Beoordelingen over Campanile Macon Nord Sennecé 3-sterren

Espace D'activité De Sennecé Les Vannières, 71000 Sennecé-lès-Mâcon, Frankrijk

#1 van de 2 hotels in Sennecé-lès-Mâcon

6,4

Goed voor een overnachting,tegen een goede prijs.

Weinig te beleven in de direkte omgeving.Beetje verouderde accommodatie.

Het avondeten was lekker,vooral het koud buffet.Ligging vlak bij de afrit van de autostrade.

De kamer was voldoende. Het avond diner en ontbijt waren super slecht
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

Het avond eten was echt zeer slecht, het personeel sprak geen Engels. En ook het ontbijt was zeer matig met weinig keuze.

De hotelkamer is voor een tussen overnachting precies goed !

Voor een tussenovernachting aan iedereen aan te raden
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

Voor mensen die een lokatie zoeken om te overnachten is er volgens onze bevindingen geen betere en prijslievende lokatie te vinden . De ontvangst , het avondmaal , het ochtendontbeid de ligging bij de afrit van de autosnelweg enfin zou niet weten wat te veranderen .

Bed en badkamer waren goed en het ontbijt was ruim voldoende!
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

De locatie, maar voor een overnachting op weg naar Zuid-Frankrijk eigenlijk niet belangrijk.

Bed en badkamer waren goed en het ontbijt was ruim voldoende!

De kamers en het onthaal waren conform met de Campanille...

Het geluid, een enorme geluidsoverlast van vrachtwagens en auto's. In dit industriegebied blijven de activiteiten 's nachts gewoon doorlopen en het hotel ligt daarbij nog langs een drukke baan.

De kamers en het onthaal waren conform met de Campanille norm, de kamers waren zelfs vernieuwd en dat viel mee.

Wij hopen dit niet meer mee te maken.

De airco op de kamer was stuk en dat bij een temperatuur van 30 graden celcius, dus een hele warme nacht en niet geslapen. En ook de TV was stuk en de directeur kreeg hem niet aan het spelen. Dus hebben we maar om 21.00 geprobeerd om te gaan slapen, maar daar kwam met de warmte niets van. We zijn ten einde raad in de morgen om 04.30 uur gaan douchen En vervolgens om 06.00 uur maar gaan rijden naar onze bestemming.

Niets, het personeel deed zijn best maar verder was het de €76,50 niet waard. Wij hebben al meer bij Campanile gelogeerd en dat was goed maar nu was het ronduit slecht.

Voor een overnachting op doorreis prima
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

Een overnachtingshotel waar niemand engels spreekt, de dame begon bij het opnemen van het menu doodleuk nog een keer in het frans :-( En we hebben het over jonge mensen. Te dunne matrassen Airco die alleen warme lucht blaast

Vlak naast de tolweg Prima ontbijt voor 10 euro Voor een overnachting op doorreis wel prima Hek snachts dicht tussen 23-6 uur

overnachting op doorreis

Ik heb dit al meer gemeld. Er staat altijd maar 1 stoel op tweepersoonskamer.

Kamer was groot en de badkamer heel groot. Bedden waren uitstekend. Ontbijt prima. Diner is bij Campanile altijd wat duur voor hetgeen je er voor krijgt.

Korter kan niet: erg goed!!!

Eigenlijk valt niets tegen. P:rijs/kwaliteit erg goed. Wij komen hier viermaal per jaar op heen en terugreis. van en naar de Provence. Wij overnachten in Maxéville Laxou en in Macon.

Ontbijt prima; het buffet is wel minder uitgebreid dan andere jaren. Na de opknapbeurt ziet alles piekfijn uit. De bereikbaarheid vanaf de A-6 is prima

Voor een nacht te doen...

Wastafel liep niet goed door....afvalbakje was smerig Ik kom regelmatig in Macon nord maar er is altijd wel iets wat niet goed is Bv. Zeer stoffige kamer, Wc loopt door Kamer ruikt vies

korte stop voor 1 nacht op doorreis naar het zuiden.

Hygiëne en comfort zeer matig. Diner in restaurant onder de maat, zelfs voor deze locatie

locatie, kort bij de snelweg, ivm stop voor de nacht, ontbijt (buffet) was naar behoren.

Alleen voor 1 nacht

De kamer en het gebouw zijn oud, het personeel aan de balie redelijk vriendelijk, na een vraag Van ons zeer onvriendelijk (reden waarschijnlijk taalbarriere,hygiene.

De bedden

• Beoordeeld op: 15 september 2017

enkel geslapen
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

zie boven bij binnenkomst buitendeur vol spinnewebben, zonnescherm kapot

Ontbijt voor franse begrippen redelijk goed, kamers/badkamer sterk verouderd

Een aanrader voor mensen op doorreis van en naar het zuiden.
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

Schoonmaak van de kamer kon beter, er was zelfs nog water in de waterkoker van de vorige gasten.

Ontbijt in buffetvorm, best wel wat variatie in brood en beleg. Diner was lekker en voldoende. De kamer is typisch Campanile stijl, vrij basic maar alles wat nodig is voor een overnachting en douche zijn aanwezig. Goed bed, rolluiken aan de venster is een groot pluspunt. Koffie en thee op de kamer is een pluspunt.

Onderhoud achterstallig, ouderwetse inrichting betaling verliep niet goed. Er werd per ongeluk teveel afgeschreven, zou meteen terug gestort worden. Niet gebeurd; we zijn nog steeds bezig t geld terug te krijgen.

Op zich redelijk hotel

Goed voor een doorreis,eenmalig

Ontbijt was sober,weinig keuze. De buitentrap/metalenstanders naar de hotelkamers waren verrot ,ze hebben het een nieuwe wit kleur gegeven zodat het (misschien)niet zou opvallen.. Bij een hotelkamer lukt het niet om van binnen naar buiten te komen ,dit moest via het raam. Dit hebben wij doorgegeven bij de receptie maar die zeiden dat de hotelkamerkaart het doet,ze vonden het maar een raar verhaal ( zonder even mee te lopen om het te bekijken ) Je hebt het idee /gevoel alsof je in een barak slaapt .

ligging

Uitstekend, zou dit hotel zo weer boeken, uitstekende bedden.

Avond eten was prima, maar wel een uur moeten wachten op 2 hamburgers.... Terwijl het niet eens druk was. Dit was in het restaurant van het hotel.

Ontbijt was prima. Bedden uitstekend zelfs. Airco werkte uitstekend. Auto goed te parkeren voor het hotel en stond veilig. Heel snel de snelweg weer op, slechts 1 afslag. Route via sygic gaat mis, niet de 5e afslag voor het hotel op de rotonde, maar direct de eerste anders kom je op een truckstop....

Voor tussen overnachting prima hotel. Alleen ergens anders gaan eten.

Het diner was slecht. Steak was geen steak niet medium en taai. Groente lasagne smaakte meest naar bechamelsaus en een zijde taai en beetje verbrand. Ontbijt matig.

Frisse nette kamer.

Niet voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

Personeel sprak geen Engels, heb via mijn tel laten zien dat er 17-4 62,-van de 80,- al was afgeschreven . We moesten voor ontbijt, koffie en frisdrank rond de 33,- incl de rest van ds kamer (18,-) Betalen.. De vraag naar een bon begreep ze niet .Maar op 6-8 hebben ze 80,- van mijn rekening afgeschreven !!! Beetje veel voor 1 nacht....

Prima onderkomen voor regelmatige reis naar Provence

Ik zou niets weten; behalve een beetje achterstallig onderhoud (douche!)

Fantastisch ontbijt; alles in overmaat aanwezig; vers brood; personeel is erg vriendelijk en bereid te helpen. Kamer is absoluut schoon; onderkomen dicht bij de autoweg zonder er last van te hebben. We komen enkele keren per jaar in een Campanille (Nancy Ouest en Macon Nord. Prijs kwaliteit erg gunstig.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Alleen voor doorreis zonder diner geschikt

Vlees was veel te taai en daarna i.p.h een hamburgermenu aangeboden gekregen die rauw van binnen was Deze werden ook teruggenomen en vervolgens werd de zelfde hamburgers weer aangeboden maar dan zwart aangebrand en nog half rauw !

Ontbijt was redelijk

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Vlakbij de autobaan, prima overnachtingshotel voor je reis naar het zuiden of je terugreis!

Het restaurant was helaas dicht die avond waardoor we Macon zelf in moesten rijden. Je zit nl. op 10 minuten rijden vd plaats op een soort hotel/bedrijven terrein. Saai dus.

prima eenvoudige kamer, fijne badkamer. De auto staat op het eigen terrein van het hotel. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Onvoldoende en zeker niet voor herhaling vatbaar: boek dit niet!
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

Smerige kamer en badkamer; Algemene staat van hotel totaal verwaarloosd; Veel duurder via booking dan direct bij hotel; Macon sud is betere locatie, ook dichtbij snelweg en meer te doen qua winkels en eetgelegenheden

Personeel was vriendelijk; Dichtbij snelweg; Goede parkeerplaatsen

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Absoluut niet voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

De kamer en badkamer was ronduit smerig. De airco werkte niet. Het slot van de voordeur was defect. Werd bij de receptie niet op gereageerd. ( hebben een stoel onder de deurkruk geplaatst.) Zal dit hotel zeker aan niemand aanbevelen.

Het parkeren op een afgesloten terrein.

Kamer compact , goede bedden en douche.
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

Het gebouw is ontzettend gedateerd! Vooral de buitenkant ziet er niet uit, verf bladdert van de balustrade,een aantal metalen palen zijn verrot. De buitenkant heeft heel snel een grondige opknapbeurt nodig. Als ik het van te voren gezien had, dan beslist niet geboekt. Dan ga je daar dus ook niet eten. In de buurt heel weinig andere restaurants.

Kamer compact , goede bedden en douche. Het ligt heel dicht bij de snelweg, maar daar heb je geen last van.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Ontbijt OK ( maar 10 euro is toch genoeg).

Het restaurant is gesloten op op Zaterdag én Zondag ( was niet op de website te zien en dus een onaangename verassing - moesten in het veel duurdere novotel gaan eten - op ong 1 km.) De WiFI was gewoonweg zwak en slecht (op PC niet te gebruiken)

Ontbijt OK ( maar 10 euro is toch genoeg). het geheel beschikte over een grote weide en terras waar het heerlijk vertoeven was voor een drankje.

Goede tussenstop naar het zuiden, dus voor één nacht!
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

Er is een renovatie bezig maar als je de toestand bekijkt hadden ze beter alles gesloopt en opnieuw begonnen, nu wordt alles vernieuwd maar niet verbeterd.

Diner was zeer gevarieerd en niemand kon zeggen, ik ben met honger naar mijn kamer gegaan.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Prima verblijf en goed bed.

Geluidsoverlast vanuit andere kamers. Rennende kinderen in de avond. Veel geluid vanaf de galerij. Wij wilden bij het inchecken onmiddelijk betalen zodat we s'morgens vroeg konden vertrekken maar dat kon niet. Dat viel tegen, we moesten wachten tot 07.00 uur s'morgens.

Ontvangst was prima en goed geregeld. De badkamer was uitstekend. De aanwezigheid van een waterkoker voor het zetten van koffie of thee was geweldig.

Zie boven.

En dan kom je helemaal uit Spanje gereden en vind je dit Campanile Hotel Zeer oud en vervallen! Haveloos, troosteloos! Buitentrappen smerig! Buiten vuilnisbakken propvol! Nergens een 'gewoon' stopcontact om onze iPhone op te laden. Er was er slechts één maar die was voor de TV. Dus geen TV kijken anders een lege tel. accu! Slechte WIFI en onvriendelijk personeel, die de WIFI uit moest leggen. Verkeerd wachtwoord gekregen, alleen achternaam had voldoende geweest. Ik kreeg een papiertje met mijn voorletters er bij. Dan werkt het dus niet! Moest weer naar de bali. Het zelfde met 's morgens betalen, er was niemand te vinden bij de bali om 7.30! Stonden met z'n drieën in de keuken te praten. En bij het betalen de fout gemaakt om het ontbijt te berekenen dat we niet gehad hadden....dat had ik gelukkig gezien. Rekening wèl gecorrigeerd. DIT HOTEL NOOIT MEER, een dikke onvoldoende!

Bedden waren schoon. Lag vlak bij de Peage!

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

De kamer was netjes.
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

Er was weinig of geen internet. Het eten van vrijdagavond was ronduit slecht. De vis was uitgekookt en de saus zat vol bloemklonters. Echt de slechtste Campanile die ik al gehad heb. De bediening op zondagmorgen was slecht. De diensters waren steeds in de keuken aan het kletsen en mensen die wilde afrekenen moesten hen roepen en anders lang wachten.Het ontbijt werd enkel op vraag aangevuld.

De kamer was netjes.Zaterdagmorgen was het ontbijt netjes.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2016

Prima locatie maar jammer dat geen diner mogelijk was.
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

Bij aankomst kregen we te horen dat de kok ziek was, dus er was geen diner mogelijk. Moesten we maar in Macon gaan kijken... Om na een hele dag reizen alsnog zelf op zoek te moeten naar iets om te eten viel ons erg tegen. Daarom boeken we juist een hotel mét een restarant. Jammer dat ze geen beter alternatief/oplossing hiervoor geregeld hadden. De kamers kunnen wel een opknapbeurt gebruiken, zijn al jaren hetzelfde en zien er inmiddels een beetje onderkomen uit.

De locatie.

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Tussenstop op weg verder naar het zuiden.

Badkamer met alleen douchen in bad is niet meer van deze tijd. Een grondige renovatie zou op z'n plaats zijn. Totaal niet geschikt voor gehandicapten. Deze vraag was expliciet gesteld. Toegang tot receptie met tegen elkaar in draaiende deuren ,steile oprit etc .moeizaam voor gehandicapt persoon.

Goede locatie voor doorreis. Dicht bij uitvalsweg. Prettig gevoel van afgesloten parkeerruimte. Restaurant met redelijk keuzemenu.

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Prijs technisch te duur voor de sterk verouderde kamet
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

Te weinig handdoeken. Geen prullenbak in de kamer. Het eten was deze keer niet geweldig. Ik vroeg om rood gebakken vlees, maar het was doorgebakken. Het buffet van de voorgerechtjes was prima

Kamer gelijkvloers

• Beoordeeld op: 10 augustus 2016

Prima voor een nacht

Buitenkant hotel minder goed onderhouden

Ruime parkeergelegenheid, behoorlijke kamer, restaurant -café was goed, iets van de autobaan dus weinig geluid

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Overnachting op doorreis

Hotel is erg oud, schimmel in de badkamer en daarnaast stoffig in de kamer.

Goede locatie voor een overnachting op doorreis. Parkeerplaats gaat snachts dicht, prettig idee.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

Leuk hotel onderweg naar Zuid-Frankrijk

Het hotel is dichtbij de snelweg. Binnen een paar kilometer zijn een paar restaurants en een grote supermarkt. Wij hebben in het hotel zelf gedineerd en dat was ook uitstekend. Het toetjes buffet is een aanrader.

Wij hadden een kamer voor invaliden.

Wij hadden een kamer voor invaliden.

Zo zo

Personeel wat meer Engels kunnen spreken wel een struikelblok hoe zullen deze mensen zich in andere landen kunnen uiten????

Ligging van de locatie

een typische doorreishotel

ontbijt magertjes

televisie op de kamer

• Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

De ontvangst aan het onthaal was zeer hartelijk. Verder geen klachten over het verblijf.

wifigoed

Ok

Prijs kwaliteit

Goed hotel
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

Dat personeel alleen maar Frans spreekt.

Kamer was goed schoon lekkere bedden, hebben hier lekker rustig kunnen slapen.

ontbijt wad goed

de bedden waren slecht .

ontbijt wad goed

De kamer was goed ,het eten erg lekker.
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Extra Kinderbed

De kamer was goed ,het eten erg lekker.

De lokatie nabij de snelweg

De lokatie nabij de snelweg

alles

De receptie, het diner prijs kwaliteit

Trappen

De receptie, het diner prijs kwaliteit

Teleurstellend
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

Oud gedateerd, klaar voor sloop.

het ontbijt

het ontbijt was zeer matig.dit had ik voor deze prijs niet verwacht

De kosten efficiëntie wat te ver doorgevoerd.

Het is wat sleets.

Op de route van / naar Spanje

Lokatie vlakbij A7

Hadden kamer beganegrond gereserveerd. Was uiteindelijk niet beschikbaar. Geen douchevel en shampoo aanwezig.

Lokatie vlakbij A7

Op doorreis een geschikt hotel

Wat achterstallig onderhoud

Het hotel ligt dicht bij de snelweg

Uitstekende overnachtingsplek op doorreis.

Ober in het restaurant was traag en slordig.

Kamer was opgeknapt, prima verbetering, ruime douche, goed warm water, mooi tv-scherm

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

• Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en 1 Extra Kinderbed

Hygiëne

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

basis en daarmee ook goedkope overnachting voor onderweg

Erg basis

prima hotel voor onderweg langs de snelweg. Lijkt net een Amerikaans motel on the road

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Vriendelijk personeel beter als al die andere keren het eten...

Was niet erg schoon

Vriendelijk personeel beter als al die andere keren het eten was ook goed

• Beoordeeld op: 30 november 2017

5,5
    Kamer was aan renovatie toe en het eten was duur. Zou ook nuttig zijn indien Engels wordt gesproken.

Kamer

Dicht bij Tolweg

• Beoordeeld op: 17 november 2017

Na een vermoeiende reis een teleurstel-
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

Het slot van de toegangsdeur tot de kamer defect.Verder, te weinig personeel in de keuken

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Was goed kamer voldeed

De prijs van een glas wijn

Was goed kamer voldeed

gunstige ligging naast autoweg.
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

menukaart alleen in de franse taal, uitleg was slecht omdat personeel niet of nauwelijks andere taal spreekt.

de grootte van de kamer en badkamer.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

We hebben geen ontbijt genomen ,De kamers zijn erg ouderwets...

Eigenlijk niets het is maar voor een nacht.

We hebben geen ontbijt genomen ,De kamers zijn erg ouderwets ingericht

Personeel heel onvriendelijk eten was erg slecht

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Goed voor 1 nacht onderweg.

Diner, doorgebakken vlees ipv medium, en kaal. Dessertbuffet erg simpel. Ontbijt matig.

De hoofdkussens en de bedden zijn heerlijk!

Spijt van dit verblijf

Verder viel alles tegen. De ligging, de bedden, de netheid etc

De parkeerplek

ok voor 1 nacht
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

Douchen in badkuip is voor een invalide een hele uitdaging. Hotel wat gedateerd

Kamer goed bereikbaar rechtstreeks van parkeerplaats auto 5m

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Plezant

Geen

Het ontbijt was heel goed.

Prima kamer, zelfs met stopcontact naast bed voor beademingsapparatuur; uniek11
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

Prima; alles in overmaat aanwezig en wat op dreigde te raken werd direct aangevuld.

wij waren op doorreis en kon niets beters wensen
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed

er was niets dat ons niet beviel en het eten s'avonds en s'morgens was uitstekend

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

was in orde zoals gehoopt

beide waren OK , ontbijt en kamer

EEN AANRADER

prijs kwaliteit

door reis

gewelig ontbijt zeer goed

de airco er komt wel lucht uit maar geen koude lucht

de airco er komt wel lucht uit maar geen koude lucht

Lakens waren schoon

Muffe kamer, gedateerd, badkamer wel schoon gemaakt maar schimmel op de muur.

Lakens waren schoon

• Beoordeeld op: 19 juli 2017