Beoordelingen over Campanile Villejust - za Courtaboeuf 3-sterren

2 Avenue Des 2 Lacs, Za De Courtaboeuf 7, 91140 Villejust, Frankrijk

#1 van de 2 hotels in Villejust

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Veel te duur voor het geleverde.....
    • New Generation Tweepersoonskamer

Vliegtuiglawaai. Startende vliegtuigen vanaf Orly tot 23.00 en vanaf 06.00. Kamer was klein, en het kleine ingangsportaaltje was beschadigd en verveloos. WC was vies, er waren onvoldoende handdoeken en alle randen rondom het natte gedeelte van de badkamer waren bruin. Dit hotel is echt geen 119 euro per nacht (zonder ontbijt) waard! Maar ja, het zat vol met allemaal zakenlui, in ieder geval veel mensen alleen met een rolkoffertje.....

De ligging vlak naast de snelweg. Ideaal als je op weg naar het zuiden of noorden bent. Verder zijn er veel restaurants (fast food) in de nabije omgeving.

Prima prijs-kwaliteit-verhouding.
    • New Generation Tweepersoonskamer

Lawaai van vliegtuigen. Gelukkig werd er tussen middernacht en 6 uur 's-ochtends niet gevlogen. Bij aankomst niet duidelijk hoe je binnen moest komen. Je ontving de code van de poort pas na inchecken, dus we zijn binnen gegaan toen iemand anders naar buiten ging.

De kamer was heel goed, prima groot bed en een fijne douche. Het was schoon en er stond een waterkoker klaar met de mogelijkheid om koffie en thee te zetten. Er was een goed restaurant in de omgeving.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Praktisch
    • New Generation Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en 1 Kinderbed

Veel vliegtuiglawaai(, maar geen nachtvluchten). Geen lift.

Ligging dicht bij de snelweg, dus geen extra reistijd voor overnachting onderweg. Goede bedden en airco. Koffie en thee op de kamer.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Een echte tussenstopper
    • New Generation Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en 1 Kinderbed

Naast een redelijk drukke weg, en direct onder de aanvliegroute van het vliegveld (dit hoor je ook duidelijk in je kamer). Vanaf ongeveer 12 uur snachts weinig vluchten en deze beginnen weer veelvuldige te worden rond 6 uur sochtends. Wijn vonden het bed niet heel comfortabel, maar dat is persoonlijk uiteraard.

Prijs en locatie net onder Parijs maakt het een ideale tussenstop voor 1 nachtje. De kamer en badkamer is netjes en redelijk schoon.

Ideaal voor tussenstop
    • New Generation Tweepersoonskamer

Het restaurant was gesloten. Gelukkig zitten er restaurants in de buurt maar een groot bord ophangen dat het restaurant 7 dagen per week open is en dan gesloten zijn klopt niet. Er komen veel vliegtuigen laag over.

Dicht bij de snelweg, ideaal voor tussenstop. Zo kun je vroeg in de ochtend Parijs door, wanneer het nog rustig is. Veel restaurants (wok, pizzeria, grill) op loopafstand.

Naast de snelweg
    • New Generation Tweepersoonskamer

Het ontbijt dat we moesten betalen. Dat er gewaarschuwd wordt dat als je na 23.00 aankomt dat je dan geen garantie meer op een plek hebt. Vind ik niet netjes.

Naast de snelweg

Goed hotel op een doorreis.
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

De keuken en het buffet !! Wel eens beter meegemaakt. Niet mopperen over de vliegtuigen (Orly) in de kamer hoor je niets.

Een Campanille is altijd netjes. Deze vlakbij Parijs is erg gemakkelijk. Keuken maar zozo. Personeel super aardig.

Kamer was niet heel schoon, pluk haar van voorganger in de...

Zie boven.

Kamer was niet heel schoon, pluk haar van voorganger in de badkamer. Veel lawaai van heel laag overvliegende vliegtuigen onderweg van of naar Orly.

Fijn hotel voor een overnachting op doorreis!
    • New Generation Tweepersoonskamer

Maps van iPhone gaf een verkeerde route aan, hieraan kan een hotel vaak niet veel doen maar houd er rekening mee tijdens het aanrijden.

Een Companille hotel zoals verwacht. We vonden het prettig dat we op de begane grond zaten en hebben op het grasveld rustig met onze kleine de middag doorgebracht. Verder niet veel te doen in omgeving. Vriendelijk personeel die je best doen om je te helpen. Gratis parkeren en ruime kamer

• New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

De vliegtuigen die recht over komen en laag, moet wel zeggen dat we er met het slapen geen last van hebben gehad.

Prima voor een door reis. Om de hoek zit een goed wok restaurant.

ideaal als tussenstop op heen- of terugreis naar het Zuiden
    • New Generation Tweepersoonskamer

we kwamen toe in het hotel om 18.00u en we vroegen een pintje, maar we kregen geen alcohol voor 19.00U

ideaal als tussenstop op heen- of terugreis naar het Zuiden

Goed voor één nachtje, hoewel er veel betere campaniles zijn.
    • New Generation Tweepersoonskamer

Het buffet was schandalig klein in vergelijking met andere campaniles. (en deze is trouwens duurder dan de meeste andere). Hou ook rekening dat je in de nabijheid van een luchthaven bent. Receptie was amateuristisch.

De ligging is perfect als je daags nadien de ring van Parijs moet nemen.

De volgende dag hups Parijs door. Geen problemen. Bedden goed lawaai v.d. vliegtuigen niet binnen.
    • New Generation Tweepersoonskamer

Uitleg om er te komen. 2km verder zit nog een Campanille, veel mensen vergissen zich. Maar niet te veel willen onder de rook van Parijs. s´Ochtends zo de stad door ideaal.

Geweldig is een groot woord. Campanile altijd netjes. Buffet etc. was niet top, maar naast de snelweg net buiten Parijs ( vlakbij Orly !!!!!) Goed beveiligd, met codes en hekken.

Goed hotel voor tussenstop vakantie
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Afstandsbediening tv lege batterijen.

De baliemedewerker was heel vriendelijk en sprak goed Engels dus het inchecken was al goed, de kamer was super schoon ook de douche en toilet blonken als een spiegel. Goede bedden en een goed ontbijt in de morgen. De omgeving rond het hotel is nogal druk maar binnen in de kamer merk je daar niets van. Rond het hotel zijn veel restaurants maar ook in het hotel zelf kun je prima eten. Prima hotel voor een overnachting.

Franse slag doet zijn naam eer aan.

we waren met twee personen kregen slechts een set handdoeken. deze werd ook niet dagelijks gewisseld hoewel we het wel volgens wisselinstructies op de grond hadden gelegd. we kregen de deur niet open met de daarvoor bestemde keycard. moesten de tweede avond naar de nachtportier om deze keycard weer te activeren. Herrie van de opstijgende vliegtuigen.

goede bedden en airco

alleen het hoogst noodzakelijkeis er aanwezig
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Na afloop bleek dat zowel ik als mijn partner alle telefooncontacten en whatsapp contacten kwijt waren. Dit hoorden wij toevallig ook van andere mensen die daar waren geweest

Prima etappehotel, vlak bij Parijs.
    • New Generation Tweepersoonskamer

De kamer was uitstekend: waarschijnlijk pas vernieuwde badkamer met ruime inloopdouche. Ontbijt was voldoende; typisch Frans met als enig broodbeleg jam. Afgesloten parking is zeer fijn. Kamers zijn wel gehorig. Een bus vol Chinezen was op zondagmorgen al druk aan het kwetteren...

Bij bezoeken dit hotel vaker op doorreis.
    • New Generation Tweepersoonskamer

Bij bezoeken dit hotel vaker op doorreis. Tot op heden altijd naar tevredenheid. Helaas was nu het matras zeer slecht. Wij hebben het hotel een mail gezonden omdat ons vertrek al vroeg in de ochtend was, helaas geen reactie terug gehad.

prima voor 1 nacht
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Het toegangshek was dicht en geen bel of zo heel raar, wel bord met telefoon nr van hotel! Midden op de dag dus niet s'nachts. Uiteindelijk met een personeelslid van ander hotel mee door het hek gereden. Drukke weg naast het hotel met heel irritante motor geluiden, s'nacht niet gehoord

Service heel hulpvaardig en vriendelijk en prima bed ( met uitzondering van het toegangshek probleem)

aangenaam
    • New Generation Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en 1 Kinderbed

beddengoed voor het derde bed (kind) kan beter, bijvoorbeeld een dekbed net als bij de andere bedden.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, goed ontbijt, diner mogelijkheden zijn voldoende, afgesloten parkeerterrein. Ideaal als overnachtingsplek op weg naar of vanaf de vakantiebestemming, vlakbij de A10.

Zie hierboven zegt genoeg
    • New Generation Tweepersoonskamer

Allereerst werdt er een kamer op de 1ste verdieping gegeven, terwijl wij bjj de boeking hadden opgegeven een begane grond kamer nodig te hebben ivm slecht lopen partner. Dit werdt dan wel gecorrigeerd echter naar een kamer achterin waardoor er nog een eindje gelopen moest worden. De kamer viel enorm tegen. Het lijm van de vloertegels kwam tussen de oude vloertegels door waardoor je bleef plakken op de vloer. Enorm smerig dus! Het ontbijt was ook slecht er stond geen beleg zoals kaas of zo hier hebben wij om moeten vragen. Wij zijn hier al vaker geweest maar zo slecht nog niet eerder gehad.

ideaal als tussenstop van het zuiden naar huis
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

op de dag zelf maar een mail ontvangen met de toegangscode van het domein, dit niet gezien als je de hele dag in de auto zit, daarom was het wat paniek als we toekwamen, zou beter via sms gebeuren

vriendelijke ontvangst

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Keurige locatie als tussenstop
    • New Generation Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en 1 Kinderbed

Restaurant liever eerder open. Met kleine kinderen is 19u te laat. Maar alternatief, mcDonald's, is op 5 min rijden.

Uitstekende doorreis locatie. Super vriendelijk personeel. Afgesloten parkeerplaats.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Zou dit opnieuw boeken

Eigenlijk niets.

Mooie verzorgde kamers. Vriendelijk personeel vooral tijdens het ontbijt ondanks 2 bussen onbeschofte reizigers werden wij toch vriendelijk bediend. Ideaal voor mensen op doorreis.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

• New Generation Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en 1 Kinderbed

De eerste kamer die we kregen bleek bij het binnengaan al bezet. De tweede kamer leek bij het binnengaan schoon maar de douche was niet gedaan. Vuile handdoeken e.d. op de grond en op het toilet. Uiteindelijk was de derde kamer goed en daar viel dan ook niets op aan te merken. De mogelijkheid tot eten 's avonds (dit was op een zondag) en dan kon je alleen buffet kiezen, wat achteraf niet veel voorstelde. Ongezellige eetzaal.

Ruim ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Prima voor 1 nacht
    • New Generation Tweepersoonskamer

Personeel kon nauwelijks Engels, je kon (in het weekend) geen gebruik maken van a la cart, alleen buffet was wat magertjes warm alleen kip, groenten. Vanaf 19 uur eten net als de restaurants: pizza, wok en grill 10 min lopen

De ligging, parkeergelegenheid, kamers

Modern hotel, prima op doorreis naar zuid frankrijk

Helaas was er geen kinderbed op een van de gereserveerde kamers. Na wat telefonisch contact met de receptie werd een babybed gebracht, geen kinderbed. Gelukkig slaapt onze dochter van 3 hier ook wel in, maar het was toch jammer dat er geen kinderbad was.

Vernieuwde kamer, fijne bedden en moderne badkamer.

wij zullen geen gebruik meer maken van dit hotel

Het ontbijt was een ramp. Volgens het personeel hadden Chinese gasten alles opgegeten en was de voorraad voedsel op toen mijn vrouw en ik even na achten ons meldden voor het ontbijt. Wij kregen een gratis ontbijt aangeboden bij de afdeling "premier classe" , maar ook daar was het buffet praktisch op. Het hotel lag precies onder de lijn van vertrekkende vliegtuigen van vliegveld Orly, wat het nodige vliegtuig lawaai tot gevolg had. Eén van de twee personeelsleden was niet ingewerkt en beide spraken niet of nauwelijks Engels. Het uitchecken duurde een eeuwigheid.

De kamer was klein maar wel goed.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Geweldig!!!

Dat s'ochtends tijdens het ontbijt de koffiemachine het niet goed deed en gevraagd om na te kijken maar daar werd niet echt op gereageerd helaas.

De kamer en badkamer. Schitterende kamer. Heel goed bed. Heel schoon en netjes

• New Generation Tweepersoonskamer

Ontbijt waar geen ei was

Kamer

Prima, ergens anders gegeten (dichtbij)
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Wel honden in de kamers maar niet toegestaan in restaurant

De ligging en de rust in de kamer

Laken was gescheurd.

Laken was gescheurd.

Geschikt als overnachting onderweg.

Ontbijt erg karig. Taaie croissantjes. Ben geen pieperd, maar voor dat geld kan het veel beter.

Geschikt als overnachting onderweg.

Uitstekend als je een nachtje net na Parijs wilt overnachten

Uitstekend als je een nachtje net na Parijs wilt overnachten

Restaurants in nabije omgeving en prima ontbijt.
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Restaurants in nabije omgeving en prima ontbijt.

Dicht bij de snelweg, goede prijs kwaliteitsverhouding, als...
    • New Generation Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en 1 Kinderbed

Dicht bij de snelweg, goede prijs kwaliteitsverhouding, als snelle tussenstop ideaal

Heel fijn voor de doorreis
    • New Generation Tweepersoonskamer

Het was op een afgelegen terrein, soort motel gevoel

het was netjes en het ned was comfortabel. verse jus doranje bij het ontbijt!

Praktisch.
    • New Generation Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en 1 Kinderbed

De badkamer en bedden waren niet helemaal schoon

Praktisch. Direct aan snelweg

Prijs kwaliteit is prima, maar alleen voor een overnachting...

Prijs kwaliteit is prima, maar alleen voor een overnachting op doorreis

Mooie en propere kamer.

Geluidshinder luchthaven

Mooie en propere kamer.

functioneel en praktisch verblijf.
    • New Generation Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en 1 Kinderbed

functioneel, goede parking en locatie. Vriendelijk personeel.

vriendelijke ontvangst

kamers prima, ligging goed

Nooit meer!!
    • New Generation Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en 1 Kinderbed

Weinig personeel, slecht ontbijt en diner

Ok
    • New Generation Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en 1 Kinderbed

Voor een overnachting op doorreis is het ok.ok

Ligt aan drukke weg

Vlak bij snelweg. Handig indien op doorreis. Alles aanwezig in kamer. Genoeg stopcontacten, fohn,schoon,hondje mocht mee.

• New Generation Tweepersoonskamer

Behulpzaamheid bij ontbijt ivm glutenvrij eten

Het ontbijt is goed en zeker voldoende
    • New Generation Tweepersoonskamer

Is zeker goed als doorgangsverblijf. Spijtig dat men in het WE ,sa avonds geen lunch meer kan verkrijgen.

Het ontbijt is goed en zeker voldoende

Prima hotel voor op doorreis

Schone nieuwe badkamer

ijskoud

verwarming

• Beoordeeld op: 11 november 2017

eenvoudig maar prijs/ kwaliteit uitstekend

eenvoudig maar prijs/ kwaliteit uitstekend

Propere kamers (behalve onder de bedden), lekker ontbijt,...
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Kuisen onder de bedden mag zo nu en dan ook!

Propere kamers (behalve onder de bedden), lekker ontbijt, vriendelijke bediening.

• New Generation Tweepersoonskamer

Geluids overlast van vertrek en landing van Vliegtuigen vanuit vliegveld Orly in de directe omgeving.

Personeel heel vriendelijk.

Ideaal voor een overnachting als je op reis bent.
    • New Generation Tweepersoonskamer

Kleine dingen die niet in orde waren, bv kraan die los staat, airco werkte niet goed

Goed bed, vriendelijk personeel, afgesloten parking.

schoon en nettjes

redelijk kleine kamers

schoon en nettjes

Schone prima kamer voor het geld
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Het is leuk voor doortocht maar niet om een vakantie te vieren

Schone prima kamer voor het geld

Prima voor een nachtje

WiFi deed het niet

Kamers op de begane grond naast elkaar. Waterkoker aanwezig.

Kort, maar 1 nachtje op doorreis. Daarvoor prima hotel.
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Het uitzicht is niet echt denderend.

Prima prijs-kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

goed eten vriendelijk personeel
    • New Generation Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en 1 Kinderbed

iets wat gehorige kamers. Het lag aan een drukke weg en dat geluid was goed hoorbaar.

goed eten vriendelijk personeel

prettig
    • New Generation Tweepersoonskamer

ligging vlak bij park en bij snelweg zonder daarvan hinderlijke herrie te horen

We hebben er goed geslapen.
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

We konden vanaf 15.00 uur inchecken, maar bij aankomst bleek 1 van de 2 kamers nog niet schoon gemaakt te zijn.

de bedden

Ontbijt was goed.

Diner

Ontbijt was goed.

De lokatie

Geen bezwaren

De lokatie

Kamers donker en prima bedden en airco.

Geluid vliegveld

Kamers donker en prima bedden en airco. Prima voor overnachting op weg naar het zuiden.

Aardig personeel.
    • New Generation Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en 1 Kinderbed

Niets. Was slechts voor een nacht op doorreis.

Aardig personeel.

Super goed hotel voor een tussenstop. Voor 1 nacht prima. Schone kamer. Heerlijk eten en ontbijt
    • New Generation Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en 1 Kinderbed

Kleine kamer voor 3 personen.

Zeer vriendelijk personeel.

Prima overnachtings hotel met prima ontbijt
    • New Generation Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en 1 Kinderbed

Prima voor een overnachting.

Nabij vliegveld, veel herrie
    • New Generation Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en 1 Kinderbed

Locatie naast vliegveld, veel lawaai.

Locatie vlak bij snelweg

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

matig
    • New Generation Tweepersoonskamer

arco werkte niet dus warme kamer, biefstuk te taai, te veel boekingen ongeveer 120 mqn

de kamer

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

voor herhaling vatbaar.
    • New Generation Tweepersoonskamer met Aparte Bedden

Er was geen mogelijkheid om te dineren op zaterdag.

De kamer was goed. De bedden prima.

Prettige bedden

Matig diner en ontbijt

Prettige bedden

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Frietjes waren super.

Douche in Bad.

Frietjes waren super. Beter dan sommige Belgische restaurants!!!!

Zondagochtend chaos en onderbezetting van personeel !

2 van de 4 kamers geen gepoetste badkamers !

Geen ontbijt meer om 8 uur smorgens, aldus geen eten voor de helft van de bezetting !

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Het was oké, niet geweldig.
    • New Generation Tweepersoonskamer

Her bed was erg zacht en dat vinden wij niet prettig maar dat is natuurlijk heel persoonlijk.

Het was oké, niet geweldig. Prima voor 1 nacht

• Beoordeeld op: 30 maart 2017

Ideale tussenstop

Het personeel dat uitermate vriendelijk en behulpzaam was.