Beoordelingen over Campanile Montluçon ~ Saint-Victor 3-sterren

Zone Artisanale 'Au Pont Des Nautes', Bordure De La Rn 144, 03410 Saint-Victor, Frankrijk

#5 van de 6 hotels in Saint-Victor

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

uitgeleefd en aan vernieuwing toe is.
    • New Generation Tweepersoonskamer

het ontbijt de vriendelijkheid bij incheck dit hadden we niet verwacht als vaste Campanile bezoeker .. zo uitgeleefd !

ontbijt veel te duur voor wat je krijgt vuil lag nog op de grond deur aan vernieuwing toe. het waaide onder de kier we hadden met bad geboekt en kregen enkel douche

niet prettig
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

de kamer was vies alleen het beddengoed was verwisselt. Bij het raam en op de grond lagen allemaal dode vliegen en andere insecten. We hadden twee kamers geboekt met onze twee dochters, we kregen een kamer op de BG en een kamer op de eerste verdieping. Dat leek ons niet erg veilig, de kamers lagen ook nog eens aan de achterkant van het gebouw en dan gewoon buiten aan een galerij die voor iedereen toegankelijk was. Dus hebben we ons maar verdeelt en heb ik met mijn oudste dochter in een kamer geslapen en mijn man met onze jongste dochter op een kamer. We hadden dat ook aangegeven maar daar werd niks mee gedaan. Kortom echt geen leuk of schoon hotel.

Voldoende parkeergelegenheid.
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Te Weinig personeel voor volgeboekt hotel. Receptioniste was ook voor de bediening, sprak geen Engels. Zaten met gezin in kamers waar rondom alleenstaande mannen zaten, die hardop (24.00 uur 's-nachts) aan het praten, ruziën, schreeuwen en aan het telefoneren waren. De kok werd gestuurd om dit aan te pakken. Heeft wel gewerkt. Maar voelde niet prettig om daar tussen te zitten, was voor de kok een bekend probleem hij wist precies wie het waren. In de ochtend, 1 personeelslid (zichtbaar) voor receptie en ontbijt aanvullen en tafels schoonmaken wat niet helemaal lukte, gezien de drukte.

Voldoende parkeergelegenheid. Personeel wat er is werkt zeer hard maar toch volgende keer ander hotel. Twee kamers met ontbijt voor 2 volwassen en 2 kinderen 200€ daar heb je ook betere hotels voor. Dus prijs/kwaliteit niet in verhouding.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Wat je van een campanile hotel mag verwachten goed netjes...
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Receptioniste sprak geen Engels(was wel vriendelijk en behulpzaam)

Wat je van een campanile hotel mag verwachten goed netjes prima restaurant en eerlijke prijs

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Super slecht jammer geen foto's van gemaakt
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

In de kamer veel heel veel mieren en ander ongedierte.stond in het donker om de deur open te doen het was er hartstikke donker.ook het ontbijt viel tegen.wij boeken heel veel campernelli maar dit sloeg nergens op.daar nooit meer boeken door ons.

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Mooie badkamer, maar slecht personeel
    • New Generation Tweepersoonskamer

Onvriendelijk personeel, bijvoorbeeld: wij wilden geen ontbijt en ze liet duidelijk blijken dat ze dat raar vond. Het diner was niet lekker en ook daar vervelende bediening, die ons dingen wilde opdringen en het niet met onze keuze eens was. Nog nooit ergens zo meegemaakt! WiFi: we kregen een gebruikersnaam en password, maar later bleek dit maar voor 1 apparaat te zijn, dus moest ik weer terug naar de receptie voor een tweede code.

Goede bedden. Lekker rustig geslapen. Mooie moderne badkamer met ruime inloopdouche met zowel gewone handdouche als regendouche, grote spiegel met goed licht. Goede airco. Gratis WiFi.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Prima bediening.
    • New Generation Tweepersoonskamer

Prima bediening. Vooral de serveerster!

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Het ontbijt was voldoende.
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Het ontbijt was voldoende. Jammer dat het bad is vervangen door een douche , maar die was prima

Goed voor 1 overnachting.
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Het feit dat het personeel geen woord buiten de deur spreekt alleen maar Frans.

De kamers waren goed. Schoon en groot genoeg als je op doorreis bent.

Doorreis

Goede prijs kwaliteit

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Onbijt heerlijk
    • New Generation Tweepersoonskamer

Onbijt heerlijk Meer variatie in avont maaltijd (3 nachten naast een )

Meer moet het niet zijn als tussenstop op weg naar een vakantie.
    • New Generation Tweepersoonskamer

Lawaai van de verwarming.

Parking voor de kamer want dat geeft een veilig gevoel.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

prima hotel
    • New Generation Tweepersoonskamer

de netheid van de kamers het uitzicht van het complex

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

Zowel kamer, badkamer alsmede bed en de rest van de...

Broodje hamburger heb ik wel eens beter gegeten, broodje was keihard! De rest, met name voor- en nagerecht waren geweldig !!!

Zowel kamer, badkamer alsmede bed en de rest van de inrichting zijn super

• Beoordeeld op: 7 december 2015

Goed voor een nacht op doorreis.

avondeten in restaurant matig (zondagavond) ontbijt was beter. Het wachten is nog steeds op de modernisering van de Campanile hotels

Goed voor een nacht op doorreis. Makkelijk bereikbaar en goede parkeer mogelijkheden.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2015

het diner sávonds

als één der laatste;nog steeds oude koffie op een warmhoudplaatje,vies van smaak en dus geen ontbijt genomen terwijl de avond ervoor na het diner een heerlijke espresso werd geserveerd.

het diner sávonds

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

De kamers zijn overal hetzelfde maar de prijs niet waarom in...

De kamers zijn overal hetzelfde maar de prijs niet waarom in Nancy 62.00 euro in Montlucon 42.00euro. In Orleans sud 80.00euro.het was bloedheet.geen airco geen koelkastje voor koel drinken s,nachts,en dan zo,n prijs ik vind dit belachelijk,dus voor mij voor80% geen Camponile o ja geen steun om je vast te pakken als je uit het bad wil stappen

• Beoordeeld op: 28 september 2015

de avondmaaltijd en te weinig personeel een en dezelfde ...

de avondmaaltijd en te weinig personeel een en dezelfde persoon voor het ontvangen van de gasten en het opdienen van de avondmaaltijd.

• Beoordeeld op: 14 september 2015

Vlotte hardwerkende jongelui

In de nacht te warm in de kamer

Vlotte hardwerkende jongelui

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

prijs kwaliteit verhouding zowel kamer als restaurant

Gebrek aan engels sprekend personeel.

prijs kwaliteit verhouding zowel kamer als restaurant