Beoordelingen over Adonis Borgo - Résidence Cala Bianca 3-sterren

Lido De La Marana, 20290 Borgo, Frankrijk

#3 van de 3 hotels in Borgo

6,2

Als je van zandstranden houdt prima.
    • Studio (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Slaapbank, was erg lastig om er een bed van te maken (ongelijke hoogte van matrassen) Uiteindelijk matrassen op de grond gelegd. Onderlakens van de bedden waren duidelijk al een tijd niet gewassen, nadat we ze ingeleverd hadden kregen we ze de volgende dag schoon gewassen terug en er werd helemaal niet moeilijk over gedaan.bovenlakens waren wel schoon en fris.

Personeel was erg vriendelijk! Heerlijk zwembad. Leuk balkon, waar je lekker kon zitten

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Prima huisje op een paar meter van het zandstrand op een...
    • Appartement met 1 Slaapkamer T1 Cabine (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Winkels vlakbij, maar niks te krijgen op het bungalowpark zelf.

Prima huisje op een paar meter van het zandstrand op een rustige locatie. Bovendien een heerlijk warm zwembad.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Locatie als overnachting is prima. Verder niets te zoeken
    • Studio (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Auto parkeren buiten terrein, inefficiënt rijden omdat je niet de auto kunt pakken om in te pakken als je voor 0900 wilt vertrekken. Koffers dus achter de slagboom zetten.

Goedkoop. Supermarkt en restaurant nabij

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Eenvoudig, maar compleet op Superlocatie
    • Studio (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

- geen ontbijt direct beschikbaar. - geen afwasborstel of doekje

Het zijn kleine huisjes met een eigen tuintje, pal aan het strand. Zelfs een keuken. Enorm rustig

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Adonis Borgo - Résidence Cala Bianca is geen aanrader voor een tof vakantieverblijf.
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen + 2 Kinderen)

- Niet voldoende handdoeken (1 set voor een volledige week) - Geen keukenhanddoeken voor kleine tussendoor afwasjes (wel een vaatwasser) - Geen gewone tassen, enkel de Franse espresso tasjes - De vloer voelde nog plakkerig aan bij onze aankomst, dus die hebben we zelf gedweild - 6 stoelen op het terras waarvan 1 kapot ( chalet was voor 6 personen), gelukkig waren wij maar met 3, de tafel was duidelijk al lang niet meer afgeveegd (veel vlekken) - De parasol die we, mits waarborg, kregen was de naam eigenlijk niet waard - De beloofde gratis Wi-Fi werkte meer niet dan wel, er was een panne met hun hardware, we hadden 2 opeenvolgende dagen geen internettoegang, daarna viel de Wi-Fi constant weg en moesten we telkens nieuwe codes gaan halen op de receptie, die maar tot 19u30 open was. Wij waren meestal te laat terug van onze daguitstappen om die codes te halen. Weer een avond zonder internet! Het plannen van onze uitstapjes was op de locatie dus praktisch niet mogelijk. Gelukkig had de brasserie waar wij naartoe gingen om te ontbijten wel gratis Wi-Fi.

De rustige ligging en de bereikbaarheid van het strand

• Beoordeeld op: 11 november 2016

NOOIT meer!
    • Studio (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

het appartement was klein, notabene geschikt voor 4 personen, wij waren met zijn tweetjes en zelf dan liepen we elkaar in de weg. Als je naar het terras wilde stootte je iedere keer je been tegen het bed, op het terras had je totaal geen privay, iedereen loopt langs en veel auto's rijden af en aan. de bedden waren zo slecht dat het leek of ze regelrecht van de vuinisbelt kwamen, in het tweepersoonbed kon je maar aan 1 kant in stappen, waarna je moest uitkijken dat je niet tegen de keukentafel aanliep of keuken, die zijn direct naast je bed gesitueerd waren. De wifi was slecht je moest iedere x opnieuw inloggen en als je geluk had kwam je erop. de prijs kwaliteit is ronduit slecht. zelf gratis zou een ieder zich dood ergeren. Elke euro die je besteed aan dit verblijf is weg gegooid geld. Het park is een een beetje opgezet zoals het vroegere centerparcs maar dan hutje op mutje en in een soort versie van een achterbuurt. Na prachtige plekken inclusief goed tot zeer goede accomodaties op corsica te hebben gezien was dit als afsluiter een regelrechte domper!, Maar dit nooit meer al krijgen we het gratis!

In de buurt van Bastia, meer ook niet.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Betondorpje in geel/oranje kleuren
    • Studio (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Huisje leek schoon, maar koelkast, afwasmachine en keukenkastjes stonken. Onpraktische indeling met stapelbed in gangetje. Auto kon niet bij huisje komen en moest verder weg geparkeerd worden na uitladen spullen. Huisjes boven op elkaar gebouwd.

Inventaris compleet. Bad in huisje aanwezig. Dichtbij strand (5 min lopen) dichtbij vliegveld (20 autominuten) en ook haven Bastia (30 autominuten)..

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Simpel appartement op een fantastische lokatie!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het huisje was maar matig schoon toen wij aankwamen. Na hiervan melding te hebben gemaakt is er opnieuw schoongemaakt, wat erg fijn was. Verder is het appartement sober ingericht en verouderd. Beetje smoezelig.

De locatie is geweldig; een rustige ligging tussen de bomen, waardoor er voldoende schaduw is op het eigen terras. Het park ligt direct aan een prachtig strand, met fijn zand en helder, blauw, warm water. Het zwembad is ruim en mooi. Tevens op loopafstand een bakker, supermarkt en wat winkeltjes. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Geweldig naar onze zin gehad, auto noodzakelijk.
    • Appartement met 1 Slaapkamer T1 Cabine (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Meer bedjes bij het zwembad. Meer aankleding bij bar en restaurant omdat het zo prachtig bij het strand ligt.

Vriendelijk personeel. Accomodaties zagen er goed uit. In tegenstelling tot gelezen reviews viel het 100% mee

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Het was fijn dat er een afwasmachine en een airco was en het...
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 volwassenen + 2 kinderen)

De wifi deed het niet goed in het huisje en de verbinding was ook niet goed.

Het was fijn dat er een afwasmachine en een airco was en het strand dichtbij was ook erg fijn. Daarnaast waren de bedden en het keukentje ook prima.

Aardige accomodatie. Niet te groot, maar prima voor elkaar. Maar laat internet goed uitleggen.
    • Studio (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

internet werd niet duidelijk uitgelegd. Daardoor niet prima. Verder geen klachten.

uitstekende accomodatie. perfecte ligging aan het strand.

• Appartement met 2 Slaapkamers (6 volwassenen + 2 kinderen)

Rustig, prima huisje, veel privacy

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Appartement vlak bij Bastia
    • Appartement met 1 Slaapkamer T1 Cabine (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Er was weinig comfort in het appartement. Geen goede stoelen en nauwelijks serviesgoed en pannen.

Strand op loopafstand en erg rustig

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Direct aan zee.

Direct aan zee. Ruim appartement

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Kwaliteit bedden: te kort en te gammel

Kwaliteit bedden: te kort en te gammel

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Heerlijk rustig park, geen animatie (voor ons een pre) en...
    • Appartement met 2 Slaapkamers (6 volwassenen + 2 kinderen)

Heerlijk rustig park, geen animatie (voor ons een pre) en fijn zwembad

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Matig verblijf
    • Appartement met 1 Slaapkamer T1 Cabine (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Geen theedoek, overal hondepoep, 2de tennisbaan is er niet, tennisbaan altijd bezet zonder schema, overvol zwembad

Niets - zou hier nooit meer boeken.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Geen aanrader

Hygiëne, service, bedden

Strand

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Het huis wAs niet af slecht bed.
    • Appartement met 1 Slaapkamer T1 Cabine (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het huis wAs niet af slecht bed. Rommel in de tuin.

• Beoordeeld op: 19 mei 2016

Dichtbij het strand

De beloofde wifi was er niet vanwege werkzaamheden en het beloofde zwembad stond leeg. Veel te weinig licht in het huisje aanwezig waardoor je 's avonds in het donker zat. Terrasmeubilair was vies, hebben we zelf schoon moeten maken.

Dichtbij het strand

• Beoordeeld op: 3 augustus 2015

Lekker appartement met airco, goede ligging in goed...

Balkon was vol en daarom te klein, tuinmeubilair was héél vies, buitenlamp kapot. Hebben daarom niet buiten gezeten. Ook geen lamp op de (steile) trap naar voordeur.

Lekker appartement met airco, goede ligging in goed onderhouden park aan het strand. Alles aanwezig. lekker zwembad. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

De airco

Wij waren met 6 personen in een 8 persoons huisje. Heel klein en slecht onderhouden. Ook was het niet sfeervol ingericht. Aantal dingen waaronder een 2 persoons uitschuifbed waren stuk en het was niet schoon. Zwembad was prima. De omgeving was saai en het was echt zonde om daar onze vakantie op Corsica af te sluiten. Gelukkig hebben we op amdere plekken op Corsica meer genoten.

De airco

• Beoordeeld op: 25 juli 2015

Prachtige locatie, wij hadden app 425.

Prachtige locatie, wij hadden app 425. Balkon met uitzicht, heerlijke zwembaden met drinkgelegenheid. Pal aan het strand. En dit alles tussen honderden Oleanderstruiken/bomen ☺☺☺

• Beoordeeld op: 8 juli 2015

De plek, direct bij strand in goed onderhouden park.

De plek, direct bij strand in goed onderhouden park.

• Beoordeeld op: 13 mei 2015

Ligging en de opzet van het park.

Het park was net open (drie weken) en alles was van binnen matig schoon (klam).

Ligging en de opzet van het park. En het personeel.