Beoordelingen over Campanile Marne la Vallée - Bussy Saint-Georges 3-sterren

8, avenue Marie Curie, 77600 Bussy-Saint-Georges, Frankrijk

#7 van de 10 hotels in Bussy-Saint-Georges

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Prima , pluim ook voor het perosneel

afmetingen van de kamer voor 3 personen was wel aan de kleine kant.

prijs kwaliteit was zeker in orde. ligging t,o.v Disneyland Parijs is uitstekend. Al het nodige was aanwezig.

Dichtbij Disneyland 👍🏽Schoon, Prima voor een nacht na een...
    • Next Generation Driepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Junior Bed

Ontbijt beetje prijzig en restaurant was een beetje rommelig. De iets oudere dame achter de balie was een beetje kortaf.

Dichtbij Disneyland 👍🏽Schoon, Prima voor een nacht na een dagje plezier in Disneyland Parijs.

Goed hotel met opmerkingen
    • Next Generation Driepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Junior Bed

We waren met onze 3 jarige zoon daar en hij sliep in het één persoonsbed dat naast het raam stond. Raam had geen kinderbeveiliging en raam kon alleen open en niet op kiepstand. Vochtplekken op plafond want vermoedelijk heeft de airco installatie erboven een keer gelekt.

Locatie vanaf Disneyland Ontbijt niet al te uitgebreid maar goed Afgesloten parkeerterrein Nette kamer Lift is alleen te bedienen met je kamer pas, dus geen ongewenste gasten

• Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

We hadden per ongeluk Campanile geboekt en betaald bij een verkeerde plaats (Zelfde plaatsnaam ten oosten en westen van Parijs). Ze weigerden de betaling terug te storten. We hebben er niet overnacht, nooit meer bij een Campanile!

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar

Geen klachten

Ons kamer ging niet op slot, wij dit gaan melden aan het personeel, er Kwam direct iemand mee om te checken en hebben we een andere kamer gekregen. En personeel was heel vriendelijk

• Beoordeeld op: 6 april 2018

het ontbijt was lekker.
    • Vierpersoonskamer Nieuwe Generatie met 1 Tweepersoonsbed en 2 Junior Bedden

Het bed voor de kinderen dat kon opgeklapt worden tot tafel stond niet vast zodat mijn zoon van 9 mee 'inklapte' wanneer hij niet in het midden van het bed lag.

het ontbijt was lekker.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

de vriendelijke ontvangst, de hulpvaardigheid van de loket...
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

de hygiëne, de geur was vervelend van de tapijt

de vriendelijke ontvangst, de hulpvaardigheid van de loket medewerkster, de bereikbaarheid en de visibiliteit.

Prima service, goede kamers, ontbijt kan beter
    • Next Generation Driepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Junior Bed

Ontbijt was niet echt heel uitgebreid en niet heel goed aangevuld.

Voor onze doorreis naar Disneyland Paris was deze accommodatie perfect. Kamer prima in orde, goede badkamer en lekkere bedden. Wij een tweepersoonsbed (wel wat krap voor 2 personen) en zoontje in een extra bed.

Voor 1 nacht
    • Next Generation Driepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Junior Bed

De kamer, mooi maar klein claustrofobisch, ontbijt viel tegen er werd niet bijgevuld, personeel was oké, spraken enkel Frans.

De verbinding naar de autobaan richting Disneyland 10 minuten daar vandaan

• Next Generation Driepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Junior Bed

Lastig dat s avonds de poort van de parkeerplaats dicht is, aan de andere kant geeft dit wel een veilig goevoel.

Ideaal hotel als overnachtingsadres als je vroeg aan wilt komen in disneyland parijs. Kleine kamers, maar voor een nachtje prima, en fijn dat er een derde bed was/is. Daardoor natuurlijk de ruimte minder.

Waarschijnlijk ga ik toch verder kijken naar andere aanbieders

Grotere kamers. Rooklucht op de kamer Ontbijt is duur voor hetgeen er geserveerd wordt. Geen eitje of scrambeld egg. Prijs kwaliteit is niet ok. Te duur dus. (€112,00) incl ontbijt

Badkamer Eten in het restaurant s,avonds was prima in orde. Receptie prima geregeld Prima parkeerplaats.

Basic verblijf, voor verbetering vatbaar.
    • Vierpersoonskamer Nieuwe Generatie met 1 Tweepersoonsbed en 2 Junior Bedden

Ontbijt was leeggeplunderd en werd niet snel aangevuld. Zijn prijs niet waard. Beter wat meer betalen voor degelijk ontbijt. In de kamer was gerookt, terwijl de kamer rookvrij hoort te zijn. Door de volledige bezetting van het hotel kon hieraan niets verholpen worden.

De ligging dichtbij Disneyland. De afgesloten parking.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Goed hotel, schoon, en prima service.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Het enige wat tegenviel was het ontbijt. Er was keuze uit croissantjes, chocolade broodjes, en een stokbrood waar je zelf een stukje af kon snijden. Als beleg was er kaas, ham, of jam. Tot slot was er yoghurt met een keus uit vruchtjes of cornflakes. Het was afdoende, maar zeker niet luxe. Voor elf euro per persoon had ik toch op z'n minst wel graag een eitje bij mijn ontbijt gehad. Er stond een koffieapparaat zonder keuze voor thee, waarvan de chocomel na 9:30 uur op was. De laatste dag hebben we uitslapen verkozen boven het summiere ontbijt en zijn op een later tijdstip ergens anders uitgebreid gaan brunchen voor dezelfde prijs. Conclusie: Het was een ontbijt wat ik thuis zou nemen wanneer ik me aan het haasten ben om op tijd op mijn werk te komen, niet een ontbijt waar ik van kan genieten tijdens mijn vakantie.

De kamer was ruim genoeg en netjes. Alles was goed schoon; ook de badkamer. Het lekkerste was de douche: constant lekker warm water en geen drukverlies. Helemaal goed! De locatie was perfect. We konden gratis parkeren bij het hotel en liepen vervolgens tien minuutjes naar het metrostation waar een rechtstreekse lijn ging naar zowel Disneyland als het centrum van Parijs. Tip: Een regulier kaartje uit de automaat is altijd een enkeltje! Om naar Parijs te gaan is een zone-kaartje makkelijker. Er is keuze uit een 'normaal' kaartje of een 'Mobilis'. De Mobilis is even doorklikken op het scherm van de kaartautomaat, maar deze is wel royaal voordeliger en daarmee kan je alle aangegeven dagen vrij reizen in het metrostelsel van Parijs en omgeving. Zoek van te voren wel even goed uit hoeveel zones je nodig hebt.

Proper
    • Superior Driepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Te kleine ruimte, 3persoonskamer is een kleine 2 persoonskamer. Ze was ook maar voor 2personen gedekt dus wij dachten dat we een verkeerde kamer hadden gekregen wat niet bleek te zijn. Receptioniste is snel de bank komen dekken maar hadden ook maar 2 handdoeken en 2 bekers voor de thee/koffie. Bekers in de badkamer voor tanden te poetsen waren er ook niet. Tapijt op de kamer met vlekken. Ontbijt zeer pover: enkel kaas en hesp van charcuterie, geen eitje of iets warm. Goed voor 1x

Proper

Comfortabel verblijf nabij Disney
    • New Generation Driepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden en 1 Junior Bed

Bij het binnenkomen in het hotel hangt een indringende onaangename geur van eten van het bijhorende restaurant.

Wij verbleven hier voor een weekendje Disney Parijs. We hadden hele goede bedden, een comfortabele douche en een uitgebreid ontbijtbuffet, meer hoefde het daarvoor niet te zijn.

Geboekt voor bezoek 4 d Disneyland, niet voor herhaling vatbaar, betere alternatieven voorhanden
    • Superior Vierpersoonskamer

- Ontbijt was prijzig vergeleken met het aanbod. - De kamers zijn veel te klein voor 4 personen. - Er staat maar 1 volwaardig bed, de 2 kleine bedden zijn echt wel klein, niet aanbevolen voor 4 volwassen personen. - Betere alternatieven voorhanden voor deze prijs.

- De ligging en bereikbaarheid van het hotel, rustig gelegen en makkelijk bereikbaar vanuit Disneyland Parijs. - Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Ik vond het een beetje duur voor wat we kregen.
    • Next Generation Driepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Junior Bed

Kleine kamer door 3e bed voor onze zoon en teveel licht binnen door de verlichting van de parking. Het was niet aangenaam slapen zo, de kamer was s'nachts nog verlicht! Als je te laat aankomt, kan je niet meer parkeren op de parking zelf van het hotel. De 2e lift was 3 dagen stuk, waardoor wij bij het uitchecken uit armoede, met al onze bagage met de trap naar beneden moesten, omdat de lift altijd vol zat met mensen van de overige verdiepen. Omdat wij dicht bij de lift sliepen, hoorden wij deze ook nog op de achtergrond werken.

De gemakkelijke verbinding naar het treinstation in de buurt, om naar Disneyland Parijs te gaan was heel handig en snel. De parking wordt s'avonds afgesloten door een hek en er is voldoende camerabewaking. Uitgebreid ontbijt, al was het soms wel wat wachten tot ze terug gingen aanvullen. Het personeel was wel heel vriendelijk en behulpzaam, ook naar kinderen toe.

zeer vriendelijk bij de receptie.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

zeer vriendelijk bij de receptie. Bij aankomst voor 12u aangegeven dat we laat terug komen en ondank dat de kamer nog niet klaar is al vast sleutel mee voor later zo dat je direct toegang hebt.

Geen aanrader.
    • Vierpersoonskamer Nieuwe Generatie met 1 Tweepersoonsbed en 2 Junior Bedden

Het restaurant en het ontbijt.veel geld voor slecht eten. Geen brood enkel stokbrood. Werd weinig bij aangevuld voor de late ontbijters. De kussens van het bed waren niet goed, kamer konden we amper bewegen. Geen minibar in de kamer.Disney vlot bereikbaar maar het metrostation bij het hotel voelde onveilig aan 's avonds met de kinderen.

Kamerpersoneel was heel vriendelijk.propere handdoeken elke dag. Opgemaakt bed... locatie voor Disney en centrum Parijs ideaal. Met de metro bereikbaar.

Prima verblijf voor ons doel, jammer van het ontbijt

Het ontbijt, matig aangevuld en 2 dagen was het zelfs gewoon op... De plaatjes van het ontbijt kloppen niet met de werkelijkheid...

De ligging t.o.v. Het station was perfect! Goede verbinding naar Disney en Parijs centrum! Kaartje naar Disney voor €2,55 en Parijs centrum voor €6,15 te koop op het station zelf!

Goed verblijf in Parijs met goed openbaar vervoer ( driedagenpas RER, bus, metro, tram)
    • Next Generation Driepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed en 1 Junior Bed

Niets speciaal. Wij hebben waar voor ons geld gekregen. Prijs / kwaliteit zeer goed, waarvoor dank.

De ontvangst en het personeel van het restaurant.

Goede locatie, goed verblijf.

De witte handdoeken waren wel gewassen maar roken heel erg muf en waren niet goed schoon geworden in de was.

Kamers waren mooi schoon en het zag er allemaal goed uit. Ook de douch was erg goed.

Tussenstop
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De matrassen waren veel te zacht. De vloerbedekking vol vlekken en de lift voelde zeker niet veilig. Ook het eten in het restaurant was vrij duur

De stilte en rust

Zeer goed verblijf
    • Superior Vierpersoonskamer

Jammer was geen koelkast op kamer en drinken moet op de grond staan .

Ontbijt was lekker , kamer was ook goed , persoon zijn vriendelijk ;) perfect kamer voor Disneyland Paris verblijven .

De vriendelijkheid van het personeel
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Voor de 2 de kamer kregen we een sleutel maar blijkbaar was daar al iemand. En er lag een flesje fanta gewoon op de gang en de andere morgen lag het er nog altijd. Er lagen ook pampers op het dak aan het raam van onze slaapkamer

De vriendelijkheid van het personeel

Goed hotel
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was tot 10 uur .Maar tot 2 x toe toen wij rond half 10 kwamen waren er dingen op . Het werd wel gehaald als je er om vroeg .Deden ook best moeilijk tegen mensen die nog later waren over het feit dat het tot 10 uur was ,terwijl het personeel stond te niksen /kletsen en heel veel tafels vol/vies stonden en ze dus genoeg te doen hadden.komt heel naar over . Ook toen wij s, avonds nog wat gingen drinken met een klein hapje duurde het heel lang en moesten we er nog achteraan want het klopte niet .

de kamer was top ! Zeer netjes, schoon en boven verwachting eigenlijk

Schitterend hotel, op 15 minuten (met de trein) van Disneyland
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat onze haardroger kapot was en er geen andere meer was. Ach ja, dat kan gebeuren. Tip: wat leuk zou zijn (het was tot 35 graden), is een ijskastje op de kamer.

Nette kamer, koffie-en theefaciliteiten op de kamer, maar vooral vlakbij het RER-station. Vanaf daar sta je op 10 minuten in Disneyland Parijs. Zeer behulpzaam personeel, we kregen een plannetje mee. Privé parking. Verhoogde veiligheid doordat je de lift moet activeren met je kamersleutel. Zeer tevreden! We boeken hier opnieuw als we Disneyland volgende keer bezoeken.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Geweldig hotel, dichtbij Disneyland Parijs.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

's avonds hebben wij buiten op het terras heerlijk genoten van een heerlijk drankje met wat worst en kaas erbij. Het eten is echt heerlijk en ziet er verzorgd uit.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Gunstig gelegen hotel voor Disneyland Parijs
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De vriendelijkheid van het personeel kan beter. Het is niet verkeerd maar voelde ons ook niet echt te gast. Daarnaast is het ontbijt heel basic: wat broodjes, jam, kaas, ham en yoghurt. Wat fruit en bijvoorbeeld een hard gekookt ei hebben we gemist.

Wij vonden de locatie van het hotel prima; ongeveer 10 minuten lopen naar de trein/metro en vanaf daar rechtstreekse verbinding naar Parijs centrum en Disneyland. Je bent vanaf het hotel in 20 minuten in het park! Ook heel fijn dat je gratis kunt parkeren, meer dan voldoende parkeergelegenheid en het hotel vonden wij netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

jammer genoeg was er een misverstand met een annulering...

jammer genoeg was er een misverstand met een annulering tussen de 2 boekingen! Dus dacht ik dat deze van Campanile geannuleerd was! uit onwetendheid hebben we maar in onze Wagen overnacht! Die avond belden ze ons op rond 20U30 maar voor ons was dit te laat om nog te verplaatsen! onze excuses en wij kregen excuses van campagnile voor het misverstand! Dit zal ons zeker niet laten om in de toekomst nog bij jullie te boeken!

Ontbijtruimte
    • Superior Driepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Te weinig personeel bij het ontbijt, het was druk in de ontbijtruimte men kon het niet aan . 2 dagen 15 minuten moeten wachten op stokbrood en croissants, alle tafeltjes stonden vol met vuil servies .

Dichtbij disney

De 3 persoonskamer was veel te klein. We misten zitgelegenheid en opbergruimte. Was echt een 2 persoonskamer met een extra bed.

Ontbijt lekker en uitgebreid, nette kamer.

Met je ogen dicht is dit een prima hotel voor een overnachting dicht bij Parijs.
    • Superior Driepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Tijdens ons eerste verblijf was de kamer erg klein, en het bad liep erg slecht leeg. Bij het tweede verblijf deed de lift het niet, en moesten we van de tweede naar de derde verdieping met onze koffers over de trap. Het ontbijt lijkt allemaal niet erg vers, en de keuze is beperkt. Verder is de staat van het gebouw en de interieurs niet helmaal zoals op de fotos is voorgesteld. Het is allemaal wat kaler en versleten. En een suggestie: geef even aan bij het hek van het parkeerterrein hoe men contact kan opnemen om dat het te laten openen.

Het parkeerterrein is afgesloten met een hek, en het is dicht bij onze bestemming Disneyland Paris.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Avondeten buffet. Was heel weinig keuze, niet echt warm en we moesten vaak wachten omdat de schalen leeg waren

Wij wilden naar disney gaan, het was maar 10 minuten rijden! Kamers waren elke dag netjes gepoetst en ruim genoeg.

De kamers zijn zeer goed.

De airco op onze kamer werkte niet.

De kamers zijn zeer goed. WiFi werkt er goed in het hele hotel. Dit hotel is zeer ideaal voor een weekend Disneyland. Het is slecht 10 min rijden. De afgesloten parking is een extra pluspunt.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

goed hotel in de buurt bij Disney
    • Superior Driepersoonskamer

Toilet bleef doorlopen, wel melding gemaakt bij receptie

Kamers goed verzorgd. Matrassen n iet allemaal van goede kwaliteit ( Jammer) Ontbijt ook goed verzorgt.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Kort maar goed verblijf voor ons Disney-uitstapje
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Goed ontbijt, is geen 5 sterrenhotel, maar keuze genoeg om een lekker ontbijtje te hebben. Auto stond op afgesloten parking. 15-20 min rijden vd Disney vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Ideaal als slaapplaats voor een weekendje Disney.

Ontbijt werd niet voldoende op tijd bijgevuld, ook koffietassen lieten op zich wachten. Wat structuur bij het personeel zou welkom zijn.

Ideaal als slaapplaats voor een weekendje Disney.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Verblijf is goed! Let wel op dat de bedden wat aan de harde kant kunnen zijn.

De bedden zijn erg hard.

Met de auto is het hotel goed te bereiken. Bij binnenkomst wordt je hartelijk ontvangen. Het ontbijt staat er uitgebreid en netjes bij.

voor de 2de nacht hebben we zonder probleem een andere kamer...

1ste nacht, in de geboekte kamer was een onaangenaam geluid

voor de 2de nacht hebben we zonder probleem een andere kamer gekregen + gratis ontbijt om de eerste nacht te compenseren zeer vriendelijk personeel en doen hun uiterste best om de klant tevreden te stellen

Voor 1 nacht op doorreis prima hotel om te slapen, niet te veel van verwachten.

Zie hierboven

Prijs kwaliteit verhouding was prima, het restaurant voor het avond eten was onvoldoende, het eten was niet echt goed, te weinig personeel om de drukte aan te kunnen, het eten kwam niet tegelijk en was niet gaar. De ober was wel vriendelijk en deed echt z'n best. Het was meer het systeem dat niet werkte dan de onwil van het personeel.

• Superior Driepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

De kamer ,Ontbijt en het personeel

Iedere ochtend was het wachten bij het ontbijt tot er weer beleg of croissantjes of iets anders warms was.Waardoor wij sochtends bijna geen ontbijt hadden! De bedden waren echt keihard en bij de airco zag het er echt smerig uit natte plekken etc. Voor de rest was het wel ok... Alleen het personeel was niet echt vriendelijk als ik wat vroeg !

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Prima voor Disney, maar verwacht niet te veel
    • Superior Driepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Personeel bij inchecken aardig. Maar bij het ontbijt (op een donkere meneer na) ongeïnteresseerd en onaardig. Het servies was niet echt schoon.

Onze dochter van 3 vond haar eigen bed geweldig. De kamers zijn super klein maar slim ingericht. Prima voor een weekendje Disney (dat is vlak bij) ontbijt was prima, maar niet alles continue voorradig

locatie, prijs , kwaliteit is zeker ok!

wij hadden een superieure 2 persoons kamer. Maar ik weet niet wat het verschil is met een standaard kamer...

goede locatie, dicht bij disneyland. lekker ontbijt, dichtbij enkele goede restaurants (zie tripadvisor). zeker een aanrader

• Beoordeeld op: 17 april 2017

prima voor kort verblijf en dicht bij Disney!
    • Superior Vierpersoonskamer

1xontbeten op een prime time moment. geen duidelijke plaatsen dus 2tje zaten aan 6 persoons tafel....daardoor geen passende tafel. er was beperkt keus(geen eieren...en dat met pasen)en er was niet genoeg servies voor koffie of fruit(yogurt)

verrassend een bad/en heerlijke douche op de kamer!!frisse kleuren goede verdeling meubulair.

Goede hotelkeuze voor onze geplande uitstappen.
    • Superior Vierpersoonskamer

Kamer beperkt in ruimte voor 4 personen maar geen probleem voor 1 overnachting.

Goede ligging nabij station en eurodisney. Gratis en voldoende parkeergelegenheid. Behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Proper, kamer perfecte prijs kwaliteit
    • Superior Driepersoonskamer

Bij te betalen ontbijt veeel te duur voor wat we kregen. We waren er om 8.45u en het buffet was helemaal leeg en werd maar gedeeltelijk terug aangevuld. Echt niet ok!

Proper, kamer perfecte prijs kwaliteit

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Het was een keurig hotel, niet bijzonders maar gewoon goed...
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De douche was raar ingedeeld, de kop was heerlijk maar er was geen bewegingsruimte.

Het was een keurig hotel, niet bijzonders maar gewoon goed en zeker voor de betaalde prijs.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Het was zeer proper en geschikt voor 1 overnachting.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Het was goed dat het ontbijt in de pris die wij betaalden zat want 10,90 zouden we er niet aan geven.

Het was zeer proper en geschikt voor 1 overnachting. De bedden lagen zeer goed en de kamer was voldoende groot. Vanaf het hotel naar disneyland reizen was ook zeer gemakkelijk. Het wijst zichzelf uit en op nog geen 10 min ben je in het park.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Goede locatie Disney

Ik vond het veel geld voor wat je bij het ontbijt kreeg. De kamer was wel een beetje klein. En de douche helemaal.

Goede locatie om naar Disney te gaan. Maar wel goede service en leuke kleuren op de kamer

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Prima kamer voor kort verblijf
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De douchecabine is heel klein. Er lag nog fles water onder het bed van vorige logees.

Dicht bij Eurodisney Waterkoker op de kamer. Prima kamer voor kort verblijf. Vriendelijk, behulpzaam receptiepersoneel Goede wifi (wel eerst zoeken naar inlogmogelijkheid)

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Gezinskamer
    • Superior Vierpersoonskamer

Eten à la carte is tamelijk beperkt. Maar het buffet is wel goed.

Een gezellig hotel met een aangename sfeer. Prijs/kwaliteit dik in orde. Ideale ligging voor trein naar Disneyland - 2 haltes. Familiekamer tamelijk klein maar in orde. Gratis parking.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Ontbijt was goed, locatie was top.

Er waren maar 1 of2 personeelsleden die Engels spraken, bedden waren klein en super hard/slechte kwaliteit matras

Ontbijt was goed, locatie was top.

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Ligging voor Disneyland is prima.

De liften zijn beetje krakkemikkig. Der is ruimte voor 3 personen met grotere koffers. Echter heb je het gevoel dat die elk moment vast kan lopen. Prijs voor ontbijt is hoog voor wat je krijgt. Dit hebben wij dan ook niet gedaan. Bij de metro zit een grote supermarkt. Deze is ook op zondag open. Omgeving voelt wat achterstallig aan. Het is een buitenwijk van parijs en dat is duidelijk zichtbaar.

Ligging voor Disneyland is prima. Het is ongeveer 5 minuten lopen naar de metro en met de metro is het nog geen 10 minuten tot Disneyland. De ligging voor een dagje Parijs is ook prima. met de metro is het het 30 minuten. Parkeerplaats is vanaf 19:00-07:00 afgesloten. Je kan dan middels de pas van je kamer het terrein op. Kamers zelf zijn niet super groot maar voor een weekend meer dan genoeg. Zijn netjes op orde. Wifi is prima voor algemeen gebruik (facebook/whatsapp).

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Niet voor herhaling vatbaar
    • Superior Driepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Restaurant, diner in buffetvorm >> soep, vlees ijskoud. Frieten koud en plat. Ontbijt zeer basic. Kamer>> bed voor ons zeer zacht. Elk uur van de nacht gezien.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Voor deze prijs zeg ik Pure afleggerij.
    • Superior Driepersoonskamer

Het ontbijt zoals bij het boeken werd aangeboden. Klopt in zijn geheel niet keuze uit het brood en het beleg was er zo goed als niet. En de scramled egg was net een hap snot was een natte kleffe boel. De prijs kwaliteit verhouding is slecht. Voor deze prijs is er wel wat beters te boeken. Mijn zullen ze hier nooit meer zien.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

Gezien de prijs een uitstekend hotel.
    • Superior Driepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Hygiëne (Aanslag in het bad. Haren in het bed.)

Ontbijt werd goed aangevuld. Bedden waren goed. Een bad :-). Gunstige locatie ten opzichte van Disneyland.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Kamer was schoon.
    • Superior Driepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Personeel aan de receptie was niet echt vriendelijk. Ontbijt was matig voor de prijs. Weinig keuze. Worstjes en scrambled eggs niet smakelijk.

Kamer was schoon.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

prima uitvalsbasis voor disneyland
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Raam ging niet goed dicht (gelukkig viel de geluidshinder mee)

Treinstation ligt in de buurt en met de trein is men zo in disneyland. Tevens was het mogelijk om de auto al in de ochtend op het terrein te zetten en 's avonds pas in te checken.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Prima voor een overnachting

Ontbijt was slecht geregeld. Geen borden. Geen bestek. Steeds dingen tekort. Kwaliteit/prijs viel tegen. Waren dat in het verleden bij andere campanille hotels beter gewend.

Frisse kamer

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Super hotel voor een Disney trip
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt pakken wij er nooit bij, omdat dit niet veel is voor de prijs.

Schoon, ruime kamers, perfecte ligging ten opzichte van Disney. We konden ook zonder problemen na 11 uur 's avonds inchecken.

• Beoordeeld op: 5 september 2016

Onbezorgd genoten
    • Superior Driepersoonskamer

gastvrij mooie schone kamers, goede bedden en een prima uitvalbasis, Met de RER trein/metro in 30 minuten in Parijs en binnen tien minuten midden in euro Disney. De auto geparkeerd bij het hotel.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Goede locatie voor Disneyland Parijs
    • Superior Driepersoonskamer

Ontbijt is wat kleinschalig en er is geen bad op de kamer. Dit mag je ook niet verwachten voor deze prijs, dus ik ben tevreden

Goede reis afstand naar Disneyland Parijs

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Voor de prijs was het een relatief goede kwaliteit maar er zijn enkele zaken die beter kunnen
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

geluidshinder 's nachts door nabijheid autostrade en mensen die tot na middernacht op het terras beneden zitten + handdoeken leken niet gewassen

lift, airco (er was net een hittegolf), waterkoker, wifi, restaurant + makkelijk te vinden en relatief dicht bij eurodisney

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

De prijs kwaliteitsverhouding was goed. We misten de koelkast heel erg.
    • Superior Vierpersoonskamer

De familiekamer was niet in orde. Na 2 keer klagen hebben wij twee 2 persoonsnamers gekregen die prima voldeden. Verder is het openbaar vervoer naar de binnenstad behoorlijk duur omdat je 5 zones nodig hebt. Het bad was aan de kleine kant.

De prijs van de kamer en gratis parkeren. En niet ver van het station en Disneyland.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Geen hoge verwachtingen hebben!
    • Superior Vierpersoonskamer

We hadden aangegeven dat we een late check Inn zouden hebben. Bij aankomst helaas met 4 personen in een 2 persoons kamer gestopt. Bij navraag geen communicatie mogelijk ivm frans sprekende nacht portier. Toen laten zien aan hem wat het probleem was( tenslotte een 4 persoons kamer geboekt), maar ook daar kwam geen oplossing voor. Dus 3 personen in 1 bed en papa op de bank! Dus goedkoop was in dit geval duurkoop.

Vanwege het ongemak wel het ontbijt van het hotel gekregen.

Prijs-kwaliteitverhouding is oké
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Airco deed het niet, wel na aandringen gemaakt: forse lekkage aan het bad en 1x was een kamer niet schoongemaakt.

Kamers waren functioneel. Afstand naar Disney was goed te doen.

Niet snel weer
    • Superior Vierpersoonskamer

Vieze vloerbedekking, kamer rook naar honden, zeer klein, te klein voor 2 volwassenen en 2 tieners, toegang tot de kamer was de 2e avond geblokt. Kortom locatie was prima en de rest was zeer teleurstellend.

Heel dichtbij het station
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De hygiene, op kamer en bij het ontbijt. Kamer slecht schoon gemaakt en bij ontbijt met brood snijden geen brooddoek iedereen met zijn handen op het brood.

Heel dichtbij het station

• Beoordeeld op: 19 augustus 2016

Aangenaam en modern hotel
    • Superior Vierpersoonskamer

Een goede stopplaats op de vooravond van ons bezoek aan Disneyland. De vierpersoonskamer is klein, maar slim en modern ingericht. Verzorgde badkamer. Prima ontbijtbuffet en restaurant.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Praktisch dichtbij Disneyland, alleen om te overnachten meer niet
    • Superior Driepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Personeel achter de receptie is ronduit onbeschoft. Je hoeft niet te verwachten dat je vriendelijk te woord wordt gestaan, maar ja welkom in Frankrijk..

Goed ontbijt en dichtbij Disneyland

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

prima slaapplek
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

onduidelijk engels sprekende meneer die ons 's nachts moest inchecken. voor de paar uurtjes dat wij het hotel hebben gebruikt is dit het enige minpuntje wat ik kan noemen.

schone kamer, prima bedje, prima badkamer. niks bijzonders, maar dat zochten wij juist.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Prima overnachtingshotel!
    • Superior Vierpersoonskamer

Het 4e (opklap)bed is te klein en te benauwd met die ombouw er om heen. Mijn neefje van 15 paste er niet in! Voor 4 personen was de kamer aan de kleine kant (3 volwassenen, 1 kind van 15). Het is ontbijt is prima, maar meer standaard dan uitgebreid.

Vriendelijk personeel. Nette kamer. Afgesloten parkeerplaats.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Perfecte prijs-kwaliteitverhouding
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was vrij duur voor wat je krijgt.

Voor relatief weinig geld een goede kamer, comfortabele bedden en een goede douche die apart ligt van de slaapkamer. Goede ligging t.o.v. de Disney-parken (10 min. rijden met auto).

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Prima prijs/kwaliteitverhouding!
    • Superior Driepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Prima hotel, prima prijs (moeder met 2 kinderen, 3 nachten 170 euro excl. ontbijt), prima locatie. Elke dag schone handdoeken, bedden opgemaakt en opgeruimd. 1x ontbijt genuttigd en was redelijk uitgebreid en betaalbaar