Beoordelingen over Campanile Orleans - La Source 3-sterren

326, Rue de Chateaubriand, 45100 Orléans, Frankrijk

#19 van de 25 hotels in Orléans

Ideale overnachtingsplek als je op doorreis bent!

Prachtig gelegen in het groen, goede parkeergelegenheid en wat heel fijn is: er is altijd mogelijkheid tot eten (ook in het weekend) dat in tegenstelling tot andere hotels.

Enkel goed voor te slapen en douchen

Het ontbijt geen eitje ter beschikking geen gekookt ook geen gebakken !

Het bed en de douche is zalig enkel te warm gelukkig hadden we een blazer te beschikking

Prijs/kwaliteit erg slecht
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind tot 10 Jaar)

De kamer was niet schoon. Omdat het erg warm was haalde we de dekbedden uit de hoezen, wat we daar aantroffen was schrikbarend (zie foto dekbed). De badkamer was vies, bruine kalk rondom bad (zie foto), spinnenwebben, haren, zeer vieze deuren. En het dinner was echt smakeloos. Het leek erop dat het zo uit de magnetron kwam, het stond ook binnen 10 minuten op tafel. Dit hotel vraagt veel te veel geld voor deze slechte kwaliteit. Wij komen hier nooit meer terug.

De ligging is gunstig.

Goede plek voor een korte overnachting met een rustig terras en goed restaurant voor een

De buitendeur sloten . Door het extra slot ging de deur moeilijk dicht. Nieuwe slotenzijn wel nodig. Kwam een beetje armoedig over. Ook de deur knop was e4g gammel. Ook het beveilingsmaatregelen systeem van het raam was defect(kamer 107)

De moderne badkamer. Wellicht is een handgreep in de bad/douche ruimte een idee. In bad douchen is nooit zo prettig en geeft kans op uitglijden !

De kamer viel zeer tegen

De staat van onderhoud was slecht Het slot aan de voordeur was onvoldoende gerepareerd, de deur naar de badkamer kon niet dicht De mechanische ventilatie maakte te veel herie De douchewand lekte

De bedden zijn prima

Niet gekregen wat we verzocht hadden.

Aangegeven dat er een invalide persoon kwam. Kamer per rolstoel niet bereikbaar dan door een grasveld en hoge stoepranden. Douchen niet mogelijk dan in een hoog ligbad klimmen met gladde vloer en dat gaat niet met krachteloze benen.

Goed buffet.

Ik zal dit hotel blijven bezoeken. De ligging is goed.

Het bad was heerlijk, wel mag er weer wat opgefrist worden. Een beetje verouderd. Maar zal dit hotel altijd bij kennissen aanraden.

Het bed was heerlijk. de kussens wat hoog en klein. Veel faciliteiten op nog geen zes minuten rijden. Rustig gelegen.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Te duur voor hetgeen geboden wordt.

Kamer is heel klein, 1 stoel, badkamer met bad, geen muurbeugel, was niet schoon, geen lift aanwezig, wij zaten op de eerste etage. Geen airco. De metalen staanders van de trap aan de buitenzijde van het hotel waren doorgeroest, 1 staander zat helemaal niet meer vast. Gevaarlijk.

Diner met voor-, hoofd- en nagerecht was redelijk. Er wordt op de kaart een kaasplank vermeldt, dit betrof slechts twee stukjes verschillende kaas. Het personeel was vriendelijk.

het ontbijt is prima

douchen in een bad is risicovol! Daarnaast een slechte ervaring: Na reserveren en bevestiging in november 2016 kregen we begin augustus de mededeling dat de accommodatie alsnog niet beschikbaar was; dit terwijl op de site boeken nog steeds mogelijk was. Dit opnieuw gedaan na overleg met booking.com. Bij aankomst wilde men ons eerst een kamer geven op de verdieping terwijl we een preference hadden aangegeven. Na enig aandringen bleek een kamer op de begane grond alsnog mogelijk! Moeizaam dus!

het ontbijt is prima

De rustige ligging van het hotel, vriendelijk personeel
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind tot 10 Jaar)

De kamer is extreem klein, er is nauwelijks ruimte voor bagage. Het ontbijt werd niet tijdig aangevuld, er was geen stokbrood, er was wel een sinaasappelpers, maar er waren geen sinaasappels.

De rustige ligging van het hotel, vriendelijk personeel

Ik heb de overnachting gepint, maar nu staat het hotel nog steeds gereserveerd op mijn creditcard.. al 4 keer voor gebeld maar is nog steeds niet opgelost

Boek hier niet! Bedbugs!
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind tot 10 Jaar)

Boek hier niet! Bedbugs! Onze kamer zat vol bedbugs, ik zag ze zelfs lopen in de ochtend, vol met bloed. Ik zat helemaal onder de beten. Dit schijnt al jaren een probleem te zijn wat niet wordt verholpen. Waardeloos! Nu maar hopen dat ze niet in m'n koffers zijn gaan zitten, ik vrees het ergste. Sla dit hotel over als je waarde hecht aan hygiëne.

Personeel was aardig, ontbijt was goed.

Perfect voor tussenstop vanuit Spanje
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind tot 10 Jaar)

Eigenlijk niets dat tegenviel.

De bedden!! Ik had er nog uren in kunnen blijven liggen. Campingbedje voor ons zoontje stond al opgemaakt klaar in de kamer. Restaurant was prima. Zowel voor diner als ontbijt. Personeel vriendelijk en erg lief voor ons zoontje van 6 maanden oud. Rustige, mooie omgeving. Indien we een volgende keer weer op terugreis vanuit Spanje zijn komen we hier zeker terug.

Heel gezellig, perfecte ligging en voorzien van alle comfort.
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind tot 10 Jaar)

Er was niets dat ons tegengevallen is...

We werden zeer vriendelijk onthaald. We kregen 2 kamers naast elkaar zodat onze dochters vlakbij ons konden slapen. Kamers waren zeer netjes en voorzien van alle comfort. Zeer goede bedden! Heel mooi tuintje met terras om iets te drinken. Héérlijk (en niet duur) gegeten in het restaurant! Perfecte ligging vlakbij de autosnelweg, en niet ver van Orléans centrum. Dit hotel was voor ons de ideale tussenstop, en zeker voor herhaling vatbaar!

Prima tussenstop.
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind tot 10 Jaar)

Ik sliep op een soort matras op de grond. Er was geen ruimte meer in de kamer en je betaalt wel voor 3 personen.

Het is een uitstekende locatie om een tussenstop te maken als je naar Zuid-Frankrijk reist. Het ligt lekker van de snelweg vandaan in een soort park.

Uitstekend voor doorreis.
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind tot 10 Jaar)

Diner: met name vlees viel tegen. Goed groenten- en dessertbuffet.

Ligging: rustig, goed bereikbaar. Prijs: gunstig afgezet tegen hotelkamer. Ontbijt: uitgebreid en smakelijk.

Prima hotel voor op doorreis!

Prima hotel voor een tussenstop. Parkeerterrein wordt 's nachts afgesloten. De kamers zijn niet luxe maar wel netjes en schoon. Ontbijt was goed verzorgd.

Kan ermee door.

Veel te warm op de kamer, raam kan open, maar heeft met rolluik voor verduistering ervoor weinig zin en omdat het hotel is gelegen langs een drukke doorgangsweg ook te lawaaiig om raam open te kunnen houden. Hard bed, bepaald geen boxspring kwaliteit. Douchen in bad, gevaarlijk gladde en hoge uitstap. Prijs / kwaliteit van het eten in het restaurant.

Zeer vriendelijk personeel. Efficiënte inrichting en voorzieningen hotelkamer. Zo grappig hoe Campanile er in slaagt om in een beperkte ruimte alle voorzieningen te treffen die je verblijf plezierig maken. Vooral veel ruimte om je spullen op kwijt te kunnen. Zowel in de kamer als badkamer. Goede WIFI, afgesloten parkeerplaats.

Goed overnachtingsadres

Geen tegenvallers !!

Keurige kamer en badkamer met douche . Ontbijt gevarieerd en ruim voldoende. Restaurant prima prijs kwaliteitsverhouding. Keurig en vriendelijk personeel. Voor ons is de Campanille een goed overnachtingsadres . Plus punt voor dit hotel , rustig gelegen en een afgesloten parkeerterrein.

lees bij boven vermelde paragraaf.Foto's zijn reeds naar jullie gestuurd via een mail op 18/7/2017.

De kamers.Ze zijn niet geschikt voor "3 bedden" Geen doorgang tussen de bedden. Ik heb een mail gestuurd met foto's ; na tel. onderhoud.Met de belofte dat jullie mij zouden terugbellen. IJdele beloften want tot op heden heb ik nog niets gehoord of kunnen lezen. Ik ben zeker dat ik een andere manier zal zoeken om te overnachten.

het ontbijt was ok.

Dat je op je eigen kamer thee en koffie kunt maken.

De croissants waren oud. Er zit suiker in de cereals. Het is beter dingen zonder suiker aanbieden.

Dat je op je eigen kamer thee en koffie kunt maken. Grote ventilator. Dat er veel groen omheen is met een verzorgde tuin.

Prima voor overnachting op doorreis

Geen airco waardoor bij warme dagen de temperatuur in de kamer, onder het dak, vrij hoog kan oplopen. Ramen kunnen bijna niet open, dus extra verluchten zeer moeilijk.

Rustige ligging ver buiten het centrum. Niet veel in de buurt buiten enkele andere hotels, maar restaurant met enkele gerechten en buffet bij het hotel. Vriendelijke ontvangst aan de receptie. De eenvoudige kamers met badkamer waren net en proper. Prima voor een overnachting op doorreis.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Vriendelijke ontvangst en vriendelijke medewerkers

De grootte van de kamer. Douche en toilet te dicht op elkaar geplaatst zonder afscheiding. Alles wordt drijfnat. Heeft wellicht te maken met het feit dat we een kamer voor minder validen op de begane grond kregen. Deze kamer zou ik iedereen afraden. De kwaliteit van het diner liet te wensen over. (Het ontbijt was overigens wel goed)

Vriendelijke ontvangst en vriendelijke medewerkers

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

ontbijt voldoende

de ene campanile bij de andere een verschil van 13 € per kamer voor het zelfde concept vindt ik raar .

ontbijt voldoende kamers zoals voor een campanile wat aan de kleine kant maar proper

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Redelijk ontbijt.
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind tot 10 Jaar)

Locatie en kamertemperatuur. We waren met 3 personen inc kind van 4 met eigen bed. Dan is de kamer al heel snel vol. Geen plek voor koffers.

Redelijk ontbijt. Gewoon genoeg.

Prima hotel voor kort verblijf

Feitelijk niets, wetende wat Campanile te bieden heeft

Campanile is Campanile: schoon, efficiënt en doelmatig. Prima verblijf voor een nacht. Restauratieve voorziening was prima in orde.

Een uitstekend hotel voor een tussenstop met goed diner en ontbijt

Personeel sprak uitstekend Engels en was zeer vriendelijk. Eten in het restaurant had een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Ook het ontbijt was goed. Kamer was prima, maar deed ondanks de renovatie gedateerd en eenvoudig aan. Als hotel voor een tussenstop een echte aanrader.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Normaal overnachtingshotel, bij Campanille weet je wat je krijgt.

De inrichting van het restaurant is wel erg sober. Het gebouw is aan de buitenkant nogal verwaarloosd, trappen en balkons. Binnen is het netjes.

De kamer en badkamer is bij alle Campanille hotels hetzelfde, niets bijzonders maar wel effectief. De bedden waren prima en de douche ook. Het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Geweldige locatie, goed eten

Dat we hartelijk begroet werden voor het eten,goed bediend, maar toen we klaar waren werd er niet afgeruimd, na 20 minuten zelf maar naar haar toe gelopen en om koffie gevraagd (er waren maar 2 tafels bezet maar opeens was ze heel andere dingen aan het doen en niet meer te vinden)

Prachtige locatie. Overnachtingshotel maar dan in alle rust, geen andere hotels, fastfoodrestaurants. Heerlijk in de tuin iets gedronken, vriendelijk ontvangen 's avonds in de tuin gegeten. Geen standaard menu hier was een serieus goede kok aan het werk geweest!!

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Goed bereikbaar ,redelijke accomodatie voor een nacht.

Sober ontbijtbuffet .[10 euro[ Dinerbuffet en a la card gerechten eenvoudig t.o.v. prijs. Personeel soms onduidelijk.

Gunstige ligging t.o.v. snelweg. Schone,nette kamer. Buitenterras bij restaurant.

• Beoordeeld op: 11 september 2016

Perfect als tussenstop

Wij verbleven hier 1 nacht als tussenstop dit was perfect. Niet ver van de snelweg. Ontbijt veel keuze. Lekker diner. Vriendelijke ontvangst aan de receptie.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Relatief dicht bij de snelweg, maar toch iets rustiger en...
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind tot 10 Jaar)

In de omgeving is weinig te doen, gelukkig kun je 's middags op het terras van het hotel een drankje doen en 's avonds kun je er eenvoudig maar goed (en relatief goedkoop) eten.

Relatief dicht bij de snelweg, maar toch iets rustiger en ruimer (en in mijn perceptie ook veiliger) dan de hotels die direct aan de snelweg liggen. Prima voor een nachtje als je op weg of op de terugweg bent naar Zuid-Frankrijk.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Mogelijkheid van vroeg vertrek.

De prijs (86) kwam niet overeen met reservering (79) en daardoor te duur. Kamer 1 luidruchtig van aankomende mensen en restaurant bezoekers. Geen airco. kamer was kleiner dan verwacht.

Mogelijkheid van vroeg vertrek. Ligging tussen de bomen en op mooie afstand van snelweg.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Goede simpele formule met lekker eten.
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind tot 10 Jaar)

Het aangeschoven kinderbed was een lattenbodempje en de matras was erg zacht, niet al te comfortabel.

Goed diner en goed ontbijt. Schone kamer. Rustige locatie, die je snel vanaf de snelweg kunt bereiken op doortocht naar het zuiden van Frankrijk.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Dat we er maar 1 nacht verbleven!
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind tot 10 Jaar)

De kamer was net 8 vierkante meter groot. Geen faciliteiten/airco. Leek een motel uit de jaren '60.

Dat we er maar 1 nacht verbleven! Douche was oke.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Voor één nacht voldoet het, alhoewel je er eigenlijk 's avonds niet moet gaan eten.

De hygiëne van de kamer viel tegen. Veel stof op de lampen. Douchewanden vertonen veel kalkresten. Bedden zijn goed met schone lakens. Als je de kamer binnen komt hangt er een duffe lucht. De Campaniles zijn een paar jaar geleden allemaal opgeknapt en zien er weer frisser uit, echter het onderhoud laat te wensen over, zodat over een paar jaar weer alles opnieuw moet.

Ontbijt is voldoende voor Franse begrippen.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

Keurig hotel
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind tot 10 Jaar)

Erg nette kamer met goede bedden. Enige smetje was het feit dat er geen kinderbedje aanwezig was terwijl dit wel was aangegeven. Gelukkig hadden wij deze zelf bij ons ivm doorreis naar vakantie adres. Het ontbijt was simpel maar keurig voor elkaar. Een meer dan prima hotel voor een tussenstop.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

prima lokatie om te overnachten op weg naar vakantieadres

drie persoons kamer geboekt, dan wordt er een klapbed in de al krappe twee persoonskamer gezet en kan de deur van de kamer niet meer goed open en moet je OVER dat bed maar de badkamer..

mooi op de route en vriendelijke medewerkers

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Vanwege het comfort na een lange reis goed uitgerust weer de volgende dag verder op doorreis.

Prijs kwaliteit verhouding van de kamers alsook het menu prima. Ook fijn de rustige ligging en het groen voor de kinderen om rond te rennen na een dag in de auto. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Prima overnachting dichtbij randweg. P bewaakt en prima kamer prijs kwaliteit!

Prijs ontbijt is in verhouding tot kamer prijs aan de hoge kant. 10 euor pp. Verder staat op de site niet dat kinderen tot 10 helft van de prijs zijn. 3 persoonskamer is een 2 met matras op de grond. Dit zou mogen worden vermeldt. Al is de prijs per kamer42 euro meer dan prima in verhouding tot wat je krijgt!

Afgesloten parkeerplaats. Kamer met net bed, badkamer, tv en gratis Wifi. Eveneens de mogelijkheid tot diner en uiteraard ontbijt. Personeel vriendelijk en redelijk Engels sprekend. Inchecken ging voorspoedig. Kamers zeer verzorgd voor de prijs (42 euro). 3 persoonskamer is een 2 persoons met een matras met lattenbodem op de grond. Dit beperkt wel de loop ruimte enorm. Maar nogmaals voor de prijs prima te doen. Ramen konden middels rolgorduin (buitenzijde) volledig worden afgesloten. Mocht het warm zijn denk ik dat dit lekker is. Als gezegd afgesloten parkeerterrein. Erg prettig als je met caravan of (boot)trailer bent. Parkeren is wel even puzzelen want het is ingericht op 1 auto vakken. Mocht de P vol zijn is dat wel even steken. Wij hadden het rustig en achterzijde kon de boot met auto over een aantal vakken staan. Ontbijt was keurig. Brood, stokbrood, croissant en pancakes. Verse jus koffie thee zuivel. Prijs is wel wat hoog voor ontbijt (10 euro pp) maar kinderen tot 10 waren helft van de prijs Anders waren we 50 euro kwijt en dat voelt al " veel" . Voor de kids op 12 min afstand is een KFC en MCDonalds.. dus de "nederlandse trek" kan worden gestilt.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Keurig en goed geprijsd

Geen airco, wel aan weg gelegen. Geen probleem verder

Comfortabel, keurig verzorgde kamers en uitgeruste badkamer. OK restaurant met snelle service om wat te eten

• Beoordeeld op: 27 juli 2016

Wij hebben hier een prima overnachting gehad.

Er was voor kleintjes niet veel te doen. Er zit wel een klein stukje gras bij. Een leuke glijbaan of klein klimrekje had daar leuk gestaan.

Wij hebben hier een prima overnachting gehad. Heerlijk ontbijt!

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

Super!

Mooie kamer met grote badkamer. Rolluiken om het pikdonker te maken, goede matras! Heerlijk buiten ontbijten. Door file's op de autosnelweg konden we er niet zijn tegen het sluitingsuur van 23u. Hotel opgebeld en een vriendelijke receptionist gaf ons de code door van de poort van de afgesloten parking, samen met de melding waar ik de sleutel van de kamer kon vinden. SUPER!

Goede nachtrust en schoon

Maaltijd a la carte

Goede bedden

Kleine hotelkamer, on voldoende zitgelegenheid.

Kleine hotelkamer, on voldoende zitgelegenheid.

Gelukkig maar voor 1 nachtje

Kamer was vies (vooral het toilet ) rook er muf en was erg warm

Rustige omgeving

Prima keus.

Zeer viendelijk personeel. Zeer gunstig gelegen voor doorreis. Prima keuken.

vriendelijk

Geen airco op slaapkamers

Personeel.

Ligging veel groen in de omgeving

Huisdier prijs te hoog

Ligging veel groen in de omgeving

Hotel was gekozen op basis van vakantie route en ervaring...

Hotel was gekozen op basis van vakantie route en ervaring van vorige malen gebruik van Campanile; kamer was OK, ontbijt was uitgebreid genoeg

Ligging uitstekend op doorreis naar het noorden

Dekbedden van kunststof veel te warm en kamer niet airco

Ligging uitstekend op doorreis naar het noorden

Prijs kwaliteit.

Prijs kwaliteit.

Geen hotel waard.

De kamer was vies.loslatende vloer. Vloerbedekking was vuil. Geen hotel waard.zijn ook vertrokken. Het is meer een verblijf voor werknemers.

Niet geschikt voor toeristen maar meer voor seizoensarbeiders (veel bestelbussen en zeer luidruchtig

De slaapkamer een zeer oud lollig hotel er waren veel seizoensarbeiders, zeker niet geschikt voor toeristen!!

Alles prima

Alles prima

De bosrijke omgeving

Kamer en badkamer moeten gerenoveerd worden.

De bosrijke omgeving

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Fantastich, ik kom altijd terug.

Wat meer wc papier in de houder.

Geweldige bedden. Lekker rustige omgeving.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Bevredigend

WC was defect

Ontbijt goed

Hele vriendelijke plaats.

Gladde buitentrap door de afvallende bladeren.

Hele vriendelijke plaats. Heerlijk in de natuur.

nvt

nvt

Aanvaardbaar als transferlocatie

De accommodatie is dringend aan renovatie toe.

De vriendelijkheid van het personeel.

Afgesloten parking

Afgesloten parking

Tussenstop

Diner

Auto dicht bij kamer met in de avond hek dicht

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Lokatie

Lokatie

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Nixs

Prima hotel , niks mis mee

koffie bij het ontbijt, niet te drinken stond vermoedelijk al uren te pruttelen

Alles prima in orde, zelfs goed gegeten in het restaurant

Prima hotel voor een doorreis.
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind tot 10 Jaar)

Prima hotel voor een doorreis. Voor de prijs een uitstekend ontbijt. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Prima als tussenstop!

Geen airco!

Fijne, ruime badkamer. Koffie- en theefaciliteiten op kamer. Goede, gratis WiFi. Prima bedden.

best een fijne rustige locatie
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind tot 10 Jaar)

gewoon goed voor een tussenstop

Dicht bij uitvalswegen

Dicht bij uitvalswegen

Prima hotel voor tussenstop

Het lag prettig en rustig gelegen, op doortocht naar zuid frankrijk

Prima verblijf.

Prijs/kwaliteit verhouding

Een klein en knus hotel.

Personeel was zeer vriendelijk.

Eetzaal was weinig sfeervol.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Lekker wat rustiger gelegen in het groen in plaats van het...
    • Driepersoonskamer (2 Volwassenen + 1 Kind tot 10 Jaar)

Lekker wat rustiger gelegen in het groen in plaats van het gebruikelijke: direct langs de snelweg op een industrieterrein