Beoordelingen over Campanile Dijon Est - Saint Apollinaire 3-sterren

1 Rue De La Fleuriée, Route De Gray, 21850 Saint-Apollinaire, Frankrijk

#2 van de 2 hotels in Saint-Apollinaire

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Goede prijs/kwaliteit als doorgangshotel voor één nacht
    • Tweepersoonsbed - Next Generation Kamer

Zeer kleine kamer, het is nodig om acrobatisch over het bed te kruipen om te gaan slapen. Goede internetverbinding, maar problemen om alle toestellen aan te sluiten omdat het netwerk niet beveiligd is.

Afgesloten parking, vrij rustige kamers.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Niet hygiënisch en allerlei mankementen
    • 2 Eenpersoonsbedden & 1 Junior Bed - Next Generation Kamer

Tapijt was vuil, poten van 1 bed stonden los en kraakten bij elke beweging, urine hing onderaan toilet en op de grond onder toilet, “airco” koelde niets en stond vol schimmel, als we hem opzetten vlogen er zwarte brokken uit. Matras vol vieze bruine vlekken en juniorbed was een uitklapbed vol stof en viezigheid op het deken dat onder een ander bed uit moest worden gerold. In hoeken of kanten werd duidelijk nooit gepoetst. Echt nooit meer :-(

De prijs

• Beoordeeld op: 5 september 2018

3,0
    Er hing een vieze geur in de kamer en je kon de mensen naast...
    • 2 Eenpersoonsbedden - Next Generation Kamer

Er hing een vieze geur in de kamer en je kon de mensen naast je kamer heel goed horen!? Het personeel deed geen enkele moeite om een andere taal te spreken daar er toch heel veel toeristen komen??

zeer aangenaam, we zoude zeker teruggaan indien we in de streek zijn
    • 2 Eenpersoonsbedden & 1 Junior Bed - Next Generation Kamer

ruime kamer met ruime badkamer. gezellig restaurant om te onbijten en te dineren. partki ng achteraan zodat de auto ook veilig staat. vriendelijke mensen aan de balie

Redelijke overnachting voor een doorreis.
    • 2 Eenpersoonsbedden - Next Generation Kamer

Hygiëne op zowel de kamer (onder het bed) als op de badkamer (vloer, toilet) zouden zeker beter kunnen en moeten.

Ligging vanaf de snelweg en t.o.v. stadscentrum. Het ontbijt was ruim voldoende. Personeel bij receptie en ontbijt was goed.

Middelmatig
    • 2 Eenpersoonsbedden & 1 Junior Bed - Next Generation Kamer

De kamer was nogal klein voor een derde bed, geen WiFi en geen alcohol voor 19u in de bar.

Het buffet en ontbijt waren in orde! Ruim aanbod, voor elk wat wils. Ruime en propere badkamer!

Prima hotel voor een tussenstop als je op reis bent! Goed ontbijt!
    • Tweepersoonsbed - Next Generation Kamer

Niet echt iets. Was gewoon prima voor een tussentop.

Het ontbijt was verrassend goed, zeker voor de prijs. Verder gewoon een basic kamer, maar goed voor een tussenstop als je op reis bent, zoals wij dat hebben gedaan. Prima value for money!

Precies wat je kan verwachten
    • Tweepersoonsbed - Next Generation Kamer

Ontbijt was uitgebreid maar producten stonden erg lang onder een koeler. Kwaliteit viel tegen.

Op doorreis gunstig gelegen. Afgesloten parkeerterrein. Schone kamers. Ontbijt was voor Franse begrippen uitgebreid.

Eens maar nooit meer
    • 2 Eenpersoonsbedden - Next Generation Kamer

Hier komen we nooit meer terug. Wat gehorig!!! Ik kon mijn buren letterlijk verstaan! Ook mensen op de gang, dichtslaande deuren. We hebben ontzettend slecht geslapen. Er hing een airco in de kamer, maar geen bediening er voor. Zag er uit alsof ze die bij de renovatie maar hadden laten hangen. Diner wisselend, eten was OK afgezien van het keiharde hamburgerbroodje. We wilden relaxt eten, maar werden zo ongeveer naar buiten gekeken. En 1 meisje in de bediening snauwde ons af. Gangen werden er doorgeduwd. Zodra je wat van het voorgerechtenbuffet op had, werd je bord meegenomen en je hoofdgerecht uitgevraagd terwijl je tafelgenoot nog het voorgerecht aan het eten was.

Prima ontbijt, vriendelijke ontvangst. Mogelijkheid tot diner.

Zwarte haren in de badkamer op de grond en in bad.

Zwarte haren in de badkamer op de grond en in bad. Kamer voorzien van twee handdoeken en bekertjes ipv 3. We sliepen met drie in de kamer. De zeepverdeler in de douche hing los aan de muur.

Prima tussenstop op weg naar Zuid-Frankrijk. Voor herhaling vatbaar.
    • 2 Eenpersoonsbedden - Next Generation Kamer

Locatie vlak bij de snelweg, prima overnachtingsadres. Afgesloten parkeerterrein. Waterkoker op kamer was ook fijn. Restaurant aanwezig. Prima prijs-kwaliteit verhouding.

De kamer was prima.
    • 2 Eenpersoonsbedden & 1 Junior Bed - Next Generation Kamer

Helaas heeft mijn man betaald voor het ontbijt wat we niet genomen hebben. Ik heb al 2x gemaild over dit probleem. Nog steeds geen antwoord . Ik wil dit geld graag terug omdat ik anders het ontbijt wel genomen had. Kan booking.vom hierin wat betekenen? Bij voorbaat dank I. Melsen

De kamer was prima. Niet groot, maar voor 1 nacht oké. Douche prima Bed ook. Het eten en de bediening goed. Het voorgerechbuffet echt heerlijk👍

Prima hotel nabij de snelweg voor overnachting op terugreis...
    • Tweepersoonsbed - Next Generation Kamer

Prima hotel nabij de snelweg voor overnachting op terugreis vanuit Spanje. Voldoende restaurants in de directe omgeving. Goed geslapen en fijn parkeren achter hek.

Voor een tussenstop tijdens uw reis een goede keuze
    • Tweepersoonsbed - Next Generation Kamer

Airco was niet te regelen / kon niet uit, hierdoor gedurende de nacht een constant brommend geluid

Gebruik gemaakt van het restaurant, uitstekend buffet (voorgerechten, hoofdgerechten en desserts), ontbijt was ook zeer goed. Vriendelijk personeel, keurige kamers, badkamer klein maar heel schoon.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

heel leuk en ontspannend,is voor ons een overnachtingshotel tijdens onze reis
    • Tweepersoonsbed - Next Generation Kamer

badkamers zijn uitgerust met een bad,behalve 2,op het gelijkvloers, die zijn voorzien van douche,en de uitstap van het bad op de vloer is wel een heel niveauverschil,dus even opletten

Ontbijt heel goed,hadden eerst kamer op het eerste verdiep en gevraagd of we die konden wisselen,was nog een vrij op het gelijkvloers,dus geen probleem,waarvoor dank

Teleurstellend.
    • 2 Eenpersoonsbedden - Next Generation Kamer

Drank werd alleen geserveerd tijdens het diner. Daarvoor en daarna niet. Airco kon wel verwarmen maar niet koelen. TV had Duitse zenders voorgeprogammeerrd, maar die deden het niet. Bij navraag kon de manager daar ook geen verklaring voor geven.

geschikt hotel als tussenstop voor vakantiebestemming.
    • Tweepersoonsbed - Next Generation Kamer

geschikt hotel als tussenstop voor vakantiebestemming. Grote voordeel is dat men er ook 's avonds terecht kan voor een lekkere maaltijd, terwijl de meeste andere hotels enkel een ontbijt aanbieden.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Ideaal als een tussenstop. Ik kom hier zeker terug.
    • 2 Eenpersoonsbedden & 1 Junior Bed - Next Generation Kamer

De geluidsisolatie tussen de kamers zou beter kunnen. Vooral de automatisch sluitende kamerdeuren.

Ideaal hotel als étape verblijf! Eten in het restaurant was uitstekend.

Zeer aangename ruime kamers voor een heel redelijke prijs.
    • 1 Tweepersoonsbed en 1 Junior Bed - Kamer Next Generation

Zeer aangename ruime kamers voor een heel redelijke prijs. Zeer goed bed. Kamers voorzien van waterkoker met thee en koffie. In de kamer zijn usb stopcontacten voor het opladen van je smartphone.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Prima hotel, de basics zijn aanwezig.
    • 1 Tweepersoonsbed en 1 Junior Bed - Kamer Next Generation

We kregen eerst een kamer waarin gerookt was. Hier wilden wij niet een nacht in doorbrengen. Het duurde even maar toen kregen we een andere kamer, die was prima.

De kamer was prima, netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

• 1 Tweepersoonsbed en 1 Junior Bed - Kamer Next Generation

Adresaanduiding werdniet herken door Tomtom (navigatie)

Schone nette kamer. Ontbijt en diner in herzelfde gebouw, erg prettig als je op doorreis bent. Voldoende keuze diner en ontbijt. Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Aanrader als tussenstop naar het zuiden!

Buffet met warm eten is ons een beetje tegengevallen.

Zeer vriendelijk personeel Goede bedden Goed werkende airco Weinig lawaai Heel dicht bij de route du soleil Heel ruim ontbijtbuffet

Matige bedoening
    • 1 Tweepersoonsbed en 1 Junior Bed - Kamer Next Generation

Niemand sprak Engels, beperkte , volvette menukeuze, kleine kamers en de wi-fi deed het niet. Het verblijf was op doorreis, maar dit hoeft een volgende keer niet voor ons.

goed als tussenstop
    • Tweepersoonsbed - Next Generation Kamer

Het was netjes en het personeel vriendelijk. De ligging, ideaal als tussenstop Zoals alle hotels van deze keten. Verwacht geen geluiddichte kamers maar ok voor 1 nacht Ontbijt is lekker en gevarieerd Personeel is correct en vriendelijk

Prima als tussenstop.
    • Tweepersoonsbed - Next Generation Kamer

Hygiene was oké. Het hoofdkussen rook niet fris. Ook in de kamer hing een sterke schimmel lucht. Waarschijnlijk afkomstig van de airco. De in en uitrit is dezelfde weg. Ik moest achteruit manoeuvreren toen er een auto inreed.

Dichtbij de snelweg, dichtbij verschillende restaurants. Ruime kamer en badkamer.

Heerlijk uitgerust
    • 2 Eenpersoonsbedden - Next Generation Kamer

Dat de bar dicht was en we dus niet even een biertje konden doen. Het was iets na tienen

Heerlijke bedden, we konden echt even uitrusten om weer verder te reizen. Mooie ruime badkamer.

Ontvangst was niet heel open maar zeker ok.
    • 1 Tweepersoonsbed en 1 Junior Bed - Kamer Next Generation

Wij hadden geboekt voor 3 personen, 1 persoonsbed lag nog onder het dubbele bed, op de badkamer waren maar 2 handdoeken. Andere minpunten: wc-papier was er te weinig en geen reserve maar vooral de afvoer van het bad was duidelijk niet gekuist...

Ontvangst was niet heel open maar zeker ok. De kamer was goed, het hotel was rustig gelegen. Het was een rustige avond maar toch is het het vermelden waard dat weinig geluiden te horen waren op de kamer. Het ontbijt was heel uitgebreid en lekker.

Prima accomodatie voor op doorreis.
    • Tweepersoonsbed - Next Generation Kamer

's avonds met gezin even spelletje doen in de eetzaal was niet mogelijk omdat ze na de maaltijd gingen sluiten. En op de kamers geen gelegenheid voor. En de kussens van het bed waren flut.

Goed schoon, lekker bed, maar vooral goede keuken! Maaltijden waren uitgebreide keuze, lekker en goed.

Ideaal voor doorreis.

Ontbijt binnen de kamerprijs. Maar geen nood om de hoek was er een prima bakkerij.

Ideaal voor doorreis. Kamers zijn basic, proper en met een goed bed.

Fijn hotel

Ontbijt was maar tot 9 uur

Schone ruime kamers, prettige bedden, fijne schone badkamer met bad erg handig met n kleintje! Ook kregen we direct een babybedje.

Hotel Campanille Dijon

Dat er geen liftje was.

Kamer prima, was alleen aan het einde van een lange gang dat viel een beetje tegen omdat ik slecht ter been ben. Diner en ontbijt waren uitstekend.

Ideaal doorgangs hotel.
    • Tweepersoonsbed - Next Generation Kamer

Internet viel helemaal tegen. Bijna geen verbinding ondanks dat de kamer dichtbij de receptie op gelijkvloers gelegen was. Uiteindelijk alles maar uitgeschakeld. Hoofdkussen was ietwat aan de dunne kant. In het restaurant was het vrij warm ondanks dat alle deuren open stonden. (geen airco)

Hotel vrij gemakkelijk te vinden. Vrij snel inchecken. Vriendelijke ontvangst. Ruime en zeer nette kamer. Goed bed. Goed geslapen. Zeer rustige ligging. Gratis parking. Restaurant was prima. Ontbijt uitstekend, personeel vulde regelmatig bij.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

heel lekker ontbijt!
    • 1 Tweepersoonsbed en 1 Junior Bed - Kamer Next Generation

De kamer was ok , alleen met een kind heb je dan een junior bed dat we onder ons bed moesten vandaan halen en dat ook een stuk lager was daardoor. Misschien beter geweest dat dit bed even hoog was als het onze!

heel lekker ontbijt!

nooit meer
    • Tweepersoonsbed - Next Generation Kamer

airco stond uit..Die ging niet aan in de winter..Zowel binnen als buiten was het 30 graden. Dus raam moest open gezet worden. Veel lawaai en inkijk..Douchen in het bad was gevaarlijk, want het bad had schuine wanden. Kon haast niet in bad staan. Kortom een veel te hoge prijs betaald voor een simpele en aan alles ontbrekende kamer

ontbijt

Prettige en handige overnachtingsplek.
    • 2 Eenpersoonsbedden - Next Generation Kamer

Kamers zijn behoorlijk gehorig; niet wat betreft het (drukke) verkeer maar wel qua burengeluid.

Kamer was keurig gemoderniseerd, redelijke ruim, mooie badkamer en schoon. Lokatie is prima voor de doorreis. Het eten, inclusief het ontbijt was goed verzorgd. Koffie/theevoorziening op de kamer. Gratis WiFi in de kamer. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Goede prijs kwaliteit verhouding.
    • Tweepersoonsbed - Next Generation Kamer

Airconditioning kan pas gebruikt worden als het echt heel warm is, bij slapen met een open raam geeft de naastgelegen snelweg overlast. Alleen franstalige tv zenders

Vriendelijke ontvangst en behulpzame receptionist. Keurige verzorgde kamer en badkamer. Waterkoker en fohn aanwezig. Ontbijtbuffet (tegen betaling) zag er verleidelijk uit maar geen gebruik van gemaakt.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Het ontbijt viel heel hard tegen, het brood en de croissants...
    • 2 Eenpersoonsbedden - Next Generation Kamer

Het ontbijt viel heel hard tegen, het brood en de croissants hadden absoluut geen smaak en de kaas was droog en gekruld. Is zeker geen 9,90 euro waard.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Heel erg aan te raden voor een kort verblijf (doorreis).
    • 1 Tweepersoonsbed en 1 Junior Bed - Kamer Next Generation

Zeer comfortabele kamer, heel goede prijs-kwaliteitsverhouding! Badkamer ruim genoeg en heel comfortabel. Ontbijt en avondeten prima, zeker voor die lage prijs!

De kamer en het personeel waren goed
    • Tweepersoonsbed - Next Generation Kamer

Het avond eten prijs kwaliteit ,slecht . De Franse keuken niet waardig !!! Ontbijt te kosteloos voor hetgeen er te verkrijgen was .

De kamer en het personeel waren goed

• Beoordeeld op: 7 april 2017

overnachting en meer niet. Geen borrel, geen diner en geen ontbijnt, wegwezen daar.
    • Tweepersoonsbed - Next Generation Kamer

In chequen was al elllende, ze begrepen de naam niet.

Het is minimaal. We hebben verder niets gebruikt daar, Afrekenen was ellende. Op mijn creditcard zijn 3 x kamers afgeboekt, terwijl ik 1 kamer had. Dus laat ik het teveel afgehouden bedrag ad 140,50 weer terugboeken. Kijk uit daar.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Kamer goed, restaurant/ bar functie te beperkt
    • 2 Eenpersoonsbedden - Next Generation Kamer

Het diner, zeker voor glutenvrij dieet. Te weinig aanbod. Zeker niet ideaal voor dit dieet. Terwijl juist daarvoor Campanile gekozen.Geen gelegenheid voor een drankje en dat in een dorpje waar verder niets is. Pas vanaf 19.00 uur. En dat voor een hotel op doorreis.

Niet ontbeten. Na diner ervaring met een glutenvrij dieet

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

als overnachtings hotel op door reis prima dicht bij de snelweg
    • Tweepersoonsbed - Next Generation Kamer

Het matras van het bed was niet comfortabel Een tafeltje om de koffer op te zetten 1stoel op de kamer is erg weinig

Badkamer was prima Koffie en thee service op de kamer is prima

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Goed verblijf voor doorreis van Spanje naar Nederland.

Voor 1 nacht redelijk, maar het gordijn was niet te sluiten en hing naar beneden, omdat er runners misten, kwam erg slordig over jammer!

Goede bedden, mogelijkheid om koffie/thee te zetten.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

goed, boeken steeds campanille, op dat éné minpuntje na alles ok, volgend jaar volledig vernieuwd

had op gelijkvloers geboekt, daar ik geen trappen kan doen, helaas, toen we eraan kwamen was het hele gelijkvloers in verbouwing en moest ik met een trap naar boven, we hadden begin van het jaar geboekt, had het leuker gevonden dat men dit gemeld had, want het was, niet enkel voor mij zo te zien, niet makkelijk. De volgende dag wist men ons te vertellen dat alles in orde zou zijn tegen begin volgend jaar, met douches en aanpassingen voor minder validen en het daar volledig gerenoveerd wordt, en hopelijk langs de straatkant ook gezorgd wordt voor dubbel beglazing want het is wel een heel drukke baan,verder was alles heel goed verzorgd en vriendelijke medewerkers.

gemakkelijk te bereiken, goede formule, ontbijt heel goed en zalige bedden

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Voor doorreis.

Er was een renovatie aan de gang, dit gaf wel veel overlast, ook s'nachts werd er gewerkt en dan valt er ook wel een wat.

Hele fijne mensen, eten is vanaf 19.00 uur maar van zeer goede kwaliteit.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Ontbijt was prima.
    • 1 Tweepersoonsbed en 1 Junior Bed - Kamer Next Generation

Veel geluid van doorgaande weg. Veel te dikke dekbedden. Veel geluidshinder van dicht knallende deuren in de nacht.

Ontbijt was prima.

De locatie en het ontbijt
    • 2 Eenpersoonsbedden - Next Generation Kamer

Bedden waren iets minder door de veren.

De locatie en het ontbijt

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Dicht bij autostrade richting Luxemburg

Dicht bij autostrade richting Luxemburg

• Beoordeeld op: 4 september 2018

De ruimte van de kamer.
    • 2 Eenpersoonsbedden - Next Generation Kamer

De bedden zijn veel te hard voor iemand met rug klachten.

De ruimte van de kamer.

Ontbijt is ok
    • 2 Eenpersoonsbedden - Next Generation Kamer

Het avond eten daar was middelmatig. Dan kan je beter een taxi pakken en het centrum in gaan naar een restaurant

Ontbijt is ok

Perfect voor een doorreis!
    • Tweepersoonsbed - Next Generation Kamer

geen airco in het restaurant...

Perfect voor een doorreis!!!

Prima hotel voor tussenstop

Prima hotel voor tussenstop

Het warme buffet

Niet van toepassing

Het warme buffet

Het was er erg schoon en we hadden rolluiken.
    • 2 Eenpersoonsbedden & 1 Junior Bed - Next Generation Kamer

Het was er erg schoon en we hadden rolluiken. Het eten was erg lekker.

Prima voor doorreis
    • Tweepersoonsbed - Next Generation Kamer

Spraken alleen Frans, deden ook weinig moeite om hun verstaanbaar te maken.

Locatie en de badkamer was zeer mooi

Prima verblijf op doorreis.
    • 2 Eenpersoonsbedden & 1 Junior Bed - Next Generation Kamer

Voor 19:00 uur geen alcoholische dranken, terwijl een koud biertje wel prettig is na 750 km. rijden.

Verhouding prijs-kwaliteit

Zeer goed

Eigenlijk niets

Kamer OK, avondmaal en ontbijt zeer goed !

Niks eigenlijk:-) was stop voor doorreis.

Niks eigenlijk:-) was stop voor doorreis...een aanrader...

De kamers, de hygiëne, vriendelijk personeel

De prijs van het restaurant is heel duur

De kamers, de hygiëne, vriendelijk personeel

Perfect
    • Tweepersoonsbed - Next Generation Kamer

Voor ons was alles perfect , een minpuntje in de eetzaal was het heel warm.

Het ontbijt en de kamer waren geweldig

Eigenlijk niets

De kamer was niet schoon, er lagen haren in het bed en de...
    • 2 Eenpersoonsbedden - Next Generation Kamer

De kamer was niet schoon, er lagen haren in het bed en de lakens hadden vlekken en waren geel.

Prima basic hoteletje

Nogal ver van centrum

Zeer aangenaam.

Geen tegenvallers.

Alles was prima. Heel goed onthaal. Lekker ontbijt. Vriendelijk personeel.

Prima schone kamers voor een overnachting onderweg
    • 1 Tweepersoonsbed en 1 Junior Bed - Kamer Next Generation

De parkeergelegenheid was erg krap.

Prima schone kamers voor een overnachting onderweg

Vast doorreis plekje geworden
    • Tweepersoonsbed - Next Generation Kamer

Tel.afspraken perfect nagekomen. Goede bedden, alleen airco in restaurant had wel beter gekund.

De bereikbaarheid.

De bereikbaarheid.

Ontbijtbuffet.

Zeer harde matras! 😕

Ontbijtbuffet.

Vrij duur voor een formule 1 hotel met eigen badkamer.
    • 2 Eenpersoonsbedden & 1 Junior Bed - Next Generation Kamer

Vrij duur voor een formule 1 hotel met eigen badkamer.

De beste locatie.
    • 2 Eenpersoonsbedden - Next Generation Kamer

Alles is goed verzorgd! We komen graag terug

Goed verblijf voor een tussen overnachting. Geen verblijfshotel.
    • 2 Eenpersoonsbedden - Next Generation Kamer

vanuit de airco kwamen duidelijk stofdelen. Minder hygienisch dus!

De kamer voldeed aan onze verwachtingen.
    • Tweepersoonsbed - Next Generation Kamer

De kamer voldeed aan onze verwachtingen. De kamer was voldoende groot en goed onderhouden.

Kwaliteit voor prijs

Aanrader
    • 2 Eenpersoonsbedden - Next Generation Kamer

Helaas waren de box-spring matrasse te hard voor ons.

Klantvriendelijk, goed eten en prima ontbijt!

Ontbijt vriendelijheid

Ontbijt vriendelijheid