Beoordelingen over Campanile Paris Ouest - Gennevilliers Barbanniers 3-sterren

1 Avenue Marcel Paul, Parc d'Activités Des Barbanniers, 92230 Gennevilliers, Frankrijk

#4 van de 9 hotels in Gennevilliers

Rustig hotel in hectisch Parijs
    • New Generation Tweepersoonskamer

Prima hotel vlakbij bus, tram, treinstation en grote supermarkt. Ontbijtbuffet voldoende keus. Avondeten kan van de kaart of van buffet, beide goed en lekker. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers netjes.

Good hotel
    • New Generation Tweepersoonskamer

Roomservice komt ook binnen als je nee zegt. Dat is één minpuntje wat mij betreft.

Hygiëne is bij hun op het eerste plek. Elke dag komt roomservice langs met nieuwe handdoeken, bedlinnen en toiletartikelen. Restaurant heeft aantrekkelijke prijs en kwaliteit is goed. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

prima plek
    • New Generation Tweepersoonskamer

Het ontbijt was wel goed maar de ten opzichte van de afgelopen jaren is het minder uitgebreid. Dit geldt ook voor de kamer. Andere jaren kreeg je per persoon 2 handdoeken (1 grote en 1 kleine) maar nu krijg je alleen maar 1 grote handdoek. Het bed was erg hard.

Draaglijk
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Vreselijk harde matras (net een plank). Veel lawaai van andere gasten. Patatresten en asbakken van de vorige dag lagen/stonden nog in de ontbijtgelegenheid. Bestek werd niet aangevuld, moesten om vorken vragen. Bij het ontbijt waren de worstjes net beton en erover klagen hielp niet. Personeel zei sorry en dat was het. Er moest lang gewacht worden bij het afrekenen. Personeel sprak slecht Engels en zat daar omdat ze toch hun geld moesten verdienen. Ze waren niet onvriendelijk maar het enthousiasme straalde er niet van af.

Fijne nette badkamer.

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

dubbele betaling niet terugbetaald na anderhalve maand
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

De balie achteraf bekeken. Er werd mij bij aanmelding gezegd dat ik slechts één kamer had betaald. Terug thuis zag ik dat ik wel degelijk twee kamers in promotie had gereserveerd waarvan één op mijn dochters naam én beide betaald. Wij zijn alle vier samen gearriveerd. Er is een fotokopie genomen van zowel mijn identiteitskaart als van die van mijn dochter. Na herhaaldelijke telefoons en e-mails in duidelijk Frans van mijn kant en na contact met mijn bank die mij verzekert dat ik de juiste procedure volg ter terugbetaling van € 130,00 (dubbele betaling), krijg ik vandaag opnieuw een mail die luidt als volgt: " Je viens avoir un compte au téléphone, nous avons besoin d'avoir votre RIB de votre banque original, pas par écrit par mail. Merci de demander votre RIB après de votre banque et nous le scanner s.v.p.". Ik heb de indruk dat dit erg ongelukkig Frans is. Maar het is niet dat wat mij ergert, dan wel het feit dat ik de indruk heb dat men het mij gaat moeilijk maken om mijn geld terug te krijgen. Ik wens hieromtrent zo vlug mogelijk duidelijkheid! P.S. : ik heb al verscheidene keren gelogeerd in dit hotel.

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

- Wifi
    • New Generation Tweepersoonskamer

- Bij het warm buffet ligt het vlees al afgesneden maar het mocht warmer zijn. - Personeel loopt s'morgens door de tafels van het restaurant als ze toekomen om hun dag te starten. - Na 23u was er nog lawaai buiten van personen die stonden te roken vermoedelijk

- Wifi - Parking aan het hotel

• New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

goedkope goede optie voor city trip

matras

personeel

Ontbijt mocht iets uitgebreider zijn .
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Ontbijt mocht iets uitgebreider zijn . Vb geen eitjes en veel dingen niet tijdig aangevuld .

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

beetje onduidelijk aangegeven vanaf de hoofdweg, moesten...
    • New Generation Tweepersoonskamer

beetje onduidelijk aangegeven vanaf de hoofdweg, moesten even zoeken

• Beoordeeld op: 28 december 2015

Schoon.

Metrotickets niet geldig in RER ontbijt niet 10.10 waard. Vieze automatenkoffie en supermarktcroissanten. Dat kan beter!

Schoon. Dichtbij grote supermarkt, dichtbij openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 13 augustus 2015

De locatie is ideaal: dicht bij rondweg Parijs en op 5...

Het ontbijt is wel erg minimaal en bij drukte kan personeel het aanvullen niet bijhouden. Wellicht dat dit personeel daardoor ook niet vriendelijk over komt en het schoonhouden van het restaurant ook niet kan bijhouden.

De locatie is ideaal: dicht bij rondweg Parijs en op 5 minuten lopen RER-C-station (binnen zone 3 RER/metro).

• Beoordeeld op: 23 juni 2015

Het totaal plaatje: goed bed, goed ontbijt, rustige plek,...

Onder het bed had iets beter gezogen kunnen worden, kniesoor die daar op let.

Het totaal plaatje: goed bed, goed ontbijt, rustige plek, rustige gasten.

• Beoordeeld op: 1 januari 2015

Kwaliteit/prijs is prima!

Kuil in het bed, maar dat is ook het enige.

Kwaliteit/prijs is prima! Als je niet teveel luxe verwacht is dit een goed hotel. Fijn is dat je zelf koffie/thee kan zetten op de kamer. Het is 5 min. lopen naar treinstation en in 30 min. ben je in het centrum van Parijs.

• Beoordeeld op: 14 april 2015

Geen babybed beschikbaar, wat wel vermeld werd op de website.

Geen babybed beschikbaar, wat wel vermeld werd op de website.