Beoordelingen over Campanile Dijon Sud - Marsannay 3-sterren

Zone d'Activités Acti Sud, 215 Allée Olivier de La Marche, 21160 Marsannay-la-Côte, Frankrijk

#3 van de 7 hotels in Marsannay-la-Côte

Uitstekend en zeker een aanrader als doorreis hotel

Prima ligging, goed bereikbaar vanaf de snelweg. Nette kamers met goede bedden. Nette badkamer met heerlijke douche en ligbad. Vriendelijk personeel bij inchecken. Restaurants en supermarkt op loopafstand. Geen gebruik gemaakt van het ontbijt of diner

Prima tussenstop dicht bij Dijon en autoroute
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Kleine reparaties moeten uitgevoerd worden aan de waterkoker en stopcontact.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Makkelijk toegankelijk en lekker dichtbij Dijon, grote supermarkten en de snelweg.

Prima voor een overnachting.
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Diner in restaurant was echt minder. Vlees was koud. We hadden een verschillend hoofdgerecht Maar beiden waren koud!

Kamer (bed, badkamer) was prima. Ontbijt was ook prima.

Ligging accommodatie ten opzichte van de uitvalswegen.
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

De bedden waren niet comfortabel, twee badlakens en geen gastendoekjes en/of badhanddoeken. Ontbijt waarvoor was gereserveerd bleek slechts mogelijk tot 8.30 uur. Wij kwamen om 9.00 uur, dus te laat, maar de dienstdoende receptionist bood ons een gratis kop koffie aan voor de teleurstelling en de gereserveerde ontbijtjes werden ter plekke geannuleerd.

Ligging accommodatie ten opzichte van de uitvalswegen. De hygiëne was in orde.

5,5
    De afgesloten parkeerplaats.
    • New Generation Tweepersoonskamer

Het bed was goed, de kussens veel te dun, waardoor je een soort van sierkussen wat op het bed lag onder het kussen moest doen. Dit was alleen vies. De badkamer was oke alleen het rooster was uit de luchtafvoer dus je zag een heel vies gat met spinrag. De deur en handgrepen waren vies, er zat nog tandpasta van de vorige gast op de deur. Toilet was ook niet schoon. Tevens was er een bus Chinezen in het hotel die erg veel herrie maakten maar daar kan de eigenaar weinig aan doen.

De afgesloten parkeerplaats.

De bedden zijn fantastisch!
    • New Generation Tweepersoonskamer

Staat van het onderhoud in de kamers is barslecht. Sanitair is vervallen; toiletten die niet doorspoelen, kitranden die niet meer zichtbaar waren, niet schoon, rolluiken die niet sluiten, tegels buiten die kapot zijn, etc.

De bedden zijn fantastisch! Personeel is erg vriendelijk.

• New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Maar 1 klein pedaalemmertje in de badkamer en het was er erg warm en de airco werkte niet zo goed.

Heerlijke bedden dicht bij de snelweg en prijs kwaliteit verhouding prima

Prima hotel voor een nacht. Lekkere kop thee in de ochtend om mee te nemen.
    • New Generation Tweepersoonskamer

Onduidelijk hoe de procedure na 23.00 is. De automaat herkende onze reservering niet (we hadden gebeld dat we later waren en wel code parkeren gekregen). Gelukkig was er nog iemand die ons de sleutels heeft gegeven.

Voor deze prijs prima kamer voor een nacht. Bed was goed, badkamer wat minder. Maar voor een nachtje helemaal prima.

Praktisch, veel privacy, prima voor overnachting op doorreis.
    • New Generation Tweepersoonskamer

Niet goed opgeruimd, afvalemmer in badkamer was niet geleegd, lege plastic fles niet weggehaald. Restaurant met lang warmgehouden schotels in buffetvorm niet aantrekkelijk.

Individuele ingang omdat Campanile een motelachtige opbouw kent, parkeren dichtbij de accomodatie. Dicht bij de autoroute gelegen.

Ontbijt was voldoende
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

1) Foto´s wijken af van de geboekte locatie 2) Frans ontbijt is nooit echt uitgebreid maar was voldoende (Prijs 9 euro pp vind ik duur maar OK) 3) Bedden waren slecht Geslapen in Kamer 10 (heen) en in 14 (terug) maar beide waren dus slecht 4) Bij kamer 10 heb je een tussen deur naar de kamer ernaast dus best gehorig van de andere gasten naast ons

Ontbijt was voldoende

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Zeer goed doorgangshotel.
    • New Generation Tweepersoonskamer

Draaitrap naar 1° verdiep. Gevaarlijk voor iemand die slechtziende is.

Goede ligging, kort bij oprit autobaan richting zuiden. Kamer was ok. Goed bed. Ook badkamer was ok. Gratis beveiligde parking. Goed internet. Ontbijt was compleet.

Kamer viel niet tegen maar douchen in bad is geen optie en het is gehorig
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Het was erg gehorig we hoorde de buren praten en ook s’morgens heel vroeg vertrekken. Het douchen in het bad is ook erg lastig zeker voor mensen opleeftijd.

Eens maar nooit weer, Campanile is een klant die 12 kamers boekte kwijt!!!!
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Organisatie bij Campanile is chaos! Ik had voor een groep gereserveerd. Bij afrekenen was niet terug te vinden welke kamers ik had gereserveerd. Slechts de helft van de groep kon in restaurant eten, de rest moest maar elders aan eten op het industriegebied. eten en drinken van 8 personen werd op 1 bon gezet en men kon om 22 uur niet meer afrekenen. Ook geen drankjes meer te krijgen na 22 uur. Bij afrekenen 's ochtends was het complete chaos. Verkeerde kamers, verkeerde aantallen personen, en onterechte bedragen opgevoerd. Ondanks een uur lang controle toch teveel betaald omdat er al meer op creditkaart was ingehouden dan de medewerkster wist. Kon niet teruggedraaid worden en ben nog steeds bezig met terugkrijgen teveel betaalde bedrag! Campanile wil haar fouten niet inzien en niet toegeven. Ben gewoon afgezet. Een gereserveerde kamer konden ze niet leveren en hebben zonder overleg een andere kamer geven en deze veel duurdere kamer stiekum doorberekend op de factuur. .

Kamers en bedden zijn ok. Van keiharde bedden moet je wel houden

Eens maar nooit meer

Kamers en bedden zijn ok. Van keiharde bedden moet je wel houden.

Voor een overnachting op doorreis een prima hotel

Niet van toepassing

Ontbijt: Bijna 10 euro voor het ontbijt vind ik aardig aan de prijs. Echter, er was voldoende sortering dus dat maakt het goed. Voor wat je aan ontbijt eet, blijft 10 euro per persoon duur. Kamer: Nette kamer, niet groot maar prima voor een overnachting wanneer je op doorreis bent. Kamer was netjes en schoon, evenals het sanitair. Prima in orde Ontvangst: Bijzonder vriendelijke ontvangst. Prettig aankomen na een lange dag reizen.

Goed voor 1 overnachting als tussenstop.
    • New Generation Tweepersoonskamer

De ontvangst bij de receptie was 'cool'. De receptionist maakte weinig tijd omdat hij druk bezig was met opdienen in het restaurant. Wij hadden een kamer geboekt met een tweepersoonsbed. Bij het inchecken kregen we echter een kamer met 2 eenpersoonsbedden toegewezen. Bovendien was er geen mogelijkheid om te dineren in het restaurant wegens volzet. We moesten bijgevolg op zoek naar een restaurant in de buurt.

Het ontbijt was goed. De bedden waren goed. Afstand tot de autostrade.

De kamers hadden airco en de bedden waren netjes.
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Helaas was niet alles schoon (vloeren) en hadden wij last van (ik hoop) kevers/torren op de kamer.

De kamers hadden airco en de bedden waren netjes. Ook de ligging van het hotel was goed. Wij werden prima ontvangen.

• New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Personeel spreekt slecht Engels, maar dat is overal in Frankrijk.

Prima motel voor een overnachting gedurende reis naar het Zuiden. Auto kan op afgesloten parkeerplaats. De kamers zijn compleet en netjes. Al eerder hier geweest, prima.

Slecht
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Kamer vol obgedierte en niet 1 maar tientalle op de kamer , slecht gepoetst , bedden lagen door , zou deze accomendatie niet meer nemen en ook niet aanbevelen

de kamer was goed ,bed sliep goed
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

we kwamen om half elf s avonds aan , receptie en restaurant waren nog open maar we konden niets bestellen om te drinken , zelfs geen kop koffie ,slechte service

de kamer was goed ,bed sliep goed

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Een prima plek, dichtbij snelweg, heerlijk geslapen en een goed ontbijt

Geen opmerkingen

Vriendelijke ontvangst, prima menu kaart, ontbijt was lekker, bedden sliepen heerlijk, er zat een bad in en een warme goede straal douche, alles goed schoon. Uitstekend voor op doorreis van NL naar Zuid Frankrijk.

• New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

De boeking via Boeking.com Bij deze boeking had ik een kamer gevraagd op gelijkvloers wegens handicap ,en de receptie van Campanile heeft deze vraag niet ontvangen .(zeiden ze) Vervolgens een ander hotel willen zoeken,en plots was er toch een kamer vrij op gelijkvloers doch met enkel een groot bed in plaats van twee aparte bedden .Op deze kamer ontbrak de waterkoker,alle handdoeken ,zeep en een WC waar nauwelijks water uitkwam om door te spoelen. ´s anderdaags ´s morgens bij afrekening bleek dat er toch twee kamers vrij waren de dag voordien ,doch de receptioniste had deze niet gezien .(bleek haar eerste werkdag alleen te zijn ) Bovendien was het restaurant gesloten wegens een ongeval van de keuken chef)

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Voor één nacht is dit hotel goed te doen.
    • New Generation Tweepersoonskamer

Dat er niet genoeg koffie op de kamer was en dat er ook niet aan te komen was bij de receptie. Dat er totaal geen munten frisdrank- en koffiemachine bij de receptie staat. Dat er op een tweepersoonskamer maar 1 stoel staat, de ander kan op bed gaan liggen/hangen??

De ligging en het parkeren.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

EEN GOED PRIJS KWALITEITSHOTEL VOOR DOORGANGSOVERNACHTING;
    • New Generation Tweepersoonskamer

ONTBIJT WAS OK. KAMER IETS NAAR DE KLEINE KANT.DINNER MOGELIJKHEDEN VOLDOENDE AANWEZIG. IN HET HOOFDGERECHT ONTBRAKEN GROENTEN. KEUZE MOGELIJKHEID VOOR WIJN IN FUNCTIE VAN DE PRIJS WAS GOED

Prima voor één nachtje
    • New Generation Tweepersoonskamer

Wij waren net op tijd voor het ontbijt en hebben lekker kunnen ontbijten. Voor gasten na ons was er weinig over.

Het ontbijt: verse croissants en pain au chocolat! Dit hebben we in het zonnetje op het terras bij het hotel gegeten.

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Overnachtingshotel op weg naar wintersport. Voldeed helemaal aan de verwachtingen.

Receptie vrij vroeg gesloten. Bij late aankomst best contact opnemen met hotel (en code parking vragen)

Bewaakte afgesloten parking Goede prijs/kwaliteit verhouding

Prima hotel voor een doorreis.
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Prima hotel voor een doorreis. Bedden waren goed en alles was schoon. Personeel was erg behulpzaam toen we na 23:00 uur aan dreigden te komen. Prima ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Het ontbijt was goed!
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

De sleutel automaat was kapot daardoor de sleutels van mijn collega's moest bijhouden omdat deze na 00:00 uur aanzouden komen, En de receptie dan al dicht is

Het ontbijt was goed!

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

De keuze van het avondeten (aankomst21u) was beperkt maar...
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Had graag meer keuze van brood s'morgens

De keuze van het avondeten (aankomst21u) was beperkt maar toch lekker buffet Nette kamer Afgeschermde parking

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Uitstekend hotel! Zeer geschikt voor stopover naar het Zuiden.

De TV zenders waren alleen Franse zenders. Geen Engelse, Duitse of Nederlandse zenders. Kleine moeite met de huidige techniek om die te plaatsen!

De hygiene. Alles was fantastisch schoon. Heel erg goed ontbijt!

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Het enige wat goed beviel was de prijs en de hygiene van de...
    • New Generation Tweepersoonskamer

De locatie viel heel erg tegen midden in een gigantische bedrijven-/winkelterrein en de mogelijkheid 's avonds ergens eenvoudig te eten was niet mogelijk

Het enige wat goed beviel was de prijs en de hygiene van de kamer

Met plezier overnacht

Het uitzicht

Kamer was perfect

Warm, vochtig vies
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Airco kapot, vloerbedekking drijfnat van de badkamer toen we kwamen, vieze geur door nattigheid

Bedden. Badkamer

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Even wennen aan de ligging.
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Even wennen aan de ligging. Bedden prima. Keurig schoon. Vriendelijke, vrolijke gerant.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Goed te doen voor 1 dag onderweg verblijf
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Nauwelijks ruimte rond bed met rolstoel en bijna geen plek v bagage

De aangepaste badkamer

Tussenstop in de buurt van Dijon
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

De directe omgeving van het hotel

Vriendelijkheid personeel

prima plek voor tussenstop
    • New Generation Tweepersoonskamer

schoonmaak van de badkamer had beter gekund.

Prima bed en locatie was voor ons handig, ontbijt voldoende. Je weet wat je krijgt bij Campanile.

Volgend jaar weer daar overnachten

Helemaal niets.

Bleven op ons wachten omdat we zeer laat pas aankwamen,receptie gebeld dat we later zouden zijn,was geen probleem.

De kamer

Er was maar 1 stoel

De kamer

niet bijzonder
    • New Generation Tweepersoonskamer

tot 18.30 uur konden we niets krijgen.

prima voor 1 nacht op doorreis. Badkamer en bed goed.

Prijs kwaliteit prima voor een doorreis.

Beetje gehorig

Prijs kwaliteit prima voor een doorreis.

Goed prijs
    • New Generation Tweepersoonskamer

Dat hond niet mee restaurant in mocht terwijl op de website staat dan honden welkom zijn

Goed prijs

• New Generation Tweepersoonskamer

Airco werkte niet zo best

Vlak in de buurt restaurants tankstation winkels
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Er staan veel hotels op een kluitje.ik zat eerst bij een ander hotel

Vlak in de buurt restaurants tankstation winkels

slecht
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

30 graden buiten en airco werkte niet geen handdoeken vloerbedekking nat van kapotte airco

Gaat er nooit meer erheen

Arcowerkniet30gradenwashet veel Chinezen luitreugtig kon niet slapen

Nlets

Goed ontbijt .

Kamers waren zeer gehorig
    • New Generation Tweepersoonskamer

Kamers waren zeer gehorig Ontbijt was matig

zeer goed verblijf

ontbijt was super

Zeer vriendelijk geholpen heel goede liggen keurig schone...
    • New Generation Tweepersoonskamer

Zeer vriendelijk geholpen heel goede liggen keurig schone kamer zou dit adres zeker aanraden

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Prima voor 1 nacht en kort bij de snelweg
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Prima ontbijt en makkelijke ligging i.v.m doorreis naar het zuiden.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

De prijs waard

Dichtbij een drukke weg

Zeer goede bedden

Geschikt voor verblijf als tussenstop.
    • New Generation Tweepersoonskamer

Heel erg gehorig Veel drukke buren.

Kamer was schoon! Goede WiFi Goed bed

Prima voor een nacht!
    • New Generation Tweepersoonskamer

Jammer dat er geen koelkastje op de kamer staat.

Dicht bij snelweg en centrum.

De vriendelijk van de baliemedewerker.
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

De frisheid van de kamer, muffe geur door tapijt.

De vriendelijk van de baliemedewerker.

Prijs/kwaliteit keurig in orde

Bed was niet zo fijn

Vriendelijke mensen, prima locatie

• New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Ontbijt was prima. En de bedden ook prima.

Aangenaam verblijf op weg naar het zuiden.
    • New Generation Tweepersoonskamer

Gehorigheid van buren ,weinig akoestische isolatie per wooneenheid

Personeel

goede parkeergelegenheid
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Vies sanitair, slecht werkende WiFi.

goede parkeergelegenheid

Verblijf viel zwaar tegen.
    • New Generation Tweepersoonskamer

Slot voordeur was defect. Moesten van kamer wisselen.

Het bed.

Goed bed

Geen koekje

Goed bed

Zoals alle Campaniles
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Een beetje slordig en rommelig. Ligt aan drukke weg, vraag een kamer aan de achterkant

Zoals alle Campaniles

De matrassen liepen naar een kant schuin af
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

De douche het bad is te hoog.

Teleurstellend
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Een slecht bed wat schuin afliep, niet op te slapen.teleurstellend

Ontbijt prima

Gezellig en heerlijk geslapen.

NietsGezellig

Gee. Ontbijt. De kamer was goed.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Ontbijt was standaard dinner was matig

Gedateeerd

Ontbijt was standaard dinner was matig

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

voldoende voor doorreis mogelijkheid

hygiene

kamer beganegrond

Zoals eerder gezegd bedden vallen zwaar tegen.
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Zoals eerder gezegd bedden vallen zwaar tegen. En buren lawaai door een Tussendeur van 2 ruimtes (kamer 10)

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Eigenlijk niks

Ontbijt prima kamers ook prima

• Beoordeeld op: 24 november 2017

• New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

De bodem van het bad was te glad. Goed

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Prima doorreis verblijf
    • New Generation Tweepersoonskamer

Prima kamer, vriendelijk personeel en uitstekend ontbijt. Vlak bij grote supermarkten en andere winkels, (zone commercial)

• New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Toegankelijkheid tot hotel lastig vanaf de rijweg

Kamperen voorzieningen irt prijs

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Ontbijt prima,kamer goed.

Geen echt succes!
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Konden daar 's avonds niet eten en toen we terugkwamen (van ergens anders eten in het industrieterrein) was de bar gesloten. Heel onvriendelijk!

Nooit meer
    • New Generation Tweepersoonskamer

geen handdoeken op de kamer en geen stoelen