Beoordelingen over Premiere Classe Rungis - Orly 2-sterren

18 Rue du Pont des Halles, Z.A. Delta, Rungis, 94150 Rungis, Frankrijk

#7 van de 11 hotels in Rungis

Kamers waren gedateerd, maar wel schoon.

Personeel niet echt klantgericht en snel. Ontbijt viel wat tegen. Hele hotel oogt sterk gedateerd, maar gezien de prijs is dat wellicht te verwachten.

Kamers waren gedateerd, maar wel schoon. Hotel was rustig, geen overlast van de andere gasten of omgeving.

Voor iemand op doorreis een prima hotel

Wanneer je naar dit hotel gaat, verwacht dan geen romantisch of chique hotel. Je merkt aan alles dat het bedoeld is voor mensen die laat aankomen, en vroeg weer verder willen reizen. Maar dat is niet erg. Ik heb eigenlijk geen klachten over het hotel. Of het moet de deur van de douchecabine zijn die niet makkelijk dicht ging, maar dat is het enige.

Voor ons als reizigers op doorreis was dit een perfecte locatie: vlak aan de snelweg richting Bordeaux en net voorbij de Periferique. Voldoende parkeerplaatsen, op het oog een veilige omgeving en voor het bedrag een net hotel; zowel de kamers als de algemene ruimtes (gangen, lift, cafetaria) zien er netjes uit. We konden nog na 12 uur 's nachts arriveren, de dame van de receptie was zeer vriendelijk, het bed was schoon, de douche was lekker warm, en het ontbijt was simpel maar doeltreffend.

Prima voor een overnachting op doorreis als je niet aan luxe hecht.

Ontbijt, alleen zoetigheid. Sapautomaat was leeg. De kamers waren schoon en vermoedelijk gerenoveerd, maar het rook alsof er in het verleden gerookt is.

Twee kamers bij elkaar gekregen. Bed sliep redelijk goed, bedden op de andere kamer waren hard.Aardige receptioniste.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Uitstekende aanloop-plek voor Orly (pal aan de snelweg)van waaruit je prima naar Parijs Centrum kan

De kamers die aan de snelweg-kant liggen hebben lastige keuze: ofwel ramen dicht tegen geluid (prima isolatie) maar dan heel benauwd op warme dagen, ofwel ramen open maar dan vreselijk lawaaierig.

ontbijt supersnel, goedkoop ( 5€) maar eenvoudig (voor mij ruim voldoende). restaurantje in de buurt prima keuze en service, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en onverwachte meevaller in deze zakelijke Parijse uithoek. bushalte voor directe buslijn naar Parijs centrum pal voor de deur, kwartier-dienst!!!

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Goed voor eenmalige overnachting dichtbij de luchthaven

Receptie heel vriendelijk. Perfect hotel voor wat ik nodig had: een goedkoop, maar toch goed hotel vlakbij de luchthaven. Heel eenvoudig, maar zeker ok voor 1 nacht. De shuttle bus was goed geregeld en op tijd.

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Het is een mooie locatie als je op tour wil in bijv parijs voor de prijs kan je veel beter terecht !

- Ontbijt Het ontbijt is erg mager. Enkele stukjes stokbrood en wat melkbroodjes voor de rest niks. Ook het assortiment drinken is niet uitgebreid. Na de normale koffie thee en water was alleen jus 'd orange ( uit een tankje ) - Kamer Kortweg een warm reptielenhuis is er niks bij. Met onze temperatuurmeter kwamen wij in onze kamer ( zonder verwarming ) op 26.3 graden. Het nadeel is dat we onze ramen niet open konden zetten i.v.m de locatie van het hotel ( naast de snelweg ) - Hygiëne Badkamer was redelijk schoon. Op eerste gezicht was alles netjes en schoon totdat je per ongeluk onder de wastafel kijken omdat er wat gevallen was. Daar hing een ophoping van oude haren en vermoedelijk iets van schimmel. Ook op de kamer zelf plakte de grond en het bureautje. Verder was de kamer wel netjes maar verwacht er niet te veel van! - Comfort Bedden waren erg hard en de kussens waren zodanig dun dat we ze hebben opgevuld met onze kleding. - Personeel Personeel is op zich vriendelijk. Al kan het natuurlijk nog beter. Bij aankomst werd er niet eens goedenavond gezegd en werd er alleen gevraagd wat je kwam doen en of je wel had gereserveerd. Vervolgens krijg je een kaartje en moet je zelf maar kijken wat je kamer is

Het personeel probeert engels te praten al is dat heel gebrekkig en is het soms moeilijk om elkaar te verstaan. Wel fijn dat ze in ieder geval de moeite proberen te nemen om engels te praten.

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

zeer basic. Je moet tegen een stootje kunnen

Het ontbijt. Oud brood en cake. Alleen zoete spullen . Geen kaas of fruit. De kamers stonken naar rook. Smoke free room maar alle rook van de kamers erom heen kwamen door naar onze kamers.

Bedden waren small maar oke. Goed geslapen

• Beoordeeld op: 4 november 2016

Het is prima, comfortabel slapen in dit hotel; verder is het ontbijt ook keurig verzorgd.

Het lukte niet om voor onze laptop aansluiting te krijgen op wifi. De toelichting die we bij de receptie hierover kregen was te summier.

De eenvoudig ingerichte kamers bevatten precies datgene wat je nodig hebt, m.n. bij een eenmalige overnachting, e.e.a. is heel efficiënt ingericht.

De prijs was laag.

Het ontbijt was maar €5,70 maar dat was zelfs teveel. Verder dan een vies klein croissantje en een bak koffie kwam het niet.

De prijs was laag.

Simpel. Niks bijzonders

De temperatuur en luxe van de kamer

Restaurant op de hoek

het personeel.

Goed voor 1 overnachting

Niets in de buurt

Goed voor 1 overnachting

één van de betere Premiere Class die ik al heb bezocht.

één van de betere Premiere Class die ik al heb bezocht. TOP

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Geweldige kamer. Kleinschalig maar comfortabel en netjes!

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

Het personnel heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

goed business hotel

niets prijs was goed

bed was goed

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Prijs laag , locatie goed, dunne muren, muffe kamers

Muffe, gehorige kamers, heel karig ontbijt

Locatie, dicht langs snelweg

• Beoordeeld op: 15 oktober 2015

de directe busverbinding met hartje Parijs

De laatste bus uit Parijs bleek om 20.00 u te vertrekken. De alternatiever treugreis via metro, tram en bus kost ruim 2 uur.

de directe busverbinding met hartje Parijs

• Beoordeeld op: 5 mei 2015

Schoon, met auto goed bereikbaar, 10 min.

Afstand tot metro/RER, raam moest dicht ivm lawaai, daardoor benauwde kamer.

Schoon, met auto goed bereikbaar, 10 min. van aéroport Orly, goedkoop.

• Beoordeeld op: 21 januari 2016

rust en gastvrijhei

ontbijt

rust en gastvrijhei

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

Prima bedden, eigen douche en wc.

Prima bedden, eigen douche en wc.

• Beoordeeld op: 28 maart 2015

goeie ligging bij orly, lekker goedkoop

errug simpel maar te doen

goeie ligging bij orly, lekker goedkoop