Beoordelingen over Campanile Mâcon Sud - Chaintré 3-sterren

130 Rue de la Bresse à ZAC des Bouchardes, 71570 Chaintré, Frankrijk

#3 van de 3 hotels in Chaintré

• Beoordeeld op: 22 september 2018

niet in de gereserveerde en betaalde kamer kunnen verblijven

inchecken after hours

door drukte in het verkeer iets later aangekomen dan gepland. 23.10. Receptie was niet mer bemand (inchecken tot 23.00 uur). De receptionist was klaar met werken en stond buiten op zijn vervoer te wachten. De 24 uurs sleutel automaat was helaas out of order dus niet in het hotel kunnen verblijven.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Fijne tussenstop
    • New Generation Tweepersoonskamer

Jammer dat er tapijt op de kamers ligt ipv vinyl. Ook omdat er honden mogen komen.

Mooi schoon. En keurig opgemaakt bedje bijgezet voor onze kleinzoon. Waterkoker met koffie/ thee op de kamer

Deze viel tegen en nemeen volgend verblijf in overweging om ergens anders te overnachten
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Personeel was onvriendelijk, erg traag, geen talenkennis of onwillend. Deursleutel (kaart) werkte tot 2x toe niet en de medewerker gaf mij het gevoel of het aan mij lag. Uiteindelijk heeft hij het kaartje tot 2x toe moeten deblokkeren en hebben wij die avond meerdere mensen gezien die problemen met de sleutel hadden. Bij een eerder verblijf 3 weken ervoor verbleven wij toevallig in dezelfde kamer (kamer 24). Hierbij was de stortdouche kapot en had de lamp in de kamer geen beschermingskap. Dit is in deze weken niet gerepareerd. Ter compensatie zouden de drankjes voor rekening van Campanille zijn maar dit is niet zo verrekend. Vanwege taalbarriere hebben we dit ook niet duidelijk kunnen bespreken en de rekening voldaan.

Het weer

De kamer en douche.
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Geen airco in het restaurant. Geen goed terras. Verouderd. Alleen frans sprekende ober. Slechte informatie over het eten. Dus niet gegeten.

De kamer en douche. Wel ander nummer gevraagd. Andere was teveel achteraf i.v.m. auto. Parkeerplaats niet afgesloten.

Uitstekend hotel als tussenstop naar Zuid Frankrijk!
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Het restaurant van het hotel zelf vonden wij niet gezellig voor het diner en het was er bloedheet. In de buurt is weinig keuze aan restaurants. Bij de Buffalo Grill ernaast gegeten. Op zich best aardig, maar kwaliteit van het eten was matig.

De kamer, de bedden, de badkamer, allemaal top. En een heerlijk uitgebreid ontbijt!

Netjes, redelijk ruime kamers.

Bij aankomst kregen we de sleutels vd kamers mee maar de bedden waren nog niet opgemaakt. Wisten ze niets van bij de receptie. Sleutels werkten ook nog niet op de deur. Dus 2x retour naar de receptie. Kamers waren netjes maar zeer basic. WiFi werkte pas in de avond. Verder een prima locatie met eet mogelijkheden in de nabije omgeving, grote supermarkt op loopafstand. Toegang van en tot de snelweg A6 was niet heel handig, was even puzzelen.

Netjes, redelijk ruime kamers. Prima parkeren. Eetgelegenheid op loopafstand.

Kamer in orde , goed als tussenstop voor vakantie
    • New Generation Tweepersoonskamer

Jammer dat honden niet welkom zijn in restaurant. Zelfs niet op de buitenterras. Dit toch volgens de medewerker aan de balie.Deze was zeer onbeleeft , met als reden dat hij er alleen voorstond. Andere klanten vonden dit ook.Zijn dan maar elders gaan eten en ontbijten. Bij het vertrekken zagen we dat er toch op het terras werd ontbeten alhoewel de medewerker bij het inchecken zei dat dit niet mogelijk was.

Kamer in orde , goed als tussenstop voor vakantie

as
    • New Generation Tweepersoonskamer

de rolluik was stuk de airco werkte niet goed en de kast + al ons gerief was nat alsook de tapijt het was veel te warm om te slapen

een lekker dntbijt

Prima overnachtingsadres op weg naar de Cote d' azur
    • New Generation Tweepersoonskamer

het is allemaal wat oud en eenvoudig

Ondanks dat het oud en eenvoudig is voldeed het prima aan de eisen. Bovendien ligt het dicht bij de snelweg, goed te bereiken

Ga naar Ibis of voor de helft van de prijs naar het naastgelegen Première C
    • New Generation Tweepersoonskamer

Het ziet er van buiten shabby uit. De kamers zijn ooit opgeknapt en zien er redelijk uit, maar het gebouw, het restaurant en de parkeerplaats ogen aftands en donker. De parkeerplaats is van alle kanten toegankelijk en slecht verlicht. De receptie, het restaurant en het terras zijn donker en onaantrekkelijk, daarom niet ontbeten en gedineerd. De airco in de kamer is niet te gebruiken, hij koelt prima maar maakt vreselijk lawaai, daar is niet bijna te slapen.

De kamer was goed, niet bijzonder, prima bed, goede verlichting, badkamer OK. Prima geluiddicht en verduisterd.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Slechtste Campanile ervaring
    • New Generation Tweepersoonskamer

Onderhoud van de kamer. De deur van de badkamer kon niet helemaal dicht, de airco lag in stukken in de kast, de toilet spoelde niet goed door en de haardroger was verwijderd. Daarnaast was de kamer erg gehorig en stonk naar rook.

Goede bedden en schone kamer.

Ideale tussenstop op weg naar de cote d'azur
    • New Generation Tweepersoonskamer

Tv signaal was niet beschikbaar en niet alle geafficheerd menu's waren beschikbaar

Uitstekende prijs / kwaliteits verhouding Behulpzaam en vriendelijk personeel

Nooit weer.
    • New Generation Tweepersoonskamer

De kamers op Booking site worden mooier voorgespiegeld dan in werkelijkheid is. Ook de afmetingen kloppen niet van de gereserveerde kamer. Het was warm weer, de airco functioneerde niet. Het werd beschreven als Next Generation kamer hiervan niets van gemerkt.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

helemaal oké
    • New Generation Tweepersoonskamer

Bad was een beetje moeilijk om er in en uit te stappen voor iemand met knieprothesen die moeilijk te been is. Geen handvat, enkel mobiele douchewand om zich aan vast te houden

kamer was eerder klein van oppervlakte, maar goed bed. Geen andere opmerkingen hieromtrent. Alle nodige zaken waren aanwezig

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

De kamers waren netjes.

De lekkage van het dak, het kletterende water op de veranda

De kamers waren netjes. Er is geen enkele sfeer, maar prima geschikt om te slapen en daarna direct door te reizen

Prima voor als je en route bent.
    • New Generation Tweepersoonskamer

Vloerbedekking sleets en beetje vies. Beter zou zijn als ze er een harde vloer in maken.

Een kamer op de begane grond met parkeerplaats pal voor de deur. Geen gesjouw, wat fijn is na een lange autorit. Vriendelijk personeel. Een standaard kamer met keurige badkamer. Prima voor een nachtje als je onderweg bent. Goed bereikbaar vanaf de snelweg ook. Hond welkom. Bed goed en groot. Waterkoker en zakjes poederkoffie en thee op de kamer.

Het ontbijt was goed, de kamer was klein en vloerbedekking.
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

De badkamer was vernieuwd, maar helaas een piepende deur, waar het slot uitgebroken was.

Het ontbijt was goed, de kamer was klein en vloerbedekking. Beter laminaat.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Na één dag rijden goede nachtrust &. avondmaal.

Zie hierboven.

Hotelkamer heeft een opknapbeurt nodig (stoel stuk, vensterlijst gebroken...) een beetje à la Bonne flanquette. Daarentegen is het restaurant picobello: goede kwaliteit, goede bediening, uitstekende vleesproducten, ook ontbijt valt mee ... dank zij de dynamiek en de inzet van de gerant (? 18/09/17)

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Zal hier nooit meer naar toe gaan.
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Kamer stinkt naar de rook. Geen plek voor de auto. Alles staat vol met bouwvakbusjes. Door alle werklieden die hier overnachten is het zeer luidruchtig, Zelfs de bedden stinken naar de rook.

Kan niets bedenken

Een prima overnachtingshotel voor mensen op doorreis
    • New Generation Driepersoonskamer

Het avondeten is niet echt bijzonder. We hebben dit keer dan ook buiten het hotel gegeten. Weinig keus en de kwaliteit is ook niet al te goed.

Nette schone kamer met goede complete badkamer. Ontbijt is prima en goed verzorgd.

Gewoon een goed hotel voor kort verblijf.
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Rioolontluchtingsgeurtje bij entree kamer. Duurde gelukkig maar even.

Prima doorreishotel. Heerlijke bedden. Prima ontbijt. Prima aanbiedingsprijs. Parkeerplaats met bemande videobewaking.

Tussenstop
    • New Generation Driepersoonskamer

We hadden een driepersoons kamer geboekt zodat we wat meer ruimte hadden. Kamer was tweepersoons en je kon extra bed uitklappen. Hierdoor had je echter geen pad meer naar de badkamer en toilet

Vriendelijk geholpen. Lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Kamer erg netjes, water koker met koffie/thee op de kamer.
    • New Generation Familiekamer

De kamers zijn schoon. Benedenverdieping met openslaande deur naar grasveldje, ideaal voor kinderen om te spelen. Waterkoker met koffie/thee op de kamer.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Het ontbijt was minder als bij andere campenille hotels.
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Iets meer variatie met ontbijt. Daar is de prijs ook naar dat er meer aangeboden kan worden

Het ontbijt was minder als bij andere campenille hotels. De omgeving was rommelig,maar het is ook gewoon een hotel voor doorreis. Waar het omging was de kamer en die was super keurig

Prima hotel voor op doorreis.
    • New Generation Familiekamer

Prima hotel voor op doorreis. Hotel ligt in de buurt van de snelweg. Kamer is eenvoudig en sober maar schoon. We arriveerden pas om 23.00 uur en hebben dit van tevoren telefonisch doorgegeven. De receptie bleef daarom een uur langer open totdat wij waren gearriveerd.

De lokatie is dicht bij de snelweg.
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

De lokatie is dicht bij de snelweg. Erg prettig om als overnachtingsplaats te gebruiken. Op het parkeerterrein staan felle lampen, dat geeft het gevoel dat de auto extra veilig staat.

goed hotel op doorreis.
    • New Generation Tweepersoonskamer

het was goed zoals het was

De kamers waren goed en netjes,prettig om rechtsstreeks te kunnen buiten gaan,verzorgd ontbijt,vriendelijke bediening en service

Nooit meer!

Ik had een kamer voor 3 personen gereserveerd en betaald en er stond alleen een twee persoonsbed. De receptie ging om 23.00 uur dicht dus kon niet meer reclameren.

Goed bevalen op de rompslomp met het babybedje na
    • New Generation Familiekamer

Ik had bij het reserveren via booking.com in het opmerkingenveld duidelijk aangegeven in het Frans of het mogelijk was om een babybedje op de kamer te plaatsen. Bij aankomst stond dit nog niet op de kamer. De receptioniste die tevens barkeeper en ober in het restaurant was, gaf aan dat er een bedje zou komen. Na een half uur (het was inmiddels 21:30 uur) was het bedje er nog niet. Ik ben toen teruggegaan. Het regende heel hard en de dame is met mij naar de opslagruimte gelopen. Daar bleek dat ze de verkeerde sleutel had en de klink brak af. Inmiddels regende het hard door. Uiteindelijk heb ik een babybedje gekregen. Het heeft in totaal een uur geduurd. De dame was correct en verontschuldigde zich. Er waren maar twee personeelsleden en dat is veel te weinig. Mijn tip is dat booking meer stuurt op het doornemen van het opmerkingenveld. Het valt me op dat dit vaak niet wordt gelezen. Ik heb namelijk al vaker via booking geboekt en geconstateerd dat er niet wordt gelezen.

Personeel, ontbijt en kamers waren prima. Het was de derde keer dat we het hotel hebben bezocht. Het is voor herhaling vatbaar.

• New Generation Tweepersoonskamer

Personeel was gehaast. Niet vriendelijk. We kregen de kaart voor het diner en helaas zij bepaalde wat er nog was. Dus een hele dikke onvoldoende. Restaurant was een grote puinhoop. Geen tafel opgeruimd. Eten werd op tafel gezet en niemand meer gezien daarna.

Kamers super.

De familiekamers,
    • New Generation Familiekamer

Het restaurant in het hotel was echt slecht. Dat hebben we nog niet zo erg meegemaakt. Ze hadden bijna niets en wat ze hadden was slecht verpietert. Ik denk dus dat ze ook geen kok hadden. Dat hebben we terug gegeven en zijn op zoek gegaan naar een ander restaurant in de buurt. Die hebben we aan de overkant gevonden.

Ontbijt was zeer lekker.

Na lange rit keken we uit naar avondeten. Dit was een ontoocheling. Frit met visbrochette. (diepvries, waterachtig en niet echt warm). Op bord geen groentjes te bespeuren. Dessert voor kids ijsje die al iets meegemaakt hadden in diepvries.

Ontbijt was zeer lekker. Ruime keuze. Zeker voldoende.

Handig maar ik ga de volgende keer wel naar een ander.
    • New Generation Familiekamer

Eten was duur 20 Euro voor patat met hamburger en glaasje cola.

Het was een net hotel. Eenvoudig, stapelbed en twee persoons op klein kamertje. Een waterkoker voor een kopje thee. Een tv (wel alles Frans)

Ok voor tussenstop naar het zuiden.

Het ontbijt was zeer basic, met wachtrijen voor propere borden en glazen, geen brood meer---wachten... Weinig keuze, allemaal voorverpakte charcuterie... Enig pluspunt waren de crêpes.

Vriendelijkheid receptie

Het avondmaal dat wij aldaar hebben genuttigd en het ontbijt...
    • New Generation Tweepersoonskamer

Het avondmaal dat wij aldaar hebben genuttigd en het ontbijt waren beide zeer maar zeer zwak en slecht, dit was een campanile niet waardig. Wij gaan steeds naar een Campanile maar dit was wat eten de minste waar we ooit zijn geweest

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Ideaal voor op doorreis, uitgebreid ontbijt, geriefelijke kamers.
    • New Generation Tweepersoonskamer

Als je een kamer op de eerste verdieping heb en je wil een zware koffer mee, pas op voor de draaitrap. wij hadden voor 1 nacht alles in een kleine valies...

Een mooi hotel voor op doorreis, we vergeleken het met een goed motel in Amerika... Uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel, zeer propere kamers. Airco op de kamers is een pluspunt.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Goed toeven als tussenstop op weg naar het zuiden
    • New Generation Tweepersoonskamer

Nederlandse tv zender was leuk geweest, naast het ruime aanbod.

Prima tussenstop. Nette kamer met mogelijkheid tot koffie - thee zetten en zeer schone/ruime badkamer. Airco doet het goed en ligt dicht aan de a6. Je kunt eten in het hotel maar er is ook een buffel grill restaurant op 100 meter afstand.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

doorreis hotel meer ook niet
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Vooral het personeel kon een beetje vriendelijker zijn, wij hadden de indruk dat ze tegen hun goesting aan het werken waren. Hebben 3 keer de menu kaart gevraagd en de vis die wij geserveerd kregen na lang wachten was kurkdroog.

Het ontbijt was goed maar daar betaal je ook voor.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

doorreis hotel meer ook niet
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

De menu kaart is niet uitgebreid en als je dan iets besteld is het er niet.

Het ontbijt is goed, maar daar betaal je ook voor. De kamers zijn wel goed en goede bedden.

Sobere accomodatie. Goed als je weinig geld en haast hebt.
    • New Generation Tweepersoonskamer

Personeel ongeïnteresseerd. ( te weinig?) kleine kamer. Wat armoedige indruk, eetzaal annex ontvangstruimte, balie

Ontbijt was royaal. Ligging vlak bij autoroute is gemakkelijk vindbaar. Prijs kwaliteit doet niet meer verwachten.

Prima kamer voor een overnachting, prima ontbijt, een...
    • New Generation Tweepersoonskamer

Geen klimaatbeheersing in de eetzaal, deze is veel te warm in de zomer, wanneer het buiten 35 graden is.

Prima kamer voor een overnachting, prima ontbijt, een werkende airco op de kamer!

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Zeer eenvoudige accomodatie
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Airco werkte niet, 38 graden buiten. Zwaar beschadigde douche deur die ook nog enorm piepte. Gehorig geheel. Kon de buren verstaan.

Vriendelijk personeel, behulpzaam met parkeer opties ivm caravan. Gratis WiFi op het hele terrein. Goede bedden en linnen goed. Goede douche.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Onvoldoende!
    • New Generation Familiekamer

De kamer is veel kleiner dan op de foto lijkt. Ik vond het er vies, kranen zaten los, overal van die oorkruipers, het voelde gewoon vies, kon mijn dochter niet op de vloer laten kruipen (hier was ook geen ruimte voor).

Locatie, ideaal na een lange dag in de auto even iets makkelijks eten (Mc Donalds). Personeel was heel vriendelijk daarom ervoor gekozen om er niks van te zeggen. Wij waren op doorreis dus dat ene nachtje hebben we overleefd.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Ontbijt was uitstekend.
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Geen rookvrije ruimte of gedeelte buiten

Ontbijt was uitstekend. Alleen het feit dat er geen rookvrije ruimte gedeelte bestaat doet mij verbazen en stoor mij hier ook aan wanneer rook over mijn croissant waait.

Hotel met voor- en nadelen.
    • New Generation Tweepersoonskamer

Navigatie leidde ons naar Chaintre zelf. Was dus moeilijk te vinden. Had schoner gekund, zeker de entree buiten. Voor de geleverde kwaliteit viel de prijs wat tegen.

Bed was prima. Prettige airco. Geen geluidsoverlast.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

redelijk
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

het avondeten zou ik nog niet aan mijn hond geven nooit zo slecht gegeten en we zijn wel wat gewoon en alleseters maar dit had ik nog nooit gezien

het ontbijt was goed

Correct verblijf voor één nacht.

Het sanitair is aan een renovatie toe. Alles werkte en was proper, maar er beginnen zaken los te komen. Zo beweegt de badkraan een beetje.

Eerlijke prijs voor een correcte kamer voor één nacht. Vriendelijke mensen aan het onthaal en ontbijt

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Prima verblijf om een overnachting te maken richting het zuiden.
    • New Generation Tweepersoonskamer

Airco op kamer stuk Kamer 26.

Uiterst vriendelijk personeel, proberen aan alle wensen te voldoen. Kamers met eigen deur naar buiten dus niet via een gang. Erg fijn met twee grote honden. Fijne bedden, nette badkamer en een waterkoker om nog even een lekker bakje koffie of thee te maken.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Kamers en badkamer in orde, zeker voor één nacht.
    • New Generation Tweepersoonskamer

Vasttapijt wat achterhaald, zeker niet hygiënisch. Laminaatje zou veel oplossen.

Kamers en badkamer in orde, zeker voor één nacht. Ontbijt simpel maar niks tekort gekomen.

Alleen slapen zonder goed ontbijt voor een wat te hoge prijs
    • New Generation Tweepersoonskamer

Ontbijt was helemaal niets. Personeel niet echt geinteresseerd. En de prijs veel te hoog. Niets beter dan echt budget.

Er was eigenlijk niets mis met het stay-one-night-only hotel.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Hoognodig toe aan renovatie!
    • New Generation Tweepersoonskamer

Gehandicaptenkamer was slecht! Kamer 8 Deur van badkamer was kapot en klink viel eraf. Douche en wastafel waren verstopt en het afvoerputje liep niet af, was nl veel te klein voor regendouche.Na het douchen sta je in een plas van 10 cm! Doucheruimte absoluut niet geschikt voor invaliden. Slechts aan de rechterzijde van de wc was er een stang om omhoog te komen. Aan de linkerzijde geen stang. Licht boven spiegel/ wastafel fout geplaatst. Te ver van de spiegel zodat je in eigen schaduw staat. Geen ophanghaakjes en afzet op badkamer voor spullen. Oude vloerbedekking, was een aanfluiting en maakte een vieze indruk. Gaan nooit meer in Campanile. Prijs van €65,- is veel te hoog voor de kwaliteit! Dus maar geen ontbijt genomen.

Uitsluitend personeel.

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

Makkelijke tussenstop op de route richting onze...
    • New Generation Tweepersoonskamer

Prijs van het ontbijt is erg hoog. Er zat ook bijna niemand in hun eigen restaurant. Als het ontbijt incl. zou zijn of wat lager geprijsd zou zijn, zullen er meer mensen gebruik van maken denk ik.

Makkelijke tussenstop op de route richting onze wintersportvakantie in Belle Plagne. Grote supermarkt om de hoek en genoeg keuze aan restaurants. De kamers zijn netjes en er is een waterkoker! Handig om de thermoskan mee te vullen voor warm water onder weg. Heerlijke regendouche en een gratis extra bed voor ons zoontje. Prima geregeld.

• Beoordeeld op: 1 december 2016

Kamers waren niet netjes.
    • New Generation Tweepersoonskamer

Kamers zijn aan vernieuwing toe.

Kamers waren niet netjes. Alle kranen stonden los. Wij hebben veranderd van kamer omdat de verwarming defect was en een lichtbron niet werkte.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

de beste van al onze campanille ervaringen
    • New Generation Tweepersoonskamer

niks je verwacht niet teveel omdat het niet duur is . dus dit was buiten verwachting een goed campanille hotelletje

zeeer goed en nieuw en schoon hotel!!!!!! Heel goed ontbijt met zeer veel zorg en zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Personeel was heel vriendelijk

Veel te klein . Verouderd . Het ontbijt was voor de prijs zeer miniem

Personeel was heel vriendelijk

goed voor 1 nacht
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

ontbijt uitgebreider, te weinig stopcontacten, niet alle lichten brandden,

vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Kamer was heel netjes schoon.
    • New Generation Familiekamer

Handdoekenrek hing half van de muur.

Kamer was heel netjes schoon.

Goed bed, fijne douche.
    • New Generation Tweepersoonskamer

Overal verf beschadigd. Lopen veel mensen langs de kamer.

Goed bed, fijne douche. Voor die prijs een goede kwaliteit verhouding.

Goed uitgerust verder reizen

Niets prima prijs/ kwaliteitsverhouding

Netjes en schoon. Waterkoker met koffie/thee op de kamer

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Prijs

Prijs

Zeer eenvoudig hotel.
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Het meubilair en terras was matig tot slecht.

Het personeel was zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Leuke overnachting

De liging

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Degelijk en sober verblijf met minimaal comfort.
    • New Generation Familiekamer

Met vier personen op 1 kamer was erg krap. Het ontbijt viel tegen.

De locatie. Enkele minuten van snelweg en op loopafstand van 2 restaurants.

Tussenstop

Kamer

Vriendelijk personeel.
    • New Generation Tweepersoonskamer

Kamer verdient een opknapbeurt.

Vriendelijk personeel.

De badkamer

Niet voor herhaling vatbaar
    • New Generation Tweepersoonskamer

Slecht (kapot, doorgezakt) bed, niet fris en vlekken op sierkussens. Wastafel liep bijna niet door.

Dicht bij snelweg, ontbijt.

Een aanrader!
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

De mensen waren bijzonder vriendelijk. Een 1 woord TOP!!

Prettige tussenstop, fijne bedden, makkelijk bereikbaar,...
    • New Generation Tweepersoonskamer

Prettige tussenstop, fijne bedden, makkelijk bereikbaar, vertrouwd campanille

Airco functioneerde maar half Communicatie met personeel bij aankomst moeizaam

Was bovenverwachting luxe voor een budget hotel, waterkoker koffie en thee aanwezig.
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Heerlijke bedden, fijne grote badkamer.

Douche lekte

Hartelijke ontvangst

Goed voor op doorreis.

Airco op de kamer en in de nabijheid van andere restaurantjes.

airco deed het niet

airco deed het niet

Familiekamer is zeker goed om voor 1 of 2 nachten te...
    • New Generation Familiekamer

Familiekamer is zeker goed om voor 1 of 2 nachten te verblijven. Het was heel warm weer en de kamer was heel aangenaam koel bij onze aankomst.