op zich niet erg, maar de badkamer was echt minuscuul: ik had nauwelijks ruimte tussen wc en wasbak. Bad had geen vaste maar losse douchkop via slang. De lift was twee dagen kapot, en de trappen waren zeer stijl. Prijs-kwaliteitverhouding niet supergunstig. Ik neem aan dat je betaalt voor de lokatie.

Lokatie is geweldig, vlakbij stations Lille Flandres en Europe. Het is een oud hotel, wat op zich charmant is. Heeft mooie oude architecturale details en het gebouw zelf is ook heel mooi. Het personeel spreekt goed Engels, wat handig was want mijn Frans is niet zo goed. Het personeel is ook heel erg behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Een aardig hotel op een prima locatie
    • Tweepersoonskamer met Douche

De kamers waren heel erg klein, dat wisten we vanuit de recensies maar in het echt viel het toch erg tegen. Je kon maar van 1 kant in het bed of via het voeteneind en dan lig je met je gezicht tegen de muur. Ik persoonlijk vond het bed erg hard maar mijn echtgenoot vond het prima. Wel een heel klein bed dus lekker knus ..... De badkamer was ook heel erg klein en de "wastafel" was van een formaat zoals wij die in Nederland in het toilet hebben. Ontbijt hebben we niet in het hotel genuttigd. Mocht ik weer naar Lille gaan dan zou ik in dit hotel een ruimere (duurdere) kamer boeken.

Een aardig hotel op een prima locatie in de voetgangersvrije zone voor maximaal 1 nacht. Ticket voor de parkeergarage aan de overkant goed geregeld!

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Mooie locatie, centraal gelegen, maar niet schoon en kamer was niet warm te krijgen.

Het was erg koud in de kamer. Geen verwarming in de badkamer. Wij hebben extra dekens gevraagd. Ook kregen wij een elektrisch kacheltje voor in de badkamer. Deze hebben wij ook gebruikt voor in de hotelkamer, maar het was heel moeilijk warm te krijgen. Dit viel erg tegen. Het was ook niet al te schoon. We moesten zelf om toiletpapier vragen nadat deze op was. Er lag geen reserverol klaar, ook niet nadat de schoonmaakster was geweest en had kunnen zien dat deze bijna op was. De toiletrol konden we nergens ophangen, dus lag deze op de wastafel.

De lift was prima.

sfeervol en vriendelijk hotel
    • Tweepersoonskamer met Bad

Het is een oud gebouw en daarom toch een beetje gehorig. Mijn kamer was erg klein, kon nauwelijks om mijn bed heen lopen. Daarom vond ik de prijs iets te hoog.

De locatie is perfect en het hotel is sfeervol ingericht. De service was prima en het ontbijt ook. Kamer was erg schoon. Mooi uitzicht uit het raam, op een kathedraal.

Fijne locatie en sfeervol hotel. Tip parkeren in P Tanneur met hotelkorting.

De kamer was warm, kachel ging niet uit. Raam kon open, maar erg veel stads lawaai. Gordijnroe viel naar beneden. De zachte bedden hebben spring veren en die voel je enigszins. Toch hebben we aardig geslapen, want moe van een dagje shoppen helpt dan goed mee. We hadden kamer 312.

Sfeervolle kamer en hotel. Centrale ligging. Aardig personeel. Ontbijt niet gebruikt.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Je verwacht meer voor je geld
    • Tweepersoonskamer met Bad

Krappe kamer met een krap bed. Het was niet duidelijk dat het een kamer was met een bad in plaats van een douche. Tarief te hoog voor de kwaliteit van de kamer.

Hotel met authentieke uitstraling op mooie locatie met vriendelijk personeel. Schone kamers en prima ontbijt.

Fijn personeel.

Fijn personeel. Super vriendelijk

Locatie was top
    • Tweepersoonskamer met Douche

Kamer was vies, zaten vol muggen en bloedsporen van dode muggen aan de muur

Locatie was top

Aanrader voor stedentrip
    • Tweepersoonskamer met Douche

De lift is heel mooi maar wel heel klein.

Charmant hotel op hele goede locatie. Aardige mensen.

Schoon en mooie kamer.

Schoon en mooie kamer. Sfeervol hitel

Ligging in het centrum

Geen airco, warme kamer

Ligging in het centrum

Heerlijk rustig.

Ruilen van kamer 307 naar 502 was heel fijn! Dat zonder problemen van uw kant.

Aardig hotel, kamers te klein
    • Tweepersoonskamer met Bad

Kleine kamers en onhandige bad/douche

Vriendelijk, mooie inrichting, goed ontbijt, prima ligging

Leuk weekend gehad.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Ontbijt en koffie mocht iets uitgebreider

Onthaal en de kamers

Straatgeluiden 's nachts Kort bed

De ligging van het hotel

OK
    • Tweepersoonskamer met Douche

weinig stopcontacten, kleine waskom, geen plaats naast de ene kant van het bed

friendly staff

• Beoordeeld op: 20 april 2018

I een mooie hotel in het centrum
    • Tweepersoonskamer met Bad

Kamers zijn klein en erg gehorig ontbijt was ex

I een mooie hotel in het centrum

• Beoordeeld op: 19 april 2018

goed genoeg voor 1 nacht
    • Tweepersoonskamer met Bad

De kamers waren heel erg klein

Goede prijs kwaliteit op een mooie locatie.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Ontbijt: minimale keuze en erg krappe ontbijtruimte.

Goede locatie, zeer gastvrije ontvangst, fijne medewerkers

Prima.

Prima locatie, parkeergelegenheid zeer nabij (met korting), vriendelijk personeel, nette kamers

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

• Tweepersoonskamer met Bad

De ligging van hotel, de service en het comfort

de locatie
    • Tweepersoonskamer met Douche

erg kleine kamer. En het stonk naar sigaretten. De buren hadden een blaffende hond

de locatie

Heel fijn!
    • Tweepersoonskamer met Bad

Gehorigheid van de kamers naast en boven ons.

best aan te raden voor kort verblijf in Rijsel

leuk beetje retro hotel met alle faciliteiten, kleine kamer, maar wel ok

mooie locatie

mooie locatie

Heel gehorig hotel, miniscule kamers, kamer zonder...
    • Tweepersoonskamer met Bad

Heel gehorig hotel, miniscule kamers, kamer zonder stopcontact.

Citytrip
    • Tweepersoonskamer met Douche

Kleine kamers, veel muggen, dure parking (40 euro voor 2 dagen)

De sfeer is uitstekend.
    • Tweepersoonskamer met Douche

De sfeer is uitstekend. Een leuk, origineel authentiek hotel met vriendelijk personeel op een uitstekende locatie

Douche

zeer aangenaam

Gastvrijheid hulpvaardigheid ligging toegankelijkheid

Locatie, in het centrum
    • Tweepersoonskamer met Bad

Kleine krappe kamer en toilet/bad ruimte, type pijpelade

Locatie, in het centrum

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Prima kamer op goede locatie

Goede Locatie

Het korte bed

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

OK voor 1 nacht.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Onbijtbuffet was karig, Zeer kleine kamer, maar wel gerenoveerd.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Zeer vriendelijke ontvangst, mogelijkheid te allen tijde om...
    • Tweepersoonskamer met Bad

Zeer vriendelijke ontvangst, mogelijkheid te allen tijde om bagage achter te laten. Mooie lichte kamer.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Heel fijn en gezellig

Prijs ontbijt

Gezellig, mooi ingericht en persoonlijk hotel, vriendelijk personeel, super gelegen

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Aangenaam verblijf in een eenvoudig kader. Ideaal gelegen voor verkenning van Lille.

Gezellig kader.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

het hotel is zeer gunstig gelegen voor wie het centrum van Rijsel bezoekt en is heel comfortabel

de kamers langs de straatkant zijn niet geïsoleerd tegen het lawaai van de straat

• Beoordeeld op: 20 december 2016

charmant hotel in centrum met goede prijs kwaliteit verhouding.
    • Tweepersoonskamer met Douche

zeer goed prijs kwaliteit en vooral locatie

Prima ontbijt
    • Tweepersoonskamer met Bad

Het bed, smal en met een kuil. Matras moet vervangen.

Prima ontbijt Behulpzame receptie

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

De vriendelijkheid van de receptionist.

Ontbijt kan beter echt op zijn Frans

De vriendelijkheid van de receptionist. De ligging

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Prima locatie voor een bezoek aan de stad.
    • Tweepersoonskamer met Bad

Kamers aan de kleine kant.

Centraal gelegen, dichtbij met korting parkeren, schone kamers.

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Charmant en authentiek hotel.

Charmant en authentiek hotel. Smaakvol ingericht. Een verademing vergeleken bij de eenheidsworst die je in die prijsklasse tegenkomt. Vriendelijk personeel en een uitstekende locatie. Een aanrader.

• Beoordeeld op: 5 april 2016

ontbijt was lekker en voldoende.

wij hebben liever een bad dan een douche en gezien er in het bad geen douchegordijn of stang aanwezig was, was het toch maar wat aanmodderen. de kamer zelf vonden we eerder klein en de kleerkast mocht absoluut wat comfortabeler zijn.

ontbijt was lekker en voldoende. de sfeer en inrichting in de benedenruimte was zeer aangenaam.

• Beoordeeld op: 5 april 2016

De ligging, midden in het centrum, maar wel rustig

We hadden een piepkleine kamer met een smal 2 persoonsbed. Mijn man had geen ruimte om aan zijn kant uit bed te stappen. De badkamer was ook erg klein. Het was eigenlijk maar een 1-persoonskamer voor een 2-persoonsprijs.€82,- zonder ontbijt.

De ligging, midden in het centrum, maar wel rustig

• Beoordeeld op: 27 maart 2016

Gezellig, sfeervol hotel met vriendelijk personeel.

Gezellig, sfeervol hotel met vriendelijk personeel. We hadden een (nogal kleine), maar zeer nette kamer met veel lichtinval. Vlakbij het oude centrum van Lille, dus ideaal. Ook een pluspunt: betaalparking (24h/24h open) op 100m van het hotel. Qua prijs/kwaliteit is dit een aanrader!

• Beoordeeld op: 13 december 2015

Locatie middenin centrum en geen lawaai van buiten.

Zeer gehorige kamers. Super kleine badkamer, mini wasbak,geen mogelijkheid om douchekop op te hangen tijdens douchen. Alleen franse zenders op de TV

Locatie middenin centrum en geen lawaai van buiten. Sfeervolle inrichting/interier van lobby, met name de lift. Gratis wifi

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

- De locatie ligt midden in het centrum.

- Ietwat kleine kamer - De bedden zijn niet top, voelt de spiraalveren door het matras heen. - Gehorig (oordoppen meenemen)

- De locatie ligt midden in het centrum. - Schoon. - Typisch Franse inrichting. - Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2015

centrale ligging in de stad en vlak bij parkeergarage

doucheruimte zonder scherm of gordijn. je kan er niet douchen zonder de hele badkamer nat te maken.

centrale ligging in de stad en vlak bij parkeergarage

• Beoordeeld op: 13 oktober 2015

Vriendelijk personeel, hotel midden in het centrum van de...

Wij hadden voor 2 personen een piepkleine kamer met grand-lit. Je kon het bed alleen in van 1 kant. De andere lange zijde van het bed lag vrijwel tegen de muur. Aan die kant was ook geen kastje, ook geen lampje. De badkamer zag er mooi uit, maar het wasbakje was zo klein dat je je niet kon wassen zonder dat je het overal nat maakte.

Vriendelijk personeel, hotel midden in het centrum van de stad.

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

stijlvolle kamers en rest van het hotel.

-veel muggen! -over het algemeen zeer aardig en behulpzaam personeel; echter 1 persoon (wellicht de eigenaar?) wat kortaf en ongeinteresseerd. -prijs gedurende de week is hoger dan prijs in het weekend. Vreemd en niet aangegeven op boeking via booking.com.

stijlvolle kamers en rest van het hotel. Redelijk geprijsd. Zeer centraal gelegen.

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

De ontvangst, het personeel en de wifi waeen zeer...

Het bed. De vering kwam door het matras heen. De drukte: in de avond en nacht veel herrie rondom het hotel. Slapen is in 2 nachten niet gelukt.

De ontvangst, het personeel en de wifi waeen zeer klantvriendelijk.

• Beoordeeld op: 30 april 2015

De behulpzaamheid van het personeel.

Geen parking om te laden of te lossen van de bagage. Er was geen warm water in de badkamer de eerste avond. En da was nie leuk na een dagje stappen in de stad.

De behulpzaamheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 31 maart 2015

De ligging van het hotel en de rustige kamers

Parkeren in de garage Le Tanneur...voor 1 1/2 dag €48! Dat heeft niemand ons verteld, gratis parkeren in de nabijheid is niet mogelijk.

De ligging van het hotel en de rustige kamers

• Beoordeeld op: 22 maart 2015

* de ligging van het hotel was midden in de stad en een paar...

De receptioniste in de ochtenden mocht wel wat vriendelijker

* de ligging van het hotel was midden in de stad en een paar 100m van het station Flandres.

Er zijn ook 32 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.